november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh meiden,

Net alles gelezen en denk ff reageren wordt hij verdorie nu wakker.....ik haal hem ff uit bed en geef hem zn fles en dan kom ik daarna even reageren..

Tot zo!

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    smakelijk Sasha!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou hij heeft zn buikje weer vol met pap.
    Ik zag net iets geks bij zn oortje. Zeg maar onderaan dat lelletje en dan precies dat stukje waar het zeg maar vast zit aan je hoofd, het lijkt wel een soort gescheurd ofzo. Iig een soort korstje zit er met rood. Net of hij heel hard aan zn oor getrokken heeft (doet hij wel eens laatste tijd mss door kiezen?)

Wendy van de loopstoel had ik ook gehoord dat ze dat niet aanraden ivm heupjes en vaak duurt het dan nog langer voor ze gaan lopen en ze leren op een verkeerde manier lopen oid. Ik vind het ook leuk (al het heeft ook wel een nadeel dat ie zo mobiel is), maar hier ook geen hoor! En wat een schoonmoeder zeg...waarom willen ze zich altijd overal mee bemoeien??

Patroeskha oh dat is wel erg vroeg zeg! Wat een verschil met Sacha..haha. Hoe gaat het nu met Devin?

Marleen wat zul jij geschrokken zijn. Had hij iets gepakt wat hij wilde opeten ofzo? Ik zou het wel in het zkh melden. Fijn dat Roel er zo goed mee omgaat. Als er een nieuwe baby bij is is het vaak al zo wennen voor die kleintjes en dan voor hem nog een baby die veel zorg nodig heeft. En het cb klinkt goed!!! Super hoor.

Grietje ik merk hier bij Sacha reacties met de huid als hij tanden krijgt. Klinkt gek maar is echt zo. Is dat het niet?

En wat een verhalen over exen zeg...
    Ik heb voor mannetje eigenlijk maar 1 echte ex gehad. Wel nog wat van die losse flodders. Die echte ex was een mooie relatie. Israelische jongen. Ging jong samenwonen (16 jaar) toen ik 18 was verbrak hij de relatie omdat hij iemand anders had ontmoet. Ik was er echt stuk van. Paar jaar later ontmoette ik hem nog met enige regelmaat en ondanks dat hij toen een vriendin had (met wie hij nu getrouwd is) hadden wij het bij die ontmoetingen altijd heel gezellig als je begrijpt wat ik bedoel. Zie hem nu af en toe nog wel bij een vriendin van mij.

Honey wat vreselijk zeg een herseninfarct. Weten ze hoe het kon gebeuren?

Debby wat is er met je opa gebeurd dan? En hoe gaat het nu met hem?

Babyp spannend van je scriptie! Heb je er goed gevoel over?
    En 17 sept alweer een geslachtsecho..het gaat echt snel!!

Luukske goeie deal met het speelgoed! Ja en iets kopen voor meisjes...ik vind het ook lastig, jaime had laatst feestje van een jongen....tsja wat moet je dan kopen zo ver ben ik nog niet..haha. Heb uiteindelijk een boek gegeven. Wij willen Sacha een loopfietsje geven voor zn verjaardag.

Wij gaan vanavond naar sm. Laatste weekend voor vakantie volgende week vertrekken we naar de zon. Heb er zin in!!!
    Had goeie week op mijn werk. Beleidsnotitie atelierbeleid gemaatk en wethouder was tevreden. Altijd fijn heh.

Ik ga vast wat spullen pakken.

Laters!

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #4844 luukske, 19 aug 2011
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
    @debby, Luka vindt de DVD ideaal, hij gebruikt hem af en toe ook thuis, als hij iets wil zien, en wij ook tv aan het kijken zijn.
    is idd moeilijk met 2 jongens!!

@marleen, wat heftig. en idd zoals wendy ook al zei, petje af!!

@patrouschka, nog gefeliciteerd!!

@moontjee, als Micah gaat lopen gaat het gewicht ook wat stabieler worden, dus echt niet te veel van aan trekken!

