november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, kom even mijn kop op steken....haha...

@coco, ik heb een gewone fiets, maar heb me laatst een mamastuur gekocht(kun je vinden op internet) en was 60 euro, en gaat echt super!! en een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets aan te schaffen!! echt een aanrader!!

@marleen, hier ook niet helemaal fit, Luka hoest al een paar weken, en ik heb nu ook een keelontsteking!

@peertje, leuk dat we elkaar afwisselen...even lekker weg, heerlijk!!

@patrouschka, wat vervelend steeds die temp!

@wendy, mooie pup, en Jewel is best een leuke naam!
    zag op hyves een mooie urn van Tara!!

@all, gisteren naar het Gaiapark geweest, erg leuk! nu ziekjes....
    vanavond een verjaardag, dus kids zijn bij mijn ma!

maandag weer werken, blehhhh....

had een deel spullen op MP gezet, maar merk dat ik er moeilijk afstand van kan doen.....kriebels blijven....

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    marleen
    ahh beterschap met Luuk! hopelijk snel weer opgeknapt van zijn verkoudheidje (en de rest ook als het ff kan)
    zag op hyves dat hij weer een paar keer zijn sonde er uit had getrokken? :(

Luukske
    ah tis zonde dat je er geen afstand van kan doen.. ;) zou je er echt nog 1 willen?

mamafiets:
    hier wel een nieuwe fiets gekocht, maar das ook omdat ik met mijn oude fiets eigenlijk niet bij de grond kon met mijn voeten dus dat zou wel link zijn.
    nu heb ik de Bloom 2011 en hij is zo mooi!
    vriendin heeft ook alleen een mamastuur gekocht maar die is ze gaan ruilen omdat de lasnaden los kwamen. bij het nieuwe exemplaar lijkt het ook te komen dus denk dat die binnenkort ook weer terug kan.

jewel
    is op zich best een leuke naam ja maar we vinden het niet lekker roepen dus willen toch een andere naam verzinnen. tis wel echt een schatje om te zien he???
    nog 3 nachtjes slapen...... :):):)

urn van tara
    tja hij staat er.. Tara is weer thuis...
    voor wie hem op hyves niet kunnen zien:

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Luuk heeft net ook de sonde er weer uitgetrokken. :s Het wordt bijna een dagelijkse routine zo. Niet leuk... Verder heb ik hem net broccoli gegeven, maar hij doet niks anders dan kokhalzen en uiteindelijk kwam alles er ook weer uit wat hij wel op had gegeten (was niet veel maar goed....) Ik heb zelf het gevoel dat het eten geen succes gaat worden. Ik vrees dat we voorlopig nog lang niet van de sonde af zijn.

@Wendy: Mooi, de urn met foto erbij... Tara was een prachtige hond!

@Luukske: Beterschap voor Luka en voor jezelf.

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ach tis echt balen zeg... :(
    zijn jullie nog in afwachting van lopende onderzoeken momenteel?

vind het zo vervelend voor jullie en Luuk *knuffel*
    is hij wel nog vrolijk enzo allemaal?
    of heeft hij het er zelf ook moeilijk mee op een bepaalde manier?

ja tara was mooi he? dank je..
    het was echt een geschenk toen ik haar kreeg.. en ze was nog liever dan dat ze mooi was!
    hopelijk het pupseltje ook, al is het maar de helft van wat tara was, dan zijn we al heel tevreden..

heb het net aan mijn moeder verteld, die was superblij voor ons maar schrok wel erg van de prijs van de pup. hihihihihi had ook niet anders verwacht :)

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    wendy: ach wat een scheetje!!!!! wat fijn meid! mooi die urn van tara ook!

marleen: heh balen meid....zou t door de smaak komen(bitter?)suc6 ermee!

luukske: o balen meid, rust lekker uit!

hier: druk aan t pakken, vind dit altijd t stomste deel van de vakantie:D mijn hoofd loopt over....geen idee of ik alles in huis heb...nouja gelukkig heb je daar ook winkels!;)

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

Succes!!!
    En fijne vakantie natuurlijk!!
    :)Waar ga je naar toe? En wanneer?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Luuk is gelukkig wel een heel vrolijk mannetje. Alleen op de momenten dat hij zoveel moet spugen zie je de wanhoop in zijn oogjes. Gisterenmiddag bleef hij maar kokhalzen en je moet dan echt opletten dat hij niet stikt in hetgeen er omhoog komt. Erg zielig....
    We zijn aan het wachten op de uitslagen van stofwisselingsziekten (is opnieuw gedaan) en op 3 oktober krijgen we de uitslagen van de chromosoom-onderzoeken van Luuk en van mijn man en mij.

Er zal inderdaad wel een flink prijskaartje aan pupseltje hangen :D Heb je weer contact met je moeder?

