november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Oke dank je! en kan ik die gewoon bij de drogist halen?
    Of bij de reform winmel? Apotheek?

Binnen 2 wkn komt mijn broertje weer thuis van uitzending! :)

En vanmiddag mag ik weer eens naar de gyn voor mijn kwestie 'ontzwangeren' ;)

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Over 2 weken terug, wat zal dat fijn zijn zeg. Hoe lang is hij dan weg geweest?

@ Peertje: Leuke foto's zeg!

Hier weer een wakkere nacht. R. kwam om 1.30 uur en 4 uur. Mijn man is er wel uitgegaan voor een luier en om hem te troosten, maar hij werd alleen maar verdrietiger en bozer tot krijsen aan toe. Uiteindelijk toch maar weer bv. Dan kan ik daarna tenminste weer verder met slapen.
    Maar vanochtend iig lekker nog op de bank kunnen liggen dommelen terwijl J. tv aan het kijken was. R. heeft namelijk daarna wel tot 8.45 verder geslapen. Ik ben nu dus wel lekker uitgerust. Maar goed ook, want moet de komende 4 avonden weer werken dus dan wordt het steeds weer laat.

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    bedankt voor de rea's!

wendy: ik gebruik dentinox, want chamodent doet hier niks...
    suc6 vanmiddag!;)

ineke: ooo heerlijk zo'n nacht:(

coco: pff vermoeiend hoor! suc6 met werken!

hier ook een beroerde nacht gehad en dan niet van de kids, nee van mezelf:( mn hoofd zit vol...blegh.....en dan komt hubbie pas om 20.00 thuis....:( maargoed...we slaan ons er wel doorheen!:D

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Jaaa.
    Hij is dan drie mnd weg geweest...

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Peertje

2x bedankt!

He ook al zo'n slecht nacht...:( balen voor jullie beiden dames...)
    Hier ook niet echt lekker geslapen mja dat lag niet aan yinthe.
    Slaap al lang heel slecht...

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Peertje, wat liefff! :) een trio om trots op te zijn zeg!

Hier heeft Devin goed geslapen, na zijn fles van 23.00 geslapen tot 06.45. Toen een fles en even gebadderd en er weer in. En toen heeft ie geslapen tot 09.45! :) En Carmen heeft na de fles van 23.00 doorgeslapen tot 05.45. Nog een klein uurtje naar bed en gebadderd. Om 10.00 weer naar bed en nu afwachten..

Ikzelf ben net bij de h.a geweest om wat meer uitleg over mijn bloedresultaten. Schijnt dat ik toxoplasmose heb gehad, waarvan ik moe kan zijn.. ook dat de CMV (verwant aan Pfeiffer) nog actief is, dus dat ik ook daar moe van ben én de vit b 12 tekort kan extreme vermoeidheid veroorzaken.. Dus het is niet psyschisch of wat anders.., ben zoooo opgelucht! Én ik krijg nu 3 injecties per maand ipv 1 :) om zo de b12 weer op te krikken en dan kan ik ook beginnen met foliumzuur (kwam ik ook tekort).. :s

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@peertje, ik smelt bij die foto van de kids!!

@jootje, gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk!

@zomerbloem, hier was idd ook zo'n gezeik door familie, door mijn broer wel te verstaan....hij vond dat we de dag anders moesten indelen, kwam beter uit volgens hem, en uiteindelijk is hij niet geweest, heb hem gezegd dat ons feest er alleen maar leuker op is geworden....

@wendy, ben benieuwd wat de gyn zegt van het ontzwangeren:)

@slechte nachten, hier was Mika er ook weer om 4.30u, die tandjes toch!!

@all, dadelijk eens kijken of we een leuke vakantie kunnen vinden in eigen land....willen dit jaar niet te ver weg.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nog geen tandjes te zien.. Justin kreeg zijn eerste bij 8 maanden.

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jootje wat super zeg, gefeliciteerd en succes met de leuke voorbereidingen!

Zomerbloem jeetje wat een gedoe dat anderen zich ermee bemoeien, goed dat jullie lekker doen wat jullie graag willen het is jullie dag!