@loopwagen, de adviezen zijn soms idd niet echt posi, maarja dat is bij een draagzak toch ook? wij hebben Luka in de loopwagen laten zitten toen hij 6 maanden was, en nog niet geheel zelfstandig kon zitten, en Mika ook met een maand of 6, en die zat ook nog niet zelfstandig. natuurlijk geen uren, haha....
    hier sjeest Mika echt door de kamer met dat ding!!

op deze foto was hij 6 maanden:

Bekijk bijlage 176412

en dit was Luka met 6 maanden:

Bekijk bijlage 176416

@all, gisteren in de regen moeten werken, gelukkig een beetje op tijd klaar. nu 3 dagen vrij, en straks de tv kast opruimen(we hebben een andere gekoch) en daarna bij de frituur van hubbie's neef een patatje eten. morgen gaan we naar Irrland(speeltuin in Duitsland) en zondag wrs de andere tv kast ophalen.
    Maandag is Luka's vakantie voorbij en begint het normale ritme weer!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dit ding heeft Luka gehad van mijn zus en schoonbroer met zijn 1e verjaardag, en daar heeft hij heel veel mee gespeeld:

Bekijk bijlage 176418

6. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Hoi

Ik kom gewoon even melden dat het ons allemaal geraakt heeft, wat er in Hasselt (Pukkelpop) is gebeurd.

Iedereen die ik ken die er was, is ok. Ik hoop dat iedereen hier dat ook kan zeggen.

Ineke: je woont er dichtbij, alles ok met jouw vrienden, familie?

Ik was er zelf in 2003, een groots festival.

Vandaag staat de stand van zaken jammergenoeg op 5 doden en 140 gewonden. Het festival is afgelast.

Van hieruit veel sterkte aan alle slachtoffers en kennissen van slachtoffers

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wendy; Ferry zegt dat hij hem wel herkent.. :p zal dadelijk eens even foto zoeken van Ferry waar hij normaal op staat :p

Marleen; phoe wat schrikken zeg! krijg er gewoon kippevel van! maar op zon moment niet blazen.. als je in een kindje gezcht blaast dan houd het ook zn adem in. beter is beetje koud water / doekje.. Esmée blijft erin hangen als ze huilt - niet door huilen - dus kreeg deze tip van de HA. ze probeerd het nu heel de tijd.. ook van bank na tafel maar dat zijn 2 stappen meer, dus gaat met vallen en opstaan ;)

Patroeschka nog gefeliciteerd :)

Loopstoel; ze zeggen indd slecht voor de heupjes.. Esmée zat er met 5 maanden in, de keren erna bij het CB waren haar heupjes perfect.. maar goed hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn! en Esmée zit er ook geen hele dagen in! en over dat langer lopen lijkt me echt onzin!! esmée stapt nu aan 1 hand mee, dus denk niet dat het daarmee iets te maken heeft hoor! ik zat ook in een loopstoel en liep met 9 mnd los.. ;)

senseemillia; ze weten niet hoe het kon gebeuren.. omdat ik nogal jong ben (22 toen) moest er een andere reden voor zijn dan gewoon dikke pech! maar na een weekje onderzoeken van boven tot onder kwam er niets uit.. dus echt dikke pech! lekker! waar ga je na toe op vakantie? :)

luuske; blij dat de vakantie erop zit? zodat het ritme weer begint?

hier mijn draakje in dr loopstoel;

vraagje vor de dames met FV?? ; Op hoeveel cc zitten jullie kleintjes nu? ik heb esmée op 2 flessen van 200cc zitten, ('s ochtends 1 en 's avonds 1) en 's middags een beker koemelk van 200cc.. dan krijgt ze nog een tuitbeker met water over de hele dag.. maar weet eigenlijk niet of dat dit al mag??

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ marleen jeetje wat zal je geschrokken zijn, hoe gaat het nu?

@loopkar, hier wel een en ze vind het geweldig, vooral buiten mat de kindjes er achteraan sjeezen...