@Peertje: Geniet van je vakantie!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

Ah ja dat spugen en kokhalzen is ook zielig ook. En heel vervelend, voor volwassenen al laat staan voor zo'n kleintje :( oh ja van die stofwisselingsziekten wist ik idd dat dat opnieuw gedaan is, alleen die chromosoom was ik ff kwijt. Maar 3 okt pas zeg... Dat duurt nog lang ... :(

Ja goedkoop is anders maar ja, dan heb je ook wel een heeel mooi lief pupje met stamboom ;) en misschien willen we ooit ook e en nestje gaan doen en dan is het wel leuk om het ook met stamboom enzo te doen natuurlijk.

Contact is er weer wel maar we moeten het maar niet meer over deprobleemonderwerpen hebben denk ik. Daar komen we toch niet uit. Heb het nu meer gedaan om de dingen die ik haar wel persoonlijk willen vertellen ipv via hyves in een www te lezen...

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy wat een schatje zeg. En Tara heeft een mooi plekje gekregen.

Marleen wat rot dat alles weer terug kwam en hij word natuurlijk sterker dus dan heeft hij zeker snel zijn sonde te pakken vervelend hoor.

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    thanx! we vertrekken maandag op dinsdag nacht, morgen nog ff werken tot 15.00, hubbie is thuis,dus die zorgt dat de vouwwagen wordt ingeladen en dan ben ik er ergens 29 aug terug!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Peertje een hele goede vakantie en geniet ervan. Heerlijk dat je het nog tegoed heb wij hebben het al gehad en vind dat zo jammer. Zo gaan jullie bijna 4 weken, lekker!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hai, was ik ook weer ff te gluren :)

Peertje, fijne vakantie!

Marleen, het is natuurlijk voor Luuk ook wennen he, Devin kokhalst ook nog steeds en Carmen ook nog af en toe.. Maar t gaat aldoor ietsje beter. Hier beiden niet lekker, wat verhoging (hoewel Devin altijd rond de 38 zit):s

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier btw geen vakantie helaas. Onze versnellingsbak vd auto is kaduuk en das geen goedkope grap :( Hadden we éindelijk een extraatje over.. zal je net zien. Gelukkig mogen we as week een nachtje weg in een hotel met zn 2tjes, gekregen alvast voor mn verjaardag.

Zitten jullie kindjes nog in de maxi cosi eigenlijk? Heb gisteren een autostoeltje gekocht :) Ze gaan er nog niet in uiteraard, pas over een maand of 2 gok ik.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    peertje :$das bijna een maand!!!!!

zo zo zo! lekker hoor!
    maar nou weten we nog steeds niet waar je naar toe gaat:D

patroes:
    hier nog in de autostoel.
    kan ook nog wel een poosje geloof ik, heb ze nergens last van dus voorlopig blijf ik deze gebruiken
    (alleen ff kijken of ik die kap er af kan halen)

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    WAW Peertje, geniet van je vakantie ;)

Autostoel, Mila zit er nog in en ze zit nog goed!!! De volgende autostoel is pas vanaf 8,5 à 9 kg en daar zit ze nog niet aan, voetjes zitten op het randje maar bengelen er niet uit, dus nog prima zo! Is trouwens ook niet veilig zag ik deze week op het nieuws om een kindje te snel in een te grote stoel te zetten dus ik schat nog een maandje in de MC!
    De kap is bij de onze verschuifbaar naar achteren!

Mila was de afgelopen dagen een ik-wil-niet-slapen-namiddag-zeker-niet-huilmonstertje en we weten waarom!!! Haar 2 bovenste tandjes komen tegelijk door!
    De ha en mijn tante die onthaalmoeder is vonden dat wel supervroeg op 8m 1w maar hier merk ik toch dat de novemberbeebjes daar snel mee zijn he :)

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

@wendy, mooie pup zeg....enne een prijskaartje zit er nu ook dikwijls aan vast, was hier ook met onze doggy!
    en idd begrijpelijk dat je dingen je moeder liever "live" vertelt dan via hyves/fb!
    mbt kriebelen voor een 3e....tja, bij mij nog wel af en toe, heb vannacht ook tot bijna 3u met hubbie er over zitten praten....maar hij wil niet meer.....maar weet je, we gebruiken geen ac, en door mijn PCO weet ik nooit echt wanneer ik ongi wordt, en daar doet/zegt hij niks mee/over....
    laat ik het zo zeggen, MOCHT het er van komen dan is het welkom, maar ik zal er niet meer de MMM voor ingaan.

@marleen, hier ging brocolli er ook echt niet is....bruine bonen des t beter....hopelijk lukt het met andere dingen wel, en komen er ook geen rare dingen uit de uitslagen.

@ineke, hier geen boventandjes te bekennen, maar het weekend ook een manneke dat niet 's middags wilde slapen, maar hier was het anders....hij heeft een sprongetje gemaakt, hij gaat nu zelf staan etc.....

@peertje, heerlijk zo lang weg....geniet ervan!!

@mamastuur, mijn man heeft alle lasnaden nagekeken, en niks te bekennen(mijn man doet veel lassen!) ondanks ik het mamastuur 2e hands van iemand heb overgenomen die het ruim 1 jaar had gebruikt.....dus ik denk dat het dan echt pech hebben moet zijn.....helaas.

@patrouschka, Mika zit wel in een gewone autostoel, maar dit omdat hij echt begon te krijsen, en ik hem er niet makkelijk in vond zitten....

@all, zaterdag hadden we een verjaardag van een vriend van ons, en toen mijn schoonbroertje binnen kwam(die waarvan het kindje 2 weken geleden geboren is) en hij ging vertellen dat ze NU pas bezoek hadden gehad van zijn vrouw's zusje begon het bij mij te kriebelen en te koken.....
    het kindje is dus nu 2,5 week oud, en ze hebben haar na 2 dagen weer terug naar het ZH gebracht omdat zij zelf niet wisten hoe ze met het kindje moesten omgaan, er was geen echte band met het kindje als je mij vraagt(mijn schoonzusje is alleen zwanger geworden omdat mijn schoonbroer graag kinderen wilde, niet zij!!). ze wilden dus ook echt geen bezoek ontvangen, dus wij hebben hun de ruimte gegeven(net zoals mijn schoonouders) en nu zitten ze te zeiken dat ze pas laat bezoek van mensen krijgen....nou dan vallen mij echt de klompen uit....hubbie vroeg er vanochtend ook nog naar, en heb hem gezegd dat we volgende week wel een gaatje hebben....en mochten ze niet kunnen, dan wachten ze nog maar wat langer(ik moet veel werken, en ga me niet in bochten wringen voor hun!)....
    bij ons hebben ze het ook niet gevraagd, en stonden ongevraagd op de stoep(had daar ook geen zin in, maar ben beleefd), dus ik heb er gewoon even niet zoveel zin in!!

nou, moest het even kwijt....sorry!!

vanavond weer aan het werk, 7 avonden, en dan 1 dagje vrij, en dan weer een aantal avonden, misschien ben ik daarom wel een beetje snel geirriteerd, haha....

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    even een ego berichtje...hebben van de week voor het eerst gefietst met feline voorop en ollyvier achterop, voelde me echt een trotse mama.....:D

Hier nog gewoon mc in de auto, past ze nog makkelijk in.

Boven tandjes zijn nu ook door, zo schattig. Ze doet alleen de hele tijd tanden knarsen...ieuwwww wat een naar gehoor.

Nou iedereen fijne dag, moet vast lukken met dat mooie weer!!!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Nony: Hoe is het nu verder met jullie? (man en jou?) Wonen jullie nu weer in één huis of nog apart? Leuk dat jullie gefietst hebben.

@Luukske: Kan me je reactie voorstellen qua zwager/schoonzus. Je moet veel werken zeg!

@Peertje: Hele fijne vakantie!

tanden: Luuk heeft 5 tandjes door en de 6e zit er aan te komen.

Ik had gisteren even een rotdag. Weet ook niet zo goed waarom. De dag begon al rot, want ik lag met Luuk in bed met sondepomp en blijkbaar was de slang losgeschoten bij de pomp, maar dat had ik niet gezien dus het was enorm gaan lekken en ons bed zat helemaal onder de melk. Weer alles verschonen en ik had er ineens zo de balen van! Ik had mezelf ook al aangekleed en zat er zelf ook helemaal onder (melk is warm dus dat voel je in eerste instantie niet). Man heeft aangegeven de zorg enorm zwaar te vinden en daardoor komt er gewoon zoveel op mij terecht (en dan met name de rotdingen zoals pleisters vervangen, sonde inbrengen, als hij ontroostbaar huilt > man krijgt hem niet stil en ik uiteindelijk wel). Maar goed, nieuwe dag, nieuwe energie en het is stralend weer dus we gaan er weer voor!

19. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Hier al 6 tandjes.... 2 onder en 4 boven!

20. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Marleen, kan bij best voorstellen dat je er af en toe de balen van hebt.... het is ook niet niets om dag in dag uit je mannetje zo te zien en te verzorgen! vind het knap hoor!! Het is een mooie dag vandaag.... kom op!! :)

Wendy, mooie hond hoor!!! Vind de naam trouwens wel erg leuk... Jewel....

Peertje, hele fijne vakantie! geniet ervan....

Deel Deze Pagina