Ben sinds gister begonnen met diëten. Lukt goed moet ik zeggen, nu nog resultaat gaan zien haha. Maar dat duurt wel een week of 2 denk ik. Carmen begint zich overal aan op te trekken, vanochtend ook aan de wipper tot staan ^^ eng en wat gaat t snél ineens zeg.. Devin zijn tandje is nog steeds niet helemaal door. Hij is nog steeds vaak huilerig/sjaggie helaas en slaapt nog megaveel (18 tot 20 uur op een dag).
Hoi hoi!!! Debby, gecondoleerd!!! Hier weer aan de 'slag' gegaan! Doe een weekje Frans taalkamp bij kid van 5 tot 12 en dan beginnen we weer op school met vergaderingen en verbouwingen oppoetsen, klasje verven en dergelijk! Niet echt een vakantiegevoel gehad en helemaal niet uitgerust, Mila is nog steeds niet zo'n super-inslaap-valler maar ja, tis onze flinke meisje en het komt wel... Moontje, kan geloven dat het niet leuk is zeg! Ik vind die avondposten al niet leuk! Hubbie is ook 3 posten aangeboden geweest (beter loon, mee vakantiedagen) maar ik heb m'n veto gesteld dus we zijn er voorlopig nog vanaf, maar kan zijn dat hij verplicht wordt als iedereen weigert kiezen ze er iemand uit!
luukske; nou dat is dan ook geen succes!! Wendy; leuke dag gehad? nog gef. met jullie 2 jarig huwelijk is het bij jullie ook zon rot weer? bleh..
honeyy dank je! was leuk ja! hier was het ook rotweer de hele ochtend.. net ff met YInthe op bed gaan liggen, zie slaapt, ikke niet (en ben zooooooooo moe) en nu kom ik bneden en is het stralend weer! huh??? maar das gunstig. ludwi is onderweg naar huis van z'n werk dus dan zal hij wel verder gaan met de tuin voor
@Wendy, nog gefeliciteerd met jullie 2-jarig huwelijk! Vanochtend zijn we weer bij de ka geweest voor controle. Owen gaat qua ontwikkeling heel goed, nu wachten op zijn eerste woordje (kan niet wachten!!). Hij moet nog steeds aan de 'redbull-voeding' blijven, omdat zijn groei anders teveel achter zou blijven. En we gaan weer een afspraak maken bij de logopediste (superlieve vrouw!) om te bespreken hoe we hem kunnen stimuleren om stukjes te gaan eten en brood. Owen wil alleen maar de 6-maanden potjes en eet nauwelijks tot geen brood. En dat terwiijl hij daar juist zo goed van kan aankomen. Maar goed, over 6 weken belafspraak met de ka en over 3 maanden weer een gewone afspraak.
Goed zo he Debby!!! Zou je kunnen zeggen welke tips de logo heeft ivm stukjes en brood? Mila braakt daar ook zo erg op...
Als we bij de logo geweest zijn, hoor je het Ineke! Mijn eerste advies is: cracotte. Die vindt Owen heerlijk en worden zacht in de mond, ideaal!
@Ineke: Wij krijgen ook logo voor Luuk. Wij moeten beginnen met laten sabbelen op een korstje. De volgende stap is héle kleine stukjes en dan nat maken.
Marleen, korstjes gooit ze meteen op de grond, totaal niet interessant dus... nu geven we hele kleine stukjes (echt miniminitjes) en dat lukt wel, maar uiteindelijk is het maar een 'doen alsof' he want echt eten doet ze niet... sandwishes lukt wel beter, zo het middenste, maar dan verslikt ze zich soms nog en dat is ZO eng!!! we zullen maar blijven proberen he...
