november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, idd de tips van Ineke, en anders de lactatie-vpk bellen...

@ineke, leuk die feestjes!
    enne, idd de nov 2010 beebs zijn idd allemaal fotomodelletjes!!

@patrouschka, fijn dat de nachten met de kindjes steeds beter gaan!

@grietje, lekker naar Frankrijk!
    enne dopen...we hebben Mika in maart laten dopen, en ik heb de taart toen ook zelf gemaakt, volgens mij heb ik hem toen hier geplaatst....maar hier is hi nog eens:

Bekijk bijlage 155230

@all, dadelijk naar mij collega voor een overleg, moeten de vakantieweken gaan plannen, haha....is jaarlijks een "probleem", maar we komen er wel uit!

2. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Luukske: zo'n mooie taart!!!!

Maar hoe begin je daaraan? Ziet er in ieder geval prachtig uit!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal, het wordt steeds rustiger hier (en ik ben er ook minder ;)).

Owen heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen, joehoeeeee!!!

@Grietje, wat een mooie foto in het zwembad! Ik wil straks, als Ryan naar school gaat (vanaf 1 november) ook gaan babyzwemmen met Owen (die is dan 'al' 1 jaar).

@Luukske, haha de mannen weer in de tent geslapen las ik, ze hebben de smaak te pakken :D. En hoe gaat het met jou? Wat een prachtige dooptaart! Ook zo superstrak!!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: O, heerlijk zeg, doorgeslapen. Hier was het vannacht 4 uur. Maar ben al lang blij dat hij maar één keer kwam en geen 2 of 3 keer.
    Het wordt inderdaad steeds rustiger hier, wel jammer, viund het zo gezellig om hier lekker te kletsen.

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey hallo,

hoe is t hier?

wat een geweldige fotos zag ik langskomen van mika en tristan!

grietje: lekker op vakantie! wij moeten nog geduld hebben tot 1 aug!

debby: JOEHOEEEE wat goed!!!!!

hier alles lekker, tess doet t super, wil alleen maar zitten...dat houdt ze 5min vol en dan kukelt ze heel relaxed om! hahaaha
    vanmorgen nadat ikde kids naar school had gebracht en tess op bed zelf ook nog even naar bed gegaan! heerlijk!
    net boodschappen gedaan, opgeruimd en stof gezogen, tess slaapt en ik ff relaxen voordat de school weer uitgaat!
    vanavond op mn werk oudergesprekken en de rest van de week ben ik vrij!

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Met de bv gaat het hier langzaamaan weer wat beter. Ik merk dat mijn borsten weer voller zitten, ook als het avond wordt.
    Ik heb het allemaal een beetje verwaarloosd de afgelopen weken. Te weinig drinken, slecht kolven als ik gewerkt had...
    Maar nu heb ik steeds 's ochtends één borst en ná iedere voeding gekolfd. Kwam soms nog maar 10 of 20 ml uit, maar heb het langzaam op kunnen voeren. De voorraad in de vriezer is weer vol en mijn borsten zijn weer voller.
    R. slaapt nu ook weer ietsje beter door de nacht. Gisteren tot 6 uur en vanochtend/vannacht tot 4 uur. Maar hij komt niet meer meerdere keren per nacht, dus het gaat weer helemaal de goede kant op.
    Denk dus echt dat dat slechte slapen door te weinig bv kwam. Nu ga ik weer meer aan mezelf denken; goed drinken, vaker kolven, helaas gaat dat op mn werk niet, maar dan maar meteen als ik thuis kom...

Zo, heel verhaal... voor de geïnterresseerden.

