yep vandaag 12 weken ja! was een beetje bekend geworden in t dorp dus maar gelijk zelf de wereld geholpen, das dan toch leuker dan via het roddelcircuit ja mijn moeder heeft vooral iets meer nodig dan een gemiddeld persoon dus vandaar maar volledige tekst hahaha. en we vonden hem heeeel leuk.. en hij was niet duur.. dus maar gauw deze besteld hoe voel jij je???
WOW al zoveel nieuwe zwangeren DIKKE PROFICIAT !!! Hopelijk gaat het vlot en genieten jullie ervan! Mrs.Nuke ,als je niet zeker bent beter een extra keertje op controle ,ik heb 5 * gehad dus ik weet wel wat het is ...als je erover wilt praten we staan er voor je! Luukske ,best heftig van je nichtje ,hopelijk is ze snel onder controle want met zoiets kan men helaas lang sukkelen. Coco ,hier ook best vaak op s'nachts ,best vermoeiend soms. En de rust is idd.gedaan ,ben best blij als ie even in de eetstoel rustig zit (moet ik niet denken waar zit die nu ,is ie braaf...) Babyp.lol je mama niet zo snel van begrip Dus jullie zijn allemaal nog borstvoeding aan't geven en zwanger geworden spontaan?Of gestopt met borstvoeding? Denkt er iemand aan tandemvoeden?Mijn ultieme droom ooit ♥ Pfff maar doordoen aan de strijk *doei* & bedankt voor de felicitaties!
@ Wendy: Jeeej!! En wat een leuk shirt zeg, leuke foto! Wij hadden J. ook z'n shirt aangedaan met Ik ben stoer ik word grote broer. Vond iedereen ook zo leuk.
Ohhh ik lees opeens allemaal over zwangeren...GEFELICITEERD meiden.....super leuk (eigenlijk wel een beetje jaloers, misschien omdat het bij ons bij 2 blijft) Geniet van jullie zwangerschap!!!!
Wendy, wat een superfoto Inslapen: Sinds 2 dagen gaat het weer beter met Mila! De boventandjes zijn er nu goed door en nr 5+6 (ook weer boven) zijn ook bijna helemaal door EN de zantac voor reflux slaat weer goed aan dus weten we ook waarom ze zo huilde ocharme... Ik voed haar nu ook in het donker (enkel klein lampje van babyfoon) en zo slaapt ze wel lekker in, dicht bij mij, op de buik, lekker aant drinken oef! Wel nog 1 nachtvoeding, maar steeds later en later dus ik denk dat het wel weer goed komt! Luukske, vervelend dat het kraambezoek zo koeltjes was... maar je gaf het zelf al aan he dat ze zo moeilijk deed... Vandaag naart UZ Gasthuisberg geweest voor opnieuw een opinie ivm de bloedingen na de bevalling en opnieuw ziet het er niet positief uit naar een volgende zw-schap toe maar deze prof wil eindelijk een NMR en verdere echo's uitvoeren, dus hopelijk krijgen we binnenkort een definitief antwoord!!!
@ Marleen: Ik zag dat er een topic geopend is in baby en dreumes over kindjes met een sonde. Moest meteen aan jou denken. Zo, hiereen klein drama met naar bed brengen. Ik heb R. 3 keer uit zn bedje moeten halen. Steeds helemaal over zn toeren zichzelf vast te houden aan de spijlen van zn bedje, leek wel helemaal angstig (denk ik) omdat hij niet wist hoe hij weer veilig moest gaan zitten/liggen. Fijn hoor, dat hij kan staan, maar hopelijk weet hij ook snel hoe hij weer naar beneden moet zonder te vallen.
