november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh zie bij het teruglezen staan over luieruitslag! Maar een schimmel kan dus ook? Pff zou ik hiervoor alweer naar de ha moeten?
    Ik ben zelf namelijk ook moeten gaan deze week! Maandag beginnen overgeven en griepgevoel in de benen, migraine,... en gisteren megadikke ontstoken oogleden! Joepie! Leuk als je van 13u tot 23u alleen thuis bent met een zieke baby die mega hangerig is :(

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ineke wat naar en zwaar voor je zo... :(
    Hopelijk zijn jullie allebei snel weer beter
    Hoe gaat het met de bv?

Voor wie het allemaal vroeg;
    heb die pijn idd al vanaf de ks.
    Inmiddels kijkoperatie gehad en nog steeds geen verbetering.
    Afgelopen maandag echo van darmen enzo gehad, niks op te zien.
    Is twee weken wat minder geweest (grootte van m'n buik ook) maar nu weer grote buik (à la 7 mnd zwanger) en mega veel pijn sinds ruim een week.
    Ook 's nachts regelmatig wakker door pijn. Afgelopen nacht flinke bloeding gehad, dus ben goed geschrokken. Gelijk gyn gebeld en kon komen, echo gehad, wel weer/nog veel vocht (bloed dus) te zien in bm maar verder geen bijzonderheden.
    Gyn wordt er helemaal gek van dat ie niet kan ontdekken wat er is, hij weet wel zeker dat er iets moet zijn want dit vind ie niet normaal....
    Loop nu wel een beetje echt m'n tenen....

Sorry voor m'n ego, lees de rest wel globaal door hoor maar heb ff m'n handen vol aan m'n eigen gezin en daardoor niet genoeg puf om te reageren verder...
    Sorry sorry :(

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, jeetje zeg, das toch niet normaal.....ik hoop dat ze snel verder gaan met kijken wat de mogelijke oorzaak kan zijn, want dit is ook niks!

@ineke, beterschap met Mila en jezelf!
    luieruitslag kan idd overslaan in een schimmel...

@coco, hier in het zuiden was het gisteren 30 graden....hoe was de bruiloft?

@peertje, heeft de auto de APK weer doorstaan?

@all, mijn mannen hebben vannacht weer gekampeerd, haha....ik heb gisteravond gewerkt, en heb als een blok geslapen, heb zelfs Mika de laatste fles niet gegeven, hij heeft weer eens geslapen van 19u tot bijna 7u....
    gisteren was een drukke dag...zwemles van Luka, werken etc....vandaag heb ik vrij, maar ik ga mijn ma helpen met de grote schoonmaak! Luka blijft dan over, en Mika gaat gezellig mee...

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    He wendy toch *knuffel* wat rot dat ze nog steeds niets vinden en dus niet kunnen behandelen :( wat is de volgende stap?
    bv loopt nog goed, soms wel boos als ze genoeg heeft en ik bied aan ist echt zo van 'genoooooeeeeeeg' tja ze heeft karakter!
    Maar ze drinkt dus nog wel flink na de gp... hoe lukt het nog bij jou?
    Hoelang zou je willen doorgaan? Ik liefst tot 1 jaar :)

Oh ja kennen jullie prutsjes ook al hun lievelingsluziek? Hier op Kzoom (kidszender) komt elke dag eerst de clip van K3 en dan Maya de bij... dan troppelt en kirt ze zo hard :) en daarna weer verder spelen!

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Wat rot zeg, en vooral ook dat ze de oorzaak niet weten. Ik begrijp heel goed dat je daardoor minder zin en puf hebt om hier uitgebreid te lezen en reageren hoor. Denk maar lekker vooral aan jezelf en je gezin. Sterkte en een dikke knuffel.

@ Ineke: Die liedjes en filmpjes ken ik al van mijn oudste zoontje. Maar R. kijkt af en toe vrolijk mee. Ik merk echt dat hij bepaalde filmpjes interessanter vindt dan andere, grappig.

Hier gisteren een hele leuke dag gehad. Geen zon, maar wel goede temperatuur en het belangrijkste, droog.
    Iedereen vond dat de jongens er allebei mooi uitzagen. J. was in een pak met stropdas en colbert, zo gaaf. En R. had ook een overhemd met zo'n klittenband-stropdasje aan, echt lief.
    We hebben alleen R. 2 keer wakker moeten maken gisteren. Eerst toen we weggingen en later nog een keer toen we foto's gingen maken. Dus tijdens de dienst werd hij een beetje huilerig, toen is mijn man met hem gaan hobbelen in de hal tot hij in slaap viel, en mijn man heeft toen nog net het ja-woord vanuit de deuropening kunnen zien.
    Na de dienst R. naar huis gebracht naar de oppas en wij nog tot 's avonds 21uur een leuke dag gehad. We hadden besloten dat we zouden blijven totdat J. het zat was, en hij heeft het dus tot die tijd volgehouden.
    Om 21.30 sliep hij, zo laat is hij nog nooit naar bed geweest.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Coco, fijn dat de trouwpartij leuk is geweest ;)

Ik ken die liedjes ook al van de kindjes op school en mijn metekindjes, maar nu ist extra leuk dat Mila het ook tof vindt... heb tijdens de zwangerschap ook vaak studio100 tv opgezet, misschien is het toch waar dat kindjes zich dat min of meer herinneren? ;)
    Oh ja, ik heb de 3 kids van mijn zus een ticket vd K3 musical Alice in wonderland cadeau gedaan ze mogen de 20ste juli gaan (ouders betalen zelf)! ZO tof! Ze weten het nog niet, pas bij de verjaardag van de tweeling binnen 10 dagen... ze gaan ZO blij zijn he :D en wij ook bij het zien van die snoetjes en verhalen achteraf!

