november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh valt niet mee...hier ook nog aan het tobben. En zie er zo tegenop straks in bikini...pfff.
    Wat hier hielp was geen koolhydraten bij avondeten. Collega van mij deed ook geen koolhydraten tussen de middag en die was nog veeeeel meer afgevallen..

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ga die bolle zn fruit geven voor hij de boel sloopt hierzo. Dan lekker wandelen naar school. Wil de juf weer wat dingen vragen. Wij hebben gevoel dat juf Jaime niet zo mag zeg maar.....Nu zit ze tussen alle kleine kleuters van net vier terwijl al haar vriendinnetjes en vriendjes aan het tafeltje 2 zitten!! Ook vriendinnetjes die nog stukkie jonger zijn dan James....beetje jammer. Voel me soms als moeder net een manager ofzo..haha

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mee eens! iedereen moet zelf weten wat ze doen!
    moet eerlijk zeggen dat zo'n loopstoeltje hier ook niet handig is omdat we dikke vloerbedekking hebben, maar misschien als we laminaat hadden gehad dat ik het wel had gedaan.. kweet het niet.
    nu waren er meer 'argumenten' om het niet te doen.
    en misschien halenw e er alsnog 1 nu we 30m2 plaats hebben haha. weet alleen niet of die wieletjes het goed doen om die tegels buiten (geen grindtegel)

honeyy
    hij slaapt nu nog maar zal hem straks de foto van ferry laten zien, ben benieuwd of hij hem herkend.
    heeft hij er lang gewerkt?
    flinke vis zeg.. bah! hahahaha
    (hou heel erg van vis, als ie al wel schoon op mijn bord ligt hihihi)

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vriendin van me heeft ook twee kids, oudste is een jochie, was uiterst geduldig mannetje. liet ff weten dat hij trek had maar daarna geen hysterisch gedoe, netjes wachten tot zijn mama met de fles kwam...

jongste is een meid en die was erg! haha vergeleken bij haar broer dan toch ...
    die moest en zou METEEN haar fles hebbben en heeft menig malen alles bij elkaar gekrijst..
    en het is zo'n schatje nu!

en heerlijk bijdehand... (4 jaar inmiddels)

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sens, idd af en toe voel ik me ook echt een echte waakhond mbt dingen die op school gebeuren....ik mag volgende week weer de waakhond gaan uithangen, haha...

@verschil jongens/meisjes, hoor het idd van heel veel ouders, maar hier is er al een verschil van dag en nacht tussen 2 jongens!!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    tja zeg he.. dat popfestival..
    kreeg kippevel hoor toen ik het zag vanochtend..
    verschrikkelijk... :(

sterkte voor iedreen die er 'iets' mee te maken heeft

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh zo herkenbaar. Toen Jaime klein was en wakker werd moest die fles echt onmiddellijk klaarstaan! Sacha wordt gewoon rustig wakker en dan naar beneden en fles geven. Hij heeft wel met avondeten dat je moet geven voor bepaalde tijd anders gaat ie door het lint. Maar verder is hij gewoon anders. Rustiger (al kletst hij net als zn zus heel de dag, wordt wat straks hierzo als hij ook kan praten).

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja waakhond en manager. Bij die spelen daar ophalen, die eten die dat. En dan loop je met haar in de stad en ze komt om de haverklap iemand tegen die ze kent..heee hoooooooiiiiiiii zegt ze dan. En hele verhalen. :$. Ik kom hier niet vandaan dus ken niet zo bijzonder veel mensen maar hoeveel zij er kent is niet normaal!

9. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    Dit vond ik op het prikbord van een vriendin van me

http://www.youtube.com/watch?v=okyx6HbpHmI&feature=share

Dit illustreert welk weer het was op pukkelpop... dit hebben we hier nooit.
    Ik ben zelf al naar pukkelpop geweest en het is een goed georganiseerd festival. Niemand kon dit voorzien...

Het was een storm van 15 min...

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Luukske; ja mn vriend is een fanatieke karper visser ;)

wendy; phoe.. weet niet echt hoelang hij er gewerkt heeft.. vanavond eens vragen ;) maar hij kende die wouter en mark wel :p

Senseemillia; ik zag je reactie op mn onderwerp over tandjes, Dat al dat witte tandjes kunnen zijn, maarbij esmée gaat et om een rij van haar hoektandje tot eerste kies. zou ze daar niet wat jong voor zijn?

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Pff... ik zit het met kippevel te bekijken.. Heftig...

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo, kom even snel reageren.
    Heb niet alles bijgelezen.

Ik las hier iets over cadeau voor 1ste verjaardag. Nog geen idee wat wij willen gaan kopen. R. is 3 dagen na de Sinterklaas jarig, dus het moet dubbelop met de cadeaus. En bovendien heeft hij bijna alles wat leuk en nodig is van grote broer, heb dus echt geen idee, heel moeilijk.

@ Marleen: Wat heftig zeg, gewoon stoppen met ademen. Wat moet je je kapot geschrokken zijn, maar ik vind het zo knap hoe je er allemaal mee omgaat.

Pukkelpop: Filmpje bekeken, heftig hoor.

R. kan sinds gisterenavond stappen langs de tafel en ook al van de bank naar de tafel. (dat is één stapje) Ben zo trots. Ik was helaas aan het werk dus heb de eerste keer gemist, maar hij heeft het vandaag al weer herhaald voor me.
    Ook weet hij nu hoe hij weer moet gaan zitten vanuit staan, beetje door de knietjes zakken en dan op de billen laten vallen. Ziet er zo grappig uit. Dus nu ook geen paniekhuilbuien meer als hij staat en niet meer naar beneden kan.

