november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Dikke knuffel, MrsNuke!!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier gaat alles goed, met de jongens ook. Owen groeit als kool en is zo'n ander kindje dan Ryan. Hij vraagt heeeel veeeel aandacht en staat en trekt zich overal aan op. En hij kan niet rustig bij je zitten (wat Ryan nog steeds heeerlijk doet!). Het is een vrolijk mannetje en zo lief. De jongens zijn nu al bij mijn ouders, wij hebben morgen vakantie. Maar we gaan eerst naar een bruiloft in Zeeland, blijven daar overnachten in een hotel, en dan zaterdag een verjaardag in Brabant en daarna gaan wij ook naar mijn ouders om daar vakantie te vieren. Dus ik zeg voor nu even fijne vakantie voor degenen die nog gaan en een dikke knuffel die deze kunnen gebruiken!

Meld me na de vakantie wel weer :).

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heb ook even je blog gelezen Mrs. Nuke. Sterkte... Tekst om kippevel van te krijgen.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook een ondernemend mannetje... zit overal aan :D en loopt achter zijn kar :D zo lief die wiebel beentjes..
    hele fijne vakantie! geniet ervan

5. LittleMonsters

dank je wel.

(heb je nog wat van die schoenen gehoord? )

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mrs. Nuke: Niks meer gehoord op mijn mailtje over de kleur en verkeerde belichting. Ik heb ze vandaag teruggestuurd en de bruine besteld.

7. LittleMonsters

ik ag het ze zijn prachtig....

Zal wel nog even je cv opsturen je foto's zijn altijd helemaal top.

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, fijne vakantie!!

@mrsnuke, gaat het nu wel een beetje? hoe ver was je?
    heb het helaas ook een paar maal moeten ervaren, en het is niet niks!

@marleen, vond die blauwe ook erg mooi, maar snap dat je man liever voor neutraal gaat, haha...

@all, ben een beetje brak, die avonddiensten zijn toch wel vermoeiend, en moet er nu nog 3, en dan 1 dagje vrij....
    heb al 1 week ongi krampen dus loop al 1 week met een verbandje rond, maar er komt (nog) niks....zit inmiddels op cd42, dus denk dat de PCO weer echt zijn kop op steekt!!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je... :)

10. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @mrsnuke...sterkte....

Heb vandaag feline opgegeven voor het kdv, ze begint in oktober in de zelfde klas als ollyvier.....spannend
    Merk dat ze er aan toe is, als ik ollyvier weg breng vind ze het al helemaal leuk.....

Weer een stap verder, wat gaat de tijd toch snel....

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ MrsNuke: Wat is er met je aan de hand dan? Sterkte iig, wat het ook is...

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,
    Ik probeer ook nog mee te lezen maar is gewoon rete druk hierzo :(. Vorig weekend weekendje weg geweest. Park Heideheuvel van Landal is een aanrader! Allemaal vrijstaande huisjes, ruim opgezet en eekhoorntjes, bonte specht, vlaamse gaai.

Marleen volkomen logisch dat je er af en toe doorheen zit. Het lijkt mij echt zwaar. Kan je man toch ook niet iets meer doen qua zorg? En die blauwe schoenen...geweldig!

Patroescka hier nog in de maxi maar zal niet lang meer duren voor hij overgaat. Zn benen steken al wel een tijdje uit maar dat maakt niet uit voor veiligheid. Het wordt wel heeeel zwaar tillen van dat ding met hem erin. Balen van de auto zeg! Versnellingsbak is idd niet goedkoop.

MrsNuke heb je blog gelezen en wat vervelend meid. Echt niet leuk! Hoe ver was je?

Luukske balen van de pco dat het weer komt. Hopelijk breekt het snel gewoon door. En jij werkt ook best veel of niet?

Wendy ah wat lief een nieuw hondje. Wanneer mag je haar halen?

Debby fijne vakantie!
    Peertje je bent al weg denk ik maar ook fijne vakantie!

Lot hihi nog geen tanden. Ik vind het zo lief echt baby. Sacha heeft nu dus 8 tanden. Ik dacht nog dan zijn we er even vanaf, kiezen komen niet zo snel door. Maar ik vermoed toch dat ie nu aan de kiezen gaat. Hij heeft van die zure luiers en zit maar op zn duim te bijten aan een kant..
    En verdikte nekplooi is toch verhoogde kans op kindje met down of niet? Ik weet niet meer precies wat het bij Sacha en Jaime was maar ik dacht zo rond 1,1 of 1,2.

Irene gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik zag je mail nog bij hyves maar ook weer geen tijd gehad om te reagerne, maar lijkt mij goed plan! Waarom gaat het huis niet door? Veel plezier in Frankrijk! Klinkt gezellig.

Heir dus leuk weekendje landal gehad met nog bezoek van schoonzus en zwager. Was heel gezellig. Bij thuiskomst sm op de voicemail dat ze wat moest vertellen. Man belt terug en heel drama dat schoonzus en zwager bij ons langs waren gweest en zij niet was uitgenodigd:$. Echt heh. Zo maf. Man werd op een moment ook echt pissig op haar, ze was zo onredelijk. Man gooide dus gelijk eruit dat sm ook echt onaardig is tegen jaime en duidelijke voorkeur laat zien voor mr s. Gesprek duurde wel een uur en was zware discussie. Ook ging ze klagen dat ik haar nooit bel. Man belt drie x per week, moet ik dan ook nog gaan bellen...bovendien dat geklaag heb ik ook geen zin in. Geen enkel begrip voor dat wij het druk hebben etc.

Sorry hoor moest het ff kwijt.

13. LittleMonsters

ik was 8 weekjes.. dit is voor ons ook de 2de keer.. :(

vervelend joh zon maandverband is ook niks.. bleghhh
    kan het me voorstrellen dat het zwaar is echt aan rust toekomen met kids kan ook niet..
    dikke knuffel

14. LittleMonsters

geen dank!

15. LittleMonsters

dank je wel..

ooeeehhh spannend... tijd gaat zeker snel he :( waar zijn de baby's gebleven!

16. LittleMonsters

ik heb maandag een miskraam gehad :( ook gaat het thuis ook niet helemaal lekker op het moment.. dus alles even tegelijk;)

17. LittleMonsters

ahh lekker hoor weekentje weg! en wat een vervelende schoonmoeder zeg bleghhh...

ik was 8 weekjes onderweg

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    MrsNuke sterkte en al 8 weekjes, was het na Jay de 2de keer of 1 ervoor gehad? Hoop dat het thuis ook snel weer beter gaat gaat het tussen jouw en je man even minder of bedoel je dat niet? als ik teveel vraag gewoon niet antwoorden hoor.

Ik heb niemand van jullie op hyves trouwens.
    Zo bovenverdieping gesopt en nu de kindjes op bed. Misschien ga ik zo ff lekker naar het dorp want papa is ook thuis lekker even mijn handen vrij vind ik soms wel even genieten. Nog 1 weekje vakantie en dan begin ik bij mijn nieuwe werk, erg spannend ook omdat ik gewoon alles moet leren het is best anders dan wat ik deed.

19. LittleMonsters

na dat ik met de pil was gestopt voor jay.. hoop het ook het wordt er niet gezelliger op zo.. maargoed we gaan het allemaal zien.

Spannend waar ga je werken??? of heb je dat al gezegt? heb ik dan even gemist...

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    MrsNuke ik ga op een peuterspeelzaal werken. Vervelend als het er niet gezelliger op word, kan maar 1 tip geven blijf praten samen over hoe het gaat en hoe je je voelt anders ga je zo langs elkaar heen leven. Sterkte

Deel Deze Pagina