Goedemorgen allemaal! Iedereen druk met kadotjes voor vaderdag? Hier niet want yinthe's papa is werken... Gisterenavond toen ik me ging uit kleden om naar bed te gaan een superharde knak in mijn knie gehoord. Vanochtend wakker geworden met verschrikkelijke kniepijn nu nog en kan er niet eens op steunen... Echt balen
sensee: ja Tess doet t super! mijn blije appeltje! en t gaat zoooo hard heh................ luukske:yep gaat weer goed debby: jaja, I KNOW wat goed van owen!!!!! hahah t gaat zooo snel! hihi die foto van ryan, schattig!!!!!! wendy: auw...das niet fiijn! sterkte vandaag! hier ook geen cyclus, nu met de nuvaring wel een ontrekkingsbloeding van een dag....als ik die niet zou gebruiken heb ik zo een jaar geen ongi...heel irritant nog plannen voor vandaag? hier nog geen idee eigenlijk....
Luukske artsen zijn wel tegenstrijdig want mijn gyn zei dat dat niet waar is van de baarmoederhalskanker, je maakt niets aan van baarmoederslijmvlies als je geen eisprong hebt dus dan was er volgens hem geen etra kans. Ineke heb jij hormonen gespoten? En mag ik wat persoonlijks vragen liever niet niet antwoorden hoor geeft niet, maar wat was de reden dat je ook iui kreeg? Ik heb hormonen gespoten maar moesten verder wel verder op de natuurlijke manier. Wendy auww rustig aan doen als dat kan.
@Lot, ik moest eerst 5 maanden met Clomid en Pregnyl (eisprong) omdat ik van mezelf geen eisprong kon maken... of maar 2-3 keer per jaar en heel veel follikels had die wel wilden rijpen maar daar geen aanzet toe hadden. De IUI was om 2 redenen: - veel slijm in de baarmoeder, innestellingsslijm!!! Ik had dit dus de hele cyclus door, dus zelfs zonder eisprong! Mijn gyn noemde me een perfect oventje, dat altijd op de juiste temperatuur staat alleen de taart ontbreekt nog! Dus de zaadcellen van mijn man werden daar volledig door opgeslorpt en geraakten maar in kleine mate in de eileider om een eventueel eitje te bevruchten... EN mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld, waardoor nog eens zaadcellen 'verloren' gingen... deze moest ook bij elke IUI rechtgetrokken worden om de naald recht-op-recht tot achteraan de BM te kunnen brengen... kan je zeggen dat dat héél veel pijn doet en ik me serieus moest concentreren om stil te liggen!!! Dit dus door de pco! Meestal gaat dit ook gepaard met hormonale verstoringen (ik heb bijvoorbeeld redelijk wat beharing, maar gelukkig zijn daar middeltjes voor ) en hoger BMI maar daar heb ik geen last van OEF! - spermastaal van mijn man zat onder de 10 miljoen 'goede' zaadcellen, dus NA labo! Die heeft toen 6 maanden Flixar voedingssupplementen genomen en toen we zwanger werden zat hij al op 15miljoen! Komende van 6miljoen, echt spectaculair beter, maar ja dat slijm nog steeds he! Die enkele dappere soldaatjes die er waren kregen dus nog eens extra tegenkanting... We hadden 5% kans op een natuurlijke zwangerschap (pco, dus eisprong en slijm; BMkanteling en sperma) Nu hoopt de gyn dat het met de pco beter is en ook mijn man zijn zaad, hij zal terug vitamines krijgen en eet nu veel gezonder! Enkel de BMkanteling, kan niets aan gedaan worden, maar we zouden toch komen op een "normaal" 15% zoals de meeste mensen!
Oei Wendy lijkt me erg pijnlijk! Hopelijk niet teveel last als je Y moet oppakken? Vaderdag was hier trouwens vorig weekend mijn man heeft een foto van hij en dochterlief gehad in een foam kader en 2 voetafdrukken van de dochter errond (vingerverf) + ontbijtje + hij heeft een ochtendflesje gegeven + in de douche geweest samen + een t-shirt voor dochter met I ♥ papa!
