Jeetje zeg wat een hoop onderzoeken! maar wel fijn dat alles nu goed nagekeken wordt... *knuffel* voor jullie!
Zo hier vanmiddag om half 2 de omneo met de standaard gemixt.. 3/3.. heb der niet meer gehoord, alleen maar lekker liggen brabbelen! Dacht om 18.00 zal je de fles maar geven! Zal de honger hier nu door opgelost zijn?? is die omneo dan echt zo licht??
heeft er iemand interesse in 2 lakentjes voor een ledikantje? 1tje met een zilvere rand Prenatal Slapen Ledikantjes & Beddengoed Led.laken silver tekst Prenatal 82431 en 1tje met "slaap lekker" ook van de prenatal maar ik kan hem op de site niet vinden. ik gebruik namelijk sinds kort gewoon dekbedovertrekjes en daar doe ik het dekentje in. dus als iemand interesse heeft hoor ik het graag. xx ik heb micah een pcm gegeven en hij slaapt nu lekker. gerem mannetje
@Marleen, jeetje wel heftig allemaal, maar ook fijn dat ze nu wel uitgebreid onderzoek doen. En trekken jullie het allemaal een beetje? @Moontjee, fijn dat je mannetje slaapt, echt sneu hoor! @Peertje, sociale contacten is erg belangrijk tijdens een depressie, vorige keer sloot ik me eigenlijk alleen maar op...
Ik ging van de week met Ryan in bad (doen we vaker hoor ) en ik was uitgekleed en bezig hem uit te kleden. Zegt hij ineens: 'mama, je piemel is kapot', . Dus ik WEER uitgelegd dat ik een meisje ben en dat meisjes geen piemel hebben, maar borstjes. Waarop hij zei: 'mama, ik heb ook borsten, kijk maar'. De avond daarop bracht Arnoud Ryan op bed. Ryan vroeg aan Arnoud 'ben jij een jongen papa?', waarop Arnoud zei 'ja'. Toen zei Ryan weer: 'dan heb jij een piemel'. Ik heb echt dubbel gelegen, zo'n leuke leeftijd dit!! En nog leuke foto's op hun site: www.ryanroge.blogspot.com, arme mannetjes waren kapot.
Heb hier net toch een potje zitten huilen. ik ben ook zo boos op mijn vader:x wat hij mijn kleine moppie heeft aangedaan het liefste wil ik hem nooit meer zien
@paint, ik heb gemerkt dat die difrax ook snel verstopt zit....Mika maar zuigen en zuigen....kreeg er niks uit, was het iets verstopt....en sowieso met een s speen kreeg hij er niks uit, dus ook gaan draaien etc....met lekkage tot gevolg....heb nu dus een M speen, en zelfs die heb een klein beetje ingeknipt. @peertje, hubbie vindt de flessen echt niks, wil Mika de avent geven, maar die speen is gewoon te groot! en idd eerst in de avent klaarmaken, en dan omschudden.... ga idd even kijken of de lekkages blijven, anders ga ik idd mailen naar difrax! enne, ben benieuwd naar de reactie voor de voetenzak, hopelijk is hij voor jou! wat kosten die nieuw eigenlijk? zit er trouwens verschil in de voetenzakken voor de Bee en Bee+? voor de cameleon waren ze 109 euro, als ik het me goed herinner! en een Lodger bunker in de bee, kan dat niet? @moontjee, hopelijk gaat het snel beter met Micah! @marleen, jeetje zeg....nog een weg te gaan...hopelijk kunnen ze achterhalen wat er met Luuk is! veel sterkte!! @all, heb de woonkamerkast opgeruimd, en zat net door het album van Luka te bladeren, en wilde deze even spammen(heb hem gemaakt op de dag dat we 1 jaar getrouwd waren, en ik heb de mannen toen een heli vlucht over onze stad kado gedaan): Bekijk bijlage 128296
en heb alles klaargemaakt voor het maken van het taartje voor mijn ma, als ik hem klaar heb kom ik daar even mee spammen, maar wil nu ook even spammen: Bekijk bijlage 128299
Grappig he die verhalen... hihi... wat een leuke foto en een leuk blog! wat schrijf je dat leuk... echt super
mooi mannetje hoor! de difrax flessen heb ik hier ook... in het begin zat ik ook elke keer te schelden dat ze lekte... maar nu heb ik er geen last meer van. (heb eindelijk door hoe ze werken)
Wij gebruiken naast de Difrax ook flesjes van Medela. Die hebben ook een (smalle) kers speen. In feite zou je elke fles kunnen gebruiken zolang er maar een kers speen op kan. Gave foto hoor. Erg schattig!
