Voel me zo beroerd.. Alles wat ik drink komt er van onder uit ik kan het amper belopen.. Sorry voor het vieze verhaal.. Zit nu maar een droog krackertje te eten op de hoop dat ik me beter ga voelen
MrsNuke, wat een beroerde nacht en ochtend! Veel beterschap! anders wat worteltjes eten of een geraspte appel? Of immodium natuurlijk maar das niet zo gezond voor de darmen... Hier ook een horrornacht gehad! Pfffffff Mila is al van zondag ziek (toen mijn schoonouders kwamen babysitten omdat we uiteten moesten met vrienden die zwanger zijn) en ze is sinds maandag aan de AB. Gisterenmiddag vond ik haar al sufjes, stil en savonds maar huilen en krijsen, veel kuchen en keel schrapen... ze kon maar niet slapen, dus meer dan een uur boven-onder-boven-onder gelopen telkens terug troosten. Toen ik weeral ging kijken zag ik plots dat ze hoestte en een hele hoop melk teruggaf, maar ze stikte erin! Oogjes groot open, armen zwaaien... ZO ENG :'( moet nog huilen als ik eraan denk... direct opgepakt en verder overgegeven... huilen natuurlijk, toen nog een uur gekrijst en een zetpil gegeven tegen de keelpijn! Toen eindelijk in slaap gevallen, maar ik heb geen oog dicht gedaan, bij de minste kuch ging ik kijken natuurlijk! Nu vanmorgen ha opnieuw gebeld en ze moet aerosollen, maar tdoet zo vies he! arme lieve meid, kan er niet tegen dat ze afziet! En dat net nu het vakantie is... Dit was echt het engste dat ik al heb meegemaakt! Erger dan toen ikzelf op ICU lag!!! Echt... En dan zegt m'n man "overdrijf nu niet" terwijl hij het zelf niet gezien had he!
Hee meiden, sorry dat ik zolang niks van me heb laten horen maar wij zijn erug druk met verhuizen!! hier alles inpakken en in het nieuwe huis alles uitlaaien .. ach ja jullie kennen het waarschijnlijk wel.. met micah gaat het super ik zal even een filmpje erop zetten.. xx nou het lukt niet.. op mijn hyves staat hij.. Simone Profiel - hyves.nl
Ineke Ah meid hier springen de tranen ook gelijk in mijn ogen! Snap je angsthelemaal!!! Wat goed dat je er bij was en haar kon hellpen zeg!! Hopelijk gaat het snel beter/goed met haar!! Sterkte!! *knuffel*
@Ineke, jeetje meis, dat is zeker schrikken! Ik schrik al van je verhaal en was er niet eens bij! Hopelijk knapt ze snel op. @MrsNuke, wat vervelend meis dat jij je zo beroerd voelt. Kan je niet een dagje extra oppas regelen, zodat jij dan lekker kan 'uitzieken'?
mrsNuke: beterschap meid.... ineke: zo das schrikken jah! heb je dr hoofdeinde vand r bedje al omhoog.... patroeschka: hihhhi dan koop je toch gewoon worteltjes bijde supermarkt? moontjee: suc6 met verhuizen! micah gaat lekker, super meid! nou hier druk aan t inpakken, heb morgen vrij, savonds een bruiloft van collega en we gaan met een paar collega's wkndje kamperen, hoeven we ook niet terug te rijden(is in castricum) heb er wel zin in hoor!!! al zal ik mn draakjes wel missen!!!!(behalve sochtends vroeg)dus ben er denk pas zondagavond weer, of t moet erg slecht weer worden dan komen we zaterdag terug! ojaa en tess heeft t optrekken ontdekt hoor, doet niks anders meer dus de box is alweer een standje lager, bedje gaat hubbie van t wknd doen....*weer een mijlpaal, zucht*
Hier ook een zieke. Zijn C en D opgeknapt, nu is mn man ziek .. pff hopelijk blijft t Justin en mij gespaard deze keer.
Nou het was weer lekker druk afgelopen week! Weekend zat propvol met afspraken, dierentuin, kunstfestival, bbq bij vrienden en afgelopen week vier dagen gewerkt. Jaime is die dag op bso geweest en Sacha naar kdv. Volgende week ben ik dan woensdag heel de dag vrij ipv alleen ochtend werken. Wel zo praktisch in de vakantie. Ik las dat er veel kindjes ziek zijn! Hopelijk knappen ze snel weer op!! Zieke baby's is niet leuk . Mbt eenkennigheid Mr S heeft er nog geen last van alleen begint er iets te komen...Als hij in de box ligt en ik loop naar de keuken gaat hij piepen soms. Wij gaan dit weekend naar schoonmoeder toe...Zouden vanavond gaan..En zo flauw alsof ze het erom doet zegt ze dan in eens ja komen jullie voor een bbq. Manlief zegt nog ja maar als we vrijdagavond gaan rijden zijn we er wat later. Nee maar jullie komen toch zaterdag want ik heb vrijdag een begrafenis..ja en?/ Is dat om 18 uur avond?? Nee maar ze had er voor vrijdag geen rekening mee gehouden (terwijl manlief echt vrijdag had gezegd). Zullen wel weer horen dat we te weinig komen en te weinig bellen (bellen om de dag sinds schoonvader is overleden). Ik begrijp niet dat ze niet doorheeft dat we best druk zijn en al amper tijd hebben met zn vier door de week...
Oh en wat een snelle kindjes met kruipen tijgeren etc. Sacha doet dat echt niet. Kruipen heeft ie een keer gedaan in zn box en daarna niet meer...haha. Hij kan wel redelijk zitten nu. Al is hij dan weer zo druk dat hij alles wil pakken en zich dan om laat vallen...
Haha gisteren aan de etenstafel zei ik nee en schudde nee. En Carmen deed mij na met nee schudden haha. En nu iedere keer als ik t doe, doet zij t ook. Leuk Vanmiddag komt de kinderfysio weer voor Devin. Ze gaat de testen opnieuw doen omdat ik heb aangegeven dat ie vooruit is gegaan.
Grrr schoonloeders! En nu gaan jullie dus toch maar zaterdag? En wat fijn dat de fysio weer opnieuw komt om te testen. Heb je de uitslag van de vorige test dan al gekregen?
hey meiden, hier even bijgelezen, maar te druk om op iedereen te reageren. Luka heeft de laatste schooldag gisteren gehad, we zijn naar het blotevoetenpad in Brunssum(zuid-limburg) geweest, was erg leuk voor de kids. ben nu de caravan aan het inpakken, we vertrekken morgen voor een weekje naar de camping(lang leve vakantieveilingen.nl haha) hier in de buurt. we wilden eerst niet gaan, maar dit is in de buurt en wel leuk! ik weet niet of we internet hebben, anders zal ik dus volgende week weer online zijn....misschien tot vanavond, en anders....tot volgende week
Ja gister belde ze dat ze de uitslag wilde doorsturen naar de ha en cb. Dus ik zei 'wacht daar nog maar even mee, ik zou graag willen dat je nog eens langskomt want t lijkt wel alsof Devin ons heeft gehoord' haha. Ze vond Devin erg vooruitgegaan hoewel hij nog steeds een achterstand toont maar dit is te overzien. Over 2 weken komt ze nog een keer en adh daarvan maken we een nieuw plan de campagne.