november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sense: Ja, hij teigerde ook al, kruipen nog niet helemaal, dat doet hij nog in de teigerhouding: met zn knieën wel afzetten, maar nog steunen op zn ellebogen, niet op zn handen.

@ Marleen: Wat wordt dan precies de bedoeling? Dat er iemand bij jullie thuis komt die voor hem (gedeeltelijk) gaat zorgen? Hopelijk vinden jullie snel een lief en zorgzaam iemand die het allerbeste voor heeft met jullie mannetje.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Coco: Ik heb net contact gelegd met een zorgorganisatie in de buurt. Het is inderdaad de bedoeling dat er iemand hier thuis komt zodat ik weg kan voor mijn bruidsreportages. Nu moet man steeds vrij nemen. Ook zou het evt. voor elke vrijdag kunnen zijn ook als ik thuis ben zodat ik leuke dingen met Roel kan doen (die schiet er nu vaak bij in) en ook aan andere dingen toe kom, want door de zorg heb ik daar ook bijna nooit tijd voor en kan ik ook mijn bruidsreportages nabewerken overdag en albums maken.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Coco sacha kruipt ook zo. Het lijkt wel alsof hij steeds minder kruipt zeg maar en meer tijgert. in het begin ging dat kontje nog omhoog maar dat doet hij nu maar soms.
    Zo boodcshappen zijn weer binnen en Jaime dr bril is weer gemaakt! Ze zit nu bij het buurtjongetje te spelen...haha

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sensee ja Tygo is soms wat jaloerser nu Isa teigert.

Marleen wat fijn dat Luuk een pgb toegewezen heeft gekregen en fijn voor jouw heb je even tijd voor je eigen dingen of voor Roel maar snap dat het moelijk is de zorg uit handen te geven.

Wendy lees net een stukje terug, sterkte!

Weet even niet meer wie het vroeg maar we zijn naar Italie geweest aan het gardameer op een camping.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O,leuk, Gardameer. Ben ik ook vaak geweest met mijn ouders nog. Malcesine, Riva, Bardolino, leuke plaatsjes. Volgend jaar gaan we er als het goed is met het gezin naar toe, heb er nu al zin in.

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Morgen!

Hoe gaat het met iedereen?
    Marleen super zeg dat je hulp krijgt... ik begrijp je dubbel gevoel, maar ik weet zeker dat het je goed zal doen, voor heel het gezin!
    Babyp, super van het kloppend hartje :)

Vakantiegangers: wat fijn dat het leuk is geweest!
    ... ik verlang al naar volgend jaar :) dan gaan we naar Montelimar (Z-Frankrijk) maar we twijfelen tussen juli en augustus! Iemand die al in de buurt is geweest? (boven Avignon) hoe is het weer dan?

Wendy, hoe gaat het met je? Sterkte... :( leef met je mee...
    Heb al enkele malen een hond moeten afgeven en het waren telkens ware vrienden in onze familie... *knuffel*

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hoi dames weet niet of ik welkom ben maar ik ben ook een november mama:)!
    ik schreef vroeger best veel op het forum.

8. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: sterkte meid...wat vreselijk!

marleen: o wat fijn zeg! nu hopelijk iemand vinden en dan scheelt t voor jou ook idd qua werk,zorg etc....

ineke: in prinicpe is t daar wel vaak lekker weer hoor! zou ik voor juli gaan denk

sensee: geniet van je kindloze dagen!

hier: nou heheh, kids hebben vakantie, heerlijk! geen gezeur met opschieten sochtends....nog een weekje en dan gaan we ook lekker op vakantie...kan me niet snel genoeg gaan deze week!
    gister zijn we onverwachts met de buren uit eten gegaan, gratis!!! heerlijk! dus was een latertje en nu een katertje:D maargoed....net gingen we even naar zaandam naar een kampeerwinkel...nmou wat een drukte en niks wat we zochten:(:(

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@ wendy: sterkte ik weet hoe je je voeld wij hebben een paar maanden geleden ook onze hond in laten slapen.
    hebben jullie er ook voor gekozen om haar te laten cremeren en haar urn thuis te houden? wij hebben een hoekje gemaakt waar een foto van yaskar staat en zijn urn.

