november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    dat heeft micah ook wel hoor dat hij daar niet meer genoeg aan heeft. maar niet na 2 uur al.. als de fles leeg is dan geeft hij aan dat hij nog honger heeft.

2. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hoe los je dat op dan? want ze mogen niet meer dan 1 liter....

3. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja ik stop dan maar z'n tutje in zijn mond en ik probeer tot 4 maanden de rekken zo.. en zijn laatste fles krijgt hij 210+7
    misschien kun je er een schepje rijstebloem bij doen?

4. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    hij heeft toch niet heel dat potje gegeven? dat zou wel erg veel zijn.

5. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    ik heb de omneo en die schijnt nog al licht verteerbaar te zijn, maar mag je weer niet mengen met de forte voor hongerige baby's. Wil ook niet stoppen met de omneo... eindelijk werkt die goed.;) Bel morgen anders wel ff....

6. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@moontje: nou lekker weer wat belachelijk van je vader snap dat je heel boos bent hoe komt het in hem op om zoiets tedoen?:(

7. LittleMonsters

ben ik ook wel beniewt na dan wat ze zeggen :D

8. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    MrsNuke. Hoe was je eerste werkdag??

9. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Heeft Jayson ook zo'n honger?

10. LittleMonsters

@lila: wow echt mooie kindjes! zulke gave koppies!!!

@irene: je verhaal klinkt mij bekent in de oren! jay wou laatst ook niet drinken en ik dacht ook dit wordt een verschrikkelijke nacht maar moest hem ook wakker maken:( af en toe snap je er niets van..
    wat een droppie meis!! en lief koppie als ze zo lacht!

@grietje: lekker reusje ja hihih

@peertje: :( niet leuk heb je nog een beetje kunnen slapen?
    leuk he dat praten :D lig helemaal in een deuk de laatste tijd:D

@aapje: ben tussendoor een beetje aan het internet in de pauzes het vald tegen sta niet meer op mijn plekje.. sta nu 1 dag in de winkel en 2 dagen op de deli.. heb ook heel veel last van mijn heupen maar daar was ik al een beetje bang voor :(

@Moontje: had je foto's op hyves al gezien! wat een lieverd volgens mij wordt dat echt zo'n pretletter later :D

@star:er zijn wel dagen dat hij veel meer eet als normaal.. hij krijgt 5 flessen van 180+6 en soms gaat hij huilen als hij op is echt heel zielig gezicht daarna komt er een diepe zucht en geeft hij het op:)

no ben weer bij hoor

11. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hij heeft hem een half potje gegeven (VEELSTE VEEL) wel zo'n klein potje maar hij had dat nog nooit op, dus dan is dat veelste veel!

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

@star: Ik zou het niet doen, al fruithap... Er wordt toch overal sterk afgeraden bij te voeden voordat je baby 4 maanden is, maar ik weet stiekem helemaal niet waarom dat is...? Had iets onthouden over darmen die daar nog niet klaar voor zijn en het kunnen ontwikkelen van allergieën...

Je kunt ook Nutriton geven, das iets anders dan Forte. Maar of dat te mengen is... Weet ik niet. Of misschien 1 fles Forte oid?

Hoelang slaapt ze 's avonds/'s nachts door? De kinderarts zei vandaag tegen mij dat het niet erg was als wat oudere baby's langer slapen. Je hoeft ze dan niet meer wakker te maken voor voeding, maar gewoon kijken hoe laat ze komen. Dus als ze wat langer slaapt 's nachts, kun je overdag sneller de voeding geven...? Na 2 uur is wel erg snel... Ik weet het verder niet... Heb geen ervaring met hele hongerige baby's...

@Moontje: nou werkelijk waar! Ik snap daar helemaal niks van?!?! Hoe haalt hij het in zijn hoofd? Zeker als hij weet dat je dat niet wilt!! Tsssk! Die man mag dan jouw vader zijn, maar hij heeft totaal geen respect voor jou en je wensen.
    Mijn ouders zijn ook gescheiden en ik heb geen contact met mn vader... Ben er niet rouwig om...

13. LittleMonsters

nou meiden eerste werkdag zit er alweer op..
    het viel me behoorlijk tegen moet ik zeggen.. ik was halve wege de dag helemaal op pijn in me rug heupen etc etc ook is me plek ingenomen dus stond in de winkel.. morgen sta ik weer op mijn stekkie en overmorgen ook en dan is het weer klaar..

er waren echt moeilijke momenten ik belde peet tussen de middag.. en ik hoorde hem op de achtergrond:( werdt verdrietig.. ook zei peet dat hij had gespuugt en zich van schrik had opengekrabt de hij had een streep van zijn ene wenkbrauw naar de andere.. peet zei al je zal wel denken nou gaat lekker hihihi

was wel leuk trouwens want somige klanten zeiden echt he waar ben jij geweest.. dus ik zei nou heb even een kind uitgepoept :D:D je moest die koppies zien hahaha en wat krijg je dan tehoren nou nu even sereneus :D:p

14. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag

15. babyproject

Oh dat is hard gegaan dan! Jennifer's hoofdomtrek was met 1 maand 37,9 en met 2 maanden 38,5 en nu dus 39,4. Muh, ben er niet gerust op, maar KA vertelde dat ze er nu toch niks aan kunnen doen, mocht het niet hard genoeg groeien... Kwestie van afwachten.

16. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Na 1 maand was het bij haar 35,9.
    Nu hebben ze niets over het hoofdje gezegd, dus denk dat het nu wel goed is.... Zou je er maar niet te druk over maken... der hoofd groeit toch regelmatig... misschien is dat gewoon haar curve.

17. babyproject

@star: heb je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je haar niet wakker maakt voor die late voeding? Wordt ze dan midden in de nacht wakker? Of slaapt ze dan door tot de volgende ochtend?
    Als ze namelijk om 19:00 al haar laatste voeding zou krijgen, kun je de 5 flessen dus over minder tijd geven.

18. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Dat weet ik dus niet... misschien moet ik het maar proberen... ze heeft nu natuurlijk wel weinig gehad om 19.00 uur.

19. babyproject

Pfff... Nou, mooi dat die eerste dag erop zit. Hopelijk gaat het snel beter. Je mannen zorgen heus goed voor elkaar! En balen van je lichaam... Ik merk het ook dat ik nog lang niet de oude ben... Ben blij dat ik nog zo jong ben!

Grappig van die klanten, hahaa. Een tweede manager op werk vroeg mij ook wat ik de afgelopen 4 maanden had gedaan "Een kind gebaard" :p

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Heb hier nog even gekeken. Weet alleen niet of je er wat aan hebt want het is inmiddels al weer even geleden. Met 6 weken was het 38,2 en met 8 weken 39,0.

Deel Deze Pagina