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    oh wendy wat vreselijk dat je zo'n pijn hebt..:( ik hoop dat ze snel iets kunnen vinden ..

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    wat ik me eigenlijk afvroeg.. ik ben net met micah bij het cb geweest en de kleine man weegt al 8800 gram.. :$:$:$zijn er meer baby's hier die al rond de 9 kg zitten?
    xx

9. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Moontje; Sem weegt zelfs al 9750 gram en is 72 cm lang... Vorige week maandag bij het cb geweest.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moontje: Nee, hier nog geen eens 8 kilo denk ik, maar R. is ook bijna een maand jonger he...

@ Ineke: O, das zeker een leuk cadeau zeg. Als het verteld wordt aan de kindjes zou je dat eigenlijk moeten filmen om die gezichten voor altijd vast te leggen.

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    oh oke ook al zo'n hollands welvaren ;)

12. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    even een berichtje over het ziekenhuis. Bjorn krijgt 8 juni een helmpje. we hebben gekozen voor de camouflage groen, die pakte het mooiste uit op de helm. hij heeft het super goed gedaan gister. hij liet alles rustig op zich af komen en zelfs toen die doodop was liet ie nog toe dat er een gipsmalletje van zijn hoofdje gemaakt werd.
    zijn afplatting was vanaf 23 maart weer toegenomen. hij zit nu al op 114,5%. 108% is een reden om na te gaan denken over een helm.
    ook is hij gewogen en meneertje is 9025gr schoon aan de haak. we hebben gister middag ook de maxicosi op zolder gezet en de autostoel tevoorschijn gehaald. is er één van Römer. die kan je ook in een slaapstand zetten. hij zat er heel mooi in en vond het erg leuk.

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

wat een flinke kindjes hier allemaal....ik heb dan echt een klein fijn manneke!! haha....en ik vind hem al echt stevig, haha....6920gr en 65cm bij 6mnd en 1 week!!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Carlo: Die camouflage print vind ik heel erg stoer! En wat was hij dapper zeg, dat hij het allemaal maar toeliet. Bij mij bij de juni mama's was ook iemand met een kindje die een helpje moest. Haar kindje moest het toen 23 uur per dag op. Bjorn ook?

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zit te wachten totdat R. wakker wordt, dan wil ik nog even snel naar de Ikea. Normaal lijkt hij altijd zo kort te slapen en nu opeens zo lang. Straks slaapt hij zo lang dat ik niet eens meer tijd heb om naar de Ikea te gaan...

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Carlo hopelijk knapt zijn hoofdje mooi op.
    Is hij niet nog te klein voor de autostoel? Paste de maxi cosi echt niet meer?

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja ga ik aan proberen te denken! goed idee ;)

Carlo, flinke jongen zeg!!!

Maantjes en gewichten amaai das echt goed he! Mila is wel een minitje als ik dat zo hoor!!!

18. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @lot: nee de maxicosi was behoorlijk krap, het is een hele lange jongen. precies weet ik niet, is lang geleden gemeten maar papa is 2mtr en mama 1.80mtr. die wilt die graag achterna. en met helmpje in de maxicosi ziet er heel ongemakkelijk en krap uit, vandaar dat we dit vast hebben gedaan zodat hij er al aan kan wennen en wij weten hoe die daarop reageerd.

@coco: bjorn moet hem inderdaad ook 23 uur op, dan heb je het beste resultaat. met de warme zomerdagen is wel het advies dat als we zien dat het erg zwaar en heet is voor m dat we m dan even afdoen.

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: jemig meid, das toch ookniet normaal! gaan ze niet een kijkoperatie doen ofzo?! sterkte ermee!

luukske: ja de auto heeft weer apk, kostte wel 850euro...pff maarja...we rijden weer;) ahahaha leuk van je mannen weer gekampeerd!

coco: wat fijn dat t een geslaagde dag was!

carlo: wat goed van je mannetje....heb op mn groep ook 2 kids met een helmpje en die merken er nauwelijks wat van! hopelijk bjorn ook!

ineke: van ab kan ze wel een schimmel krijgen, heb ik ook altijd na een ab-kuur! zou ik gewoon even bellen, hier hoeven we er niet voor langs te komen! lekker weekje heb je achter de rug! bah! gelukkig is alles weer op zn retour!

moontjee; zo micah gaat lekker! fijn toch! beter zo dan andersom!
    Tess is 8390 en 67cm en ze is 7 maanden, dus een maandje ouder....

hier: ben vanmiddag om 13.00 zsiek naar huis gegaan:( voel me nog steeds beroerd, keelontsteking(hoe kan dat zonder amandelen????:() met een nurofen gaat wel, maar als ie is uitgewerkt..blegh! moet nog even kijken of ik morgen ga( was mn laatste weekje boventallig werken)

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja peertje , ik krijg zelfs standaard bij ab een antischimmelmiddeltje mee voorgeschreven dat heeft ze dus WEL van haar mama ocharme!

Keelontsteking kan zonder amandelen, dan ist op de huich en de huid waar vroeger de amandelen zaten en naar de neusholte toe... I know heb ze ook niet meer en vorig jaar dus eens gevraagd... maar tis wel sneller over en minder vaak!

Deel Deze Pagina