Ik ben ook al het denken voor 1e jaar kadootjes, heb geen idee.
    Met oudere broer en zus hebben we bijna alles al...:)
    Heb nu op haar lijstje, poppenkleertjes en haar speldjes...

Zo ga nu lotte haar nieuwe kamer schilderen...tot later!!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    * gaat even lezen wat er op pukkelpop gebeurt is *

edit; phoe! dat is niet niks! ook ik leef mee! zit het met kippevel te lezen.. brr..

Wendy; ik heb alleen deze duidelijke foto.. hij houd niet zo van foto's staat er iedere x als een gekske op..

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @honeyy, ach het normale ritme is idd wel lekker, vooral voor Luka, want die is er aan toe!
    en leuke foto van je meisje! je man vist? wat een joekel!!

@grietje, idd schrikken!! we wonen niet zover van Hasselt vandaan, en hubbie's neef woont er ook.
    mijn collega's dochter mocht er dit jaar voor het eerst naartoe....hoop alleen niet dat gisteren bij hun op het programma stond!

@nony, verf ze!!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    dat stoeltje op deze foto is ook veel gebruikt, had hij ook voor zijn verjaardag(onze woonkamer was na zijn verjaardag een complete speelgoedwinkel):

Bekijk bijlage 176425

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Leuke leerzame huis van little people is ook heel leuk!!!

Met loopstoel moet ieder voor zich weten wat ie doet heh.

Pukkelpop idd wat een drama. Dat zoiets nog kan gebeuren tegenwoordig begrijp ik echt niet!

Oh ff de man corrigeren...

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En voor degene die jongen meisje hebben..merken jullie ook zo'n verschil?? Hier was Jaime echt best rustig, niks van dingen in dr mond stoppen geen kasten opentrekken. Sacha is echt constant aan het 'slopen' alles uit kasten manden trekken papieren pakken etc.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sensee misschien iets gescheurd onderaan zijn oortje kan ook komen als er een strak shirt over zijn hoofdje moet heb het weleens vaker gezien op mijn vorige werk. waar ga je heen op vakantie?

marleen jeetje wat schrikken zeg, zou het zeker even melden.

Honeyy, Isa krijgt nog 3 flessen van 180cc water en over de dag een flesje roosvicee(ze vertikt het om uit een tuit te
    drinken misschien een ander soort proberen)

loopstoeltje: ja ieder zijn eigen keus natuurlijk ik ben er zelf niet zo happig op ivm de heupjes.

kadootjes: little people heeft erg leuk speelgoed. De 'koekjestrommel' van fisher price is ook errug leuk, daar moeten figuurtjes in en dan zingt hij hier altijd veel mee gespeeld.
    *Een driewieler met duwstang kunnen ze wel niet meteen op misschien maar in de loop van het voorjaar
    *een 3 in 1 schommel.
    Ik merkte zelf dat ik zomers veel miste voor Tygo dus dat maar op gaan schrijven zodat we dat voor zijn verjaardag konden vragen.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lot ja dat is een goed idee merkte ik bij jaime ook dat je dan dingen mist. Wij doen daarom ook zo'n loopfiets.
    Hmm gescheurd kan idd wel ik zal er even op letten.
    We gaan naar Spanje. Zitten weer in onze 'villa'. Heerlijk. Heb er zo'n zin in!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh ik heb trouwens mn hyves account opgezegd. Zit nu alleen op facebook. Onder mn meisjesnaam.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een loopauto vinden die kleintjes geweldig! Justin sjeesde er op weg met 9 maanden.

Carmen krijgt voor haar 1ste verjaardag mijn bloedkoralen armbandje (die heb ik ook voor mn eerste verjaardag gekregen).

En Devin weet ik nog niet.. maar t duurt ook nog even hier he ;)

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En ja, hier zie ik veel verschil tussen Justin, Devin en kaatje Carmen hoor ;) hihi.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vanaf morgen ga ik beginnen met afvallen.. pff moeilijk hoor.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja meisjes idd wel weer kattiger!

Deel Deze Pagina