november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    schattig toch die kleintjes van ons ;)

ja amaai das wel duur he!!! in ons zwembad is het 80 euro voor 10 lessen en dat vond ik al duur, wel groepsles van zo'n 5-6 kinderen... gek trouwens dat je zo lang moet wachten, zijn er dan zo weinig lessen?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debby jeetje dat zie ik Isa allemaal nog niet doen haha die ligt wel prima op buik of rug. Goed van Owen zeg! Gaat snel dan ineens he.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ^^ wat een snelle Jelle die Owen zeg, zo knap!

En jullie geloven het niet maar Devin doet nu allemaal dingen die die gister nog niet deed??!! Alsof ie gehoord heeft dat we anders actie willen ondernemen.. gek kind hahahaha.

En Carmen begint ook in kruipstand te komen :) :)

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: hahah die owen joh!!!! die wil gewoon geen baby meer zijn;):D geweldig toch! in bad lukt tess dat ook(ja dan is de zwaartekracht minder natuurlijk;)) maar in de box niet hoor! ach...ik geniet nog maar even van mn laatste baby, het gaat al zo snel allemaal*zucht*

sensee: hihih hier een wachtlijst van een jaar, heb isa eind januari ingeschreven...dus waarschijnlijk mag ze begin volg jaar....hier kost t 65euro per 4wk en dan 2xper week les....dus dan kom je ook wel op dat bedrag per kwartaal uit.....ja t is duur....maarja...ik hoop dat isa net zo vlot is als job, dan zijn we er met een jaar vanaf!

patroeschka: hahaha figuur! had je toch eerder aan de bel moeten trekken....hij denkt...ojee de druk word hoog!:D

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    ff fotootje spammen.
    dit is bjorn zijn hoofdje op 11.05-2011
    nog voor zijn helmpje.

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    en dit is van vandaag. 30-06-2011.
    hij heeft hem nu sinds 8 juni op!!

7. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    carlo: WAUW!!! wat zie je al duidelijk verschil zeg!!!!!!! netjes hoor!!!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Patroes, hahaha dat had je eerder moeten zeggen tegen hem :D.

@Peertje, ik wil ook zo graag dat hij iets minder snel gaat, het isvoor mij ook de laatste. Maar ja, kan hem niet dwingen te blijven zitten ;).

@Carlo, WAUW wat een verschil al zeg! Super!

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Grr... Onze nieuwe buren hebben op hardhandige wijze onze katten uit hun tuin verjaagd. Onze poes heeft zich verstopt onder het bed en wil er niet meer onderuit. Ik vind dat geen stijl!! Ze hadden ook wel even kunnen aanbellen en vragen of we ervoor kunnen zorgen dat ze niet meer hun tuin in kunnen? Wat bereiken ze hier nu mee?

Onze andere buurtjes zijn allergisch en hebben dit gewoon aangegeven en we hebben er toen meteen voor gezorgd dat ze hun tuin niet meer in kunnen.

Het is niet alsof ze eruit zien als straatkatten ofzo, het zijn halflangharige raskatten. Bah. Ik ben zo boos. Het is dat het onverstandig is, maar ik heb zo zin om iets terug te doen. De kattenbak leeggooien in hun tuin ofzo... Grr...

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Carlo
    Zooo dat is een duidelijk verschil zeg! Wauw!!
    (het is alleen wel de 29e vandaag) ;)

Wat een ellendebij de babaydump!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo heeej das echt een mega verschil, en dat in 3 weken tijd!!

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hi all,

@Ineke. Wat een vervelend nieuws van je gyn zeg. Ik snap dat je goed baalt. Ik geloof dat ik zou kiezen voor stoppen met de pil en wel zien wat er gebeurt. Er zit zeker een risico aan, helemaal omdat ze gezegd hebben dat er kans op herhaling is, maar ze zijn nu wel op de hoogte van je geschiedenis en zullen dus sneller en beter kunnen handelen. Blijft een lastige keuze hè!

@Marleen. Zo jullie hebben het ook weer aardig voor je kiezen gehad in het WKZ zeg! Jeminee wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe gaat het nu met Luuk?

