november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Marleen: DRinkt hij nu al vaker melk uit een flesje of nog steeds voornamelijk met de sonde?

@ Patroeschka: Hoe laat krijg je de uitslag? Succes!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk krijgt denk ik 80 tot 90% van de voeding door de sonde. Hij drinkt soms wel wat zelf, maar is vaak heel weinig. Gisteren weer voor het eerst een paar hapjes wortel gegeven. We mogen maar een halve eetlepel per keer geven dus echt heel weinig en dan de hele week hetzelfde om te zien of hij er allergisch op reageert.

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @patroeschka: heb je de uitslag al.

@hier: vanmorgen bij de huisarts geweest. heb sinds de zwangerschap veel pijn aan mijn gewrichten. maar dacht ach...9 maanden op, 9 maanden af. maar nu zijn we bijna 8 maanden verder en de pijn word absoluut niet minder. 's ochtends heb ik heel veel opstart problemen. en in de loop van de dag, met werken of wandelen ofzo dan komt de pijn weer. en vaak 's avonds ga ik huilend naar bed. morgenvroeg moet ik bloed prikken, en over 2 weken de uitslag.
    tijdens bloedonderzoek testen ze op reumafactoren. als daar niks uitkomt moet ik naar de reumatoloog. kan namelijk zijn dat er een vorm van reuma is die niet met een bloedonderzoek te vinden is.
    ik ben er erg beduust van, en wil eigenlijk z.s.m. de uitslag hebben, maar ja...dat kan helaas niet.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Patrouschka: Ik krijg geen fijn gevoel bij jullie kinderarts. Hij/zij neemt jullie niet echt serieus zo lijkt het. Ben benieuwd naar de uitslag, want steeds verhoging lijkt me niet goed.

@Carlo: Dat is schrikken.. Ik hoop voor je dat het geen reuma is. Erg vervelend.

6. LittleMonsters

we zijn weer door de keuring heen!! meneer is 8398 gram en 74 cm. Ze vonden hem erg op voor lopen.. maar dat was niet erg.. mocht alleen niets stiemuleren want hij kon al zoveel:(:( . Sins vandaag loopt meneer ook in de box af en toe gaat het fout maargoed het is een begin

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Patroesh ik vind ook dat die ka het niet serieus opnam eigenlijk :S ik zou verder gaan naar een andere als ik niet tevreden was!

MrsNuke, wat een superfilmpje, heb ook dat van het lopen gezien hihi wat leuk!
    Mila doet dat ook maar niet zo ver, eerder op tafel of zo...

Carlo, veel beterschap! Hopelijk kunnen ze je helpen!

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Carlo: Een vriendin van mij heeft ook een vorm van reuma. Ze is ongeveer jouw leeftijd. Verwacht je niet bij iemand die zo jong is he. Als je aan reuma denkt dan denk je aan oudere mensen, ik wel in ieder geval.
    Maar het is nog niet bevestigd toch? Succes met de uitslag.

@ MrsNuke: Zo, dus J. loopt al? Wat een vlotterd zeg!

@ Wendy en Ineke: (jullie zijn de enigen die nog bv geven toch?) Geven jullie al iets anders te drinken naast de bv?

9. LittleMonsters

niet als een gek hoor voorzichtige stapjes lang de kantjes van zijn box en alleen als hij zich vast kan houden..

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Uitslag is binnen. Niks ernstigs (gelukkig), een kleine verhoging van de leukocyten? te zien, wat bijv kan wijzen op een virale luchtweg infectie oid. Dus iets wijzer geworden (dat t niet ernstig is iig).. over 2 maanden weer terug komen. Máár als t dan nog niet (veel) beter gaat, wil ik dat ze m echt binnenstebuiten gaan keren hoor.

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, maar toch... knap hoor.
    Ik weet nog dat J. 10 maanden was toen hij ging staan, snel daarna deed stappen en toen hij een jaar en 4 dagen was liep hij los.
    Maar jouw J. is nog lang geen 10 maanden, dus ik vind het heel snel.

R. gaat nu echt kruipen op handen en voeten.
    En van de week, toen we met zn allen op één kamer sliepen, ging hij een soort van staan op handen en voeten (handen op het matras dat op de grond lag, en voeten op de grond).

Hier een gezellig binnendagje. Of nou ja, gezellig. Ben de hele dag druk bezig geweest met huishoudelijk werk. Ramen gezeemd en boven alle kamers schoongeboend, meubels teruggezet en schoongemaakt, bedden opgemaakt. De kamer van J. een beetje anders ingericht, ziet er zo gezelliger uit. En R. zn bedje naar beneden gezet, beter laat dan nooit...
    Vannacht slaapt iedereen gelukkig weer in zn eigen kamer. Hopelijk komt het de nachtrust ten goede, want afgelopen nacht kwam R. weer 4 keer, maar zal wel niet.
    Dat ik dit al maanden zo volhou verbaast me....

