Korte nacht gehad, sliep zelf pas om half 2 want had buikkrampen en was vet misselijk helaas was Carmen half 5 wakker en Devin daarna. Hij is weer gaan slapen gelukkig, maar madammeke hield t voor gezien. Pff. Straks maar wisseling vd wacht doen. Dan maak ik mn man wakker om 9.30 en ga ik naar bed.
Haha hier ookvolop oefenen met mama en papa maar nog niet hoor.. Wel dada... En dat heel vaak. Vd week kwam er ook een keer pada uit en regelmatig mumumumumu maar ja... Dat is het nog niet he.... Gisteravond naar feestje van mijn oom en tante geweest. Had eigk geen zin om mijn moeder te zien maar wiode het feest ook niet missen dus toch maar gegaan. Eerst poos over van alles gehad zonder ons ruziepuntje. Op een moment had ze yinthe op dr arm en wil ze met haar naar de dansvloer en nog geen halve minuut later heeft ze yinthe al aan iemand anders gegeven. Terwijl we duidelijk hadden afgesproken dat ze dat niet meer zou doen omdat ze haar ook al iemand had gegeven waar ik echt haatgevoelens voor heb. Alsnog ruzie gehad dus.... Ze heeft gezegd dat ik mijn mond met houden want zij magz zelf bepalen aan wie ze yinthe geeft want het is HAAR kleinkind...nou.... Dat dacht ik dus niet. Voorlopig is het echt klaar. Ik wil ze nu echt een poosje niet meer zien. Altijd mijn broer voortrekken en dat ontkennen, de baas denken te mogen spelen over yinthe en dat egoistische gezeik over hoeveel klachten ze wel niet heeft en nooit eens aan mij vragen hoe het gaat en als ze het dan wel doet en ik geef antwoord hoort ze dat niet eens want dan is ze al weer over dr eigen aan het lullen. Ben het spuugzat. Heb het allemaal al heel lang gepikt maar mijn geduld met haar is op.
Peertje mijn schoonouders wonen in Oostenrijk. We blijven hier tot en met dinsdag en gaan dan nog 2 weken naar Italie. Wat schattig dat Tess papa zegt. Wendy jeetje wat een gedoe joh, succes.
Wat een gezeik meis dikke knuf.. Hier ook alweer meningsverschillen gehad met schoonloede... Ze is alweer een week thuis en het gezeik begint weer.. Wat is dat toch met die oma's..
oma's ? dat zijn verschrikkelijke mensen.. nooit aan beginnen!!! hahahaha nee de oma van ludwi is best lief! maar bij jou dus ook weer raak mrsnuke.. balen zeg! weer de hele tijd lastigvallen onaangekondigd? ga mijn moeder voorlopig echt nie bellen ofzo.. en ga wel naar de kermis deze maand (tilburg) maar niet dat ik met haar wil.. met mijn vader wel, das leuk, maar liever niet met moeders erbij.. en mijn broer ook nog wel misschien. schoonmoeder hoef ik ook ff niet te zien of spreken. dus hopelijk ff rust als dat lukt! nu ga ik gauw slapen. ben weer eens doodop! truste allemaal!!!!
@peertje, we hebben idd nieuwe sandalen gekregen!! jullie hebben met Tess ongeveer hetzelfde schema als wij bij Mika. @sens, de tandjes gaan echt snel zeg!! hier 2 door, en 1 zichtbaar, maar nog niet doorgebroken. de zwemlessen scheelt dus idd erg, en voor zo'n prijsverschil rij ik graag een paar km verder!! @lot, mooi zeg, Oostenrijk! waar in de buurt precies? @ineke, wat leuk voor je vriendin!! @patrouschka, hopelijk voel je je snel beter! @wendy, jeetje zeg, wat een gedoe met (s)moeders....hier zien ze het gelukkig niet als "HAAR/MIJN" kleinkind, ze overleggen wel wat ze willen doen....gelukkig!! @mrsnuke, doe voorzichtig met je rug.... @all, heb met vakantieveilingen een weekje camping gewonnen op de camping waar ik vroeger altijd kwam, dus we gaan dit jaar niet ver weg, maa hopelijk wel leuk!! we gaan zaterdag de caravan er naartoe brengen, moet zelf nog za-zo avond werken, maar omdat het 30 km van huis ligt, ga ik vanuit de camping werken, haha.... hopelijk een beetje weer!! deze week is de laatste week van school voor Luka, en dan dus 6 weken vrij....we willen naar Plopsa De Panne, Gaiapark en naar de dierentuin in Duisburg en Irrland(beide in Duitsland), dus we krijgen de vakantie wel om, haha.... Maar deze week heeft hij eerst nog wat leuke dingen op school op het programma staan, morgen schoolreisje, woensdag "indianen"dag, donderdag een uitje en vrijdag VAKANTIE!! gisteren naar Valkenburg(L) geweest, als ik daar ben waan ik me echt op vakantie, zo touristisch is het daar, haha....ondanks we er 20-30 min vandaan wonen. Zuid Limburg was echt super druk gisteren....zijn nog een ijsje gaan eten, en een tourtochtje heuvelland, haha....
