november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Las over bbq's, feestjes en eerste groentenhapjes :D (kort samengevat ;)).

Owen heeft inmiddels 4 tandjes (!) en slaapt 's nachts nog steeds niet door :(. Vannacht was het 1.00 uur, 5.00 uur en toen 8.00 uur, gaaaaaap. Zooo vermoeiend! Maar goed, verder is het wel een lief mannetje ;). En ik zit officieel in de WW, dus moet op zoek naar werk (en dat is al moeilijk te vinden). Dus ben daar ook druk mee. En vandaag tot overmaat van ramp ook nog ziek, werd wakker met 38.5, dus de hele dag op bed gelegen en geslapen. Ga er zo ook weer in.

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bleehhhhh wat een vervelende saaie zondag zeg..
    gelukkig istie bijna voorbij!
    (mijn mening dan, sorry voor diegene die het een heerlijke zondag vinden en dus nog heel lang zou mogen duren)

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    4 al!
    sow!
    heeft ie er veel last van gehad?
    ahh das vermoeiend zeg..
    ff dom vraagje misschien maar vanaf wanneer zouden kindjes door 'moeten' kunne slapen?

beterschap!!

4. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Prachtige foto van Yinthe, heb ook gestemd ;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hey dames, ik ben er nog! Ga lekker morgenochtend pas de tassen inpakken.

@ Debby: Ik kan er over meepraten, hier komt meneertje ook nog iedere nacht één of twee keer. Best vervelend he.
    Hier sliep R. vanaf 5 weken door van 22/23 tot 6/7 uur. Dat heeft hij een paar weken gedaan en daarna kwam hij opeens weer 's nachts. Nu slaapt hij heel af en toe een keertje door maar meestal komt hij rond 3 uur en rond 6 uur.
    Beterschap trouwens!

@ Wendy: Saaie zondag gehad? Jammer.
    Ik heb gewerkt, wel een leuke dag gehad maar ben blij dat ik thuis ben. Nu lekker een weekje vrij en morgen weg.
    R. sliep met 5 weken door zoals je hierboven kan lezen. Nu niet meer jammergenoeg.
    J. heeft tot hij een jaar was vrijwel iedere nacht nog een voeding gehad.
    Hoe gaat het met Yinthe en het doorslapen? Jij geeft ook nog bv toch?
    Volgens mij slapen bv-kindjes over het algemeen minder door dan fleskindjes.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb ook gestemd Wendy. Je staat tweede met maar een paar stemmen achter nummer 1. Maar die nummer 1 staat is ook een hele mooie foto, maar ik gun het jou meer.
    Echt een mooie foto, zo onder water. IK zou het wel eng vinden als het mijn kindje was, had jij dat niet?

7. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @ Debby: 4 tandjes al.... gaat hard zeg! hihi... hier nog steeds 2... maar weet zeker dat het er binnenkort meer zijn! Beterschap!!

@Coco: fijne vakantie! geniet ervan....

@Wendy: heb ook gestemd op Yinthe... is echt een super leuke foto:). Denk dat het heel verschillend is met doorslapen... hier geef ik Noa nog steeds een fles om 22.00 uur.... ze heeft in de nacht al zeker 3 a 4 maanden geen voeding meer.... wel wordt ze af en toe een aantal keer per nacht wakker en moet ik er ook uit ff speen erin en slaapt weer verder.... en soms slaapt ze ook door.. het wisseld.

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Zwaai zwaai ben der nog hoor!

Heb ook gestemt hoor gister al :)

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Kom ook even voorbij zwaaien!
    coco: begrijp ik het goed dat je op vakantie gaat? Dan iig heel veel plezier!!!!

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Slapen: hier gelukkig een doorslapertje!
    Rond 1900 laatste fles en dan lekker koesen!
    Drinkt laatste fles trouwens niet meer leeg laatste tijd.....

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bedankt voor het stemmen dames!

Yinthe slaapt eigenlijk heel goed door, ze krijgt idd wel BV maar de laatste voeding doe ik wel uit de fles met rijstebloem erbij..
    de laatste dagen gaat ze tussen 21.00 uur en 22.00 uur naar bed en is ze steeds om 9 uur wakker dus dat gaat harstikke goed!
    en overdag slaapt ze nog gemiddeld 2 a 3 uur
    (meestal 1.5 uur aan 1 stuk en de rest korte hazeslaapjes)

vandaag weer een dag alleen maar gekolft en dan heb wel het idee dat ze weinig binnen krijgt in totaal aan cc's nu ze aan de hapjes zit??

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Jeetje owen al 4 tandjes? lianne voor alsnog 1... Dacht dat ze meestal per 2 kwamen.ach dan hebben wij hier straks zo.n "bertolli" vrouwtje ;)

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    hoe vaak krijgt ze nog voeding wendy?.denk je dat yinthe te weinig binnen krijgt?