@star, hoe werken ze dan????? vind het tot dusver ondingen qua lekken, echter het zijn de enige flessen die Mika verdraagt, ivm kleine mondje....
@debby, Luka kwam vorige week ook aan: "mama. wist je dat alleen meisjes baby's kunnen krijgen?. jongens hoeven niks te doen". dit had hij school. dit weekend: "mama, hebben ze Mika ook uit jouw buik gesneden?" ik: Nee!, Luka: "hoe is hij dan gekomen?" Tja....heb hem toen gezegd dat hij via een weggetje bij de plasbuis eruit is gekomen! ik kreeg als antwoord: "maar goed dat dat alleen voor meisjes is, want als dat door mijn sieske (dialect voor piemeltje) zou moeten, dat zou echt niet lukken, haha". en eergisteravond hadden we een collecte aan de deur, die meid was iets aan het vertellen, en schijnbaar herhaalde ze iets, want Luka greep meteen in " je valt in herhaling!!" die meid stond met haar mond vol, ze verwachtte natuurlijk niet zo'n allert antwoord van een 5 jarige!! af en toe vraag je je af waar ze het vandaan halen!
hello dames ben echt helemaal gesloopt vandaag wat was dat een lange dag zeg jeetje.. en dan moet ik morgen nog een dag en ben echt helemaal klaar met mp nu zeg.. 3 weken geleden dacht ik een kastje te hebben gekocht voor op de slaapkamer op de dag van ophalen krijg ik een mail dat ze hem aan iemand anders heeft verkocht:x toch appart.. nou goed dacht ga wel een ander zoeken had ik ook gevonden dus hup weer mailen wat ze er voor wou hebben deed ze een beetje moeilijk over toen kreeg ik deze mail.. Hallo Elisa, We zijn net begonnen met verkopen en er staat nu al een bod van 10 euro Het is bieden is dus ook nog maar kort van start gegaan. Ik heb geen idee wat het gaat doen. Ik wacht het rustig af. Als je interesse hebt, biedt rustig mee. toen stuurde ik deze: Oke dan houd het op Succes met de verkoop Groetjes elisa toen kreeg ik deze mail: Wat vind jij dan een mooie prijs? Of is 10 euro al te hoog? dit stuurde ik terug: Ik had 25 euro geboden 10 euro is niet tehoog hoor Groetjes Elisa en toen kreeg ik deze mail [FONT=Arial]Elisa,[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Als je hem voor 25 euro wilt hebben dan vind ik dat oké.[/FONT] [FONT=Arial]Dan stop ik gewoon met handelen op MP[/FONT] [FONT=Arial]Ik gun het kastje wel aan jou.[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]Wanneer wil je het halen?[/FONT] [FONT=Arial] [/FONT] [FONT=Arial]dus ik helemaal blij maar dat was voor korte duur..[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial]ik had ondertussen met haar afgesproken hoe en wat maar hoorde opeens niets meer dus stuurde haar vanmidag vanaf me werk een berichtje of ze hem wel had ontvangen en toen kreeg ik deze[/FONT] [FONT=Arial][/FONT] [FONT=Arial][FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]Ja dat wel.[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial] [/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]De biedingen lopen al op tot 30 euro.[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]Ik ga toch nog maar even nadenken [/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial] [/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]Maar zoals je weet is bieden 1 en ophalen 2.[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial] [/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial]Heb je nog even geduld?[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial][/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=darkslategray][COLOR=navy][FONT=Arial]nou sorry hoor maar heb hem gekocht voor 25 euro en ga er geen 30 euro of meer voor betalen of denk ik nou zo raar?[/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial][/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2][COLOR=navy][COLOR=navy][FONT=Arial][/FONT][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/FONT] [/FONT]
Je moet er iig voor zorgen dat ze goed droog zijn.... de rubber die onderin ligt, kijken of dat gaatje wel open is...dan goed stevig erop draaien, goed door draaien soms denk je dat ie goed zit, maar dan is dat niet zo:x. Ik schud ook gewoon de fles en niets aan de hand.
@Mrsnuke: ze heeft hem aan jou verkocht voor 25,00... dus kan ze niet meer onderuit... klacht indienen bij mp... staat toch altijd bij zo'n advertentie??