november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Succes Marleen..

Bij de ha geweest, verhaal gedaan en we kunnen as woensdag al terecht bij de k.a. met Devin. Ook zij vind het allemaal verontrustend. T arme mannetje zit zo niet lekker in zn velletje :(

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Succes in het ziekenhuis!!!
    En beterschap aan de zieke kindjes!

Mila is al veel beter... gelukkig! Vanmorgen wel nog gespuugd bij het aerosollen, maar dat was eerder van zich op te winden ivm dat maskertje... maar een slokje of 2 en veel slijm dus dat is er beter uit dan in!
    Ook in haar luier vind ik massa's slijmslierten (leuk toch de poeppamper analyseren!!!)

Zaterdag heeft Mila 1 kruipbeweging gedaan :) dus ik liep naar de camera, maar toen wast al gedaan!

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@spugen: hier ook veel spugen.. Vind ik best raar want jay deed dat nooit maar de laatste weken is het na elke voeding raak ook vind ik sochtends vaak een spuugplek in zijn bed..
    Merk voor de rest niets aan hem..

Hier gaat het redelijk je rug is nog steeds aan puin.. Vandaag toch gaan werken morgen nog 1 dag en dan weekend..

Schoonouders hadden opgepast vandaag ging jay verschonen en toen dacht ik wat zit die luier raar hadden ze gem verkeerd om gedaan plakkers op zijn kont... Best vaag want ze hebben het vaker gedaan.

Ook hadden ze hem na het eten nog een fles dikzak gegeven die er thuis weer uit kwam...

Ook heb ik een nieuwe eetstoel voor jay gekocht en helemaal opgeknapt ben helemaal blij want hij past helemaal goed in ons interieur

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wat is dikzak? diksap misschien?

Hier spuugt Carmen altijd ook nog.. al is het 3 uur na dr fles dat maakt niet uit. En dan lekker met die handjes er door heen roeren als t even kan.. jak

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Haha de iPhone maakt er dikzak van hij verbeterd woorden tot irietante aan toe maar het moet wel diksap zijn ja hihihi..

Dat doet jay ook doen ze later ook niet meer hahah.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ken het mrsnuke..
    hier ook snel de voorspelling van de iphone uit gezet.. die snapt er toch niks van!
    wat raar van die pamper achterstevoren!!!

hebben jullie ouders dat ook?
    dat de billetjes enzo niet afdoen als er alleen in de pamper is geplast?
    mijn schoonmoeder doet dat dus niet en de schoonmoeder van een vriendin ook niet bij hun zoontje.....

sinds vandaag is klaar en afgelopen.. ik breek vanaf nu echt met mijn moeder...
    ze is nu echt te ver gegaan en wil haar voorlopig niet meer horen of zien.
    tenzij ze in staat is sorry te zeggen en te menen maar dat zie ik niet gebeuren.

Yinthe zal het voorlopig dus met 1 oma minder moeten doen.
    ik hoop mijn vader wel af en toe te kunnen blijven zien maar dat is even afwachten.

ik ga naar bedje.. morgen hopelijk bericht over Luuk in het zh vandaag???

truste allemaal!!!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wendy wat is er nu (weer) gebeurd dan?

En soms 'vergeet' ik wel eens een billendoekje er over heen te halen als ze alleen hebben geplast hoor.

Bagger nacht gehad helaas.. :(

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik doe zelf nooit met een billendoekje als Luuk alleen maar geplast heeft. Wordt bij ons zelfs afgeraden met Luuk z'n eczeem.

Ik ben ook wel benieuwd wat er is gebeurd met je moeder Wendy. Heb je dus nog wel contact gehad na het voorval met de hond?

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik heb haar gisteren gebeld omdat het er naar uit ziet dat het nog maar 1 a 2 weken gaat duren met de hond.
    ze is op, ze heeft veel pijn. we gaan vandaag nog een zwaardere pijnstiller halen maar als dat ook niet helpt laten we haar inslapen.
    ik wilde dat laten weten en vragen of ze nog afscheid wilde nemen.
    ik vroeg ook nog hoe het met haar ging en ze zei twee keer dat het goed ging maar wel heel kortaf. toen vertelde ik van tara, ze wilde geen afscheid nemen, en daarna was het een hele poos stil. daarna vroeg ze hoe het met ons ging en ik zei dat het niet zo goed ging. vervolgens zegt ze 'met mij ook niet'... ..huh?? ik vroeg het toch twee keer? maar goed.. ik zei 'ja maar u vroeg het nu over ons'.
    dat was niet in goede aarde en vervolgens zei ze dat ze op ging hangen om Layka te zoeken.. de hond van mijn broer..
    dat was typisch mijn moeder met als doel om mij pijn te doen.. ik zeg iets ergs over tara, zij moet layka gaan zoeken.
    en dat vragen hoe het met ons ging, is ze ook niet verder op in gegaan dus nu weet ze nog niet wat er hier speelt.
    nou.. dat was het.. de druppel.
    naar al haar egoistische gedrag van de afgelopen jaren (het is echt heel erg geworden) en het voortrekken van mijn broertje en vooral het mij pijn willen doen. is het doek nu gevallen.
    ik wil voorlopig niks meer met haar te maken hebben.
    mijn vader eigenlijk wel, maar het is even afwachten hoe die gaat reageren.
    als hij mij totaal niet wil begrijpen stop ik daar ook mee.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    patroeschka: goed van carmen! suc6 bij KA!

wendy: jeetje meid...gaat niet lekker dus....is er weer wat gebeurd?

