november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hij krijgt haar hahah. Het heeft even geduurt maar het is onderweg. Ja hij is zeker groot :(

Hier af en toe een lange haar.. En het is nog wel behoorlijk blond maar het lijkt iets donkerder voor zover dat kan hihi

2. LittleMonsters

Dat is hij ook hoor :Dhet is een deugnietje.. Hij kruipt trekt zichomhoog :$ dus bed en box gaan naar beneden... Laatst gingen we wanelen en hij hoorde een schaap nou hij moest weten waar het vandaan kwam dus dat koppie stak uit de kinderwagen en hij ging om het hoekje gluren zo grappig was dat.. Het is een klein oudwijf die alles wil zien en weten..

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Haha, ook al zo.n oud wijfie..hier ook. ;) ontgaat haar niks en als het niet gaat zoals zij wil, dan hoor je dat luid en duidelijk.

Zou haar vanavond even in de tummytub doen, omdat ze alweer bij de rug omhoog had gescheten..moet je menen dat ze wilde zitten. mevrouw stond en bleef staan...staande weg spetteren met 1 hand en met de andere de tummytub eigenwijs vasthouden. Niet best!

4. LittleMonsters

Hahaha zie het helemaal voor me!

Ik moet altijd zo lachen als jay zijn speen weer eens uitgooit dan gaat hij hem zoeken over het randje kijken. En als je hem vast hebt en hij staat gaat hij netjes door de knietjes pakt zijn speen en stopt hem heel noncelant in zijn mond als je dan moet lachen kijkt hij je met zijn kraalogen aan van wat lach je nou..

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Oh haha lol, die verhalen van die wijze kindjes! Lieff!! Ik zie het al helemaal voor me, ook al is Jennifer nog lang niet zo ver. Jennifer kan sinds gisteren terugrollen van buik naar rug ;)

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

wat een leuke foto's zie ik weer voorbij komen....wat een schatjes!!

gisteravond ben ik om 19u in slaap gevallen op de bank, en was pas om 21.30u wakker...hubbie was net klaar in de garage en Luka was nog aan het spelen(die dacht laat maar slapen, kan ik spelen, hahaha). uiteindelijk dus allemaal naar bed gegaan, en vanochtend werden we wakker van een lachende Mika...

dadelijk overleg op mijn werk, dus Mika even wegbrengen, en vanavond weer werken, net zoals morgen en dan heb ik 3 dagen vrij....maandag gaan we gezellig naar de vrijmarkt een dorp verder op, gezellig....

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ff snel vraagje; welke beebjes kunnen al kruipen? Yinthe zit nu wel al op dr knietjes af en toe maar haar armpjes zijn nog niet sterk genoeg want daar zakt ze dan een beetje doorheen. is dat normaal? wel toch denk he?

vanochtend is ze echt kwaad geworden omdat het niet lukte, haha sorry maar dat vond ik echt wel schattig om te zien.. *bloos*

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

hahaha slim van Luka!
    en leuk worden met een lachende Mika hihihi.
    geniet van je weekend en marktje pikken is altijd leuk he...
    (voor vandaag en morgen nog succes met werken eerst natuurlijk)

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @wendy, Mika trekt zijn knieen wel op, maar armpjes stijf houden lukt nog niet echt....en Luka heeft nooit gekropen, dat doet hij nu wel....haha....5,5 jaar en bijna geen broek zonder een gat in de rechter knie....

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaaa Carmen tijgert naar achter :) zo leuk haha..

Slechte dag gister voor opa en oma ;) Devin was niet te genieten en wilde NIKS. Thuis wilde ie meteen slapen, maar helaas was dit voor korte duur.. vannacht ook aan t spoken geweest, pff.

11. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    leuk al die foto's. mooie kindjes hoor.
    Bjorn kruipt nog niet, doet ook geen moeite. wel sinds 2 weken draait ie zich op zijn buik. alleen terug wil niet vaak lukken. en nu met het helmpje moeten we er rekening mee houden dat die dingetjes een kleine achterstand kunnen krijgen volgens de fysio. nou ja...ik wacht gewoon af, hij doet t maar lekker op zijn eigen tempo.
    vanmorgen om 7u wakker. flesje en om 7.30u helmpje weer op. om 9.30u mocht die weer even af. lekker gewassen en aangekleed en daarna eerst mezelf. iets langer als 15min af geweest maar zal wel loslopen. ong. 10u weer op gedaan en hij mag nu blijven zitten tot 12.30u. hij doet het erg goed. wel even huilen met op en af zetten maar valt reuze mee. net samen even boodschappen gedaan, was wel even een stap voor mama. hihi. je voelt iedereen gewoon kijken...maar ja, hoort erbij.
    eenmaal thuis lekker in bed gelegd. gelijk in slaap gevallen.
    ik heb nog wel even met de firma orthopedie gebeld, hij heeft namelijk op zijn rechterslaap een flinke rode vlek die al niet weg trekt. even heel goed in de gaten houden. als hij kapot gaat dan mag de helm een hele dag niet op. zolang het alleen maar rood is moeten we gewoon het opbouwschema volgen, en zullen ze dinsdag het helmpje bijstellen.

pffff wat een gedoe, moet veel nadenken zo.

12. LittleMonsters

hier een mannetje dat tijgert :D ben trots op hem!!!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    idd ook leuke foto's gezien! wat een schatjes!!!

mrsnuke: ja das leuk dat tijgeren!

