november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #4641 luukske, 8 aug 2011
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
    @lot, wat een mooi meisje!!
    en idd heftig voor je vriendin!
    hier bij Luka ook slechte uitslagen, maar er bleek niks ernstigs aan de hand(zou ook Down hebben, of niet levensvatbaar zijn)

@marleen, wat goed van Luuk!!

@ineke, hopelijk is de rust snel terug!!

@ladydotje, super van de echo!!

@babyp, ben benieuwd wat het bij jullie wordt!!
    hoe gaat het trouwens met het huis?

@sens: jeetje zeg wat heftig, zo'n meisje merkt dat ook, lijkt mij!! schandalig!!

@schema:

6-7u: wakker
    7u: 2 boterhammetjes(die gaan heel makkelijk op!!)
    8-9u: 180 fv
    9-10u: dutje
    10-11: rijstwafeltje/langevinger of danoontje/fruit
    12-13u: 180 fv en een boterhammetje
    13-15u: dutje
    15-16u: rijstwafeltje
    17-18u: warm eten(hij eet echt alles wel mee!!)
    18-19u: 180fv
    19u bedtijd!!

@all, hier nu gelukkig de 7 avonddiensten erop zitten, en nu alleen vandaag vrij, en dan "moeten" we ook nog op kraamvisite bij s-broer/zus, blehhhh....
    morgen weer werken, en woensdag naar de bios met Luka, even een moment voor ons 2tjes!
    hubbie wilde do en vrij naar de veluwe gaan(s-ouders zitten daar in een huisje van de familie), maar het is slecht weer dan, heb geen zin om dan binnen te zitten...
    volgende week wordt het iets beter, lijkt het, dus misschien een dagje Plopsa De Panne!!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Grote broer en kleine broer :D

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mijn lachebekkie :D

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Wat eet je mannetje goed zeg!! Zeker brood als ik het zo zie.

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    En ook nog even één van onze oudste (daar ben ik natuurlijk ook erg trots op)

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Zomerbloem: Luuk kan nog niet echt staan. Als ik hem vast hou dan doet hij wel pogingen en hij gaat dan ook stapbewegingen maken. Hij kan het alleen nog lang niet (maar dat is ook niet verwonderlijk met zijn achterstand). Onze oudste kon trouwens ook pas kruipen toen ie 1 jaar was dus die was ook totaal niet vlot, maar is nu niks meer van te merken.

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #4647 luukske, 8 aug 2011
    Laatst bewerkt: 8 aug 2011
    @marleen, wat een prachtfoto's!!
    enne, we hebben idd een klein "vreetmonstertje", maar ben heel blij daarmee, want Luka eet echt slecht!

@cb, we moeten volgende week weer....ben benieuwd....als ik jullie allemaal zo hoor, heb ik echt een "fijn" gebouwd kindje, denk dat hij net over de 8 kilo zal zijn.....maarja, grote broer Luka is ook maar een spillebeentje, haha....

wil ook even spammen.... hij heeft van zijn grote broer een dribbel knuffel gekregen!!!

Bekijk bijlage 172786

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De bijlage doet hij bij mij niet Luukske

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, nu wel, haha....

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah wat een koppie Luukske... Superlief!

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Marleen wat een mooie kinderen hebben jullie. En wat maak je mooie fotos! Zou ook graag eens mooie fotos van de kinderen willen laten maken voor aan de muur.
    Hoe gaat het met de fles drinken?

Luukske mooi mannetje zeg!

Wendy hoe is het met je en met de pup?

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je wel. :D
    Vandaag gaat het weer minder goed met fles drinken. Ik heb net 90cc met een spuitje naar binnen gekregen. Dat ging redelijk goed. Even proberen of dat nog een optie zou kunnen zijn. Ik ben nu alleen wel anderhalf uur bezig met de voeding en dat is wel erg lang...

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, hopelijk is het toch te doen zonder de sonde!!

@all, straks op kraam bij s-broer en s-zus, heb echt zin, NOT!!

oh ja, ben ik helemaal vergeten te vertellen....
    mijn nichtje (1 van de 2ling meiden van mijn zus, 18jaar) is op vakantie gegaan met 3 vriendinnen naar Rimini(Italie) en ligt sinds vorige week in het ziekenhuis, met haar been. ze meenden eerst een trombose, maar nu weten ze het niet zeker, en denken ze ook aan 1 of ander insectenbeet....
    mijn schoonbroer is vrijdag naar Italie gevlogen, en vanmiddag hebben ze gesprek, maar ze mocht iig niet voor woensdag naar NL!! de 3 meiden die mee waren zijn zaterdag thuis gekomen, dus ze heeft echt niks van haar vakantie gehad....

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Luukske, Marleen, wat een knappe foto's van jullie ventjes :)

eten jullie kleintjes al zo flink 'grote stukken'?
    Mila krijft GP nog goed gemixed, vanmiddag vis in kleine stukjes erdoor gedaan (echt maar kruimeltjes) en toen moest ze alles weer overgeven!!!
    FP daarentegen eet ze wel iets grover (nectarine mixed niet zo fijn he)
    en hoe begin je met boterham geven? In stukjes , gesopt , meteen een sneetje, een korstje???

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Luukske, heftig van je nichtje he! Hopelijk mag ze snel weer naar NL en is het niet te ernstig!!!

16. Lillybelle

20 mrt 2011
    67
    0
    0
    Onze wereld ,onze kindjes
    Op deze aardbol
    Hoi dames ,

Ik zie na lang een hele hoop prachtige kinderfoto's voorbij komen!
    Ze zijn enorm gegroeidt!!!

Wij zitten op een huurplek momenteel en eind september zitten we in een eigen huisje!!! We wisten zelf amper dat het zo snel zou lukken een eigen stekje te vinden.

De woning is ruim genoeg (4slpk)en een mooi tuintje,de kindjes (2 oudsten gaan ook direct in september daar schoollopen).

Met de jongste telg gaat het prima ,gaat zoooooooo snel vooruit ,nog sneller dan bij de 2 oudsten :)

Heb niet zo lang geleden Ineke en M.nogeens in't echt gezien bij ons was leuk ,doet me eraan denken om hier nogeens te komen kijken hoe het met jullie gaat.
    Zijn er al nieuwe zwangeren in de groep of speciale gebeurtenissen geweest??

Groetjes ;)

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Coco, Carmen en Devin zitten aan de Nutramigen ivm koemelkallergie, vandaar.

Hier krijgen ze sinds 2x al wat grover groentenhap. Bij Carmen gaat t aardig, bij Devin wat minder, maar die vind groentenhap ook niet bijzonder. Fruithap pureer ik nog wel. Ze eten gewoon allebei stukjes brood.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Owjaah en wat een fantastische foto's van jullie kleintjes zeg :)

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mag je wel gewoon brood geven dan?
    Luuk mag dat niet i.v.m. koemelkeiwitallergie. Hij mag straks alleen speciaal brood (Tarvo), omdat er melk in gewoon brood zit.

20. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    hoi :)

heb niet veel te zeggen :)

Behalve ja, duidelijke bevestiging dat Tristan allergisch is aan ei en pinda. Is nogal zwaar allergisch dus moet alles mijden waar het ook maar kan in zitten (priktestjes gehad, heeft geen kik gegeven, wou alleen maar de flesjes pakken die voor hem stonden)

even een uitstapfoto spammen

Deel Deze Pagina