hier ook soms een mondje spuug, vaak slikt ze t dan wel weer door:( komt volgens mij ook doordat ze meer gaan bewegen....heeft ze net gegeten gaat ze heel druk doen....ja gek heh!:D

hier ook niet altijd een doekje na een plasluier...ligt eraan of ze stinkt en of ik haast heb! maarja...madam schijt de laatste tijd alleen maar...dus meestal heb ik bij elke verschoning wel doekjes nodig:cool:

debby: jij moest vandaag toch naar ZH? Suc6 in iedergaval meid!

hier heerlijk geslapen tot 5.15...toen besloot tess wakker te zijn en ze gaat dan niet huilen neeeee heeel hard "kletsen" gillen van plezier:cool: laat ik dan net niet op mn best zijn....*zucht* maarja, laten liggen, af en toe stil, af en toe er even heen, speentje etc, tot 7.00 toen vond ze t tijd...maargoed, ze lag er gisteravond ook om 18.00 in, want ze was kapot....

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja op 2 juli hadden we een feest van mijn tante en daar hebben we ook mot gehad. ze is van mening dat zij mag bepalen wat er met yinthe gebeurd als zij haar vast heeft want het is tenslotte HAAR kleinkind.
    ook als ze yinthe als een speelgoedpop aan iedereen rond wil geven, inclusief mensen die haar en mij niet kennen.
    ik hou daar nie van en ludwi ook niet, en bovendien is het ONS kind en hebben wij er nog meer over te zeggen dan zij.
    vervolgens zei ze dat we Yinthe dan maar niet meer aan haar moesten geven als ze het toch niet zelf mag weten..
    nou dan niet toch?

12. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb van Galenco een "lotion" en dat is eigenlijk een soort van zeepje/billencreme! Ik doe het na het plassen op een tissue (papieren zakdoekje) en over de billetjes ermee... nooit uitslag van en lekker proper!
    Billendoekjes bij poepluier.

Wendy, wat rot zeg!
    Ik heb gemist wat er met Tara is? Vreselijk als je huisdier ziek is he... veel sterkte!

Ik kom straks nog eens lezen hoe het in het zh is geweest!!!

Patroeshka, goed dat je snel bij de ka terecht kan!

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Jeetje wat een toestand.. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Ik zou ook niet willen dat ons kind zomaar aan iedereen door wordt gegeven. Is inderdaad geen pop. Ik schrik ook van je verhaal over de hond. Wat erg dat ze "op" is...

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Inderdaad, de ouders zijn de enige "beslissingnemers" ivm het kind vind ik hoor! Oma of niet, jullie zijn mama en papa en het is jullie kind!

Billen: toiletmelk heet het! ;)

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaaa Carmen zegt papa :) ze deed papa na, hij heeft goed geoefend met dr ;)

16. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    vanmiddag weer naar het cb geweest met yara. ze weegt nu 9.6kg en is 71 cm lang. ze doet het verder goed, zo goed zelfs dat ze het consult van 9 maanden over mag slaan. ze hoeft dus pas in oktober met 11 maanden terug.

ik krijg nu wel een beetje last van zenuwen en spanning. nog 3 nachtjes slapen en dan vliegen naar mallorca met een vriendin zonder man en kids. ik heb er wel veel zin in, maar vind het ook heel erg spannend hoe alles gaat.

wendy wat vervelend dat je moeder zo doet...

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen, hoe was het gisteren in het zh gegaan???

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Even snel bericht vanaf hier:

Verbouwing zit er op, werklui zijn de deur uit.
    Nu schoonmaken en opruimen.

Zal hopelijk echt binnenkort weer snel actief mee komen kletsen maar ben voorlopig nog te druk hier in huis.

Groetjes aan iedereen!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh, ben ik dat vergeten te melden hier?? We zijn dus maandag naar het ziekenhuis geweest i.v.m. het spugen (dan heb ik het niet over een mondje, maar over golven) en de bult op de schedel. Ze begreep mijn ongerustheid en voelde de bult ook. Ze denkt dat het bot is en dat het niet erg is, maar het moet wel in de gaten gehouden worden. De schedel was iets gegroeid en dat is een goed teken. Voor het spugen kreeg hij al medicatie dus daar kon ze verder weinig mee. De sondepomp moeten we nu langzamer zetten zodat de voeding langzaam de maag in stroomt.

Gisteravond had Luuk de sonde er weer uit getrokken toen hij in bed lag. Ik zag het pas bij de late voeding om kwart over 11. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem wakker te maken en de sonde er opnieuw in te doen. Ik heb hem slapend wat melk met het flesje gegeven en hij dronk gelukkig wel iets zelf. Vanmorgen de sonde er weer in gedaan.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou de hele middag zoet geweest in het zkh.. Devin niet te genieten (maja kunnen ze zien hoe ie is ;) ) in het kort.. Kinderarts vind de ontwikkelingsachterstand (nog niet) alarmerend, maar noemt Devin gewoon 'sloom/rustig' heel t verhaal vertelt (dat ie slecht eet en drinkt, overstrekt, heel vaak verhoging heeft etc etc) Ach zegt ie 'thuis is een thermometer vaak anders als hier of ergens anders' ^^ dus wij gezegd dat ie ook getempt is bij de gastouder en dat ie daar ook heel vaak tegen de 38 (en soms hoger) aan zit.. Nou dan moest ik maar even voordoen wat ik deed ^^ Dus ik Devin tempen en jawelll 37.9. En toen was het ineens.. Ik wil urine hebben en hij moet bloedprikken. Morgen krijgen we de uitslag al.

Deel Deze Pagina