@All. Ik heb ALLES gelezen, hopelijk blijft ook alles hangen. Vind het eerlijk gezegd teveel om op alles en iedereen te reageren dus dat doe ik even niet.
    Onze vakantie was heerlijk. De eerste week aan het Caldonazzo meer in Italie alleen maar regen gehad. Toen we allebei bijna depri waren hebben we de boel opgepakt en zijn we naar de Adriatische kust doorgereden. Daar was het prachtig weer. (gemiddeld zo'n 27-28 graden). Leuke camping aan zee met ook een zwembad, dus Mathijn heeft zich helemaal uit kunnen leven. Alleen weinig kindjes van zijn leeftijd dus wat dat betreft is het wel goed dat we volgend jaar gewoon tijdens de schoolvakanties (moeten) gaan. Sara is een makkelijk kind, dat wisten wel al maar nu weten we het echt zeker. Daar heb je geen omkijken naar. Die vind alles prima. Slaapt en eet goed en is altijd vrolijk! Het was dus een geslaagde vakantie!

Vandaag een soll. gesprek gehad en gelijk gehoord dat ik volgende week op tweede gesprek mag komen. Spannend hoor! Het is een bedrijf waar ik 18 jaar geleden (ja ja, da's een tijd) al gewerkt heb. Het is in mijn woonplaats dus zou ideaal zijn.

Ondertussen ook nog bezig met 128.234 wassen draaien en vouwen en strijken.... Bleeeeh dat is dan het minpunt van bijna 4 wkn vakantie....

Ow ja, zag dat Sensee terug is. Joehoeeee gezellig!!

Nou doeiiiii

13. Ladydotje

Ladydotje Actief lid

10 jun 2011
    132
    0
    0
    verkoopster
    vlakbij Breda
    hoi allemaal!

geen tijd om alles terug te lezen..
    sorry!

wilde zeggen dat ik supernerveus ben !!!
    morgen echo en ben zo bang!

weinig misselijk geweest
    wel steekjes in mijn buik gehad
    aan de ene kant denk ik eigenlijk wel dat alles nog goed is maar tegelijk ben ik bang dat het toch niet zo is.

vreselijk gevoel.

ik ga maar gauw slapen want dit is ook niet slim van mij he.. mijn eigen zo druk maken? ;)

weltetruse allemaal!

14. babyproject

Succes! Hoe laat is de echo?

15. babyproject

Jennifer gaat zondag trouwens op de foto! Op de grootste waterlelie ter wereld ;) Gaat iemand anders toevallig ook?

Zo 3 juli Baby

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Dat is gaaf babyp!
    Dat zou ik ook wel willen maar lud moet werken en om dan alleen te gaan vind ik niet zo leuk...

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, hoef de verzendkosten niet terug....en ben blij dat ik je op weg heb kunnen helpen met de plaatjes!
    en wat een gave filmpjes van Owen, hij gaat echt super!!

@sens, wat leuk dat Jaime de muzieklessen zo leuk vindt!!

@babyp, wat een vervelende buren....dat ze dan even netjes aanbellen!

@ladydotje, hoe laat mag je?

@carlo, wat een vooruitgang!

@peertje, hier idd ook manneke dat wat van streek is....minder drinken, huilerig etc....

@irene, fijn dat de vakantie lekker is verlopen, en het is lekker makkelijk als de kids makkelijk zijn, hier hebben we met Luka ook nooit problemen gehad, ook met rijden niet....hopelijk met Mika ook geen problemen...

@zwemlessen, wij zouden Luka eerst in NL laten gaan, maar dat was iets van bijna 1000 euro voor ABC.
    nu hebben we hem ingeschreven in Belgie, Maaseik, en daar betalen we nog geen 4 euro per les, en ze hebben niet dat ABC principe, maar de kindjes krijgen hun "diploma" als ze 50 meter kunnen zwemmen.....wij hebben hiervoor gekozen omdat Luka graag op andere sporten wil, en ik hem niet 1-2 jaar wil laten puffen voor dat ABC....

@duimen/speen, Mika pakt beide, maar liever zijn duim...

@shoppen, heb gisteren 2 tunieken, 2 linnen broeken, 1 legging, en 2 shirtjes gekocht. dus goed geslaagd...had ook nog een jurkje aan, maar daar zag je mijn buik te zeer in, dus maar laten hangen....

@all, Mika heeft van 18u tot 7u geslapen, Luka was bij opa en oma, dus wij op tijd naar bed gegaan, en de laatste fles gelaten voor wat hij is(had voor de zekerheid de thermosfles etc mee naar boven genomen).

dadelijk even naar Duitsland, had Luka vorige week sandalen gekocht, en nu is 1 naad bij het leer gewoon gescheurd....dus dan geven ze maar nieuwe!

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Carlo: Wow, echt duidelijk verschil hoor, echt goed.

