november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Heb toch de lange lijst maar weer even te voorschijn gehaald...
    Lianne stond er nog niet op met haar nieuwe gewicht en lengte.

Hoeven pas met 9 maanden weer. Mogen die van 7,5 maand overslaan...

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Jootje: Wij mogen ook de 7,5 maanden overslaan. Pas met 9 maanden weer. Nog een aantal dames die de 7,5 maanden overslaan geloof ik.

@ Marleen: Fijn weer wat van je te horen. Beterschap voor jou, hopelijk knap je zelf snel op. De zorg voor je mannetje als je zelf ziek bent is niet te doen lijkt me...

Hoor jullie allemaal over 7 en 8 maanden alweer. Hier is R. vandaag precies 6 maanden. Wat een jonkie zeg.

Zo, ik ga even lekker een maskertje doen en dan in bad. De kinderen slapen en mijn man is hier even naar de bioscoop. Heb dus lekker de avond voor mezelf.

3. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hallo dames *zwaai*

Ik lees iets over Facebook, heb ik ook: C hantalle M ouwer. En deze gebruik ik ook echt in tegenstelling tot mn Hyves.

Ik vind dat er meer foto's gespamd moeten worden hoor! Ik vind jullie beebjes leuk om te zien! Ik heb geen tijd om veel hier te zijn, dus ik scan altijd snel, vooral in de hoop foto's te zien ;):)

Jennifer doet het fantastisch. Ze is lekker rustig qua motorische ontwikkeling (er zijn jongere kindjes op de opvang die veel sneller gaan), maar ik maak me niet druk. Ik vind het leuk om te zien dat er zoveel verschil zit tussen de kindjes. Toch wel allemaal een eigen persoonlijkheid he?

Ze zit al een kleine maand op het volgende schema (ongeveer op advies van het CB toen ik daar was met 6 maanden):

07:00 papfles met 150+5
    09:00 fruit
    11:00 fles 180+6
    12:00 belegde boterham + paar slokjes water
    15:00 fles 90+6 + evt tussendoortje
    16:30 groente
    18:30 fles 180+6

De boterhammen waren in het begin wat onwennig, maar het gaat tegenwoordig zo goed! Ze heeft nog geen tandjes, maar ze kauwt supergoed. Ze eet ook alles! Binnenkort wil ik dr groente wat minder fijn pureren om te kijken wat ze daarvan vindt.

Even een foto spammen, ben zo trots op ons dametje:

Bekijk bijlage 157831

5. babyproject

Lekkere lachebek :D:D
    Hoe doet Bjorn het met zn helmpje? Heeft hij er last van?

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    *zwaai*

hoe is het hier? ik ben al een tijdje niet meer geweest. moest wel zo'n 10 pagina's terug lezen. heb het tot 3 gehaald, haha.
    we hebben vandaag Bjorn zijn helmpje opgehaald. het is een pittige ochtend geweest. helm op, helm af, helm op, helm af. dit vond Bjorn niet echt leuk. maar eenmaal in de auto na huis ging het weer goed en kon hij weer lachen. we hebben nu een opbouwschema en moeten uiteindelijk met een week op 23u p. dag uitkomen. we zitten nu op 2 uur. maar het gaat erg goed. nu 's nachts hoeft hij m nog niet op. over 2dagen waarschijnlijk wel. als hij zo zijn flesje krijgt mag de helm weer even af en gaat hij morgenvroeg pas weer op.

7. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @babyproject: wat een heerlijk meisje, en een mooie foto!
    Bjorn doet het goed met zijn helm. het op en af zetten valt m af en toe wat tegen, maar gelijk troosten en lekker gekke bekken trekken en hij is het zo weer vergeten.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ babayproject: Mooie foto zeg! En wat een lief jurkje. Dat mis je toch wel hoor, met 2 jongens.

@ Carlo: Fijn dat het met het helmpje goed gaat. Ik vind dat Bjorn er lekker vrolijk onder blijft. Goed hoor. En hij staat erg stoer ook!

Zo, ik ben klaar met tutten in de badkamer. Nu even lekker op de bank hangen tot mijn man thuis komt en dan nog even wandelen met de honden en dan naar bed.

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Carlo: wat een vrolijk knaapje! zal vast wennen zijn zeg, zo'n helm.
    Zal vast ook wel warm zijn in de zomer.

babyp: wat een mooie meid, en een super cute jurkje!! :)

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zal eens zien of ik nog een foto kan vinden van Lianne ....

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    jootje: wij hoefden die van 7 maanden ook niet, ben alleen ff wezen wegen toen.....

carlo: ahh stoertje!!!!! met een stoere helm! gelukkig heeft ie er niet al te veel last van!

babyp: ahhh moppie! geweldige jurk!
    mooi schema toch?!

hier nog even een foto van mijn mopske!

12. babyproject

@peertje: zag de foto net al op hyves. Zoooo gaaf!!

@coco: ja, jurkjes zijn idd wel leuk, maar stiekem wel erg onhandig hoor. In de autostoel, in de kinderwagen, in de draagzak, noem maar op ;):D Dus ze heeft veel vaker broekjes aan :cool:

@carlo: heftig hoor, dat helmpje. Hopelijk went hij er snel aan. Zal mssn ook wel fijner zijn als ie juist niet meer zo vaak op en af hoeft... Het staat hem wel goed. Leuke print ook!

@jootje: alles goed met Lianne?

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik zie hele lieve foto's voorbij komen!

hier ook nog even een foto van jay

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
  15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    babyp: ja hoor, alleen wat last van een doorkomend tandje...slaapt daardoor niet zo lekker
    maar verder alles goed!
    Bij jullie ook alles goed?

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    MrsNuke: wat lijkt Jay daar al groot/wijs....

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: stoer ventje!

jootje: ahhh zo lief met de hond!!!!!

18. babyproject

@MrsNuke: gave foto zeg. Wat een grote vent is Jay al! Enne: zie ik daar haartjes? :p Zijn ze weer aan het groeien? Zie ik het goed dat de kleur iets donkerder aan het worden is? Jennifer's haar is ook weer gaan groeien, tis langer en dikker geworden.

@jootje: oooh wat lief! Jullie hond ziet eruit alsof ie het allemaal wel best vindt :) Wat ligt Lianne al goed op haar buik. Vindt ze dat leuk? Ik hoop dat dr tandje snel doorkomt! Het is maar niks als ze zo'n last hebben he? Hier alles goed hoor :)

19. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    babyp: ze ligt het liefs alleen maar op de buik. en dan proberen te kruipen , wat dus niet lukt (vind ze erg frustrerend)
    dus in plaats daarvan schuift ze vaak achteruit door de kamer, kan ik haar overal wegplukken...
    Onze hond is een echte goedzak..vind alles wel ok :)

nog 1 foto voor de afleer, was ze precies 6 maanden!
    Bekijk bijlage 157866

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ga mijn bedje opzoeken, en hopen dat Lianne haar wat rustig houd vannacht ;)

Deel Deze Pagina