Onze droom van een mooi nieuw huisje is vandaag in duigen gevallen. Mijn manager weigert mij over te nemen van uitzendbureau (hoewel ik hier al 5 maanden werk) en een contract te geven. Kennelijk kan hij nu niet inschatten hoe het bedrijf er volgend jaar uitziet en of mijn functie er dan nog is... En zelfs of ik wel de juiste persoon ben voor de functie (ben overgekwalificeerd). Dit was niet het nieuws waarop ik had gehoopt en het betekent concreet dat we gewoon niet ons nieuwbouwhuis kunnen kopen (of mijn schoonouders moeten wel heeeeeeel veel bijleggen, maar dat betwijfel ik)...... Plus het ziet er dus naar uit dat ik er zelfs uit moet na de reorganisatie (ook al heeft ie dat niet met zoveel woorden gezegd). Eigenlijk wil ik dus gewoon een andere baan, maar als ik die niet vind binnen 1,5 maand, moet ik er vanuit gaan dat het me binnen een jaar niet meer gaat lukken... Want ja, wie neemt me dan nog aan...?! Ik ben even heel triest.... Geen droomhuis, en mogelijk binnenkort geen baan meer... Kan ik zometeen weer een andere baan gaan zoeken.... Sorry voor het ego-bericht.
babyproject he gadver meid! wat een rotnieuws! vind het heel sneu voor je zeg.. zo gemeen... *dikke knuffel*
hier wel een beetje heel goed nieuws.. we hebben een heel klein knipperlichtje mogen zien vandaag! zo fijn! had stiekem wel een beetje angst dat het anders zou zijn maar het zag er tot nu toe goed uit allemaal.. over twee weken mag ik weer terug! (dan heb ik die week 2 echo's! gyn zei dat ik vk alvast moest bellen en daar hebben ze ook een afspraak gemaakt voor een echo diezelfde week als bij gyn, en een week later de intake... en dan ben ik pas 8 weken... ??)
@Carlo: Wauw, wat een duidelijke verbetering van het hoofdje! @Patrouschka: Luuk krijgt ook nog steeds 5 voedingen en dat blijft denk ik voorlopig ook nog wel zo. Is niet erg toch? @Ladydotje: Fijn dat alles er goed uit zag! @BabyP: Kan me voorstellen dat je je rot voelt na dit nieuws. Geen leuke vooruitzichten als je misschien ontslagen gaat worden en helemaal balen dat jullie nu geen nieuw huis kunnen kopen.. @Sensee: Wat leuk dat Jaime op muziekles zat. Wie weet wordt ze nog wel een keer een vioolvirtuoos Ik heb ook jaren vioolles gehad (een jaar of 8 volgens mij). @Wendy: Nog niks gehoord van je moeder/broer? Vandaag alvast wat spullen inpakken en dan gaan we morgenavond vertrekken. Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n "vakantiemens" maar ik heb dit keer wel heel veel zin om weg te gaan!
@ ladydotje: Gefeliciteerd met je knipperlichtje! @ babyproject: Wat balen zeg, ik ken het gevoel. Dus kan me voorstellen dat je droom in duigen valt. Wil je ecth zo heel graag weg dan uit het huis waar je nu zit? He bah, regen.... hang net de was buiten...
Nee idd niks van mn moeder gehoord, broer heeft wel gesmst dat het niet erg was dat we niet naar de bbq zouden komen en dat we wel nog een keer snel moesten afspreken want hij had iets leuks voor yinthe meegenomen van uitzending. Ach ja.... We zien wel Ga nu gauw op pad want moet over 15 min bij fysio zijn... Haal ik noooooooit
@aapje, balen die gebroken nachten, heeft ze geen last van tandjes? was hier bij Mika wel zo. @patrouschka, meis niet elk kindje is hetzelfde, als devin nog niet anders wil/kan, gewoon even wachten, hier moesten we van het CB 1 fles weglaten, heb haar gevraagd of zij dat 's nachts een fles wil geven, want dat redt hij niet....vannacht toevallig wel, maar goed....volg je gevoel! @marleen, lekker naar Limburg, hier schijnt het zonnetje!! we wonen ongeveer 30 min van Weert af!! @babyp, jeetje meis wat balen....hadden jullie al een nieuwbouw op het oog? wat hebben jullie nu voor huisje? @ladydotje, gefeliciteerd met de mooie echo!! @coco, wie weet....misschien elke avond een wijntje voor de BV, haha.... @all, vanochtend even de sandalen van Luka geruild, de andere waren gescheurd in het leer, en dat na 1 week!
