november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wendy, hahaha heb je wel een foto gemaakt van een slapende Yinthe in de risotto :D. En het is inderdaad zo'n darmscopie of zo. Mijn moeder krijgt het dus jaarlijks, het gebeurt wel onder een klein roesje, maar dan nog...de avond van tevoren moet je allerlei laxerende middelen nemen en dat schijnt ook erg vervelend te zijn. Kan wel janken als ik eraan denk, maar ik kan geen risico's nemen. Als ik het niet laat onderzoeken en ik heb het ook, dan kan het uiteindelijk in kwaadaardige cellen omslaan.

@Ineke, ik ga duimen dat jullie groen licht krijgen en dat je snel zwanger mag zijn meis! Bij Owen heb ik ook hormonen gespoten (verder zelf geklust, geen ICI of zo), maar ik heb het ook als zeer zwaar ervaren, ondanks dat nu Owen er is ik alweer een hoop heb weggestopt.

@Grietje, wat sneu dat Tristan zo ziek is. Op de foto ziet hij er inderdaad helemaal niet ziek uit, wat een schattig mannetje!

@Hier, Owen is al de hele dag en afgelopen nacht huilerig. Toch maar naar de ha-post geweest met hem, want toen we hem op bed legden, begon hij direct weer te huilen. Zijn ene oortje is wel wat rood, maar nog niet ontstoken, maar dat kan wel druk geven. Dus nu neusdruppels meegekregen (nou ja...gekregen, moesten we zelf betalen, 36 euro!) en verder paracetamol geven. Hopelijk slaapt hij (en wij dus ook ;)) vannacht beter. Ik merk dat ik het slecht kan hebben momenteel met alle onzekerheden.

2. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Debby: dankjewel :)

Hier 43 euro aan medicijnen bij de apotheek... maar dat heb je er toch altijd voor over hé! 'k Heb net nog de arts aan de lijn gehad. Blijkbaar zit er toch zichtbaar infectie in z'n bloed. Antibiotica is dus ook zeker aangewezen.

Debby, ik hoop dat Owen ook vlug geneest! En dat hij een rustige nacht tegemoet gaat!

En, ik kan het ook niet hebben met onzekerheden hoor! Ik heb het eigenlijk vooral moeiijk met controle. 'k Heb graag alles onder controle... dat gaat jammergenoeg niet altijd.

Nog even over Tristan: ze gaan nu toch nagaan of er geen koemelkallergie is (omdat ik er bleef op doorbomen denk ik). 't Zit in de famillie en de problemen zijn begonnen toen ik stopte met BV. Tijdens de BV at ik ook al amper koemelk omdat hij zoveel eczeem had. Hij heeft nu weer een opstoot door het ziek zijn.

Hij weegt nu 8445gram, flink hé! De arts zegt wel dat hij een lijntje gezakt is op zijn curve... door het ziek zijn... maar ik vind het wel een behoorijk gewichtje hoor :)

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey ladies!

marleen; vandaag in t zh! hoe is t ???

debby: heh bah, das geen prettig vooruitzicht:(maar je wilt toch duidelijkheid heh.....
    ach arme owen, zit m ook niet mee...hopelijk vannacht lekker slapen!

grietje: leuke foto!! ah beterschap! hopelijk snel weer de oude!

ineke: spannend, hopelijk snel groen licht!'

wendy: hahaah en foto??? slapen doet tess overdag echt niet meer bij mij op schoot hoor! alleen savonds om 19.00 na dr papfles, dan blijf ik ook altijd iets langer zitten en genieten:D

mrsNuke: net wat debbie zegt misschien een nieuwe broek aan gehad??

hier alles top, mag niet klagen!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Hihihihih, die Yinthe!

@ Debby: Beterschap voor Owen.

@ Grietje: Fijn dat ze nu naar je gaan luisteren ivm die koemelkallergie.