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik kom ook maar weer eens kijken.
    het is idd niet meer zo druk hier zo te zien.
    ik zag weer leuke foto's voorbij komen.
    ik ben aan het aftellen tot mijn laatste werkdag 24 juni, het zijn nog maar 7 dagen en dan ga ik helaas de ww in.
    gelukkig wel leuke vooruitzichten voor de zomer, ik ga nl 2 keer op vakantie. de eerste keer is een weekendje mallorca met een vriendin, ik ben benieuwd hoe dat is zonder man en kinderen. ik heb het wel ff nodig na alle stress en gezeur op het werk.
    en een paar dagen nadat ik terug kom uit mallorca gaan we met z'n allen naar frankrijk naar een camping.
    hebben jullie ook allemaal al een vakantie geboekt?

verder gaat het goed hier met Yara, ze groeid, eet en slaapt goed, ze is alleen nog steeds vaak verkouden.

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hello girls!

Ik kom even zwaaien...wij gaan overmorgen op vakantie en zijn de 29e weer terug. Lekker 9 kilootjes lichter naar Italië, pizza en pasta eten...hahaha...
    Nu druk met pakken, wassen en strijken.

Kom weer terug hoor na de vakantie!

Doei doei,
    xxx

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes!!!

Leuk zeg vakantie! Geniet er allemaal van :)

Wij hebben een midweekje Noordzee geboekt half juli (Nieuwpoort, iets minder druk dus leuker om te wandelen) waarschijnlijk gaan we nog een midweekje doen begin augustus, maar dat wachten we nog wat af...

COCO goed zo!!!!! :)
    en ook bravo voor Owen!

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ohh heerlijk joh, vakantie! Zit er bij ons niet in dit jaar van de zomer. Máár we zijn uitgenodigd door mn schoonouders om een midweek naar katjeskelder te gaan eind van het jaar en van daaruit lekker naar de Efteling enzo. :) Misschien nog een weekendje weg van vakantieveilingen.nl

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, haha die Tess. En gaat ze ook al uit zichzelf zitten? Owen wordt nu vaak gefrustreerd, omdat iets niet wil. Lekker hoor dat je nog even hebt geslapen, kan je zo van opknappen vind ik!

@Coco, beter dat je borsten weer voller zitten. Goed dat je er je best voor doet meis. En balen dat R vannacht weer kwam, hopelijk snapt hij ook snel dat doorslapen veeeel lekkerder is ;).

@Aapje, wat vervelend dat je (ook) de WW in gaat :(. Wat voor werk zoek je? Ik merk dat er momenteel 'weinig' werk is.

@Irene, wauw meis, 9 kilo lichter op vakantie, super hoor! Geniet er lekker van en heeeel veeeel plezier!!!!

Vakantie, wij gaan in aug. een week naar mijn ouders en van daar uit lekker uitstapjes maken met de jongens (en mijn moeder heeft dan 's avonds het eten weer klaar, hoezo vakantie ;)). En dan kunnen we bijv. ook een dagje met alleen Ryan weg of zelfs een avondje samen, heerlijk! En aansluitend gaan we een weekend naar CenterParcs, omdat Ryan zindelijk is.

12. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Coco: je doet het super meid! 'k Heb bewondering voor je!

Vakantie: eigenlijk wou ik liever dicht bij huis iets 'boeken'. Niet te duur niet te ver ('k ben werkloos en met af en toe een interim heb je niet over!). Mijn vriend heeft dan wel weer een goede job (dit even ter zijde). Maar familie van mijn vriend trouwt in zuid-frankrijk ... en we moeten er heen. Ik zag dat helemaal niet zitten! Zo ver met Tristan om op het feest dan toch om 20u weg te gaan want hij moet ook op tijd zijn bedje in! Tja, dan hebben we er maar een week vakantie aan gekoppeld. Vriend heeft het wel echt nodig want die is nogal overwerkt de laatste tijd.

Nja, is ook weer een heel verhaal.

Wij zijn terug van de Deken (pastoor) en hebben het boekje gekregen voor de doop. Even doorlezen en personaliseren ;).

Slaapwel!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    vakantie: Wij gaan maandag naar Texel voor een midweek maar hebben nog niet gebeokt. We zitten op een last minute te wachten.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @coco, hoe is het vannacht gegaan?
    fijn dat de bv weer komt!