@ Irene: FIjn dat de vakantie geslaagd was. Had je van tevoren nog niet geboekt dan ofzo, omdat je zegt dat jullie na een week regen maar zijn doorgereden ergens anders heen?

@ ladydotje: Succes met je echo!

Mijn man en ik zijn gisteren lekker samen een avondje weg geweest. We zijn uit eten geweest bij de Japan. Daar kun je onbeperkt sushi en hapjes eten en dat hebben ze geweten ook! Whahaha, we zaten echt bomvol! En ook nog een lekker japans pruimenwijntje op. Had geen idee wat het was en wilde het eens proeven, echt heerlijk. Wilde er eigenlijk nog wel eentje maar vond dat ik dat niet kon maken met mn bv.
    Toen we om 20.45 thuis kwamen zat schoonmams rustig op de bank en de kids lagen allebei al op bed, heerlijk. Alles was goed gegaan.
    Toen wij om 23 uur naar bed gingen zag ik dat R. helemaal scheef in zn bedje lag, dus die heb ik weer even recth gelegd en goied ingestopt maar toen werd hij wakker. Dus maar even aangelegd. Daarna heeft hij doorgeslapen tot 6.30 dus ik heb eindelijk weer eens een nachtje onafgebroken kunnen slapen. (misschien heeft hij wel doorgeslapen door dat wijntje, hahaha)
    Om 8 uur werd ik geroepen door een huilende J. Hij was helemaal overstuur want zn bed en zn pyjama waren nat. Schoonmams was vergeten hem een luier om te doen. Dus heb vanochtend al een bed kunnen verschonen.
    Vandaag nog lekker een dagje vrij. Straks even boodschapjes doen en wat wasjes draaien, niet te veel in huis doen want dat heeft toch weinig nut. Volgende week komen ze nieuwe kunststof kozijnen plaatsen dus dan ligt toch het hele huis overhoop en in het stof dus ik doe nu lekker het minimale.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Was benieuwd hoe laat jullie kindjes naar bed gaan etc.. Hier sinds kort;

Carmen; 6.30 wakker,spelen, 7.00 fles pap, spelen, samen Justin wegbrengen naar school, 9.30 wat hapjes fruit (proberen) en water (wat ook niet lukt), 9.45 naar bedje. Met mazzel 11.00 wakker en een fles, spelen, Justin op halen van school, spelen, Justin wegbrengen, badderen (net hoe t uitkomt) en naar bedje rond 13.30. Om 14.30 wakker, dan broer Justin ophalen van school. Groentehapje (wat ook niet lekker loopt) en om 15.00 fles. Spelen, tv kijken (hihi) en bij de etenstafel zitten bij ons. 18.30 helemaal bekaf (maar eerder krijsen in bed ovestuur dat werkt dus niet) fles en naar bed om 19.00.

Devin; 0.30 wakker, fles van 180/5, 05.30 wakker en fles van 150/5 (heb pap geprobeerd maar ik heb ^^&) flessen van Difrax, de nieuwe maar die zijn WAARDELOOS. Naar bed tot 9.00, spelen en rond 10.00 fles. Dan naar bed 12.30 wakker en spelen Justin naar school brengen, thuis evt wat fruit proberen en water (wat niet lukt) even spelen en na een fles weer naar bed om 14.00. !6.00 wakker en groentehap proberen wat ook niet gaat. Om 17.00 klein flesje van 150/4 (anders valt ie niet in slaap?) en 18.00 naar bed en om 21.00 nog een grote fles van 210/7.

Hij krijgt dus nog veel flessen.. maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen want hij eet dus nog echt bijna geen bijvoeding.. ;)

20. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    irene waar ben je precies geweest aan de de adriatische kust?
    ladydotje succes en veel plezier met je echo
    babyproject leuk zo'n foto laten maken
    carlo wat een verschil zeg

yara wil maar niet slapen vandaag pff. vanacht om 2.15 werd ze wakker omdat ze op de buik lag, dus weer goed gelegd en steeds als ik weg liep begon ze hard te huilen, dus heb haar maar meegenomen naar mijn bed voordat ze senna ook wakker zou maken. na een uur sliep ze eindelijk en om 5.45 was ze alweer wakker en nu slaapt ze nog steeds niet. ze is wel moe want wrijft steeds in de oogjes. ppfff ik ben dit niet gewend van haar. dit is al de derde gebroken nacht voor mij. daarvoor sliep ze de hele nacht door.

Deel Deze Pagina