Debby gecondoleerd met je opa. Wat naar zeg. Is hij nog bij geweest voor hij overleed? Ik bedoel met fietsje niet met duwstang maar echt zo'n ding waar hij dan met zn voeten heen en weer moet. Met duwstang hebben we nog van Jaime. En vindt zo'n ding ook niet zo handig. Luukske balen van die kast! Veel plezier in Duitsland! Oh lees nu dat het tegenviel..jammer. Wendy mss heeft ze een sprong, dan zijn ze ook jengelig! Nony leuk de klimduin in Schoorl! Patroeska welk dieet doe je? Hier druk zo in aanloop naar de vakantie. Maar oh wat heb ik er zin in. Mr S krijgt trouwens krullen, net als zn zus. Hij heeft van die ganzenkrulletjes aan de zij en achterkant. Zo Jaime naar feestje brengen!
@Sensee, wat leuk dat Sacha ook krulletjes krijgt! Owen heeft ook kleine krullen (heeft hij van zijn vader, alhoewel die nu kaal is ). Zoooo lief! En nee, opa is niet echt meer bij geweest nadat hij werd opgenomen in het zkh. Ik heb gelukkig nog het laatste beeld dat we hem zagen in onze vakantie dat we met de kinderen langskwamen, dat vond hij zo leuk! Hij bleef maar zeggen dat de jongens zo gegroeid waren.
Debby gelukkig dat je nog positief beeld hebt van hem. Altijd zo naar als iemand overleden is of bijna overlijdt en je houdt dat beeld. Hier is mijn opa in 2009 overleden. Hij had al lang prostaatkanker maar het ging wel goed op zich. Hij had wel veel uitzaaiingen maar dat ging niet echt verder. Tot hij een longontsteking kreeg. Wij zaten in Spanje en mijn moeder belde op een dag en zei opa ligt in het ziekenhuis met een longontsteking en het gaat niet zo goed. Dag erna belde mijn moeder weer....hij was al overleden. Wij zouden twee dagen later teruggaan. Maar oh wat vond ik het erg te horen dat opa voor hij stierf wel tien keer had gevraagd: heb ik iedereen gezien? Echt heb ik echt iedereen gezien? Mijn oma en moeder hebben gezegd ja lieve klaas je hebt iedereen gezien. Daarna is hij ingeslapen. Die krulletjes zijn schattig heh. Hier ook van de man hoor..haha. Had wel beetje verwacht dat hij ze ook zou krijgen. Het begint nu echt precies hetzelfde als bij Jaime. Irri Mr S ligt te slapen en moet zo Jaime naar dat feestje brengen....grrrrr.
@sens, wat lekkere vooruitzichten...vakantie!! wanneer gingen jullie ook alweer? en hier wrs ook een 2e krullenkoppie, maar dat zit er dan ook aan beide kanten in. @debby, fijn dat je dat beeld hebt bij je opa....zijn toch kostbare momenten. @all, Mika wil nu echt met 1 hand los in de box staan, doen die van jullie dat ook? heb echt het idee dat het echt TE snel gaat allemaal.
Luukske dan is ie snel zeg! Sacha staat echt niet hoor!!!! Als ik hem probeer te laten staan gaat hij lachen en trekt zn benen in... We gaan zaterdag op vakantie..nog drie nachtjes
@Sensee, wat een ontroerend verhaal van jouw opa, krijg er kippenvel van. Mijn moeder zei ook tegen mij dat we beter niet naar het zkh konden gaan toen hij daar lag, hij lag aan de beademing en alles en was vreselijk opgeblazen. Ben zooo blij dat ik het mooie laatste beeld van hem heb! En op de website van onze jongens (en op Hyves en Facebook) een leuk filmpje, ik ben zoooo trots! @Luukske, oh hoe herkenbaar, dat het gewoon TE snel gaat. Waar blijven onze baby's he?!
Haha dat is grappig! We gaan naar Spanje. Moraira.Moraira - alles over Moraira in Spanje Zo heb Jaime toch maar lopend gebracht. WAndelen is echt goed voor de lijn merk ik. Heen regende het wat mottig (maar wel veel!) terug droog. Nu komt er volgens mij zo weer een bui, maar hoop dat het dan straks om half vijf droog is. Ga die man nog ff op bed leggen want die moest ik net wakker maken om die meid te brengen. Beetje sneu.
Nee dat wil je dan niet zien. opgeblazen maakt mensen ook echt onherkenbaar. Ik was heel verdrietig toen mijn opa overleed. Jaime ook en nog steeds. Ze was gek op hem. Kan mij nog precies moment voor de geest haalde dat ik het hoorde. Iets later zijn we even weggegaan met de auto. Hoorde op de cd het liedje van sesamstraat: de boom staat met zn kale takken, als een omgekeerde bezem in de wind, de hemel schoon te vegen tot de lente weer begint, tot de lente weer begint. Nog steeds moet ik met dat liedje aan opa denken. GEk heh?
