november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gefeliciteerd Wendy!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte Wendy!!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    gefeliciteerd Wendy en Yinthe!!!!

@all, volgens mij is het hier weer tandjestijd....vanochtend in 15min tijd 2x een poepluier, een jengelig/huilend kindje!!! nu terug in bed gelegd....

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee ze geven dagelijks zwemlessen! Eerste les van 15.30 tot 17 uur tweede van 17 tot 18.30 uur.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Carlo wat een verschil joh! Best wel snel zeg.
    En wat voor handig badding heb je waar hij in zit?

Irene klinkt goed de vakantie! En lekker lang ook heh..haha. Super van je sol gesprek. Duimen draaien hier. In je woonplaats is ideaal scheelt lekker tijd!
    Maar Mathijn vond het jammer van geen leeftijdsgenootjes? Ben benieuwd hoe dat straks hier gaat...wij gaan ook buiten seizoen eind aug..heb ik eigenlijk helemaal niet over na gedacht.

Ladydotje hoe ging de echo? OH lees het nu fijn!!!!

Babyp leuk d ie foto met lelie! En vlakbij! Wij hebben alleen al halve plannen..Wat balen van jullie huis zeg. En je werk ook. Lastig hoor wat nu te doen. Wanneer krijg je duidelijkheid over je werk?

Luukske dat dat zoveel scheelt in prijs!!

Coco heerlijk zo'n avondje maar balen dan van die luier!! Ik vind het altijd zo stinken ook en dan alles wassen met deken...bah.

Patroeska mijn kinderen zijn nogal slaapkoppen...dus echt goed vergelijkingsmateriaal is het niet. Maar hier komt ie.
    S wordt door de week om half acht wakker gemaakt fles zo rond kwart voor acht in weekend slaapt meneer uit tot kwart voor negen.
    Hij is na de fles meestal een uur a anderhalf uur wakker en dan moet hij echt weer erin anders is ie chago. Dan slaapt ie zo tot een uur of 11 half twaalf (als ik jaime van school haal maak ik hem om kwart over elf wakker voor zn fruit anders red ik het niet). Boterham en melk meestal rond half een. Dan kwart over een a half twee weer op bed tot een uur of half vier a vier uur. Avondeten rond zes uur, fles zo om kwart over zeven, en dan ligt hij meestal om acht uur in bed..Jaime ook dus dan is de avondspits weer gweest ;)

MArleen je bent al weg denk ik maar heel fijne vakantie. Even lekker tot rust komen met je gezinnetje!

Lot keurige cijfertjes voor een meisje! En voor jou ook heel fijne vakantie!

Zo...daar heb ik ff over gedaan. Straks jaime ophalen van school en dan door naar een vriendin. Raar weer hier!!
    Wij moeten volgende week vrijdag pas naar cb ben benieuwd hoe hij is gegroeid!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Yinthe heeft haar eerste zwemdiploma!!!
    Was echt leuk en ze had een roosje met een fototje van dr eigen met bdankt erop aan de juf gegeven.
    In september mag ze verder met de cursus teddybeer brons!

Nu wel een beetje boos want ze zouden na 10 uur mn nieuwe droger komen brengen dus wij vanf zwembad haasten om om tien uur thuis te zijn, gelukt ook, blijkt dat ze 10 minuten te vroeg waren...
    En beweren ook nog dat ze hebben laten weten dat ze tussen 8 en 11 zouden komen en dat is niet zo...!
    Grrrr ben echt boos!

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wendy, hoera! Leuk van het zwemdiploma :)

Ladydotje, SUPER dat jullie een leuke echo gehad hebben!!! Op hoeveel weken willen jullie het zeggen aan de familie en vrienden?

Een goede vriendin van me mag vandaag op echo gaan... ze zou nu zo'n 8-9 weken ver zijn! Spannend, niemand weet het, maar als de echo goed is gaan ze het vertellen! Ben ZO blij voor ze!

