november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahaha, zo lief en leuk die filmpjes! :)

Hier net een stukje van mn voortand afgebroken, grr.. en ik heb geen vervoer om zomaar 'even' naar de tandarts te gaan..

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @grietje en debby, heb jullie een uitnodiging gestuurd via facebook!!

@patrouschka, oei een stuk van je tand, das niet echt lekker!

@coco, op naar en betere nacht....

@all, net is iemand geweest die een aantal spulletjes is komen halen die ik op MP had staan, dus mijn berg babykleertjes etc wordt steeds kleiner!

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: haahah geweldig filmpje!!!!

grietje:hahaha leuk joh dat filmpje! heb je toegevoegd op fb!

patroeschka: auw! das geen pretje! geen buren ofzo die je even kan brengen?

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    vanmiddag gemaakt.....vin m echt geweldig!

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby en MrsNuke: Leuke filmpjes zeg. Ik heb meteen nog meer filmpjes van jullie gekeken, heerlijke kindjes zeg...

@ Grietje: Ik kan jouw filmpje niet bekijken, komt denk ik omdat ik geen facebook heb, jammer.

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hihihi leuke filmpjes!!
    Peertje, mooie foto, onze dochters hebben hetzelfde hoedje denk ik ;)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha die Jayson, wijsneusje ;p

Ohhh wat een prachtige foto Peertje!

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja vanmiddag/vanavond beginnen we voor t eerst met worteltjes! :) ben benieuwd..

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Patroeschka: Hoe ging het met de worteltjes? Hier zijn we ook begonnen met worteltjes vorige week. En nu al een paar daagjes pompoen. Eten doet R. nog niet echt, wel proeven, hij vindt het best wel leuk.

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Devin vond t matigjes, er zat een kleine gekkebekketrekker tussen, maar hij vond t niet vies ofzo. En Carmen had bij de 2e hap door dat ze t toch best lekker vond haha en toen was t al op..

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Patroeschka: Ik vind het echt grappig zeg, jouw kindjes doen volgens mij geen ding hetzelfde.
    Er zit natuurlijk tussen alle kindjes verschil, maar bij jou vallen de verschillen dubbel op, omdat je de kindjes naast elkaar ziet.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen!

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes iedereen!!!!

Iedereen vandaag genieten vant goede weertje? wij gaan t zwembadje opzetten ;)

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Veel plezier met het badje. Is het de eerste keer voor Mila? Wij hebben het hier nog niet gedaan.
    Nou ja, wel al gedaan, maar toen is alleen J. erin geweest. R. nog niet.

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja, het is de eerste keer... moet zometeen wel nog snel water-luiers gaan halen in het Kruidvat en dan badje opzetten... we gaan er zelf warm water bijdoen want anders duurt het te lang vooraleer het warm is!

Snel even een stoelgangvraagje: Mila eet nu sinds 2,5 week GP en de stoelgang was vaster maar toch nog lopend! Nu heeft ze al 4 dagen echt moeite precies en "maar" 2 keer per dag een grote keutel, zoals een halve vinger (je ziet er haar eten goed in) en dus keihard! Wel genoeg plaspampers en ze drinkt nog 5-6 keer bv bij mij... is dit normaal?

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

moet nog alles bijlezen maar wil even kort reageren.....

Luka en Mika zijn bij opa en oma, omdat we vanavond een verjaardag hebben van een vriend.....maar ik mis mijn mannen!!

heb vanmiddag schokkend nieuws gehoord.....bij mijn zus in de straat is een man met een bijl en fakkels en zwaard doorgedraaid, en er waren al 1 dode en zwaargewonde gevallen voordat die vent dood is geschoten door een politieagent!!

een van die dode ligt gewoon bij mijn zus op de oprit....gewoon afschuwelijk....ze stond op het punt om naar het kerkhof te gaan, naar het graf van haar vriendin, die ze pas verloren heeft, maar moet nu binnenblijven omdat alles is afgezet....

nou, moest het even kwijt, dadelijk douchen en naar de verjaardag....en morgen meteen mijn mannetjes weer halen!!

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Oh jee, Luukske wat verschrikkelijk!!!

Hoe gaat het met MrsNuke? En de polsen?
    En met Wendy en de pijnlijke buik?

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    patroeschka: ah leuk heh dat beginnen met hapjes! hier gaan de potjes nu helemaal op hoor!

luukske: nou ik las t en moest wel gelijk aan jou denken:( heftig hoor, bij je zus...das wel erg dichtbij:(:(

ineke: is wel normaal hoor, dat de poep anders word en minder vaak....zolang ze er zelf verder geen last van heeft is t prima!

vandaag een heerlijk dagje gehad, kids waren op opvang, dus wij lekker met zn 2tjes naar t bos gefietst, op een kleedje op t gras, boekje erbij en relaxen maar, daarna nog even op een terrasje gezeten met een wijntje en wat hapjes...en toen weer richting huis, ben lekker gekleurd!:D

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hey hallo

Met mijn pijnlijke buik... Goed... Is er nog :(
    Verder wel alles goed. Met jou ook?

Luukske... Iehhh das zeer verschrikkelijk zeg zo dicht bij je zus... :( het hele verhaal zoiezo ook al natuurlijk maar lijkt me toch naar om het van zo dichtbij mee te maken

Hoe gaat t verder met iedereen??

Hoe kunnen we ons clubje weer opnieuw tot leven wekken? Is een beetje in aan het kakken hè? Jammer vind ik dat (terwijl ik zelf ook niet meer zo actief ben de laatste tyd)

Zal ik de externe gewichtlijst verhuizen naar een pagina waar jullie zelf ook kunnen veranderen? Das wel makkelijker denk hè?

Nah ik ga slapen....
    Tot later!!!!!!

Deel Deze Pagina