november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wat lief!! yara heeft hetzelfde shirtje.
    ben benieuwd wat er uit de testen komt

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Haha en terecht! Wat een mooi meisje!

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    mrsnuke hoe is het op je werk?

4. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
  5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    irene: t is toch ook een PLAATJE!!!! en volgens mij lijkt ze op papa of niet?

babyp: wel balen hoor dat je die cyste hebt en daardoor geen sex....:(

anticoneptie; hier de nuvaring, bevalt me tot nu toe super! nu is t wahcten tot hubbie zich laat helpen.....:D:D

moontjee: lief!!!!

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    :Dhele verhalen ligt Tess te kletsen, zo leuk, ga ff met dr praten!....:D

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    aaah schattig is dat he? :)

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Foto's wat een schatjes allemaal!!! Mooi hoor!!! :) :)

Ik ga snel verder strijken, Mila ligt heerlijk te slapen in haar Woombie maar ik hoor wakkerwordengeluidjes!!

9. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
  10. babyproject

@Moontje: wat een lekker ding is dat ventje van jullie! *smelt*

11. babyproject

@peertje: ach ja, goedkope anticonceptie denken we maar ;)

Heb je lekker met Tess gepraat?

@hier: zijn naar CB geweest. Ze heeft dr prikjes weer gehad. Onze meid is goed gegroeid: 62,5 cm en 6210 gram. Hoofdomtrek blijft wel wat achter... 39,4 cm... Als dit volgende maand niet beter is gegroeid, wordt het tijd voor wat extra onderzoeken (echo's)... Hoe groot zijn de hoofden van jullie beebs?

12. Margootje

Margootje Bekend lid

8 sep 2009
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Babyproject: oh, hier hebben ze deze keer niet gemeten... Vorige maand had ze iig 38 cm en dat was eigenlijk ook wel onder het gemiddelde.... Ik zal straks zelf eens meten met een meetlint.

13. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Bij Noa was het afgelopen woensdag 39,9 cm... eerst liep ze ook achter... het was vorige maand was het 37,6.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vandaag heeft Luuk geen echo van de schedel gehad. Hij staat nu ingepland voor morgenochtend 11.15 uur. Wel bezoek gehad van de dietiste, twee keer van de fysiotherapeute en ook een gesprek met een psycholoog (hoort allemaal bij het protocol van een baby die veel huilt). Vanmorgen heeft hij heel slecht gedronken (10cc), daarna 60cc en bij mij wel zijn fles bijna leeg en vanavond ging het ook wel iets beter. Hij was vandaag wel weer afgevallen. Na één van de voedingen ging hij ontzettend hard huilen. Meteen de verpleegkundige er maar weer bij gehaald. Hij is gewoon niet te troosten. Zo rot om te zien en de oorzaak is nog steeds niet bekend. Morgen is er MDO (overleg met alle disciplines) en dan wordt het beleid bepaald. Ben benieuwd!

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    haha dankjewel :D
    @babyproject, hoofdomtrek van micah met 9 weken oud was.. 39,5 cm. en dat was goed geloof ik..

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    nou meiden, mijn vader hoef ik voorlopig niet meer te zien..
    hij heeft micah gewoon groente hapje gegeven!!!!!:(:(:x:x
    laatst had mijn moeder ook al diksap gegeven maar zij bedoelde het goed.. hij vond het lekker zei ze ;):D(toch was ik er niet mee-eens, flauw he ;))
    maar mijn vader zou even oppassen zodat wij even naar het gemeentehuis konden.. en in de tussentijd had hij 1. micah uit bed gehaald(terwijl hij sliep) 2. in de maxicosi gezet en mee naar de winkel genomen(in de voorstoel terwijl hij een voor airbag heeft die je niet uit kan schakelen) en 3. een potje olvarit worteltjes gehaald en aan micah gegeven. en hij weet dat ik dat niet wil (ik wil pas met 4 maande af en toe een lepeltje geven :(:( ik ben zo kwaad op hem! ik hoef hem voorlopig niet meer te zien!!!

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    :$:$ Simone, ik snap niet dat ouders zoiets doen!! Echt ongelooflijk!! Ik zit het net aan hubbie voor te lezen en die snapt er ook niets van. Wat bezielt mensen toch om zomaar dat soort dingen te doen???? Snap hier helemaal niets van. Heel vervelend voor jullie hoor!! Knuff

18. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik snap het ook niet ben er echt boos en verdrietig van :(

19. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @moontje: dat vind ik ook echt niet kunnen hoor! zomaar zonder te vragen uit zichzelf. Wat zei je vader toen je dat zei??

een vraag aan iedereen..... Hier heeft Noa niet meer genoeg aan 5 flessen van 180/6.... wordt er gek van af en toe om de 2 uur begint ze al weer te bleren dat ze honger heeft:x.... Kan der niet laten huilen. Zit er ook aan te denken om gewoon al af en toe met een fruithapje ofzo te beginnen. Denken jullie dat dit kwaad kan??

20. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik vroeg wat heb je gedaan? want micah zat helemaal onder de oranje derrie(worteltjes)
    Hij: ik heb micah een groente hapje gegeven
    ik: Hoe kom je daaraan?!!!!:x
    Hij: heb ik gekocht in de winkel
    Ik Je weet toch dat ik dat niet wil hebben!! Micah mag dat nog helemaal niet hebben en ik wil niet dat je hem zomaar iets geeft!!!:x:x:x
    Hij: nou hij vond het heel lekker dus ja dan geef ik het hem.
    Ik: En nou oprotten! ik hoef je voorlopig niet meer te zien!!!:x:x:x:x
    (de eerste 16 jaar van mij leven heeft hij ook nooit naar mij om gekeken dus dat hij op micah mocht passen vandaag was voor mij een hele grote stap(mijn ouders zijn gescheiden)en dat was dus eens en nooit meer)

Deel Deze Pagina