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ineke
    ahhh meid ik hoop zo dat je groen lich krijgt! en zeker ook dat je cyclus goed op gang komt! je houdt ons op de hoogte he??? veel succes alvast (morgen druk dus grote kans dat ik het vergeet.. hoe laat mag je woensdag?)

grietje
    ahhh zoveel leed voor zo'n klein kereltje.. :( beterschap met hem.. (al ziet hij er op die foto idd best blij uit!)

debby
    ja wilde wel foto's maken en heb er ook een paar gedaan maar toen ze echt in de risotte terecht kwam was mn accu leeg :( en geen andere cam bij de hand en alleen thuis.. durfde ze ook niet zo achter te laten en naar boven te gaan :(:(
    maar zal zo nog ff wat foto's posten van dr (hb ik al een poosje niet gdaan dus is er weer eens tijd voor)
    pff das nie lekker nee zo'n scopie.. denk ik tenminste.. en die vloeistof die je dan moet drinken heb ik wel eens van gehoord ja, vriend van me heeft ziekte van kroon en die moet dat ook regelmatig :(
    heb je al wa gehoord van het zh?
    he bah zeg jouw mannetje ook al zo'n pijn... beterschap!!!
    pfff en dan 36 euro zelf moeten betalen!!?? belachelijk?
    maar bij HApost is dat zeker altijd zo? kun je ze zeker declareren of niet?

over marleen:
    ze is vandaag wel met Luuk naar het zh gegaan voor zijn opname maar de onderzoeken zijn morgen pas hoor! dus als er (nog) geen update komt is dat daarom...

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hey dames ff vraagje:
    yinthe woog op 5 juni, 7730 gram..
    ondertussen is ze doorgegaan naar de 7920 maar nu ook weer terug gezakt naar de 7860
    zou dat erg zijn? of kan dat geen kwaad?
    zit te twijfelen om morgen ff naar cb te gaan om ze daar nog te laten wegen. volgende week de 28e moet ze eigenlijk pas naar cb

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ow ja.. zou nog wat foto's laten zien;)

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ze wil heeeeeeeel graag op vakantie! :D

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ff lief lachen ;)

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    lekker wijs zitten en boterhammetje eten :cool:

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    oh wendy, wat een snoepje :)
    gewicht: ik zou de 28ste wachten... is niet zoveel! Hoe eet ze? Maar als je bezorgd bent, gewoon je gevoel volgen hoor!!!

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @grietje, hoe is het vannacht met Tristan gegaan?

@ineke, zou mooi zijn als de MMM niet nodig zou zijn!

@debby, jeetje dat zijn erg dure druppeltjes...maar ja, alles voor een vrolijk en gezond kindje!
    idd die scopie is vervelend, net zoals de laxerende drankjes, maar alles voor een goede gezondheid!
    ik post het boekje vandaag.....veel leesplezier, MAAR zet wel maar een doos tissue's in de buurt!

@wendy, wat een lief meisje, en wat een haren al!
    mbt gewicht, niet druk maken....ze doet het goed, en kan het hebben....hier ook een manneke dat vorige maand flink was afgevallen, iets van 3 ons, maar dat deze maand wel heeft ingehaald, we moeten ook de 28e naar het CB

@Marleen, de nacht een beetje doorgekomen met een nuchtere Luuk? succes vandaag!

@all, gisteren belde hubbie helemaal overstuur....een collega van hem is het weekend getroffen door een hersenbloeding tijdens het zwemmen, en ze is uiteindelijk overleden....begin 40jaar!!! hubbie is hele dag van slag geweest, en kwam ook met barstende hoofdpijn thuis! hij is gelijk met de kids gaan slapen, rond 19u. ik moest werken tot 23 u, maar ben vannacht een aantal keren eruit moeten komen voor Mika, hij is wat jengelig, had gisteren overdag ook zijn flessen half laten staan....nou vanochtend viel hij hubbie zoiets aan voor de boterham, hij at er met gemak 2 op!

13. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen..
    Marleen: nacht wat goed verlopen? Succes en sterkte voor vandaag.

Wendy: ik denk dat het met yinthe haar gewicht wel goed zit, maar doe wat voor jou goed voelt. Je hebt er niks aan ongerust te zijn.
    Leuke foto's! Ze ziet er goed uit!

Beterschap voor de zieke kindjes.

Debby: vervelend dat je een darm onderzoek moet ondergaan.

14. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Wendy: wat een prachtige foto's zeg! Super mooi meisje!

Luukske: ik kan me voorstellen dat je hubbie geschrokken is zeg! Zo jong nog ook!

Hopelijk is er vlug duidelijkheid waarom Mika zo jengelig is... mss een tandje? Op naar een betere nacht!