Hi girls! Ga weer even een poging doen om te reageren @Wendy. Wat leuk dat het bekend is! En wat schattig dat shirtje van Yinthe. Zag op Hyves ook een heeeeeel schattig pupje voorbij komen! Wat een dotje. Gaat het goed met haar? Oh ja, en Sara heeft ook nog NUL tanden Komt goed hoor, don't worry! @MrsNuke. Meis toch, wat een verdriet hè! Helaas kan ik er ook over meepraten, maar dat terzijde. Sterkte met alles en schroom niet om het hier lekker van je af te schrijven hè. Daarvoor is het forum ook!! Dikke knuffel! @Lillybelle. Hi there Leuk dat je weer even langs komt wippen! Zag een prachtige vrolijke L. voorbij schieten op een foto. Wat een vent is het al zeg! Helemaal leuk!! @Luukske. Leuk dat je naar de film gaat. Ik ga morgen ook met Mathijn. Naar Cars2 in 3D. Zin in!! Naar welke film ga jij met Luka? Heb je trouwens de kaartjes compleet nu? Anders ken ik nog wel wat mensen die kaartjes hebben. Let me know (ik ben trouwens compleet!) @Marleen. Hoe is het vandaag gegaan met Luuk zonder sonde?? Ben erg benieuwd!!! @All. Weet niet meer precies waar ik gebleven ben.... Maar ik heb dus een nieuwe baan per 1 september. Ik ga werken bij een inkoopvereniging voor herenconfectie in IJsselstein als Manager Finance. Krijg er (helaas en uiteraard) geen auto bij, dus we gaan het voorlopig met 1 auto proberen. Ben benieuwd hoe dat gaat... Maar ja we werken dan allebei in IJsselstein dus het zou moeten kunnen....toch.... We hebben ook besloten om ons huis te gaan verkopen. Dus zijn druk geweest met makelaars. Als we dan verkocht hebben gaan we verder kijken voor een ander huis. Eten, schema, gewicht enzo. Ons wolkje woog 2 weken geleden 10,4 kilo en is 73 cm. Volgens cb niets om ons zorgen over te maken.... Haar schema qua eten: 7.30 Fles 180/6 met bambix 9.00 Fruit 12.00 Boterham met smeerkaas/smeerworst of appelstroop. Fles 150/5 15.30 Nijntjekoekje/soepstengel oid en diksap 18.00 Groentehap en grote bak yoghurt 19.30 Fles 210/7 met bambix Ze slaapt goed. Overdag kan ze met redelijk weinig slaap af. Alleen 's ochtends zou ze nog wel ietsie later wakker mogen worden van ons. Is deze week 6.30 uur, maar was afgelopen weken 6.00 uur. Pfffff vroeg hoor, mag van mij 7.00 uur zijn Hoop niet dat ik teveel mensen vergeten ben....niet met opzet in ieder geval Fijne avond!
Oooh staat hij al in zijn bed!!! Wat goed, maar wat vervelend als ik zo lees voor jou Morgen oefenen met gaan zitten vanuit staan....
Even snel.. Irene: Het is vandaag niet zo goed gegaan met de voeding. Hij heeft vanavond maar 80cc op en ik heb vier keer aangeboden. Het is erg intensief. Het voelt zo dubbel. Aan de ene kant denk ik dat het qua voedingsstoffen eigenlijk toch beter is om de sonde er weer in te doen. Aan de andere kant kan ik het bijna niet over mn hart verkrijgen om hem weer zo te belasten met dat ding door zn neus. Hij is momenteel zo vrolijk! Ik ben ook wel bang dat ik teveel push qua voeding en daardoor weer meer aversie uitlok. Lastig... Morgen nog maar even aankijken. @Coco: Ik zal eens kijken naar dat topic. @Mrs. Nuke: Echt vervelend voor je allemaal.. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt (op allerlei vlakken) @Wendy: Leuke foto's. Alweer 12 weken. Leuk dat je het nu "naar buiten" hebt gebracht Voor de rest weet ik het even niet meer.. Sorry!
@marleen, vervelend dat Luuk gisteren een minder dag heeft gehad, maar kan het niet ook zo zijn, dat hij er gewoon echt weer aan moet wennen en inspanning moet verlenen om zelf te drinken? @ineke, idd wat is dat voor een onderzoek? hopelik krijgen jullie snel groen licht voor een brusje voor Mila!! en wat lekker dat het ritme er weer een beetje inzit!! @irene, wat een nieuwe stappen....nieuwe baan, huis te koop etc...spannend!! en wat een hollands glorie is jullie Sara!! Mika moet volgende week weer voor de apk, maar die zal net over de 8 kilo zijn, denk ik zo! ennne, ben nog niet compleet....snap ook niet dat mijn nichtje daar nu mee aankwam, had een hele stapel, en heb ze zelf uitgedeeld omdat ik ze niet wilde sparen....ach ja.... ik ga vanmiddag Mr Popper's pinguins (of zoiets), heb Luka laten kiezen, maar hij wilde eerst daar naartoe en binnenkort naar Cars2... @coco, idd nu leren om te gaan zitten....was hier idd ook, wel staan, en niet snappen hoe te moeten gaan zitten! @all, mijn s-broer en nichtje komen vandaag thuis uit Italie, mijn nichtje is namelijk gisteren zomaar uit het ziekenhuis gezet, dus vandaag weer gelukkig naar NL. mijn zus en andere nichtje gaan ze ophalen op Schiphol. straks dus naar de bios, en vanavond lekker banken....die vele uren van vorige week breken me toch wel op..... enne, de PCO is echt weer zijn kop op aan het steken, helaas, want zit inmiddels op cd 47!!!! denk dat ik vrijdag maar even een kuurtje provera ga halen!