@BabyP, grrr lekker zulke buren! Kan me voorstellen dat je pissig bent/was. En al een leuke actie bedacht om ze terug te pakken, hahaha? Wat een leuke actie van die foto op een waterlelie! Ow wat balen van je werk . Kan me voorstellen dat je het even niet weet hoe nu verder met werk. En er is geen mogelijkheid dat je langer daar blijft werken via het uitzendbureau? @Irene, gelijk hebben jullie dat jullie doorgereden zijn, want alleen een vakantie met regen is echt niets. Jammer dat er weinig leeftijdgenootjes van Mathijn waren. En heerlijk dat Sara zo makkelijk is! En wauw, wat goed van je sollicitatie! Wat voor functie? @Ladydotje, geen idee hoe laat je voor de echo moet, maar heel veel succes meis! Oh zie nu onder je onderschrift dat er een knipperlichtje te zien was, jeohoeeee. @Luukske, wat goed geslaagd gisteren! @Coco, een geslaagde avond dus gistern, heerlijk even lekker tijd voor elkaar! En R ook goed geslapen . En gelijk heb je dat je nu niet teveel doet, Arnoud is bij ons aan het stucen beneden, dus daar doe ik ook weinig aan . @Patroescka, hier geen vaste tijden, Owen slaapt meestal tot een uur of 8/9 ('s nachts nog wel een voeding meestal) en dan gaat hij er weer in als hij moe is, meestal rond 10/11 uur. Dan slaapt hij zo tot 13 uur en dan gaat hij rond 14 uur er alweer moe in. En dan slaapt hij meestal tot 15/16 uur en dan blijft hij wakker tot de laatste fles tussen 18.30 en 19.00 uur. @Aapje, wat sneu dat Yara niet wil slapen. Misschien last van tandjes? @Marleen, even heerlijk eruit met het gezin, geniet ervan meis!
@marleen, lekker een dagje shoppen in Roermond(binnenstad en outlet-centre) en in Hasselt (Belgie) kun je naar plopsa! maar het park zelf met zwembad zijn ook al erg leuk!!
Ladydotje super een mooi knipperlichtje op de echo!! Babyp jeetje wat een rotstreek zeg. En er valt dan zoveel in duigen. Hoop dat je snel een andere baan vind. Carlo jeetje wat een mooi verschil al zeg. Marleen een hele goede vakantie en hoop dat jullie lekker kunnen genieten. Isa is vanmorgen weer goedgekeurd op het cb, ze weegt nu 8300 gram en 69 cm. Ik ben rustig alles aan het inpakken voor de vakantie, morgenmiddag of avond vertrekken we helemaal zin in.
hoi hoi zwaai zwaai.. kom even langs wippen hier gaat naar omstandigheden alles oke.. ik heb het verschrikkelijk in me rug voel me net een oud wief die in der broek schketen heeft... morgen naar de huisarts.. jay zijn oogje is weer vrij normaal.. ontsteking is wel weg denk ik.. vanmidag een fietszitje gekocht ben der blij mee.. nou meiden ga er weer vandooor.. dikke knuffel voor iedereen. xxxx
Mrsnuke Dat zijn fijne he!? Hebben wijook! Maar dan een zwarte met rose bandjes en riempjes OOOH wat is jay groot vergeleken met yinthe in dat stoeltje! Heb foto van yinthe en mij @ fiets op hyves gezet.. (kan op dit onding geen bijlage toevoegen)
Zow De parkieten zijn weg (net opgehaald) Een poes in december al verhuisd Konijn overleden Nu nog 1 kat en de hond over, das meer dan genoeg...
Jeeuuhhhh Morgenvroeg 'diploma-zwemmen' !! Haha ben benieuwd of dat nog iets speciaals is voor de aquanautjes... En hoeveel er op komen dagen want vorige week waren er maar 6 kindjes en de week ervoor 4 ! Ga gauw mn mandje opzoeken, moet er dan wel om 7 uur weer uit Slaap lekker allemaal!