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tja weet het niet want ze is heel tevreden maar het lijkt mij zo weinig..
    vandaag;
    150 cc fles (gekolft)
    150 cc fruithap
    120 cc fles (gekolft)
    80 cc groentehap
    90 cc fles (gekolft) + beetje aan de borst nog
    130 cc papfles (gekolft + rijstebloem)

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    whaaaa Yinthe loopt nog maar 2 sstemmen acher op de koploper! nu dus 2e en de 3e plaats komt in de buurt.. hellp!!!!! :(

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Aan de mama's die nog bv geven: wat doen jullie als jullie schatje je tepels als bijtring aanschouwen? Sinds Mila haar eerste tandje uitkomt, vindt ze het precies tof om naar het einde van de voeding toe een flink door te bijten... 2 keer al een beetje gebloed zelfs! Ik zeg nu AUW (kan ook niet anders) en stop dan de v...oeding! Als ze nog honger heeft wacht ik 10min en dan mag ze opnieuw...
    Ik merk wel dat ze het sinds die eerste tand vorige week precies moeilijk heeft en pijn heeft, ik denk dat nr 2 er ook al aankomt...

Wendy, ik meen te hebben gehoord dat het normaal is dat ze minder drinken als ze 2 keer bijvoeding krijgen... de tip die ik kreeg is geen water bijgeven maar laten drinken aan de borst na de gp of fp

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @peertje, heerlijk genoten met hubbie dus....heerlijk!

@jootje, hier wil hubbie ook geen 3e, maar ik heb het ook niet helemaal afgesloten....we gebruiken niks, maar door de PCO heb ik jaren geen eigen ongi gehad....en nu al 3 cyclussen wel, dus er is wel een kleine kans....

@wendy, ik heb ook gestemd....je bent er bijna.

@ineke, auw....snap dat het pijn doet als Mila haar tandjes in je zet!

@debby, 4 tandjes al....
    hoop dat je snel een leuke baan vindt. hoe lang krijg je WW?

@schiet/steek partij, zaterdagochtend lagen de lijken nog op straat, door het onderzoek hadden ze ze niet weg kunnen nemen...akelig allemaal!

@all, afgelopen weekend sliep Mika niet echt goed, kwam om 4u 's nachts, flinke poepluiers etc....en ja hoor, vanochtend was er een tandje doorgekomen....

18. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Wendy: Yinthe drinkt dus in totaal nog zo'n 490cc (als ik goed geteld heb) dat is goed hoor!

Op het CB vertelden ze me dat Tristan wel nog 500 cc mocht hebben nu hij Groenten- en fruitpap eet. Maar als hij 's middags een grote protie eet, hou ik het bij 1 fles van 210 's morgens en 1 van 210 's avonds.

Eet hij niet veel groentjes, dan mag hij 's middags ook nog wat melk erbij.

Ineke: au, dat moet pijn doen zeg!

Coco: geniet van je vakantie!

Tandjes: hier nog niets al had hij wel wat verhoging en dunne stoelgang, hij is ook al een eind overmatig aan het kwijlen dus misschien is er eentje op komst.

Hier: zit alleen deze week, vriend is een week in zwitserland voor z'n werk en straks ben ik op sollicitatiegesprek. Ga nu proberen wat papierwerk in orde te maken van toen ik zelfstandig was...:(

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, Owen heeft wel veel last gehad van de doorkomende tandjes. Nu is het gelukkig even 'rustig'. Het verschilt per kindje wanneer ze doorslapen, Ryan sliep met 6 weken al door (!), Owen nog niet ;). En rond de 7 maanden hoeven ze geloof ik nog maar 500cc melk, dus volgens mij doet Yinthe het prima. En groeit ze goed, want dat is het belangrijkste.

@Coco, voor jullie helemaal vervelend dat R eerst wel doorsliep en nu niet meer :(. Krijgt hij BV of FV? Fijne vakantie (als je dit nog leest...)

@Luukske, ik moet nog officieel bericht krijgen over de WW, maar bij de aanvraag zag ik dat ik recht had op 17 maanden WW. Wat eng dat de lijken er nog lagen van de schietpartij :(. Heeft je zus ook kinderen? Hebben die het ook gezien? En joheoeee Mika ook zijn eerste tandje :).

@Grietje, wanneer geef jij de groenten dan? 's Middags? En succes met je sollicitatie, wat voor functie is het?

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hai!
    dank jullie dames! dan weet ik iig dat yinnepin nog genoeg krijgt..
    groot is yinthe nog steeds niet en dat zal ze ook niet worden want wij zijn ook allebei nogal kort haha.. maar aakomen nog gemiddeld 125 gram per week dus dat was ook goed volgens de arts @ cb (maar das wel 2 mnd geleden)

qua stemmen ook trouwens! nogmaals bedankt iedereen!
    (en als je nog mensen weet die nog stemrecht hebben deze maand.. ;) )

ineke
    nee nog geen ervaring mee (gelukkig) bij yinthe zijn nog geen tandjes gespot
    maar lijkt me zeer pijnlijk.. succes dr mee

Deel Deze Pagina