november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyproject

babyproject Niet meer actief

Even een snel berichtje van hier:

Vandaag een kloppend hartje gezien en gehoord! :D

Was wel minder ver dan ik dacht, al scheelde het maar 2-3 daagjes. Moest zelf een interne echo, omdat extern te weinig was te zien... Omdat het nog kleiner is dan 2 cm, moeten we over 2 weken nog een echo. In deze 2 weken moet hij/zij verdubbelen in grootte; we gaan voor de 3,5 cm ;)

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    patroes: sorry!:) mn caps stond aan!
    hahaha zal je zien....heb je gezegd dat ie zoveel slaapt...houdt ie er nu opeens mee op!:D

babyp: ooo super meid!!!! top!!! spannend weer!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Babyp
    Wat leuk een knipperlichtje!!
    Gefeliciteerd!!

Hier nog naar wijnegem geweest. Wat leuke dingen gekcht maar niet veel. Was vooral heel gezellig en daar had ik vooral ff behoefte aan, er lieen trouwens veel mamas met jonge kindjes zeg! Veel van 1 a 2 mnd! Wat is yinthe daar al groot bij zeg.... Waar is mijn baby?????

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

@Wendy: leg Yinthe maar eens naast Jennifer, heb je opeens iets meer baby :p

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Haha ja das ook weer zo, dan is ze nog klein bij haar leeftydsgenootjes..

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ babyproject: Gefeliciteerd met de goede echo.

@ Wendy: Fijn dat het shoppen toch nog geslaagd was.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gisterenavond was mijn man even weg dus ik was 's avonds alleen met de kinderen. Toen ik ze op bed had gelegd om 19.45 ben ik zelf ook heel even op bed gaan liggen. En gewoon in slaap gevallen! Om 22uur werd ik wakker en ben ik nog even een uurtje beneden bij mijn man gaan zitten. Om 23uur ben ik weer naar bed gegaan, was zo moe!
    Ik denk dat al die gebroken nachten me even hebben opgebroken.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lekker toch Coco!

Babyproject, Yeeeah gaaf een kloppend hartje :) word t weer wat realistischer vind ik altijd (hoor mij met mn altijd alsof ik altijd zwanger ben haha).

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Whoeee!! R.onin staat! Hij zat op zn knieën voor de trap met zn handen op de eerste tree, en opeens ging hij staan en met zn handen op de tweede tree.
    Ben zo trots. Had het nog helemaal niet verwacht, J. deed het met 10 maanden, en R. is nu net 7,5 mnd.
    Ben ik blij dat ik vorige week zn bedje omlaag heb gezet.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo hé dat is idd snel zeg! :) Hier ook vandaag toevallig het bedje van Carmen omlaag gezet, je moet er niet aan denken.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo... :(

vandaag nog een keer naar de DA geweest met Tara, en het besluit is gevallen en de afspraak gemaakt; morgen gaan we haar in laten slapen.

moeilijk besluit maar we weten nu zeker dat het voor haar het beste is.
    heb er veel verdriet van maar toch vrede met de beslising.

morgen om 16.45 uur daar zijn, dan gaat ze eerst onder narcose en dan het slaapspuitje.
    daarna brengen we haar zelf weg naar het crematorium en krijgen we daar de rest te horen.

pffff heftig.... kan er niet zo goed tegen.

12. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hi dames!!

Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen..... maar erg druk!! pff... en moe.

hoe is het met iedereen en met de beebs? heb weinig bijgelezen.

Babyp: wat fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. hoe voel je je?

ladydotje: nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!;)
    Gaat alles goed?

Ben met Noa toevallig gister naar het cb geweest. 9300 gr en 71,5 cm!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Wendy: Sterkte vandaag.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen dames, wij zijn weer terug van vakantie. Het zijn heel veel pagina's om bij te lezen, heeft iemand een update voor me misschien?

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie camping, super weer en een leuke animatieteam. Tygo heeft zich heel goed vermaakt, zwemmen met ons bij de miniclub knutstelen en dansen op de minidisco. Isa kon ook goed tegen de warmte en vond het zwemmen ook heerlijk. Op vakantie heeft ze leren teigeren zo'n lief gezicht weer en Tygo moet even wennen dat zijn speelgoed niet altijd meer veilig is :)

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Heel veel sterkte...

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Lot: Fijn dat de vakantie zo leuk was. Waar ben je ook alweer heen geweest?

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi hoi iedereen!

Hier 3 zalige dagen aan de kust gehad! We hebben leuk weer gehad (ze gaven regen en wind maar we hebben slechts 5min druppeltjes gehad en veel zon, weinig wind), leuk gaan wandelen, zwemmen, uiteten, genieten :)
    Wat is het snel omgegaan!

Ik lees zometeen bij :)

WENDY, veel sterkte... niets kan deze pijn verzachten, maar toch een virtuele dikke knuffel

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Ineke: Super dat de daagjes zo goed verlopen zijn, het weer heb je niet voor het uitkiezen, maar als het lekker is, is dat super natuurlijk!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb net post gekregen van het CIZ voor een indicatie voor Luuk voor extra zorg. We hebben een PGB toegekend gekregen voor 16 tot 19,9 uur per week. Ontzettend veel vind ik. Nu nog iemand vinden die de zorg kan "leveren". Dat is best lastig. De indicatie is voorlopig tot 31 december 2011 en dan kunnen we verlenging aanvragen. Het voelt wel een beetje dubbel, want ik vind het lastig om de zorg over te dragen aan een vreemde. Mijn moeder pastte altijd op Roel en dat voelde erg vertrouwd.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Goeiemorgen!

Marleen dubbel idd maar hopelijk vindt je snel iemand die lief en zorgzaam is. Het scheelt voor jou toch ook wel. Duimen dat je na deze indicatie niet nog een indicatie nodig hebt.

Star wat is noa groot voor een dame!

coco super toch even lekker geslapen. Hopelijk ben je er van opgeknapt en gata hij snel doorslapen! En hij staat :$. Teigerde of kroop hij al? Ik wil bedje ook echt laag zetten, hij is mij te bewegelijk.

Wendy had gister al op je hyves geschreven. Echt helemaal niet leuk. Heel veel sterkte voor vandaag. X

Lot is tygo ook wat meer jaloers dan voor het teigeren? Fijn dat jullie het goed hebben gehad met de vakantie.

Babyp leuk weer een echo met knipperlicht!
    Hoe voel je je?

Patroeschka hier ook nog vier flessen. Op cb zeiden ze ja hij mag er af die laatste nou dat zie ik niet snel gebeuren hoor....Hij slurpt ze tot op de druppel leeg en is dan nog niet verzadigd en pakt zn duim. Komt vanzelf wel.

Zo wat is jaime chago zeg! Zal wel aan vakantie liggen. Vriendjes en vriendinnetjes die er niet zijn etc. Dat kruip teigeren is echt weer wennen...damn ik blijf stofzuigen. Jaime die terugkomt van bso met enorm veel zand in dr schoenen...poezenharen...en hij maar erdoor gaan..BAH!

Michiel en ik gaan morgen nachtje Amstel doen met zn twee. Middag naar hermitage, moet erg mooi zijn!
    Jaime en Sacha gaan naar mijn ouders. En mijn zusje neemt Jaime mee naar de 3d film Rio. Ben benieuwd!

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina