@marleen, helemaal begrijpelijk dat je af en toe een off day hebt, helemaal als bijna alles op jouw schouders rust....heb dat bij Luka ook gehad, nadat hij geopeerd was, ik moest alles doen, gezien hubbie het niet aankon....heb daar de nodige stress door gehad, helaas.... @nony, hier ook gisteren voor het eerst met beide kindjes gefietst, Mika vertelde alleen maar....haha.... hoe gaat het met jou en hubbie?
Wendy wat een prachtige pup!!! Ik wens jullie er heel veel geluk en plezier mee Knarsetanden: Mila doet dat ook! Brrr krijg er soms zelfs kippevel van zo'n vreselijk geluidje haha Marleen, kan heel goed begrijpen dat je er soms een dagje doorzit! Dat heeft iedereen soms, zelfs al met een makkelijke baby, dus kan helemaal geloven dat het met al de medische zorgen en al het emotionele wat erbijkomt soms gewoon even OP is! Sterkte en hopelijk kan het mooie weer iedereen goed doen! Luukske, pff das ook straf van je broer! Zeker als ze onmiddelijk terug in het ziekenhuis beland zijn en zelf aangaven dat het hen teveel werd zou ik ook niet meteen op bezoek gaan hoor!
Autostoel: Isa zit nog gewoon in de maxicosi en voorlopig past ze ernog wel ik. Haar voeten komen er buiten uit maar dat mag zolang het hoofd er maar in zit. Tanden: Isa is nog steeds tandloos haha en als ik dan lees hoeveel tandjes sommige kindjes al hebben, Tygo was ook laat dus had dat bij Isa ook al verwacht. Marleen het is ook allemaal heel bewerkelijk en helemaal als het grotendeels op jouw schouders terecht komt dan mag je zeker best een offday hebben hoor.
Vandaag weer een betere dag gelukkig. Vanmorgen naar de speeltuin geweest met beide mannekes en dat was genieten. Ik heb Luuk net een nectarine gegeven en dat viel een stuk beter in de smaak dan broccoli. (kan ik me wel iets bij indenken ook haha!)
@ineke, idd mijn schoonbroer en schoonzus waren helemaal "overvorderd" met zo'n kleintje, en was me gewoon aan het ergeren dat ze nu zeiken dat iedereen laat op kraamvisite komt, terwijl zij degene zijn die al het bezoek op een afstand hebben gehouden, dus vond zijn opmerkingen erg raar.... @marleen, wat fijn dat het beter gaat vandaag, en hier ook 1 die liever andere dingen heeft dan brocolli, haha....dus das fijn dat het niet aan zijn eetmotoriek of maagje ligt, maar dat hij gewoon dingen wel/niet lekker vindt, haha.... @all, net de bovenetage gepoetst, Hachee gemaakt, en Luka in bad gehad, nu even niksen, want vanavond heb ik avonddienst!
Wat lief dat jullie naar ons vragen, het gaat redelijk.Wonen wel samen, maar kleine stapjes....we zijn allebei in therapie, en dat gaat tot nu toe heel goed... Vandaag pasfoto met feline laten maken, want ze krijgt een paspoort. Ik ga in september met de kindjes en mijn ouders lekker naar ibiza... zo zin in!!!
@nony, wat goed dat jullie er wel alles voor proberen...en idd kleine stapjes.... enne lekker op vakantie, geniet ervan!! @pasfoto's, hier ook laatst pasfoto's laten maken van Luka en Mika, smelt smelt smelt, haha.... @all, hubbie heeft voor volgende week maandag afgesproken voor de kraamvisite bij zijn broertje en schoonzusje, om 19.30u !!!(dan ligt Mika al lang in bed, en die heeft ritme nodig), krijg er een beetje de schijt van...ze hebben beide vrij/verlof, en kunnen eigenlijk de hele dag....heb nu al tegenzin om te gaan!!
goeimorgen meiden, wat is het hier stilletjes!!! er is gewoon een hele dag niet geschreven, schaam schaam!!!
@ Luukske: Inderdaad stil hier. Is het de bedoeling dat de kleine meegaat naar de kraamvisite dan? Dan is het inderdaad geen handige tijd. Kun je het niet verzetten?
Ik meld me even, sorry, sorry, maar ik kan het allemaal niet meer bijhouden. Druk met de jongens, bijna vakantie en extra werken. En 's avonds ben ik blij als ik even zit . De meesten spreek ik af en toe wel via hyves, maar hier nog regelmatig zijn red ik vrees ik niet meer .
sorry dat ik ook niet veel heb geschreven!!! sorry sorry sorry|! nony; wat fijn om wat van je te horen meid! (nja, lezen dan) fijn dat het de goede kant op gaat en met therapie dat dat helpt! hopelijk werpt het echt de vruchten af en gaan jullie weer helemaal happy zijn! en wat lekker zeg, op vakantie! aftellen!!!! luukske nee dat is idd niet praktisch nee.. dan verzet je het toch gewoon en als het niet op een voor jullie gunstiger tijdstip kan.. tja dan niet meer niet toch? ze moeten ook wel een beetje flexibel zijn daar hoor (wat ze volgens mij totaal niet zijn nu) nou gisteren de hele dag weg geweest, dagje friesland/groningen we hebben de pup gehaald en zijn gelijk even langs mijn tante gegaan (in leeuwarden) was een vermoeiende dag maar Yinthe heeft het weer super goed gedaan (ben zo trots op dat meiske!) en we hebben dus weer een hondje in huis... wat een schatje zeg... ze moet nog wel veel leren.. hahaha help!!!! maar ja, dat wisten we natuurlijk van te voren he! maar dat komt ook allemaal wel goed uiteindelijk marleen, wat fijn dat het de andere dag wat beter ging.. en gsiteren en vandaag?
@Nony: Gelukkig dat jullie nog bij elkaar zijn en dat jullie eraan werken. Ik hoop dat de therapie er uiteindelijk voor zorgt dat het weer helemaal goed komt. @Wendy: Pup is zo'n schatje.... Fijn dat het zo goed is gegaan met Yinthe. Vandaag komt de logopediste mee kijken bij het eten bij Luuk. Ben erg benieuwd. Luuk heeft gisteren wat minder nectarine gegeten. Blijft allemaal hele kleine beetjes. Net ook mijn zwangerschapskleding verkocht (een heel pakket), dat ruimt lekker op!
zwaai zwaai.. ben der ook nog steeds.. op het moment zijn er hele andere dingen gaande.. vandaar dat ik hier niet zoveel mee ben.. ik hoop dat ik snel weer mee kan/mag schrijven.. kusjes en knuffels voor iedereen!
MrsNuke ik hoop dat er geen nare dingen gaande zijn. We zien je wel weer voorbij komen. Debby jammer dat je het niet meer red, hoe gaat het met de jongens en met jouw? Wendy leuk een pup in huis maar wel veel werk denk ik he. Marleen ben benieuwd wat de logepedist zei? Een kennis/vriendin van mij kreeg vorige week bij de termijnecho te horen dat er een verdikte nekplooi te zien was bij de kleine en ze moest door naar zh voor combinatietest. Hier zeiden ze direct dat ze doorgestuurd werd voor een vlokkentest volgende week. De nekplooi is 4 mm, ben vanmorgen bij haar geweest ze is zo angstig en super verdrietig natuurlijk hoop zo op een wonder en dat alles goed is. Moeilijk voor hun hoor.
Ik zwaai ook even.... *ZWAAI* Lees wel mee maar gun mezelf geen tijd om te reageren Druk druk druk. Bezig geweest met ander huis kopen, wat uiteindelijk (voorlopig) niet door gaat. Ik heb een andere baan (per 1/9) Druk op het werk Druk met kindjes... En nu even vier daagjes naar la douce France. Mijn schoonvader wordt 60 en s-ouders hebben daar een huis. Dus we gaan ze verrassen. Alle kids (3 dochters, 1 zoon) plus aanhang gaan ernaar toe. Gezellig!!!! Naja, jullie snappen het hopelijk wel! Ik blijf wel lezen hoor
@ Lot: Wat erg zeg voor je vriendin, dat zullen een paar helse spannende en onzekere weken worden. @ Irene: Drukdrukdruk, ik ken het... Maar wel leuk. Jammer van het huis, maar gefeliciteerd met je nieuwe baan. En een fijn weekend bij je schoonouders!
@Lot: Jeetje wat heftig... Het is zeker te hopen dat alles toch goed is. @Irene: Ik zie dat je erg druk bent zeg! Was je actief op zoek naar een andere baan of is dit op je pad gekomen? Lekker, even er tussenuit. Geniet er van!
@wendy, wat vindt Yinthe van Diva? is erg leuk als kindjes en hondjes samen opgroeien....hier was Elmo 3 maanden toen ik zwanger was van Luka, en die 2 zijn echt op elkaar ingespeeld, haha... @irene, idd die drukte herken ik wel. balen dat het huis niks is geworden lekker een feestje in frankrijk, geniet ervan!! @lot, das schrikken....hopelijk een klein wondertje!! @mrsnuke, las op hyves iets bij je blog....als het zo is wat ik denk, dan wens ik je veel sterkte!!! @coco, idd zij moeten iets flexibeler worden, anders ga ik niet.... @all, gisteren heeft mijn schoonbroertje gebeld of hij niet het zijligkussen kon lenen voor Amy, dus dat is hij komen halen. hij was alleen, en begon zich te beklagen over zijn ouders (mijn schoonouders) dat zijn vrouw vond dat ze te vaak kwamen (mijn schoonouders gaan oppassen, en willen niet dat de kleine opa en oma "vreemden" vindt!) en dat ze dus geirriteerd waren....heb gezegd dat het HUN probleem is...ik ga me daar niet tussen wringen! heb ook gezegd dat maandag avond niet echt een logische tijd is ivm slapende kindjes, nou dan mochten we wel 1 uurtje eerder komen nou, en als klap op de vuurpijl was hij ook nog eens geirriteerd dat Luka zo druk was, heb hem gezegd dat hij daar maar aan moet wennen met kindjes....hubbie was pissed gisteravond toen ik dat zei...
dank je wel.. goed gedaan hoor dat moet niet aan je laars hebben hangen... apart dat hij zo reageert op luka.. ach hij gaat het nog wel merken met zijn eigen spruit