Goedemorgen meiden. Ik kom me ook weer even melden. Ik leef nog.... Maar heb er even helemaal doorheen gezeten eind vorige week en afgelopen weekend. Het is echt een drama geweest met R. en het slapen. 's Avonds wilde hij niet, steeds krijsen in bed en pas na 21uur sliep hij. En rond 23uur werd hij voor de eerste keer al wakker, en dan iedere 2 á 3 uur. Echt het schema van een pasgeboren baby. Ik heb echt het idee gehad dat ik niet geslapen heb die nachten. Maar wel gewoon 's ochtends vroeg mijn bed uit en de hele dag voor de jongens zorgen, 's avonds af en toe nog werken en dan lig ik ook pas na middernacht in bed. En dan proberen als R. overdag eindelijk even slaapt, om er ook even helemaal voor J. te zijn... Dus aan mezelf en het huishouden ben ik amper toegekomen. Maandagavond was het voor mij even de druppel toen ik net naar bed wilde gaan en R. werd al weer wakker en wilde absoluut niet meer gaan slapen. Ik was zooo moe, voelde gewoon mijn benen trillen van de moeheid, leek wel een zombie. Ik ben tot janken en schelden aan toe tekeer gegaan tegen mijn man. Ik voelde me zo'n slechte moeder, slechte vrouw en slechte huisvrouw en heb het er allemaal uitgegooid. Waarom is mijn huis niet op orde, waarom ben ik 's avonds altijd moe en nooit gezellig voor mijn man. Waarom kan ik het huishouden niet even tussendoor doen zonder dat ik het idee heb dat ik mijn kinderen tekort doe. Terwijl het er bij anderen wel altijd tiptop uitziet. Dat heeft me echt even goed gedaan, even lekker janken... En gelukkig.... heeft R. het vannacht een heel stuk beter gedaan. Hij sliep gisteren zonder al te veel morren om 20 uur en werd pas om 3.15 weer wakker en daarna om 6.15. En nu voel ik me eindelijk eens fit en uitgeslapen. En als ik er nu over nadenk, valt het allemaal ook wel mee hier in huis met de bende. Oke, het kan wel eens een stofdoek gebruiken. Maar stofzuigen, opruimen en de was houd ik iedere dag bij. Maar op zo'n moment dat de bom barst, dan barst hij ook goed en dan kan ik van alles zo'n groot probleem maken... Maar mijn man heeft lekker 2 dagen vrij genomen. Vandaag gaan we met het hele gezin wat leuks doen en morgen gaan we samen wat dingetjes in huis doen waar ik de afgelopen tijd niet meer aan toe ben gekomen. Sorry voor mijn geklaag en dat ik verder op niemand reageer.
ach gossie coco toch!!! fijn dat het er ff lekker uit is! dat lucht op he!? hopelijk gaat het vanaf nu weer beter en geniet van het samen zijn deze 2 dagen!enjoy!!!
hier trouwens ook twee nachten achter elkaar dat yinthe ineens rond 3 uur wakker en huilend in d'r bedje ligt...? als ik dan haar speen terug geef en dr knuffeldoekje is het nog niet goed, als ik ze ff over haar hoofdje wrijf wel, dan slaapt ze binnen enkele minuten weer... geen idee wat er is ....
@Coco, alleen maar goed dat je het eruit hebt gegooid meis! En hopelijk is het een fase en gaat die snel over. Helaas heb ik verder geen tips voor je. Wat het huishouden betreft doen mijn man en ik dat samen in het weekend, zodat ik door de weeks mijn aandacht kan verdelen tussen de jongens. En de was doe ik dan ook gewoon 'tussendoor'. Geniet in ieder geval van deze 2 dagen meis! @Marleen, Owen weegt nu 8385 kg en is 71 cm.
@wendy, nog gefeliciteerd, en wat lekker...Veerse meer! gaan er ook elk jaar naartoe. en hier ook een aantal nachten een onrustig manneke gehad, maar hij is dan ook flink verkouden, en wil steeds staan. nu dus de slaapzak weer aangetrokken en vanochtend was het 7.15u @debby, Owen gaat ongeveer gelijk met Mika op, en heb toch echt een "vreetmonstertje" die alles eet wat voor zijn neus gezet wordt. alleen drinken gaat hier weer echt slecht, moet echt kijken dat hij 500cc haalt. @coco, meis gooi het er uit, heb het hier ook laatst gehad. hopelijk worden de nachten steeds beter! @marleen, hoe gaat het met Luuk en zijn voedingen? bied je steeds eerst de fles aan, en de rest(mocht het nodig zijn) via de sonde? @ineke, wat een drukke start van het schooljaar.... @all, het weekend dus toch zelf een ongi gekregen, wel na 58 dagen, maar toch....wel een stuk minder heftig dan voorgaande maanden. Luka is maandag weer begonnen op school, en hij lijkt het super te vinden bij de nieuwe juf. zelf heb ik nu 3 dagen vrij, en ga eens alle digi foto's screenen, want moet echt de fotoalbums bijwerken van Luka, en voor Mika wil ik graag een album maken voor zijn 1e verjaardag!