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Patroescka: Nog niet echt duidelijk dus, maar in ieder geval niks ernstigs. NU dus afwachten...

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    aapje: veel plezier!!! geniet ervan, voor je t weet ben je weer terug!

patroeschka: wel een vreemde rea van die KA! en dan toch opeens wel willen....gelukkig niks ernstigs! en goed dat je over 2 maanden terug moet komen!

mrsNuke: hihihi geweldig filmpje!
    en wat is jay lang!!!!:$

coco: lekker dat alles weeer een btje op orde is! zo das idd knap!

carlo: sterkte meid...lijkt me geen pretje!

hier: alweer 9 maanden vandaag!!!!:$ en ik zou nu ontzwangerd moeten zijn:cool::D
    helaas is ons mupke niet fit, 39.5 graden koorts, gister heel raar ademen en hard huilen, alsof ze ergens pijn had...om vervolgens in slaap te vallen op schoot:( en dan na 10 weer opnieuw raar ademen, schreeuwen.....gelukkig heeft ze dat vandaag niet gehad, alleen nog die koorts en zo zielig....als ze morgen nog zo is, bel ik de HA voordat we t wknd in gaan....heb gelukkig morgen vrij kunnen krijgen!

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wie vroeg het nu ook alweer van de bv?
    Mila drinkt dus bij haar groenten en fruit wat water of koude venkelthee (als ze moeilijk stoelgang maakt) maar niet zoveel... ongeveer een uurtje later krijgt ze bv en gaat ze op bed ;)

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik vroeg dat Ineke. Hier geef ik eigenlijk nog niks anders te drinken dan bv. Weet ook niet meer precies wanneer ik daar toen met J. mee ben begonnen, dus vandaar dat ik het me zomaar even afvroeg of jullie het al wel deden.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier wederom geen goede nacht gehad. R. werd om 23 uur wakker toen wij naar bed gingen, en vervolgens kwam hij rond 2 uur en om 5.30 uur. Daarna gelukkig nog tot 8 uur verder geslapen dus heb zelf wel mn uurtjes gemaakt gelukkig. Moet vanavond weer werken, dus een lange dag voor de boeg.
    Maar goed, de nachten ervoor, toen we met zn allen op één kamer slipen werd hij zo'n 4á5 keer per nacht wakker dus het is al een vooruitgang.

Wat een lekker weer he, vergeleken bij gisteren.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    nou hopen dat het idd niet erg is met die bult en dat het vanzelf weer goed komt. fijn dat zijn hoofdje wat gegroeid was. wat fijn dat hij zelf nog wat dronk zodat je idd de sonde er niet nog in hoefde te doen. wat ben je toch een goeie mama he!!! ;) *knuffel*

patroeschka
    nou ja zeg!
    wat raar dat hij toen ineens wel actie ondernam... komt beetje over alsof hij je niet geloofde ofzo?
    heb je de uitslag inmiddels binnen?
    *nou fijn dat het vooralsnog iig niets ernstigs is. nu maar hopen dat het snel over is!

carlo
    wat fijn dat ze jou wel gaan onderzoeken! maar wat balen dat het nodig is.. :(
    hoop dat ze de uitslag toch wat sneller doorgeven voor je.. duurt wel lang zeg.. 2 weken.

mrsnuke
    zooowwww die is wel lang zeg!!!
    hahaha Yinthe is 10 cm korter volgens mij!
    maar wel ongeveer net zo zwaar ;)

coco
    ja wij geven een diksapje (heel dun) bij de boterham...
    of soms een beetje thee
    bleehhh wat een nachten meid...
    hoop echt voor je dat ie snel door gaat slapen!
    idd vandaag een compleet andere dag! heerlijk ff !

peertje
    hey das niet zo tof zeg.. hopelijk gaat het snel beter met haar!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wihoee hier éindelijk een doorslaapnacht!

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Lekker zeg Patroeschka.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh sorry hoor heb al even weer niet gelezen. Blijft beetje druk..pfff.

patroescka mooi dat er niks uitgekomen is!
    peertje is je blije appeltje weer ziek..mss tanden??
    Marleen zo dat is idd weinig zeg een halve theelepel. hoeveel melk drinkt luuk nu?
    wendy mss heb ik overheen gelezen maar hoe gaat het nu met tara? ik las op hyves wat.
    coco jeetje nog twee x per nacht wakker hou je dat wel vol?
    mrsnuke die jayson..haha. leuk toch het staan en willen lopen.

hier dus 8 tanden nu en hij kruipt. zo met hem naar cb. krijgt ie geen prikken toch?
    jaime was weer goedgekeurd bij oogarts. ogen zijn super vooruit gegaan!!

Deel Deze Pagina