Fruit koken is inderdaad omdat het makkelijker verteert en minder kans op allergische reacties! Vriendin van me moest het ook zo doen... Marleen, ist vandaag weer zo goed gegaan? Poeh wat een horrornacht! Ben ik niet gewoon van mijn flinke meisje! Van 23.30 tot 2u telkens krijsen, hysterisch worden. Moest ze gewoon pakken, voeden (eerste keren daarna niet meer) en dan troosten, als ze dan terug sliep op mijn arm of in bedje legde ik ze terug en dan 10min later begon alles opnieuw... :S Oei oei is dit het veelbesproken 8 maandensprongetje?
sensee: wat een race dagje voor jou! ik heb vorige week de ID van Tess opgehaald...zo cool, met blije appeltje op de foto! fijn dat jaime pas over ene jaar weer terug hoeft! ja dat was brrrr......sprak mn vader en die "kende" dr...schijnt al een aparte geweest te zijn! marleen: ja hoop ik ook, nu is de rest van de fam ook stront verkouden..... maarja...heb vanmorgen alle medicijnen en dergelijke ingeslagen! dus komt goed! oo ja dat heb ik wel eens gehoord, nou hopelijk is t weer zo goed gegaan vandaag! ineke: o vreemd zeg....hopelijk vannacht beter slapen!
Luuk heeft vandaag 3/4 banaan op!! We bleven qua groente steeds steken op nog geen 2 eetlepels, maar vandaag heeft hij 6 eetlepels banaan op. Een flinke vooruitgang dus. Blijkbaar valt de banaan beter in de smaak @Ineke: Wat rot dat je meisje zo aan het krijsen was... Kan inderdaad wel een sprongetje zijn.
@all, zwaai zwaai.... vanaf volgende week ben ik weer meer online, nu nog een paar daagjes vakantie!! lees wel mee!!
Hier EIN-DE-LIJK weer eens een aardig goede nacht gehad. R. heeft geslapen van 23.30 tot 5.45 uur. Zou het hier dan eindelijk de goede kant opgaan. @ Marleen: IK had er nog nooit van gehoord, dat het beter verteert als je fruit eerst kookt, maar wel super dat het op deze manier zo werkt voor jullie! @ Wendy: Vroeg het me zo ineens af, hoe is het nu met jouw bv? Heb je dat nog op weten te krikken of is het over?
@ Ineke: Wat raar zeg, als je dat helemaal niet gewned bent van je meisje. MIsschien indrdaad een sprongetje. Of verlatingsaangst of tandjes misschien? Hoe is het deze nacht gegaan?
Hier een nacht doorgeslapen YEAH tot 5.30, toen beiden een papfles en geslapen tot 7.15. Héérlijk zeg! Kids zijn nu naar de gastouder en dan ga ik me ook eens nuttig maken hier ff anders speelgoed neerzetten voor ze. Grietje, ik weet nog dat Justin met 9 maanden op zijn loopauto weg sjeesde (hij viel 2x en daarna nooit meer). Leuke foto! En manlief heeft bijna 2 weken vakantie, is ie ook echt aan toe hoor.
ZWAAIT naar luukske! Deze nacht is het prima geweest! Rond 23.30 nog even huilen, tutje en knuffel waar aangegeven en verder geslapen tot 7.45! OEF! Hoera voor al onze kindjes die precies wat beter slapen
ineke pff fijn dat deze nacht beter was zeg! hoe was ze overdag nog gisteren? coco ik denk als ik mijn best had gedaan dat het misschien nog wel gelukt zou zijn (tja.. of niet) maar ik heb vorige week de knoop door gehakt om toch echt te stoppen. als het me zoveel moeite kost dan laat maar. heb haar ruim 8 mnd gevoed dus vind het wel best, wilde iig minimaal 6 mnd proberen en dat is gelukt dus ben al heel tevreden. heb haar nog wel een paar keer aangelegd gehad om 'afscheid te nemen' van het zelf voeden en dat was wel fijn om te kunnen doen maar nu met de kv vind ik het ook wel goed zo. (doet het tenminste ook niet zo veel pijn om restanten die ze niet drinkt uit de fles weg te gooien ) vanmiddag urn van Tara ophalen.. zie er tegen op om daar naar toe te gaan. maar zal ook blij zijn als 'ze weer thuis is' stiekem begin ik toch wel nu al weer erg naar een pup te verlangen... ik kan gewoon niet zonder hondje, hoe lastig het soms ook kan zijn...