Leuk ineke! Das waar idd, bij jullie was het vorige week al Hier een fotolijst met verschillende yinthe-papa foto's, een "i love papa" sleutelhanger met foto, en koffiekopje voor op zijn werk met porseleinstift tekening van yinthe en nog tekst erbij (mede mogelijk gemaakt door mama) "voor de liefste papa xxx yinthe" ... Hihi echt leuk geworden ... Verder niks gedaan want hij heeft gewoon een ochtenddienst moeten werken... Knie is nog steeds nie goed
Hoi lady's Ik schrok me net rot.. Ging jay zijn pyama aan doen en toen zag ik dat hij op bijde knietjes blauwe plekjes hij kruipt erg veel en zit de meeste tijd van de dag op handjes en knietjes.. Zou het daar van komen? Gister had hij helemaal niets.. Het is me tenminste niet opgevallen..
@Mrs.Nuke: Daar komt het vast van. Roel had dat destijds ook volgens mij. @Wendy: Wat rot van je knie. Ik hoop dat het snel weer over is. Hier een erg leuke dag. Vanmorgen kreeg papa ontbijt op bed en heeft hij de cadeautjes van Roel en Luuk uitgepakt (knutselwerkje van de peuterspeelzaal en fotolijstje met een foto van ons vieren en passepartout gekleurd door Roel. Vanavond uit eten geweest met de kids en mijn ouders. Was erg leuk! Luuk vond het allemaal prima.
Zo... Vaderdag weer achter d rug... Ludwi was zelf behoorlijk verkouden dus dat was niet zo fijn voor hem Ik zat met mn knie, en yinthe had ook niet echt dr dag op sommige momenten.... Hopelijk zijn we allemaal snel weer happy.... Marleen; leuk dat het uit eten goed ging, en dat Luuk het allemaal ok vond. Mrsnuke; zal vast van het op de knietjes zitten en kruipen zijn hoor! Wat voor vloer heb je? Hoeft vogens mij ook niet alleen van 'hard op de vloer neerkomen' te zijn, kan ook als hij er alleen op zit op een rustige manier
hey meiden, hier gisteren een leuke vaderdag gehad, Luka heb ik geholpen met het ontbijt op bed te maken, en toen kado's uitpakken, Luka had op de psz wat geknutseld, en thuis had ik beide mannetjes gedompeld in de vingerverf, haha....nou ja, hun handen en voeten, en die op canvas doek gedrukt, erg leuk!! dadelijk Luka naar school brengen, hij heeft 1 week vrij gehad, en nu aftellen tot de schoolvakantie....nog 3 weekjes!! straks even bellen voor de camping die we op het oog hebben.
Ineke jeetje wel veel factoren die het voor jullie lastig maken zeg. Hopelijk is het zaad van je man verbeterd en je pco en slijm ook minder. Wanneer willen jullie er weer voor gaan of nog geen idee en krijg je dan gelijk weer iui omdat ze je geschiedenis kennen? De vitamines die je man slikt moet je die op recept halen of gewoon bij de drogist? (dit vraag ik omdat de kwaliteit van mijn broertje niet optimaal is en zijn vrouw pco heeft) Als ik jouw verhaal lees dan heb ik wel geluk gehad met 'alleen' pco. Allemaal een leuke vaderdag gehad zo te lezen. Wendy hoe is het met je knie? MrsNuke komt vast van het op zijn knietjes zitten. Hoe zijn de nachten met Jayson, die waren niet zo goed toch of haal ik wat door elkaar?
Straks richting ziekenhuis, want Luuk wordt vandaag weer opgenomen in het WKZ in Utrecht. Morgen onder narcose dus best wel weer spannend. Ben erg benieuwd of hier nu wel iets uit gaat komen.
jaaa zie je wel!!! was al zo bang dat ik het zou vergeten te zeggen... heb nog steeds last van dementie door zws ... 9 maanden ontzwangeren was het het?? maareh.. heeeeel... MEGA veel succes vandaag Marleen... voor jullie allemaal!!! sterkte en we denken aan jullie!!! KOM OP LUUK, HOU JE GOED HE KERELTJE!!! (en dokter.. doe je uiterste best!!!!!!!!!)
