@Wendy: schattig dat je man je zo noemt. Ik had er nog nooit eerder van gehoord! Jullie gaan pas over 3,5 maand een weekje weg!!! Poe, dat duurt nog lang!
Ik twijfelde ook of ik het moest bestellen, maar ik wil de kans openhouden dat ik het de (schoon)ouders eerder vertel dan de rest vd wereld. Weet ook niet hoe snel mn buik gaat groeien deze keer. Heb trouwens nu al mn zwangerschapsbroek weer aan . Ik was sinds de bevalling weer 5/6 kilo aangekomen, dus mn oude kleren pasten eigenlijk niet zo goed meer Wat een opluchting zeg, hehe. Ook ik ben nu al emotioneler Emmarijn is trouwens een samenvoeging van Emma en Marijn. Mijn zwager en vriendin vonden dat we J. Emma moesten noemen. En onze vriend Marijn vond dat we J. Marijn moesten noemden. Zodoende onze "werktitel" voor J's brusje
jaaa dan moet je het shirtje alvast n huis hebben he! nu al een zwsbroek??? das vroeg ja... maar dat hebben er wel meer dus niet gek natuurlijk he.. ahhhh nu snap ik jullie 'werktitel' .. hahaha leuk! lekker he dat emotionele weer...
Jaaa lief he? En nu yinthe er is is zij 'klein dotje' haha... Moet dinsdag naar cb... Ben benieuwd wat ze vinden van haar gewicht. Enn dan is een dame van de zwsgym er ook met haar zoontje, die ook op 11/11 is geboren, maar die is volgens mij echt GROOT dus daar ben ik ook wel heel benieuwd naar... Ff naast elkaar houden die twee Hubs en yinthe slapen nog... Dus heerlijk rustig beneden. Ben gaan kolven maar vind het wel ff lekker zo. Vanavond komen er vrienden eten dus vanmiddag nog ff wat opruimen en boodschappen doen... Verder niks! Owja. Gisteren naar orthopead geweest en natuurlijk toen helemaal geen last meer van knie... En nu weer wel....
Zag allemaal mooie testen voorbij komen, echt super! En Peertje die het aan gaat durvenmet een grote logeerpartij, ben benieuwd hoe jij je voelt zondagavond, hahahaha. Verder ben ik geloof ik net een zeef...sorry! Komt vanzelf weer goed (zeggen ze, hahahaha).
Nou zeg nu loopt de nummer twee bij de verkiezing ineens in op yinthe Nog wel 12 punten verschil maar zul je zien, winnen we uiteindelijk nog niet staks *snif* Net boodschapjes gedaan en ben dr moe van
emmarijn: mooi testje! wendy: ja ik weet t druk....maaaaar er zit ook een voordeel aan, de volgende keer mogen mijn kids daar slapen hahaha! ladydotje: mooi rijtje...overduidelijk toch! debby: ja dan ben ik denk gebroken! hahahahaha maarja....ze krijgen mijn kids een keer terug, dus daar denk ik dan maar aan! ben je zwanger deb
Goeie vraag. Het is niet alsof het zulk lekker weer is.... Ik heb vanmiddag in de bieb gezeten. Er zit opeens zulke goede vordering in het scriptie schrijven! Denk dat ik er nu echt bijna ben! Jennifer heeft echt een grote sprong gemaakt. Ze schuift inmiddels achteruit op haar buik!
@Wendy, wat vreemd dat Yinthe ineens ingehaald is?! Ze ging zoooo goed vooruit. Hopelijk winnen jullie alsnog! @Peertje, dat is inderdaad waar, straks kan jij je kids daarheen brengen en heeerlijk genieten van een vrije avond. Nee niet zwanger . Heb wel een test gedaan, omdat ik zo misselijk was steeds 'sochtends en die gekke buikpijn en die darmen. Maar gelukkig niet zwanger. Ik durf echt niet meer voor een 3e te gaan, gezien mijn lichaam. Neeeeee dus hier geen 3e meer. @BabyP, lekker dat je scriptie zo goed gaat! Wat studeer je? En Jennifer gaat ook lekker, achteruit tijgeren!
Het is nu heerlijk en vergeleken met gister Wij gaan straks even naar de kermis en daarna naar mijn schoonouders die komen vandaag weer terug vond het net zo rustig even geen verplichting om alle weekende heen tegaan.. Maargoed dat is weer even over nu
Goedemorgen, middag, oeps . Hier vanochtend even grote schoonmaak gehouden en vanmiddag gaan we even lekker shoppen in Hoorn, gezellig! @MrsNuke, gaan jullie ieder weekend naar je schoonouders?? @Wendy, werk jij eigenlijk ook (dat weet ik niet eens )?
Ben ik ook weer even. @Lot: Hier komt nu de zon pas door. De rest van de dag erg bewolkt geweest. Ik had gisteren een bruidsreportage. Zo sneu voor het bruidspaar... @Wendy: Waar kan ik stemmen voor Yinthe? @BabyP: Fijn dat het zo opschiet qua studie. Lijkt me best zwaar, moeder zijn en studeren. Waar gaat je scriptie over? Vanmorgen nog kraamvisite gehad... Nu is iedereen wel geweest geloof ik. Eén vriendin die in Duitsland woont alleen nog niet. Met Luuk gaat het niet optimaal na de opname van maandag/dinsdag. Hij is weer erg aan het spugen steeds. Heel irritant. Het ging juist zo goed. Misschien heeft die scopie het weer onrustig gemaakt in zijn maag??