Hoi hoi, goeiemorgen! Mila heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje geslapen... maar twas niet zo'n succes voor mij! Ben zo vaak gaan kijken omdat ik schrik had dat ze opnieuw zou overgeven: Gisteren gingen we uiteten met vrienden om hun prille zwangerschap te vieren, schoonouders kwamen babysitten... wat een helse avond: Mila was al de hele dag huilerig en hangerig, kuchen, oortje trekken, ogen wrijven... toen we moesten vertrekken om 18u nog in bed gestoken omdat ze opnieuw moe was (gebeurt nooit meer) m...aar om 18u45 terug beneden van het huilen en krijsen. Geen melkje willen, niets was goed blijkbaar. Toen om 19u30 2 keer slijm overgegeven! Daarna precies opgelucht, om 20u30 gaan slapen zonder drinken... Om 23u terug bij mij gedronken en nu slaapt ze nog steeds! Ik ga haar toch maar wakker maken en eten geven en Bisolvon voor slijmpjes... straks om 17u naar de ha! Pfff waarom moest dit juist gisteren? Ben de hele avond ongerust geweest...
Oh bah, Wendy wat lees ik nu? Y is echt JULLIE dochter en jullie beslissen over haar! NIEMAND anders hoor... *zucht* en dat van je eigen moeder...
was ik ook weer eens...lees wel veel bij via hyves en fb maar ben hier weer even afwezig geweest.. heb je soms hé van die wat drukkere perioden. maar ga nu weer mijn best doen
ja hier ook weer raak... ik erger me al een tijdje aan op de manier hoe ze tegen jayson praat (met een verschrikkelijke piepstem) en tuurlijk doe ik dat ook wel eens maar bij haar gaat het de heletijd zo om gek van te worden dus ik had er donderdag al iets van gezegt en toen kreeg ik het antwoord: neehoor dat doe ik niet.. dus toen werdt het een beetje nietes welles spelletje heb het toen maar even gelaten.. zaterdag kwamen ze even langs om het nieuwe schema te bekijken en hoe ze pap moesten maken etc etc.. dus toen dacht ik laat ik het nog een proberen maar toen werdt ze helemaal een beetje vijandig.. ik zei ik mag dat toch gewoon zeggen?? ja maar ik ben wel zijn oma.. ja en??? ik ben zijn moeder en wat ik zeg gebeurt er toen gingen ze snel weg
leuk allemaal hier gaan we een paar dagen op vakantie.. naar een boerencamping in een ingerichten tent.. valkenburg is prachtig!!! wij zijn er toen ook een dag geweest.. in de fluweelgrot geweest en in een kasteel.
ze heeft wel lang bij jullie op de kamer geslapen hier was jay met 8 weken naar zijn eigen kamertje gegaan.. ik heb nog wel de babyfoon naast me bed staan.. meschien een idee??