Nony jeetje wat moeilijk zeg dat het niet goed gaat tussen jouw en je man! heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Peertje prachtig stel kinderen heb je en wat lijken ze op elkaar.

Wendy succes bij de gyn.....

Tandjes hier nog niets te vinden, Tygo kreeg pas rond zijn 8ste maand de eerste dus verwacht dat bij Isa ook een beetje.

Heerlijk even naar de markt geweest, stof gekocht want ik wil proberen voor Isa een knipjesbord te maken. Ben wel niet zo handig maar ga het proberen.

Ik had het geloof ik nog niet gezegd maar ik heb een baan!!! Joehoe ben aangenomen. De precieze dagen hoor ik deze week.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lot: gefeliciteerd, wat ga je doen??? oo crea bea;)
    job had zn 1e tandje met 11 maanden, isa daarentegen met 4 maanden en tess met 6 maanden 2 tegelijk, maar nu staat t even stil!

patroeschka:jeetje, hoop voor je dat t wel gaat helpen die injecties

luukske: fijn heh die doorkomende tandjes?!

11. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Lot: gefeliciteerd!

Jootje: dikke proficiat zeg!

Wendy: leuk dat je broertje bijna terug is! (hier ook een broer, heb ik nu weer een dikke maand niet gezien ook al woont hij niet ver...)

Tandjes: hier nog steeds niets te bespeuren

Ineke: ik heb ook IBS (spastisch colon)... :( enja, in combinatie met een allergie aan graspollen, huisstofmijt, verschillende kruiden enz.
    Vroeger had ik koemelkallergie. Ik moet nog steeds voorzichtig zijn met chocola, aardbeien, sinaasappelen en schaaldieren...

Zowel mijn allergieën als mijn IBS worden véél erger tijdens stressperiodes. Zo had ik tijdens de examens twee grote witte vlekken en mijn armplooien (heb ik 3 jaar gehad, ik studeerde af en... weg!)

Mezelf: ik voel me heel erg depri de laatste tijd

Doek: kga eens een showen die zoou moeten lijken op de mijne

12. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Dit is een mei tai wrap around.
    't Zou op deze moeten lijken.
    Ik heb eentje besteld met een bordeaux lijfje en antraciet grijze banden

13. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik las in het topic van kinderwens en dan zwangerschapstesten dat Lilalien misschien weer zwanger is.....
    Ben altijd nieuwsgierig naar testjes en streepjes, vandaar dat ik daar even neusde en kwam haar tegen met testjes.

@All; we plannen onze dag ook zo zoals wij het willen. Maar het is jammer als er zoveel moeilijk gedoe bij komt. Maar niemand komt aan mijn grote dag!! Hahahahaha....

@Peertje; leuke foto`s!!!
    Ik ga nog niet op de fiets hoor, vind het doodeng. Vriendlief heeft het eerste ritje gedaan en S. vond het erg leuk! Zit heel relaxed om zich heen te kijken en vind de toeter van K3 mega interessant!

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Grietje: Ziet er knus uit, die draagdoek.

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zoooo, ben ook weer ontwaakt uit mijn lange slaap :)
    nu even lekker douchen!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ooh, heb je lekker kunnen slapen Jootje, heerlijk. Ben jaloers.

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hai allen...
    Kwam ff laten weten dat de gyn niks te vertellen had wat ik nog niet wist. Moet over twee weken maar weer eens terug.

.. Verder geen nieuws

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Peertje ik ga op een peuterspeelzaal werken. Ennuh dat crea bea ga ik proberen haha.

Grietje een idee waar je depri gevoel vandaan komt of helemaal niet? Vervelend dat je je zo voelt.

Ben benieuwd naar Lilalien dan.

Fietsen, nu al dat durf ik nog zeker niet. Teveel gekke verhalen gehoord en wil dat Isa echt zelfstandig zit en stevig zit.

Wendy hopelijk over 2 weken meer nieuws ;) van de gyn

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wendy: tot over 2 weken dan maar weer bij de gyn ;)

Lot: hier ook nog niet op de fiets hoor! durf het ook nog niet aan, en Lianne zit ook nog niet stevig genoeg ervoor.

Deel Deze Pagina