Hier gisteravond feestje gehad. Waren om 01.15 thuis. Toen naar bed, werd Devin uiteraard wakker, grr. Flesje gegeven en hij ging weer slapen en toen was ie om 5.15 weer wakker. Maar weer flesje proberen te geven maar hij wilde dit niet GRR en slapen ook niet meer. Dus zit hier nu met wallen onder mn ogen.. En ook Carmen is inmiddels al beneden. Ik kan er af en toe best pissig om worden hoor, vooral als ie dan NIKS wil.. Maar goed, Carmen heeft iig doorgeslapen van 20.00 tot 06.00 dus dat maakt weer wat goed. Vandaag bbq bij vrienden van ons, t zou rond de 30 graden worden geloof ik? __________________
haha ik had vorige maand een foto van yinthe gestuurd voor de baby van de maand (die van onder water zwemmen) en ik had nu niet in de gaten dat het al zover was, dus ik ga gisterenavond laat ff kijken daar, bleek ze al 11 stemmen te hebben zonder dat ik iets wist.. echt leuk! (is nog lang niet genoeg maar toch.. )
@ Luukske: Ik las het in de krant vanochtend. Het is natuurlijk al erg eng nieuws, maar als het dan bij je zus op de oprit gebeurd... brr... Die man had ook door kunnen draaien terwijl jez us buiten was, daar had je toch niet een moeten denken. @ Patroeschka: Hoe is/was de bbq? @ Wendy: Ben benieuwd naar die foto, waar kan ik stemmen? En dat van die site zelf veranderen vind ik een goed idee. Gaan we dan werken met een wachtwoord ofzo? Heb daar helemaal geen verstand van. En een ideetje om ons clubje weer levendig te krijgen... het enige wat er in mij opkomt is degenen die hier wel kwamen maar nu niet meer meekletsen een PBtje sturen, maar of dat nou een idee is...? Hier ook behoorlijk moe. Gisterenavond gewerkt. Maar toen hoorde ik dat er 2 zieken waren (van de 4), dus heb vandaag een extra dienst gedraaid. Gelukkig zijn ze allebie weer aan de beterende hand, anders ga ik maandag niet met een gerust hart een weekje weg. Maar goed, was vannnacht dus om 3uur thuis, sliep om 3.30 en was er om 8.15 weer uit want moest vanochtend om 9.30 de deur uit naar mijn werk. En uiteraard kwam R. vannacht nog een keer om 5.45. Ik heb dus weer een kort gebroken nachtje gehad. Morgen nog één dag werken en dan 6 dagen vrij. Maandag t/m vrijdag lekker naar Texel. En zaterdag is J. jarig, heb daar echt zin in om dat te vieren. Man is nu even naar de kreog voetbal kijken, en als hij terug komt neemt hij een Ben en Jerry ijsje mee, heb ik zo'n trek in.
yep! ik ga gelijk ff die site aanmaken.. foto's zijn gwenst!! stuur een leuke foto van je beebje naar mij (maakt niet uit of het van netgeboren beebje is of een recente foto, maar net wat je zelf wil) en ik ga ff iets leuks in elkaar bouwen nu
helleuhhh even een tijdje niet actief geweest, maar ben weer van de partij!! had het best druk op het werk en kon de moed even niet vinden hier te kletsen. zat ook even niet zo lekker in mijn vel, doordat ik me besef dat Lianne ws ons laatste kindje zal zijn... Ik heb het er best moeilijk mee, en heb het gevoel dubbel te moeten genieten! Ik had nog wel graag een 3e kindje gewens.. Maare hoe is het hier??
Hier is alles goed hoor Jootje. En hier waarschijnlijk ook het laatste kindje en ik herken je gevoel wel.
Wendy, heb je mijn mail niet ontvangen? Ik heb net 2 foto's gestuurd dacht ik maar het staat niet bij verzonden berichten.
coco: fijn dat alles goed bij jullie is!! Apart hé dat je ineens dat gevoel hebt, dat je niet weer zwanger zult zijn, nier weer een klein baby'tje in je armen houden.... Ik zal me erbij neer moeten leggen! (maar voor mij voelt het gewoon nog niet compleet zo)
@ Jootje: Wow, wat leuk zeg. Hier nog geen tandje maar denk dat het niet lang meer zal duren, als ik naar het kwijlen kijk...
Tis dat ik even in haar mondje voelde..anders had ik het niet geweten... ze had wel wat zurig ruikende poep, maar aan het kwijlen kon ik het niet merken, want dat deed ze altijd al hihi
jootje: kan me voorstellen dat je t moeilijk vind! nu moet ik zeggen dat wij er na de 2e ook over uit waren...maar bij mij toch niet helemaal....en nu hebben we wel ons tessje dus misschien even onder voorbehoud houden?? hier zijn we nu wel helemaal klaar....tis goed zo! al zal ik altijd kriebels blijven houden...maar dan ga ik gewoon genieten van alle beebjes op mn werk en een tandje! top hoor! coco: jeetje...wat een dagen! ik snap je wel hoor, als t crisis is....gelukkig heb je straks ff vrij! lekker van genieten! ik heb marleen op hyves en zie regelmatig een update over luuk, nog geen nieuws wat ie nou precies heeft, wel veel dingen uitgesloten.....
Ik zal zo mijn bedje opzoeken, morgen weer een dagdienst werken...wekkertje gaat weer vroeg! weltrusten allemaal
Ik zit het ook weer veel te laat te maken. Hoef morgen pas om 11 uur te beginnen maar de kindjes zijn natuurlijk veel eerder wakker en R. zal vannacht ook wel weer komen. Ik ga dus ook zo naar bed. Ik weet niet of ik er morgenavond nog ben, reken er maar niet op, want ik ben pas om 21 uur thuis uit mijn werk en dan moet ik nog de tassen pakken en de spullen klaarzetten. Dus heel misschien tot morgenavond, en anders tot volgende week.
Idd Marleen heeft regelmatig updates op Hyves maar nog weinig tot niks hoopgevends Wel is haar nieuwe studio af en daar is ze heeeel blij mee! Coco ja heb je mail ontvangen hoor!! Jootje Ah het eerste tandje al! En onze dames zijn even oud... Ahhh ben benieuwd hoe lang het bij Yinthe nog zal duren dan Wat jammer zeg dat er geen derde kindje komt als je je er zo bij voelt.... Hier nog geen concrete plannen maar afgelopen week wel kans gelopen om zwanger te worden misschien... Maar daar gaan we nog maar ff niet van uit. Krijg de nieuwe site niet geactiveerd moet maandag ff bellen als het dit weekend helemaal niet meer gaat lukken