@debby, hier gaat het wel redelijk....gisteravond even minder, maarja, hoort erbij!
    en wat goed dat Ryan zindelijk is en Owen heeft doorgeslapen!

@grietjes, die taart...haha, heb hem met fondant gemaakt en verse aardbeien of kersen als vulling, samen met botercreme of room, weet het even niet meer, want had er 3 gemaakt!

@peertje, wat goed dat ze zit, echt lief om te zien!

@irene, wowwwww....9 kilo, echt super!! bij jou is dus de knop echt om, haha...hier redelijk, maar nog niet met de volle overtuiging!

@patrouschka, wij kijken ook voor een last minute op vakantieveilingen...ach we zien wel!

@aapje, balen van je baan! heb je wel nog sollicitatiegesprekken lopen?

@all, gisteren dus de vakantielijsten doorgenomen met de collega's en ze meenden dat ik wel even meer ging werken, en ook overdag, ja duhhhhh.....dus niet! werk met mijn contract van 15u nu 20-25u, dus meer doe ik echt niet!

Mika heeft vanochtend een boterhammetje op, en nu net de fles, ligt nu uitgeteld in de box te slapen....
    dadelijk als hij wakker is, even de stofzuiger door de kamer halen, want de hond verliest flink haren....
    vanavond weer werken, en dan 2 daagjes vrij met hubbie en Luka!

15. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    irene: 9 kilo??????!!!!!!:$ goed zeg!!! TOPPERTJE!!!
    geniet van je vakantie!!! tot over een paar weekjes!!!

debby: nee ze doet t niet zelf;) ze is lui! ik zet dr zo neer...t is echt precies job, want die wilde ook alleen maar zitten, heeft nooit gerold, en ging vanuit zit met een been voor en een been achter vooruit....gekke kids!
    lekker toch, vakantie vieren bij je ouders.....die van mij wonen om de hoek, dus dat is niet zo boeiend! haahha

luukske: thnx!
    jee wat een overuren draai jij...dat kan toch niet zomaar? lekker van je vrije daagies genieten!

vakantie: wij gaan 4wk naar frankrijk...nog geen idee waar, dat zien we wel....als t zonnetje maar schijnt....:D jammer dat ze hier laat vakantie hebben...dus we moeten nog ff geduld hebben!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Owen kwam vannacht om 2 uur weer voor een fles, helaas. Vanavond een nieuwe poging ;).

Leuk filmpje van onze mannetjes (geluid aan!):
    YouTube - ‪Lachen met de broertjes (29-05-2011).wmv‬‏

@Grietje, lekker toch dat jullie er een weekje bij aan hebben kunnen plakken. Lekker genieten hoor!

@Luukske, niet normaal dat ze willen dat jij nog meer uren gaat draaien! En wat goed dat Mika al een boterham op heeft, als ik Owen een boterham geef, gaat hij net zolang kokhalzen totdat hij het broodje eruit heeft geperst...

@Peertje, haha een vriendin van mij had ook een dochtertje die op haar billen vooruit schoof, kroop ook niet ;). Leuke foto's van Tess op Hyves! Wij willen volgend jaar naar Frankrijk met de jongens. Ben er zelf nog nooit geweest.

17. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Leuk filmpje!!!

(heb ook net een filmpje van een ongeloofelijke lachbui van Tristan, weet even niet waar ik die kan laten zien. van zodra het kan, toon ik het ook even)

18. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
  19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha wat een heerlijke lach! Ik heb je direct uitgenodigd als vriend ;).

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: Vannacht was het niet super, hij kwam om 2 uur en daarna om 5.45. Daarna nog wel doorgeslapen tot 7.45 gelukkig.

Ik zal vanmiddag de filmpjes bekijken, ben nu even druk bezig met het huishouden. R. slaapt en J. is lekker in de tuin aan het spelen, maar ik dacht, tussendoor even snel spieken. Maar nu ga ik weer.
    Doei!

Deel Deze Pagina