Het leek hem wel op te luchten.. Hij huilde even papa heeft hem even getroost mama heeft het bed even verschoont en toen was het weer goed. hij is trouwens ook elke keer aan het hoesten kan hij geen zere keel hebben en daardoor elke keer te moeten kokhalsen? of zelfs overgeven... vanochten stikte hij zowat heb hem toen snel uit bed gehaald en op zijn rug geklopt...
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Wat een gesjouw.... Zijn met de tuin bezig en is veel werk... Ben kapot! En dan heb ik niet eens zoveel gedaan, ludwi doet het meeste werk... Ach arme ventje van me...
kom nog even 1 foto spammen vond het zonde van de softboxen in zijn ogen.. maar vond hem te leuk dus toch maar bewerkt..
coco: zo dus druk aan t verbouwen! ja dat geeft een hoop zooi! Wat goed van je ventje!!! mrsNuke: wat een gave foto;s! en hij lijkt echt op jou hoor!!!! was papa er wel bij oeps misschien is zn maagje wel een btje van streek....als ze hier kokhalzen dan stop ik er wel altijd mee....want dan waren ze meestal niet topfit! hopelijk morgen wel weer topfit! wendy: hihihih tja t moet toch gebeuren heh hier gaan ze elke dag onder de douche/in bad, maar ze hebben geen van alle droge huid o.i.d. zo wat was t warm vanmiddag zeg...pfff...heb lekker met een vriendinnetje in de tuin gezeten aan de prosecco, kids waren heerlijk aan t spelen, om 17.45 ging ze naar huis met haar kids, toen had ik echt geen zin meer om te koken, hubbie smste dat ie nog niet thuis kwam,...dus maar een frietje gehaald....morgen weer gezond
@MrsNuke: volgens mij snappen jonge baby's nog niet zo goed wat ze moeten met een vastzittende of kriebelhoest. Snap dat het een kokhalsreflex geeft. Als hij morgen nog zo hoest, kun je hem wat Daro thijmsiroop geven? Speciaal voor baby's en verzacht hun keeltje. Gave foto, en hij lijkt inderdaad heel erg op jou zeg! Mooi mannetje @Wendy: met dit weer in de tuin gewerkt?! Wow! Moeten jullie nog veel? Wat moet er gebeuren? @peertje: lekker relaxte middag gehad dus! Begrijp heel goed dat je geen zin had om te koken, zeker als manlief later thuis is ik had hetzelfde gedaan
ik had hem vanochtend een beetje prospan gegeven... ook voor zuigelingen.. het was wel een eng geluid vanochtend pee werdt er zelfs wakker van... net of hij de heletijd aan het slikken was
welk maatje luier zitten jullie kids? hier maatje 4 maar jay poept de laatste tijd erg veel naaast de luier..
Volgens mij is er nu niks anders dan maatje 4, is van 7 tot 18 kg... Misschien kun je eens Active Fit proberen? Oh ik zie dat er ook 4+ bestaat, is vanaf 9 kg.
Haha, had je dat nog niet door? Ik voel me prima hoor! Hoop alleen dat de komende 2 weken snel gaan, echo is nog veel te ver weg!
Helluuuuwwwww! Kom ff laten weten dat hier alles (nog) goed is! Vaak misselijk, vreselijk moe dus alles prima! Hahaha Vraagje....ik geef bv aan nummero 1 en nu nummero 2 in productie is bloed ik ineens regelmatig aan mijn tepels... Is dat normaal???? Iemand die dat weet toevallig?
Ladydotje... geen idee, maar ik zal eens vragen op het bv-forum waar ik meeklets! Is het fel? En bijt nr1 er af en toe op?
Mogge... Ga vanmiddag ff op iedereen reageren hoor maar ff vraagje; is het gebruikelijk om iemand die geslaagd is wat te geven op zijn/haar examenfeest? Zo ja, wat dan? Vriendin van me geeft zaterdag een feestje vanwege haar diploma maar heb geen idee hie het hier mee zit??
goeiemorgen meiden, @mrsnuke, kokhalzen betekent hier ook meestal niet lekker zijn....en spugen luch meestal op... gave foto's!! @peertje, lekker genoten in het zonnetje. hier ook frietjes gehad.... hha, die Tess, nie weten wat te doen! @coco, verbouwstress...maar dadelijk een super gaaf resultaat! @wendy, wat gaan jullie doen met de tuin? @ladydotje, heb er helaas geen antwoord op, maar tandjes? @douchen/badderen, hier 2-3x per week max, beide jongens hebben een droge huid, doe al balneum in het badje....met warm weer laat ik ze tegen de avond aan afkoelen in het zwembadje! @cyclussen, heb jaren geen eigen cyclus gehad, en nu na de bevalling wel, echter 5-6 weken is normaal....EN ik vloei gewoon bijna 2 weken(nu ook al vanaf de 24e juni!!), wil eigenlijk niks nemen, maar jeetje zeg, wat baal ik hier van!! @all, vannacht slecht geslapen, Luka moest spugen, en had pijn aan zijn pols(verzwikt) en Mika heeft de sirene aangezet, niet normaal....tandjes? hubbie heeft Luka naar school gebracht, dus ik plof even op de bank neer!!
mrsNuke: hoe is t nu met jay? hier gebruiken we 4+ luiers babyp: geweldig filmpje!!! vrolijk meisje!!!!! heb jij je haar geknipt??? zit leuk! luukske: ja gek kind heh! ja was heerlijk! oeps das nioet fijn zo'n nacht hopelijk kan je vandaag even bijkomen! mm niet fijn die cyclus zeg....2wk is ook erg lang! ladydotje: geen idee over de bv meid.... wendy:ja ik zou wel iets kopen! een bon ofzo?flesje wijn/prosecco? hoe oud is ze?
Ze is 35+ Tuin zijn we volledig aan het betegelen. Eerst was het half lelijk hobbelig gras wat ook nog zo'n 20% schuin af liep.
Ladydotje, een kennis van me op dat forum van LLL (la leche league, bvconsulente) vroeg of je kloofjes had? Het bloed zou niet schadelijk zijn voor de baby, maar natuurlijk niet teveel en zien dat ze niet misselijk wordt of zo... Tijdens de zw-schap zijn je borsten sowieso gevoeliger en als de baby dan net tandjes maakt kan het zijn dat de babt harder gaat bijten/zuigen waardoor je wat kan bloeden. Misschien Lansiloh of zo smeren na het voeden zodat de borst zich sneller herstelt? Wendy, ik zou ook een flesje wijn, doosje pralines of zo schenken, eventueel met een kaartje? Luukske, geniet van je verlate rustpoging! Balen zeg zo'n nacht!
Hallooooooooo! Eerst en vooral: Tristan kruipt!!! (heeft hij dus op reis voor het eerst gedaan, zowat de eerste dag na aankomst) En nu even spammen!