@Marleen, heeeel veeeel succes vandaag en vooral morgen in het zkh met Luuk! Hopelijk vinden ze nu eindelijk een oorzaak voor dat kleine mannetje van jullie. @Wendy, hoe gaat het met je knie? Kan je 'm al belasten? @MrsNuke, is het niet van een spijkerbroek die heeft afgegeven? En anders kan het inderdaad heel goed van het kruipen komen. Nou de ha heeft gebeld, maar veel duidelijkheid is er nog niet. De bloeduitslagen waren in principe goed. Mijn kalium was wat aan de lage kant, maar dat kan de door de medicijnen voor mijn hoge bloeddruk komen. Daarnaast was mijn leverfunctie iets verhoogd, maar dat was minimaal. Ze adviseerde nu toch het darmonderzoek te laten doen, de medicijnen voor de bloeddruk aan te passen en dan over 1 maand weer bloed prikken om te kijken hoe het met die waarden staat. Het darmonderzoek loopt via het zkh, ze bellen vanuit het zkh om een afspraak te maken (daar zie ik eerlijk gezegd wel tegenop ). Wordt vervolgd dus....
Phoe debby dat is balen zeg.... Is dat zo'n darmonderzoek scopie? Hier wel behoorlijke verbetering in de knie. Als het terug komt moet ik gelijk de ha bellen, dan heb ik waarschijnlijk iets aan mijn meniscus (??) Hihihihi net heeft yinthe een potje risotto op in haar tafelstoel. Nu was ze alleen zo moe dat ze 10min daarna zo in slaap valt met haar gezichtje in de risottorestjes... Hihihi leek wel zo'n funny homevideo Nu wel ff afgepoetst natuurlijk en ligt ze op mijn buik/borst te slapen.... Wat een heeeeeeeeeerlijk gevoel.....
Goh ja weet ik, ik denk dat ik heel goed kan relativeren... het voelt nu, met Mila als oppermooiste geschenk, alsof het allemaal niet zo slopend is geweest, maar dat was het natuurlijk WEL! Woensdag (22-06) opnieuw naar een andere gyn voor 2n opinion ivm bloedingen, dan zouden we groen/rood licht krijgen voor een brusje en dan zou ik ook mijn pil stoppen om de cyclus te laten opstarten... indien er na 3m nog steeds niet gebeurt mag ik naar de gyn (kon ook vroeger maar ik wil het de tijd geven) en dan gaat hij een kijkje nemen en beslissen we of we opnieuw IUI gaan doen (na testen man en slijm) deze problemen kunnen verholpen zijn of niet... weten we zo niet! Spannand dan dus! Maar nu eerst MOGEN... dan zien we of we KUNNEN proberen Flixar is hier in BE vrij te koop bij de apotheek! Is eigenlijk gewoon een voedingssupplement waarvan men achteraf heeft gezien dat het goed is voor het sperma! Kan zijn dat ze het moeten bestellen! Als je broer het niet kan vastkrijgen, kan ik er wel een doosje gaan kopen en via postpakket opsturen! Wij hebben na 3 maanden verdubbeling gehad en na nog eens 3 maanden nog eens verdubbeling!!! wel samen met minstens 2 stukken fruit, groenten/soep elke dag en minder drinken, niet roken en wat sporten voor de man he, gezond leven dus! Marleen en gezin: succes!!!!
Hoi! Eerste even ego Net terug van een haf dagje ziekenhuis voor longfoto's en een bloedafname van Tristan. Blijkt dat hij bronchitis en een oorontsteking heeft. Vandaar dus het krijsen van de pijn vannacht. Nu de hele apotheek opgekocht is, kan ik weer gerust zijn Marleen: hoe was het bij jou in het zh? Ineke: jeetje, das idd niet niets hé! Dan besef ik dat wij heel veel geluk hebben. Al hou je er wel een gezonde man aan over hé!
He Grietje wat een leuke foto! Wel minder dat hij ziek is, maar gelukkig ziet hij er niet teveel van af!