Patrouschka: he balen meid zo'n nacht! hopelijk vannacht wat beter? en leuk he dat achteruit tijgeren van carmen? Yinthe doet dat ook

kruipen: echt zo apart om te zien hoe dat elke dag een beetje beter gaat he.. en dat draaien ook, doet ze al een poosje van buik naar rug en andersom, maar het gaat natuurlijk steeds soepeler

marleen: fijn dat er toch een beetje voruitgang is! en ook dat je de sonde voortaan zelf kunt doen, zal vast een geruster gevoel geven.
    helemaal blij met je studio ook! super hoor!
    geniet er van!
    enneh.. beterschap ook nog.. :( das echt niet fijn al en nu zeker niet...

carlo
    kan me voorstellen dat het voor jou wel even moeilijk kan zijn om voor het eerst met bjorn naar buiten te gaan met zijn helmpje, maar wat je al zegt: het is zo en het is beter voor hem dus jammer voor de rest van de wereld hoor! tis nog steeds jouw lieve kleine kereltje en lekker van hem genieten!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen fijn wat van jullie te horen. Balen dat je zelf ziek bent dat kan je even niet gebruiken. Weer een datum in zicht voor Luuk zijn opname spannend weer. Fijn dat het goed gaat en dat hij ook vooruitgaat in zijn tempo.

Jootje Isa heeft een aarbeienvlek aan de binnenkant van haar middelvinger. Ik begreep van het cb dat het tot 4 jaar weg kan trekken of minder kan worden. Mooi meisje ze lijkt wel op haar zus of zie ik dat verkeerd.

Babyproject wat een mooie meid is Jennifer zeg. Wat fijn dat alles goed gaat met haar. Mooi schema heeft ze.

Carlo hopelijk went hij snel aan zijn helmpje. Vrolijk mannetje zo op de foto.

Peertje wat een mooi meisje en wat zit ze mooi zo.

MrsNuke wat een mooi ventje heb je zeg en wat heeft hij gave stoere kleertjes aan dat jasje is echt super.

kruipen, knap dat er al kindjes kruipen.
    Isa rolt om en teigert soms per ongeluk naar achteren, van de week zat ze even op haar handjes en knietjes.

Hier gaat alles goed, Isa is erg vrolijk en lief. Ik heb vorige week mijn laatste werkdag gehad en gister een afscheidsetentje. Volgende week een afrondingsgesprek en als we eruit komen ben ik aangenomen, erg spannend allemaal nieuwe dingen.

Bekijk bijlage 157967

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Zwaaaaai vanuit Italië! Heb even snel op Yinthe gestemd.

Doei doei

16. LittleMonsters

even een vraagje:

ik heb een auto stoel daar staat op vanaf 0 maanden:( maar mag jay er nu al in en dan gewoon daar passagies stoel kijken of moet hij nog steeds zoals je hem in de maxi vervoert?
    hij groeit trouwens wel een beetje uit de maxi hij is ook niet meer te tillen.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, mooi meisje!

@patrouschka, balen van de nachtelijke avontuurtjes....

@mrsnuke, het gaat vooral om de kracht die de kindjes in de nek hebben om ze voor of achteruit te laten kijken....
    en als hun koppie niet boven de maxi cosi uitkomt, zijn ze veilig.

maar moet bekennen dat ik Luka ook al snel in een gewoon stoeltje had....maar hij was sneller dan Mika, hij wilde gewoon meer, ondanks hij een prematuur was.
    Mika vindt het allemaal wel best...gewoon gemakkelijk....hahaha....
    ik til Mika trouwens gewoon in/uit de auto als we weg moeten, en laat de maxi cosi in de auto staan, want Mika MET mc is me gewoon te zwaar!

@all, ga zo werken....blehhh....

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wauw, wat is ergezellig veel gekletst! Even denken wat ik heb onthouden...

Zag supermooie foto's voorbij komen! Vind die jurkjes inderdaad superschattig staan bij meisjes, maar kan me voorstellen dat het met gordels e.d. nietaltijd handig is ;). Dat is dan wel weer het voordeel van een jongen :D.

@Irene, zwaai terug, geniet in Italie!

@MrsNuke, hoe gaat het eigenlijk met Peet zijn 'nieuwe' baan? En Jayson is ook een snel mannetje! En zolang hij met zijn hoofd niet boven de leuning uitgroeit, mag hij nog in de maxicosi.

@Patroeska, balen meis zo'n nacht. Hopelijk vannacht een betere. Tot wanneer zit jij sowieso nog thuis? En hoor je wel eens iets van je werk?

@Marleen, fijn dat je de sonde ook zelf weer terug kunt doen. En ik hop dat je snel opknapt meis, ziek zijn is sowieso al niets en al helemaal niet als je ook nog een klein mannetje hebt die veel zorg nodig heeft. Beterschap!

Voor degene die ik ben vergeten, sorry!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    MrsNuke, ik laat de maxicosi ook in de auto staan vind hem ook veel te zwaar om te tillen. Ik zou hem wel zo lang mogelijk in de mc laten het is toch de veiligste manier voor de kleintjes in de auto. Ik had Tygo geloof ik rond 1 jaar over zolang paste hij nog in de mc heb hem overgedaan zodra zijn hoofdje erboven uit kwam.

Irene heerlijk in Italie genieten zeker....

Debby gaat alles goed met Owen? En hoe is het met jouw?

Luukske werkse, succes!

20. LittleMonsters

het gaat supergoed met peet zijn werk! hij heeft het onwijs naar zijn zin hele leuke collega's en zijn baas is heel tevrede :D nu maar hopen dat hij uiteindelijk een vast contact kan krijgen.

met hoeveel maanden is het normaal om een baby in een autostoel tedoen?

Deel Deze Pagina