hier gaat alles goed, voor zover we weten, met de zws. 10 wkn nu en op de laatste echo (8wkn) al bewegende miniarmpjes gezien. echt leuk over 2 wkn de termijn echo dus als dat goed is gaan we het algeheel openbaar maken.. inmiddels weten beide opa's en oma's het, en mijn broer, aan mijn vriend zijn kant verder nog niemand (op ouders na dus) maar dat zal ook snel gebeuren als het meezit
Wendy sterkte met het ophalen van je flinke Tara! ZE zal vast voor altijd een mooi plekje in jullie huis en hart hebben! En een dikke PROFICIAT met je 8 maanden bv! Super Ladydotje, fijn nog maar 2 weken en dan al termijnecho!!! Spannend maar zo leuk! Gisteren was ze hangerig, net als vandaag maar verder toch opgewekt hoor... als ik maar in de buurt was... maar gelukkig wel goed geslapen!
Hier terug van het CB. Carmen is 70 cm en 7975. En Devin is 72 cm en 7945. Ontwikkelingsachterstand vinden ze nog niet schrikbarend. Maar de hoge temp vind ze niet normaal.. Ik zei dat dokter niet op b12 wilde prikken, vond ze maar raar en vond ook dat ik wéér moest bellen!
Dus morgen weer met de dokter bellen Patroeschka? Vervelend zeg, dat hij niet naar je wil luisteren. Qua gewicht en lengte zitten ze lekker dicht bij elkaar he? Waren ze bij de geboorte ook al ongeveer even zwaar?
O, ik ben van de week voor het eerst wezen fietsen met R. Hij vond het geweldig, keek zn ogen uit en zat maar te lachen. Maar R. voorop en J. achterop de gewone fiets is best onhandig. Hebben jullie (mama's met 2 kindjes) een moederfiets? Of maakt een gewone fiets niet zo heel veel verschil met een moederfiets?
Ik heb een moeder fiets met fietskar en daar weer speciale zitjes in daarvoor. Fietsen zit er hier nog niet in hoor, eerst moet Carmen maar eens goed los zitten gaan. Dokter is op vakantie.. natúúrlijk.. Ze zijn geboren met 37,2 weken en waren D 2730 gr en C 2900 gr.
Nu tara is weer thuis..... Voor zover je het zo kunt noemen tenminste... Heel vreemd... Ga na het weekend weer mee reageren *ineke Dank je, ben ook best trots op die 8 mnd maar had het graag helemaal mijn eigen keuze willen zijn, maar ja, nu is de oorzaak ook bekend en natuurlijk leg ik me daar bij neer....
coco ik heb een moederfiets en deze zijn wel steviger qua frame, en een dubbele standaard die erop zit is ook makkelijk. Ik ga mijn moederfiets verkopen niet omdat ik er geen schik van heb maar wij hebben een andere bakfiets gekocht en hier fiets ik ook op dus daarom staat mijn moederfiets maar te staan vind ik zo zonde van zo'n mooie fiets.
wendy: dikke knuffel meid.... marleen: WAUW! goed van Luuk zeg! coco: oo fijn weer lekker geslapen, hier een moederfiets, nooit spijt van gehad, op een gewone kon ik niet normaal op en afstappen....dus als ik dan een noodstop zou moeten maken, zou dat levensgevaarlijk zijn! ineke: gelukkig ook weer een goede nacht gehad! ladydotje: ooo fijn meid....10wk alweer! luukske: zwaai....dan wisselen we elkaar af! ben vanaf maandagavond niet meer online!
hoi dames! ondanks dat we tara erg missen is er ook leuk nieuws... dinsdag gaan we een pupje halen! we moeten alleen nog een leuke naam verzinnen... (tis een stafford teefje.. haar stamboomnaam is Juwel) dit gaat ze worden:
Oh Wendy, wat een scheetje! Ik vind Juwel eigenlijk best een leuke naam. Hier een heel verkouden Luuk. Hij is er ook erg onrustig door, maar vannacht gelukkig wel goed geslapen.