Zo, en nu ga ik naar mijn gigantische berg strijk toe, jippie... ahum..

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Bij Sacha staat er nu ook een kies door te komen. Vroeg het nog op cb en z kunnen nu wel kiezen krijgen...

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Brrr doodeng!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @hasselt/pukkelpop, idd erg heftig!

@sens, jeetje al kiezen!! phoe...

@honeyy, waar gaat je man dan op karper vissen?
    hebben een kennis in Deurne wonen en die vist ook, weet alleen niet waarop.

@all, net de tv kast op MP gezet, tegen een vergoeding voor in de spaarpot, en hij is al opgehaald, joehoe....dan kunnen we dadelijk onze nieuwe dressoir ophalen, extra bergruimte voor al het speelgoed, en tv erop en klaar is kees, haha.....

hier is Mika trouwens "vies" aan het hoesten, hij is ook al een paar nachtjes wakker 's nachts, erg onrustig....vanavond toch maar een zetpilletje geven.
    als het niet gaat, breng ik hem morgen naar mijn schoonouders, want wil niet het laatste dagje dat we iets kunnen doen in Luka's vakantie laten varen, want we hebben het Luka beloofd!!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Marleen, jeetje meis, wat schrikken van Luuk!! Vanwege zijn kma is een andere voeding (zoals Owen heeft) natuurlijk ook geen optie :(. En wat fijn dat Roel zo lief met zijn broertje is. Merk je ook dat ze erg naar elkaar toetrekken? Owen en Ryan zijn gewoon 1.

@Patroes, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@Sensee, een loopfietsje voor Sasha zijn verjaardag? Je bedoelt zo'n loopfietjes waar ze straks met hun voeten moeten bewegen om vooruit te komen, een fiets zonder trappers zeg maar? Of eentje waar hij in kan zitten en met zo'n duwstang? Mijn opa had schijnbaar een urineweginfectie, dat is in zijn bloed terecht gekomen en daardoor kreeg hij ineens hele hoge koorts. Toen is hij opgenomen en dezelfde avond nog aan de beademing gemoeten. Hij is sindsdien niet weer wakker geworden, maar ademt inmiddels wel zelf. En wij merken ook verschil, en wij hebben 2 jongens ;). Owen stopt ALLES in zijn mond, terwijl Ryan dat nooit deed! Zelfs tot slakken aan toe, gadver!

@Pukkelpop, wat een heftig filmpje zeg!

@Luukske, hoe heb je dat zo snel verkocht ;)?! Ik heb de maxicosi te koop, maar geen bod, niets :(.

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    kom straks eventjes goed reageren..
    hubbie heeft een nieuwe baan, hij was ontslagen ondanks er was beloofd dat hij een vast contract zou krijgen. hij kreeg een paar weken terug ineens een aangetekende brief dat zijn contract niet verlengd werd/wordt.
    nu heeft hij een nieuwe baan gevonden als oproepkracht bij de mars.. in veghel. en dat zijn ploegen.
    aankomende nacht heeft hij zijn eerste nachtdienst.. ik hoop dat hij daar tegen kan , EN dat ik daar tegen kan ;) ik heb nog nooit sinds wij bij elkaar zijn een nacht zonder hem geslapen op 1 uitzondering na en dat was toen ik moest bevallen.:)
    xx

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel fijn dat hij zo snel een nieuwe baan heeft gevonden, gefeliciteerd! En succes met de nachtdienst (alleen). Kan me voorstellen dat dat even wennen is...

19. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja maar ja komen we ook wel weer overheen;)(hoop ik)
    x

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, ik had ook zo'n leuk fietsje gezien vanaf 1 jaar...scuttlebug! moet je eens googlen!
    jij dus ook 2 verschillende mannekes, hier ook echt duidelijkverschil.
    ja, werd intussen gek gemaild voor de kast, heb hem er meteen weer afgehaald, en de woonkamer staat nu op zijn kop omdat hubbie die andere net is gaan halen, en nu even de aanhanger terug aan het brengen is.

@moontjee, wat goed zeg dat hubbie een nieuwe baan heeft, en al helemaal in deze tijd. mocht het hem niet bevallen heeft hij wel een goeie uitgangspositie om wat anders te zoeken!
    ennne, ben benieuwd naar de foto's van Micah's nieuwe kamertje!!

@all, hier staat de kamer op stelten. hebben net de nieuwe tv kast binnen gezet, maar nu blijkt hij eigenlijk veel te hoog voor onze tv, dus nu moeten we 2 kasten omzetten, haha....had namelijk 2 weken geleden ook al een andere dressoir gekocht, dus die moeten we nu als tv meubel gebruiken.
    we hebben nu iig meer ruimte voor al dat speelgoed, ik merk namelijk dat ik constant achter Luka aan zit da het opgeruimd moet worden, ik kan gewoon niet zo tegen zoveel rommel(ze zeggen wel eens dat als je rust in huis hebt, je ook meer rust in je hoofd hebt, en dat klopt bij mij ook wel!)....dus straks heeft hij een hele dressoir voor hem alleen(en Mika dan).

ik ben er zondag of maandag weer, want morgen gaan we dus naar Duitsland, speeltuin Irrland. heb vanavond besloten Mika niet mee te nemen, opa en oma vonden het niet zo erg, haha....

Deel Deze Pagina