Tristan heeft goed geslapen hoor! Nachtje door :). Ik had wel m'n voorzorgen genomen, pijnstillend medicijn net voor het slapengaan. Hij mag niet naar de crèche, te gevraalijk voor bijkomende infectie. Je hoort hem echt rochelen tijdens het ademen maar hij lijkt me vandaag héél vrolijk te zijn :).

't Is een kereltje hoor! Maar voordat hij écht klaagt of klagend huilt... is het ziek zijn meestal al ver gevorderd. Das eigenlijk ook gevraalijk hé.

15. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Hier eindelijk weer een goede nacht! Lianne heeft heerlijk doorgeslapen. Maar goed ook want papa en mama waren wel erg moe ;) ...

16. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: geweldige fotos! en je moppie ziet er goed uit hoor! genoeg spekkies bij dr benen;) dus ik zou zeggen, niet druk maken!!!

luukske: jeetje das heftig:(

grietje: wel fijn een nachtje goed geslapen, daar kan ie alleen maar van opknappen!

jootje: das erg fijn meid!

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Luukske
    Oww wat schrikken zeg voor je man.... Wat erg van dat collegatje... Kan zo oneerlijk en snel gaan he...??!! :(:(:(
    Had ze ook kindertjes?

Bedankt voor de reacties over haar gewicht!
    Tja toen ik die laatste foto terug keek dacht ik ook bij mezelf, waar maak ik me druk om???? Die spekrolletjes.... Hahahahaha

Fijn dat tristan en lianne hebben doorgeslapen!!

:( pijn in knie is weer hevig aanwezig... Vanmiddag naar fysio voor mn rug en gelijk ff mening over knie vragen. En daarna ook nog ha voor de knie... Hopelijk niks ernstigs maar ik vrees het wel. Zo voelt het :( :(

Schrok trouwens van de stand bij de baby van de maand verkiezing zeg! :$:D

Fijne dag allemaal!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Leuke foto's zeg! En ik zou even wachetn tot de 28ste naar CB, is niet zo schrikbarend veel afgevallen toch?

@ Luukske: Wat schrikken zeg, zo jong nog. Sterkte.

Hier weer een rotnacht gehad. 23.30, 1.30, 5uur en 6 uur. Pff.... Gelukkig vrij vandaag. Dus lekker in mijn huispak op de bank, Disneyfilmpje kijken en rustig aan doen en beetje bijtanken want daarna moet ik weer 6 dagen achter elkaar werken.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Grietje, hoe gaat het met Tristan? En inderdaad, al kost het 100 euro, ik heb het voor dat mannetje over!

@Marleen, heeel veel succes vandaag met Luuk zijn 'operatie'. Ik denk aan jullie.

@Slapende kindjes op schoot, ik=jaloers :). Owen is zoooo druk met alles dat hij NOOIT in slaap op schoot valt. Dit in tegenstelling tot Ryan die dat wel altijd deed als baby. En Ryan kan nog heerlijk bij je komen zitten/liggen en Owen dus niet he...

@Hier, kreeg vanochtend een compliment van het kdv van Owen. Zijn ontwikkeling gaat zooo snel, ben supertrots ***glim***

@Wendy, jaaa leuk weer een foto van de kleine meid! Ooooh wat een leuke foto's! Ze heeft wel een heerlijk koppie hoor! W.b.t. haar gewicht, ik zou je gevoel hierin volgen meis. Als jij denkt dat je deze week moet gaan wegen, dan zou ik dat doen. Als Yinthe tevreden is, dan zou ik me niet te druk maken. De laxerende middelen die je de dag van tevoren moet nemen schijnt het ergste te zijn. Het onderzoek zelf krijg je een roesje (en dan nog zie ik er zooo tegenop). Kon gisteravond wel janken...En normaal worden de medicijnen via de ha-post wel gewoon vergoed hoor, dit is vast weer zo'n 'speciaal' medicijn.

@Luukske, jeetje wat een heftig bericht van die collega van je man! Kan me voorstellen dat hij van slag was. Hier laatst een net-moeder geworden overleden aan een hartstilstand (begin 30 jaar) en daarna verloor een moeder van de psz haar kindje met 40 weken (placenta had losgelaten). Brrr, krijg er nog kippenvel van! En Mika ook al zo huilerig...vervelend. Alvast bedankt voor het boek en de tip! Zal het vooral lezen als ik alleen ben ;).

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk is er niets ernstigs met je knie inderdaad! En joehoeeee Yinthe gaat aan kop (en hoe!).

Deel Deze Pagina