@peertje: heerlijk vakantie!!! geniet ervan!!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Hey dames bedankt allemaal
    Ik voel me zo ontzettend verdrietig, mis mijn meisje zo gruwelijk!
    Ik wist wel dat ik er veel moeite mee zou hebben maar dat het zo erg was wist ik niet.
    Ik heb haar bijna zes jaar gehad en heb haar 'gered' van bij haar vorige baasje want daar had ze het heel slecht. Daardoor hebben we wel een hele goede band gekregen. Ze is altijd een echt tophondje geweest.
    De leegte in huis is zo ontzettend pijnlijk :(
    Zo erg dat ik vandaag bijna niet thuis ben geweest, wilde er niet zijn. Lud en yinthe zijn thuis gebleven maar ik ben met een vriendn weg gegaan en daarna ff thuis geweest en toen weer weg gegaan.

A.s. Donderdag ga ik de urn ophalen en ik heb vandaag een kistje gekocht waar ik wat dierbare dingen van haar in ga bewaren.
    Als het goed is is ze vanavond gecremeerd....

Ik ga in de loop vd week wel weer lezen en reageren maar ik kan het nu niet..sorry

11. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Ik kom hier even binnenvallen, misschien kennen jullie me nog misschien ook niet;)

Maar ik zie dat mijn oude buddy weer een kleintje verwacht leuk!! Gefeliciteerd hoor!

Onze Diva heeft sinds een tijdje een redressiehelm en dat gaat heel goed! het resultaat is al goed te zien.

Ze krijgt nog steeds BV drie keer per dag en de rest al brood,warm, yogurt, koekje etc. Ze eet als een bouwvakker:D ben ik helemaal niet gewend van mijn andere twee meiden.

Ze rolt de hele kamer door, maar ze kan nog helemaal niet zitten? ze valt direct weer om, rechtop in de tafelstoel zitten lukt ook niet. Zitten jullie kindjes al? begin me een beetje zorgen te maken;)

Tjilp

12. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Ik ken je nog wel hoor;)!! hihi

Ben zelf ook niet meer zoveel online... Hier ook al 2x per dag brood, fruit, groente, yoghurt.... kleine baby´s worden groot.

Zitten gaat hier wel goed, nog een beetje wankel af en toe.... hier nog niet kruipen.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Tjilpje, tuurlijk ken ik je nog. Dus je kleine meisje gaat ook hard. Wat fijn dat haar helmpje zo goed zijn werk doet. Isa kan ook nog niet zitten hoor.

Wendy dikke knuffel.

De kindjes die hier 3 flessen krijgen wat zijn hun schema's precies als ik vragen mag?

Ik ga mijn mama fiets verkopen iemand hier soms interesse? Het is een erg mooie en stevige fiets. Ik ga hem verkopen omdat we nu een hele goede bakfiets hebben waar ik ook op fiets dus koop voor mezelf een gewone fiets.

14. babyproject

babyproject Niet meer actief

@lot: ik heb juist vrijdag een moederfiets gekocht ;)

@wendy: knuf! wat sneu om te horen van je hond...

@Tjilpje: hey jij hier! bedankt! Die van mij eet ook als een bouwvakker, ik noem haar ook liefkozend kliko ;) Alles gaat erin. Jennifer rolt en draait de hele kamer door en sinds vandaag weet ze ook goed hoe ze vooruit moet komen, half schuivend, half tijgerend. Verder nog niet kruipen en pas sinds gisteren begint ze dr voeten neer te zetten als ik haar omhoog hou boven mijn schoot. Tot gisteren zakte ze gewoon altijd door dr benen en ging ze lekker zitten ;)
    Ze kan sinds een week of 2 los zitten, dus ook nog niet zolang. Opeens zakte ze gewoon niet meer in en viel niet meer om. Komt wel goed met je Diva denk ik. Waren je andere dochters sneller?

15. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heyhey,
    ik kom ook maar weer eens kijken..
    @wendy, heel veel sterke meis! las het ook op je hyves:(
    @Babyproject, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    @lot23, micah krijgt om 7 uur,12 uur bij zijn boterhammen en om 19.00 een flesje.(flesje van 19.00 is een pyamapapje)
    @hier, het gaat allemaal heel snel met met micah.
    hij heeft vandaag 2 stapjes alleen gelopen en toen kreeg ik een brok in mijn keel..hij stond aan een tafel en hij wil naar mij toe lopen en toen zette hij dus 2 stapjes alleen.. pff wat gaat het toch hard:( maar ben natuurlijk wel heel trots op hem hoor begrijp me niet verkeerd..
    hij zit nu in de 8,5 maand sprong en wil 's avonds niet slapen.. hij staat of zit elke keer in zijn bedje en dan begint hij te huilen en is dan ontroostbaar.hij wil ook helemaal niet eten... ook is hij erg hangerig en huilerig en niks is goed. maja gaat wel weer over denk ik:)
    xx

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @wendy: Ach meis toch.... Kan je verdriet hier helemaal voelen. Heel veel sterkte.