Senseemillia, ik volg mijn eigen dieet en dit gaat heel goed moet ik zeggen. Ik zit nu tussen de 1100 en 1600 kc per dag en ik sport iedere dag zeker een half uur. Maar ik zie nog geen grammetje verdwijnen. Komt vast wel over een paar dagen. Ik eet gewoon gezond. Gewoon ontbijt, tussendoortje, lunch, tussendoortje en avondeten, rond 19.30 mijn yoghurt met cruesli zodat ik tussendoor weinig trek heb. En drink alleen maar water of thee (zonder suiker uiteraard).
coco; lucht lekker op he? Wendy; Esmée heeft dat ook een paar dagen gehad! misschien een nachtmerrie?? luukske; esmée doet het ook!die laat nu 2 handen los, en blijft ze een paar sec. staan mja dan valt ze natuurlijk! maar ze blijft het doen brood; ik deed de eerste paar x het brood in de melk doppen en dan aanieden, dat ging goed zo! misschien een idee?
@patrouschka, gelukkig....fijn dat jullie eerder kunnen komen! @honeyy, haha...hier liep de oudste ook al rond 1 jaar,ondanks hij prematuur was, maar alleen stiekem, en met 13 maanden mocht iedereen het zien! @sens, sommige dingen blijven je bij. ik moet altijd aan mijn opa denken als ik Nikita van Elton John hoor, hij vond dat een mooi liedje! en wat zo frapant was, dat het in het crematorium bij mijn pa te horen was, dat was voor mij een teken dat het goed was....stom he! @all, vanochtend bij de HA geweest met Mika, blijft maar hoesten, flinke groene prut uit zijn neus, en jengelig....en aan zijn oortjes trekken. heb een paar druppeltjes meegekregen.
hey ladies, ben dr weer!!!!!! na een HEERLIJKE vakantie!!!! nu weer volop aan t wassen, opruimen etc hoe is t hier...heb niet de fut om 40blz terug te lezen...dus wie o wie wil me even updaten!???? tessje is ook met sprongen vooruit gegaan, voor de vakantie zat ze op dr kont en trok ze zich op in de box, nu kruipt ze, trekt zich overal aan op en loopt langs tafel, stoelen, alles eigenlijk en denkt soms dat ze al los kan staan, kortom....t gaat VEEEEEEELS te snel!!!! zal snel ff fotos showen, nu weer ff wassen!
Jaaa foto's!! leuk! word hier ook weer eens tijd! En Devin zijn 2e tandje is ook door. Nu heeft hij er 1 linksboven en 1 linksonder haha.
Hey meiden, Het is rustig hier zeg. Volgens mij wel een goed teken, dat betekent dat alles redelijk voorspoedig gaat met onze beebs denk ik dan maar. Ik heb het vooral druk en ben veel moe en Jennifer doet het eigenlijk gewoon super. Volgende week dinsdag hoor ik of mijn afstudeerscriptie voldoende is! Spannend. Verder ben ik naar de uroloog geweest met de vraag of ik nu wel kan bevallen op een natuurlijke manier. Er zitten zeker risico's aan, maar de alternatieven (opereren tijdens zwangerschap of geplande keizersnede) waren beide geen opties volgens de dokter. De bevalling is nu wel medisch geworden en de kans op een spoedkeizersnede is hoger dan normaal. Ik moet het zelf goed in de gaten houden tijdens de zwangerschap en er werd me aangeraden de controles in het ziekenhuis te doen en/of over te stappen naar een gyn ipv vk. Toch best heftig. Gelukkig krijg ik na de bevalling voorrang op de wachtlijst, aangezien ik er nu ook al een half jaar op sta... Hoe is het hier?
@peertje, welkom "thuis", haha....ben benieuwd naar de foto's!! @patrouschka, heeft Devin de andere tandjes wel op doorbreken? haha, alleen Links... @babyp, balen dat je zo moe bent, en met een kleine erbij is het een stuk moeilijker te rusten. ben benieuwd naar je scriptie!! enne, mbt de gyn ipv de vk....alles voor die kleine spruit in je buik!! als het nodig is, dan gewoon doen. wrs hebben ze in het zh ook een vk, heb ik ook gehad, afwisselend met de gyn.
goeiemorgen meiden, wat een rust hier!!!! hier een slechte nacht achter de rug, Mika was om 4.30u wakker, en schreeuwde alles en iedereen wakker....en er was niks aan het hand... vanavond gaan de 2 mannekes bij opa en oma slapen, ik ga vanavond met hubbie naar diens collega en vriendin, ze hebben boerderijtje gekocht in Duitsland en helemaal opgeknapt, dus nu gaan we kijken hoe het geworden is....
peertje welcome back!! babyp spannend hoor!!! hoop dat ie voldoende is! luukske ow leuk hoor een huisje kijken dat opgeknapt is. heb je het voor de verbouwing ook gezien? hier vandaag niks op de planning. misschien even naar de kermis in kapelle maar dan moet het weer toch wel beter worden