november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: jaa t gaat hard heh, tess hier ook opeens in een sneltreinvaart....:(waar is mijn baby????

ineke: ach gos, hopelijk is ze snel weer opgeknapt! geniet volg week van je weekje aan zee! suc6 met je sec.opinion!

debby: spannend meid!

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    grietje, welcome back! foto´s zien we altijd graag voorbij komen, haha....

mrsnuke, doe maar rustig aan met je rug!!

debby, spannend een colonscopie, toch, maar als het nodig is....

peertje, Tess doet het echt super goed zeg...ze is net zo groot als Mika, alleen bijna 1,5 kilo zwaarder, haha....hollands glorie!! en ik Mika maar flink vinden, haha....

all, mijn computer doet raar, dus kan geen tekens plaatsen....
    ga zo even mijn nieuwe uniformen halen voor het werk.
    Luka zit nu lekker in de speeltuin met school....werd zelfs een beetje emo toen de bus wegreed met mijn kleine grote ventje!!

3. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: en t scheelt een maand heh;)
    jaa ik heb dat ook altijd met schoolreis hoor, brok in mn keel.....:)

tess was net aan t brullen in de box, dus ik kijken(was ff brood maken) heeft ze zich opgetrokken aan de spijlen en ze wist ff niet meer wat te doen,....muts is t ook heh!:D

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Even snel een bouwvalupdate vanaf hier:

Ze zijn vandaag goed bezig geweest boven aan de achterkant, en de kamer van ons en de slaapkamer van R. zijn al voorzien van nieuwe kozijnen, maar moet nog wel helemaal afgewerkt worden. De kamers aan het achterkant van het huis zien er nu net zo uit als de kamers in programma's als bouwval gezocht of help mijn man is klusser.
    J. was vanochtend helemaal overstuur, want de kamer van zn broertje was weg!!
    (zijn bed en spullen stonden in J. zijn kamer en alle kozijnen en ramen waren eruit)
    Vannacht gaan we ook bij schoonouders slapen, want met zn allen in de kamer van J. gaat niet passen.

Morgen is dan hopelijk de achterkant af en kunnen we weer alle meubels naar de andere kant van het huis gaan schuiven.

Nou ik ga weer, even stofzuigen, voor zover dat nut heeft, maarja, heb hier wel een bay over de vloer kruipen/tijgeren.

Jaaahh!! Hij tijgert het hele huis rond en sinds vandaag gaat hij ook op zn handen en knieën zitten. (komt dan nog niet vooruit maar het begin is er!)
    Ik zou dat bijna vergeten te vertellen, met alle hectiek hier, haha.

Sorry dat ik op niemand reageer, ik heb wel net alles bijgelezen hoor.

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Leuk dat veel kindjes al tijgeren of zelfs al meer doen..

Iemand vroeg over t badderen.. dit doe ik alleen als ik er de tijd en zin en puf voor heb (om de dag ong). Ik was ze met water kop en kont (en haartjes en oortjes ;) ) en dan in een tummy met wat water waar ze zelf gewoon in zitten. Dan spelen ze 5 minuutjes en haal ik ze er weer uit (omstebeurt haha) ;p Dus ik ben met 20 minuutjes klaar met badderen met ze hoor.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Leuk dat het goed vooruit gaan coco!!

Patroeschka, mijn zus had met haar tweeling ook een hele organisatie nodig om de badderen! Meestal ging ik of mama dan helpen en ging de oudste ook in bad (man moest veel werken aan hun huis toen)... gaat echt zoveel beter eens ze zelfstandig kunnen zitten!!! Nog even ;)
    Mila gaat trouwens ook meestal om de 2 dagen in bad hoor! Is beter voor de huid! En soms is het zelfs een douche met papa :) vindt ze ook super!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker dat ze goed bezig zijn Coco :D. En super dat R ook al tijgert, wacht maar even af, voor je het weet kruipt hij ook ;).

Ik vroeg het Patroes :D. Wij doen de mannetjes 's avonds om de dag ongeveer samen in bad (in het grote bad).

8. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    Bjorn is vandaag weer op het CB geweest met papa. hij is al 9990gr en 73,5cm lang.
    ook is zijn helmpje vandaag wat losser gemaakt. hoofdje is dus zodanig al gegroeid dat hij al te strak ging zitten. goed teken dus!!

@s.ouders: hier ook zulke verschrikkelijke. even een voorbeeldje. ik had een dag gewerkt, kom ik bjorn ophalen. zegt ze H. (s.vader) pak jij bjorn even, kan ik voor Carola wat te drinken pakken. dan denk ik ook bij mezelf.....HALLO geef m gerust even aan zn moeder.
    of als we bijvoorbeeld aan komen rijden dan komen ze al gelijk na buiten gesneld en rukken ze m zo uit je armen.
    en elke vrijdag passen ze op, dus elke vrijdag heb ik er weer verschrikkelijke buikpijn van.
    en praten heeft geen zin, die mensen zijn een beetje kortzichtig zullen we maar zeggen.

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

kom even foto spammen..

10. LittleMonsters

11. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Moooooie foto zeg!! Maar wat worden ze groot hè!!! Zo wijs al en echt in een soort van "ik sta zo op" houding ;)

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik heb het al vaker gezegd, maar Jay gaat zooooo hard! Wow!!

13. LittleMonsters

ja he! hij staat al aan de tafel!

14. LittleMonsters

jeetje mina zeg meneer was me behoorlijk op mijn zenuwen aan het werken net..

hij eet niet hij kokhalst de heletijd?????? smeert het eten overal.. ik zit er onder (nieuwe kleren aan) hoop dat ik het nog schoon krijg... heb met heel veel moeite de helft eten naar binnen gekregen..

is dit normaal?? dat kokhalsen de heletijd?

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och ja zekers mrs Nuke ;) vandaag voor het eerst een half potje worteltjes bij Carmen naar binnen gewerkt, ze vond t lekker!? ^^ weet niet wat me overkomt. En Devin vond een rijstewafeltje (ok 3 ministukjes) ook erg lekker..

16. LittleMonsters

Voor mij is het nieuw want normaal huilde meneer juist als het op was of als mama niet snel genoeg ging.. Fles ging er net wel in.. Laten we hopen dat hij morgen alles vergeten is hihi

17. babyproject

@MrsNuke: zal wel een fase zijn als hij hiervoor altijd goed gegeten heeft. Komt goed!

18. babyproject

@Patroeschka: wat goed van Carmen en Devin! Moet niet gemakkelijk zijn met een tweeling en nog een kindje. Heb je nog kunnen bijslapen vandaag?

19. LittleMonsters

Meneer heeft net zijn hele matrasje onder gespuugt :( arm mannetje nu ligt hij weer te slapen

20. babyproject

Agoss... Hopelijk slaapt hij vannacht goed en zit ie morgen weer lekker in zn vel.

Deel Deze Pagina