@Tjilpje: Gaat vast goedkomen met het zitten.

Qua eten, gaat het echt goed met jullie kindjes. Ik zie dat verschillende kindjes al brood eten Wij zijn pas net gestart bij Luuk met vaste voeding, maar gaat behoorlijk moeizaam. Was ik ook wel op voorbereid overigens. Het gaat met hele kleine beetjes (dan heb ik het over een paar minilepeltjes). We zien wel hoe het zal gaan. Ik ga er maar vanuit dat hij nog een hele tijd de sonde zal houden. Morgen belt de logopediste voor een afspraak.

Ik word er soms wel moe van dat er zoveel mensen met ons meekijken. Fysiotherapie komt 2x per week. Nu komt logopedie daar ook nog bij. Verder zeer regelmatig naar het ziekenhuis. Morgen komt er iemand voor kennismakingsgesprek voor hulp via PGB en zo worden we wel redelijk "geleefd" door dit soort dingen. Ach, het is nu eenmaal zo en aan de andere kant ook wel fijn dat er zoveel gedaan wordt voor Luuk.

Qua ontwikkeling kan hij nog lang niet zelf zitten. Als je hem op zijn voetjes zet maakt hij wel kleine stapbewegingen en dan heeft hij zelf erg veel lol :).

Nu richting boven. Sondepomp is over een half uurtje klaar denk ik.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Moontje jeetje wat gaat Micah hard zeg al staan en lopen.

Marleen, ik heb het misschien even gemist met mijn vakantie maar is er nog wat uit de laatste onderzoeken gekomen? Hebben jullie kunnen genieten van jullie weekje weg? Wil het vaste voedsel niet omdat het er weer uitkomt of vind hij het niet lekker? Ik vind het zo knap hoe jullie al die 9 maanden in jullie schoenen staan echt je mag best trots op jezelf zijn, je doet het natuurlijk voor je kind maar het moet je wel lukken allemaal.

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    tjilpje: hoi hoi! Geen zorgen maken hoor! Mila kan ook nog meer 3 weken zitten (2 echt alleen), nog niet kruipen en zakt constant onderuit in de (veel te grote) eetstoel ;)
    Staan kan ze sinds gisteren, toen wilde ze absoluut aan mijn ketting en trok zich recht om eraan te kunnen op de mat!

Wendy, begrijp helemaal je verdriet! *knuffel*

Hier een leuk en druk weekend gehad, 2 avonden bezoek, supergezellig :)

Mila heeft vandaag voor het eerst vlees gegeten (spinazie, aardappel en kip) en ze vond het reuzelekker! Nu hopen dat haar maag en darmen het zullen verteren!
    En ze is sinds 2 weken zonder Zantac! JOEPIE! Heeft zo lang geduurd die rot verborgen-reflux! Daarom ook dat we zo lang moesten wachten met vlees...
    Ze krijgt nog zo'n 4 keer per dag bv: smorgens, na haar gp enkele slokjes, na het middagdutje en voor het slapen gaan

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je wel... Lief van je!:)

Uit de scopie is gekomen dat Luuk ernstige koemelkeiwitallergie heeft. Er waren nog steeds beschadigingen in de darmen te zien daar van terwijl hij sinds februari al die speciale voeding heeft. Hij heeft in het begin natuurlijk zoveel pijn gehad, niet gek dat hij zo gilde van de pijn.. (arm manneke). Waarschijnlijk is hieruit niet alles te verklaren, want er zijn meer rare dingen. Op 3 oktober krijgen we de uitslag van het chromosomenonderzoek. Luuk eet gewoon heel weinig. Hij spuugt niet, maar neemt maar een paar kleine hapjes. Ik hoop dat het wel beter zal gaan straks.

Weekje weg was heerlijk! Altijd fijn om even met je gezinnetje in een andere omgeving te zijn.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ineke: Wauw, goed dat vlees zo in de smaak is gevallen!

Ik blijf bij Luuk zo het gevoel houden dat hij nog een baby is. Komt natuurlijk door de achterstand. Hij is echt mijn lieve kleintje ;) Vorige week was er een vriendin met een kindje van 5 maanden en die was groter, zwaarder en motorisch ook een stuk handiger.

Deel Deze Pagina