Vanmorgen de Ikea gaan plunderen! Zo leuk altijd he!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ladydotje, erg top dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Senseemillia, Devin is ook zo'n slaapkop ;)

Hier.. Devin was werkelijk nu echt bok en bok sjaggie, jakkes jakkes, kon iedere x weer na een uur naar bed.. vanmiddag was ie al weer een stuk gezelliger ennnn hij heeft gesabbelt op een korst brood! :) en wat roosjes bloemkool geproeft!

9. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    Irene: nou zo te horen hebben jullie t lekker gehad(op de regen na;)) heerlijk hoor!!!! ik ben aan t aftellen(nog 4wk):D
    en wat goed zeg van je soll!!! toppie!!!

babyp: wat leuk zeg! jammer dat t vol is!
    jeetje das wel balen zeg.....hopelijk kan je er nog iets aan doen.....

patroeschka: zou me niet te druk maken om de hoeveelheid flessen hoor! komt vanzelf wel!

ladydotje: wat fijn van de echo!!!

wendy: gefeliciteerd!!!! met yinthe dr 1e diploma en de terechte winst met de foto!!!!

mrsNuke: leuk fietsstoeltje!! met een stoere Jay!

luukske: heb je nu wel nieuwe sandalen gekregen??

lot: fijne vakantie!

marleen: jullie ook lekker genieten!

coco; lekker zo'n avondje heh!! en dan ook nog mogen doorslapen!!! heerlijk!!!

hier slaapt tess ook best veel:
    6.30-7.00 wakker door poep:cool:
    8.00 boterham en flesje 120cc
    8.30 broer en zus naar school brengen
    9.00 naar bed
    11.00-12.00 wakker
    12.00 broodje met 120cc
    13.00 slapen
    15.00 wakker maken om broer en zus te halen
    15.30 fruithap en sap150cc
    16.30-17.00 slapen tot 18.00
    18.00 potje groente
    18.45 badderen
    19.00 pyjamapapje en dan lekker slapen

10. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    #4190 IreneH, 1 jul 2011
    Laatst bewerkt: 1 jul 2011
    @Aapje. Wij zijn naar Lido di Jesolo doorgereden. Dat ligt naast Venetië.

@Coco. Nee wij hadden niets geboekt. Ik had wel de camping uitgezocht waar we heen wilden maar zo in het voorseizoen is het niet nodig om te reserveren. Als het dan slecht weer is kun je tenminste ook makkelijk weer verkassen ;)

@Wendy. Hahaha, gaaf Yinthe d'r zwemdiploma. Ga je nog verder met zwemmen? (voor d'r B? ;))

@Debby, Sensee en Peertje. Thanks meiden! Vind het super spannend dat ik volgende week op 2e gesprek mag komen. Ik heb gesolliciteerd op de functie Finance Manager. Zou wel top zijn als ik in mijn woonplaats kan werken hoor!!

@Ladydotje. Wauw een kloppend hartje. Wat goed joh!! Nu genieten hè!

@BabyP. Hè meid, wat vervelend dat jullie huis waarschijnlijk niet doorgaat. Kan me goed voorstellen dat je enorm baalt!!

@Marleen en Lot. Als jullie het nog lezen....VEEL PLEZIER! Lekker genieten!

@All. Ik voel me een klein beetje geleefd. Gisteren voor het eerst werken. Aansluitend afscheidsetentje van een collega. Vandaag hele dag werken. Mathijn van de BSO halen. Eten. Een (blauwe) Stokke stoel gekocht via MP voor Mathijn. In de buurt van vriendinnetje, dus daar ook maar gelijk even langs gewipt. En nu ben ik thuis en MOE! En ik ben net op vakantie geweest....toch....;)
    Ach ik moet niet piepen....nu mijn bedje in en morgen fris weer op. (verder met de sleurhut schoonmaken en strijken en boodschappen doen) Oké genoeg nu: Klaagmodus UIT :D

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Bleeehhhh wat een vervelende rotdag.
    Op zich wel leuk, visite gehad terwijl hubbie was werken van vrienden. Heel leuk stel met zoontje en geweldig als ze er zijn en zelfs zo lang (8 uur) maar had vandaag ook wel nuttige dingen willen doen in huis en dat is er niet van gekomen....
    We zijn nog met z'n allen in mijn twingo'tje naar goes geweest (3 volw, 2 babys in autostoel, 1 mutsyonderstel en 1 buggy en twee verz tassen) vraag niet hoe maar het is gelukt! Hahahaha

Nu ben ik heeeeeel moe dus ga gauw slapen. Tot morgen allemaal!

