Hier ook zo eentje die niet houdt van slapen overdag! Maar snachts slaapt ze wel geweldig goed deze nacht uitzonderlijk nog eens op gemoeten om +-3u maar ze was wakker geworden van de regen! Devin slaapt wel erg veel he... had de dokter daar iets van gezegd?
Joh lekker veel slapen is goed!! Sacha werd vanmorgen om 9.30 wakker. Ging om kwart over elf al miepen dat hij weer wilde slapen. Maar we gingen weg dus hup in de wagen en dan rij je, en valt ie in slaap. Middag meestal van 13.15-15.30 of soms zelfs 17.30 en dan weer 19.30 tot 9.30
We zijn vandaag naar de piekenkermis op de maliebaan geweest. Leuk! Wat een held wordt Jaime ..hele hoge glijbaan, achtbaan etc etc. WAs leuk en we hadden geluk met het weer. We waren amper 5 min thuis en het hoosde eruit!! Heb voor mezelf op de braderie nog nieuwe birkenstocks gescoord..25 euro! Schoonzus en zwager waren hier het weekend en was weer heel gezellig. Van mij mag het weer nu wel veranderen trouwens!! Wl lekker zomers rijden met de cabrio :x Jullie nog leuke dingen gedaan het weekend?
Wat een schatje snesee JA tuurlijk is slapen goed, maar ik dacht dat hij maar iets van een 2 uur op de hele dag wakker was geweest? Dan lijkt me toch dat hij een verkoudheid of zo meesleept... of in een megasprongetje zit Hopelijk heeft het weekend deugd gedaan! Wij vertrekken morgenvroeg naar zee!!! Hopelijk mooier weer!!!
Oh ineke hopelijk wordt het beter weer idd want ze hebben regen voorspeld, ik duim voor je. Twee uur pd is idd wel weinig om wakker te zijn..haha. Dan slaap je 22 uur! Ja hij is lief heh, ik vind het ook zo'n knapperd!
Ik was btw nog wat afgevallen , 1,7 kg! Helemaal blij. Heb nieuwe spijkerbroek gekocht maat 29 en voel me net een schoolmeisje zo blij ben ik er mee..hahaha. Hij zit wel wat strak maar dacht ook als er nog meer afgaat dan koop ik het ding voor niks. Maar lijk gelijk een stuk dunner. De zwangerschapsspijkerbroek ( die ik dus nog aan had en eigenlijk gewoon niet mooi zat) heb ik in de prullenbak gegooid
@sensee: Wat een leuke foto's! S. is echt een leuk manneke. Wat goed dat je afgevallen bent. Hier druk aan het klussen in de slaapkamer. (echt klussen ) Het wordt erg leuk. Beetje riviera maison stijl.
Ik vind Devin téveel slapen. Als hij wakker word, lijkt ie gewoon nog wel moe en na een half uur en soms dus al eerder begint ie al te mopperen en te gapen en móet ie gewoon na ruim een uur weer naar bed. 2 uur opblijven kan ie niet hoor.
Hmm dat is wel vervelend dan. Ik moet zeggen dat Sacha na 2 uur wakker wel wat hangerig wordt, gewoon beetje huh huh maar ja die malle zus van hem loopt rond en dan is hij toch weer met haar bezig. Heb je wel met dokter gehad over dat hij zoveel slaapt? En doet hij het altijd of nu ineens. Sacha slaapt met krijgen van tanden veeel meer. Marleen hoe wordt het de slaapkamer? Ik las iets van was rood en nu donkergrijs? Of ben je nog meer aan het verbouwen? Ben je druk nu met foto shoots?
Luuk slaapt momenteel juist erg weinig. Hij slaapt 's morgens nog van 10.30 uur tot 12.00 uur en dan is hij de hele middag wakker en slaapt hij soms nog een half uurtje van 18.00 tot 18.30 uur. Hij gaat om 20.30 uur naar bed tot 's morgens een uur of 8. @Sensee: De muur was inderdaad rood en nu leigrijs. Man heeft ene landelijke kast zelf getimmerd onder ons schuine dak. Is ook erg leuk geworden (wit geverfd). Ons bed gaan we ook nog wit verven. Op de grijze wand komt een witte TV te hangen en daarnaast vier witte lijstjes in een vierkant opgehangen met zwartwitfoto's van de kids. Momenteel hebben we drie weken vakantie dus nu even geen fotoshoots. Ik begin volgende week weer. Ik ben nu wel een bruidsreportage aan het nabewerken.
patroes: das best veel volgens mij.....maar je was toch al met m naar ha geweest...daar nog iets over gezegd?? ineke: oo fijne week! ik duim voor mooi(droog) weer! sensee: wat een scheet is t toch marleen: leuk klussen! wel fotos maken heh! hier: nou mn blije appeltje is eindelijk weer de oude....geen koorts meer en gewoon weer blij! ze slaapt ook wel goed overdag: 7.00 wakker daarna weer rond 9.00-9.30 slapen tot 11.00-11.30 daarna weer rond 13.00 naar bed tot 14.30-15.00 en dan 16.30-17.30 nog ff slapen en dan om 19.00 weer naar bed tot volg ochtend....dus we mogen niet klagen hoor dit is een dag als we thuis zijn, als we weg moeten, heeft ze pech en slaapt ze dus minder of in auto, wagen of bij iemand!
@sens: lief mannetje mooie foto's ! @marleen: mooi hoor.. wij hebben dit beneden in de woonkamer... beetje brocante landelijk... boven heb ik een beetje engelse style
@Mrs.Nuke: Inderdaad brocante landelijk. Die stijl is het. Beneden hebben we veel oudgrenen (brocante grenen) met lavendelblauw. @slapen: Eerst sliep Luuk ook nog erg veel overdag, maar ineens is dat over en is hij juist erg veel wakker. Misschien is het even een fase.