Dit zegt wikipedia: Een MRI-scanner is de benaming van een medisch apparaat voor beeldvorming van het binnenste van het lichaam, zonder dat dit daarvoor hoeft te worden geopend. De afkorting komt van Magnetic Resonance Imaging, beeldvorming met magnetische resonantie. Een oudere naam is NMR-scanner, van Nuclear Magnetic Resonance, oftewel kernspinresonantie. Deze term is in onbruik geraakt, omdat hij bij leken een (volledig onjuist) beeld van kernreacties en schadelijke straling opriep. Sara is een flinke brok he ik vind het altijd leuk om die cijfertjes te zien! Mila'tje is echt een minitje daartegen! de overbuurvrouw van mijn ouders heeft een dochter van 14 weken en die woog en mat vorige week precies hetzelfde als Mila: 7300g en 67cm!!!
In welk kledingmaatje zitten jullie kindjes nu? Ik heb gisteren de kledingkast opgeruimd. Bijna alles van maatje 68 in de doos naar zolder gedaan. R. zit nu helemaal in maatje 74. Ook maar meteen alles van maatje 80 aan het wassen. Gek genoeg hoef ik bijna geen kleertjes bij te kopen, terwijl mijn oudste zoontje toch van een heel ander seizoen is.
@Ineke. Oooow een MRI scan. Er stond een NMR, is dat dan hetzelfde? Ja grappig he die verschillen in lengte en gewicht. Sara was al vanaf de geboorte een flinke dame. Ach als ze vier zijn zijn ze allemaal hetzelfde....ongeveer.... @Coco. Sara zit in 80 en sommige dingen nog 74. 80 is wel ruim hoor!
@coco, hier ook maatje 74, maar heb veel kleertjes van mexx en dat valt klein uit....dus vandaar dat ze Mika nu soms echt krap beginnen te zitten(bovenkleding dan).... @ineke, hier ook het kindje van hubbie's nicht, die is ruim 2 maanden en ook bijna net zo groot en zwaar...die gaat hem binnenkort echt inhalen, haha.... enne idd een MRI ken ik wel...is een 3d scan! @all, ben echt in aan het kakken, haha....mijn ogen vallen bijna dicht...lijkt alsof de vermoeiheid van al dat werken er echt uit komt!!
Hier ook bijna volledig is 74 maar sommige dingen van 68 passen ook nog (vooral t-shirtjes van de H&M merk ik) Ja blijkbaar is dat ongeveer hetzelfde als een MRI maar dan nieuwer... geen idee hoe het zal verlopen eigenlijk... Zozo afspraak gemaakt! 12-9 NMR en 28-9 echo en raadpleging bij de prof! Is wel veel later dan ik gehoopt had, maar ja, we hebben weer wat om naar uit te kijken he!
@INEKE, ben benieuwd wat het jullie gaat brengen....hopelijk krijgen jullie dus snel goed nieuws voor een brusje voor Mila!! gaan jullie trouwens meteen weer over op IUI als het zover is?
Spannend allemaal Ineke... Luuk draagt maat 68 (en soms ook nog 62, maar dat wordt krap). Manneke heeft het vanmorgen weer goed gedaan voor zijn doen. Eerst 60cc met de fles, daarna 100 pap van het restant melk met lepeltje en spuitje en voor hij naar bed ging nog 70cc water zelf gedronken. Ik ben blij! (Ik ben dan wel bezig van 8.00 uur tot 10.30 uur, maar goed....)