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ging net even bij de baby van de maand kijken (even de winnaar van afgelopen maand bewonderen ;)) en zag dat Thijs van Miza er nu opstaat!! Ben benieuwd hoe het met hen gaat, en mijn stem van deze maand gaat daar naar toe!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ja klopt had het ook gezien. Is volgens mij de enige nov2010mamababy die mee doet...
    Oo hyves stond afgelopen week dat er spanning gevoeld/gemeten was in zijn vingerjes!

14. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    #4194 IreneH, 2 jul 2011
    Laatst bewerkt: 2 jul 2011
    Ooh wat goed om te horen zeg!! Het zou toch wel super zijn als hij zijn armpje binnenkort enigszins kan gaan gebruiken hè!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kom even snel langs om te vertellen dat hij nu 7 tanden heeft! :$:$Hoektand linksonder is ook door. Hoeveel tanden krijgen ze 8???? En daarna kiezen???
    Fijn weekend allemaal. Hier beetje jammer weer....lijkt zo te gaan regenen..

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sensee jeetje al zoveel tanden hier nog niets :)

Ben ook benieuwd hoe het met Thijs van Miza is.

Even een berichtje vanuit het bewolkte frisse oostenrijk. Hier hebben we nog even internet. De reis is op zich goed gegaan, Isa hebben we echt niet gehoord alleen als ze honger had maar verder niet ze lag zo 2,5 wakker en te spelen en rond te kijken vond ik zo kanp. Tygo zei alleen maar gaan we naar oma oostenrijk en als we stopte zijn we er nu maar hij heeft het verder ook goed gedaan. Aan het eind was hij zo moe en snapte er maar niets van dat we er nog niet waren dat hij helemaal overstuur was en naar huis wilde, even getroost en toen heeft hij geslapen. Toen we hier aankwamen vonden beide kinderen het wel goed, Isa lach te kletsen en wilde niet slapen wat drinken gegeven en na 2 uur is ze gaan slapen maar na 3 uur weer wakker ze lag bij Martijn en was wat koud dus lekker bij papa verder geslapen tot half 9. Tygo sliep bij mij en was weer even verdrietig tot we samen gingen liggen en toen heeft hij heerlijk tot kwart voor 9 geslapen, hij was om 7 uur even wakker maar na even kletsen ging hij weer bij me liggen slapen. Net al even met oma zich uitgeleeft op de trampoline en vanmiddag gaan we zwemmen, binnen hoor haha.

17. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    sensee: 8:$ jemig, heeft ie haast ofzo??!!!! :D hier nog steeds 2 onder....en 2 boven zijn bijna door...(ik zie ze zitten)

lot: oo lekker meid! woont oma in oostenrijk? hoe lang blijven jullie?
    geniet er lekker van!

wendy: zohoo, dat dat past joh!:D had je dat niet ff kunnen filmen;)

irene: zo dan heb je t wel gelijk druk weer na je vakantie! nu weer wknd, dusse.....op je gemakkie heh!:D
    wij boeken trouwens ook nooit en gaan gewoon in t hoogseizoen! heerlijk die vrijheid!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Devin is de sprong voorbij.. hij maakt nu allemaal lieve geluidjes dada, tata, koe (laatste zei ie tegen mij hmmm) :)

Carmen leek niet helemaal tof vandaag.. af en toe kokhalzen, wat teruggeven en dan hoesten hoewel dr flessen er wel gewoon in gingen.

En Justin is logeren, hopelijk nu nog een rustige nacht voor papa en mama.

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    zooo schattig tess zegt PAPA!!!!

20. babyproject

babyproject Niet meer actief

Oh wat goed!! Superlief! Haar eerste woordje!!!

Hier denken we soms dat Jennifer mama zegt, mijn schoonouders zeiden het vandaag ook. Maar een paar tellen later brabbelt ze weer wartaal. Vind het maar lastig, dat eerste woordje ontdekken ;)

Deel Deze Pagina