hier verschrikkelijk veel last van mijn rug het is zo erg dat ik besloten heb thuis te blijven mijn baas was daar totaal niet blij mee en liet dat ook duidelijk merken.. ( daar heb ik je niet voor aangenomen, ik wordt er een beetje moedeloos van.. waarom ze dat nou zegt geen idee want ben nooit ziek.. en dat ik toen zei anders moet uw maar een bedrijfsarts inschakelen (op advies van de dokter) zei ze jaa wat denk je wat het kost... en doeg kon er niet eens af echt ze geeft me weer zo'n fijn gevoel.. maargoed ze zoeken het maar uit blijf de hele week thuis! jay gaat trouwens als een speeer kruipen tijgeren staan bij de tafel niets is meer veilig.. hier nog even 2 filmpjes YouTube - ‪Jay kruipt lekker door de kamer‬‏ YouTube - ‪Jayson gaat staan bij de bank‬‏
MrsNuke, ja best wel! Van mij mocht het nog wat langer, maar ze moest nu echt in haar babybedje, wiegje was ECHT te klein geworden Ze drinkt ook nog om 23u een droomvoeding en das zo gezellig in bed, maar nu zit ik in een tuinstoel en dat zit ook wel leuk moet ik zeggen... We hebben de angelcare aanstaan en de babyfoon opstaan, maar ik was gewoon zo ongerust omdat ze overgegeven had en ik vorige keer ondervonden had dat als ze op haar rugje overgeeft ze er bijna in stikt... maar nu lag ze de hele tijd op haar zij, dus dat stelde toch wat gerust! Straks ha, ben benieuwd of ze ons kan helpen... liefst zonder AB! Brr zo'n piepstemmetje :S dat doet mijn s-moeder ook! En kinderliedjes zingen met een vreselijke valse stem, MET piepstem erbij zo erg dat je wel zou willen weglopen!!! EN dan zegt ze nog eens een verkeerde tekst erbij, zou willen dat ze gewoon zweeg dan hahaha Aan de mama's die al op vakantie geweest zijn: hoe doen jullie het met de dutjes van jullie kleine schatten? Blijven jullie "thuis" om ze te laten slapen of sliep jullie baby gewoon in de buggy? Wij gaan binnen 2 weken naar de zee en misschien volgende maand naar Oostenrijk, maar das dus om te wandelen! 1 dutje zou nog... gaan, maar een hele dag thuisblijven, das dan toch de moeite niet om te gaan denk ik dan... iemand tips?
@mrsnuke, nou leuke baas....zo heb ik er ook 1 gehad, kreeg er gewoon een slecht gevoel van, maar ziek is ziek....heb toen ook advies van de HA en arbo gehad om thuis te blijven, en TOCH bleef ze proberen!! en wat doet Jay het goed, leuke filmpjes!! @ineke, wij deden bij Luka gee hele dagtochten/wandelingen maken, maar gingen of 's ochtends en waren rond een uur of 3 thuis, en dan slapen, of we lieten hem al eerder dutten en gingen dan, zodat hij ook langer op bleef en mee uit eten ging! als we nu dingen doen, doen we het meestal ook tot een uur of 3, en dan kan Mika nog wat slapen....maar als we naar plopsa etc gaan, dan gaat hij in de wandelwagen mee, en dat zal voor een keer net zo goed gaan. @all, dadelijk Luka van school halen, eten en dan werken....moet dan donderdag, zaterdag en zondag nog, en dan eindelijk vakantie!! en dan heb ik er al 1 nachtje camping opzitten, haha....
krijg net de schrik van me leven!! had jay in de doomoo seat gedaan.. ik liep even naaar achteren om me glas drinken te pakken.. kijk weer terug en zie meneer zo met seat en al omvallen huilen huilen huilen dat hij deed verschrikkelijk ik ook huilen meteen kijken of ik niet iets raars aan hem zag.. peet gebeld die snapte er niets van hij hoorde mij en jay alleen maar huilen dus man in paniek.. uiteindelijk uit gelegt wat er was gebeurt.... daarna de huisarts gebeld die bleef heel rustig en legte me uit dat kinderen behoorlijk flexibel waren etc etc en dat als hij normaal bleef ik hem niet wakker hoefte te maken.. en hij ging ook wel weer spelen daarna.. en we hebben nog even geschommelt en daar gierde hij ook van het lachen maar toch zit het me niet lekker... straks heeft hij een bloedinkje in zijn lichaam ofzo en dan??? wordt hij morgen niet wakkker...ik voel me zo schuldig.. heb dat stomme ding meteen naar zolder gegooit klere ding pffff nou sorry moest het even kwijt
@MrsNuke: zoooo dan schrik je!!! Ik kan het me helemaal voorstellen. Wat een stom ding dat ie zomaar kan omvallen!! Ik hoop dat alles goed is met Jay. Lachen is wel een heel goed teken hoor!
Hoi allemaal. Ik kom even melden dat ik zo druk ben dat ik weinig tijd heb om bij te lezen en al helemaal niet om op iedereen te reageren. Maar hier gaat alles goed hoor. Morgen gaan ze beginnen met de nieuwe kunststof kozijnen plaastsen, dus zal er deze week nog steeds niet veel zijn, ik zal zo veel mogelijk het huis ontvluchten, hopelijk ben ik er daarna weer. @ babyproject: Leuke banner!!