@marleen: ja dat is wel fijn, even aandacht voor roel! jeetje t blijft dus tobben met de voeding, krijgt ie nog fruit/groente??? debby: jeetje das dan nog snel en onverwachts gegaan! wel "fijn" voor opa dat ie t verpleegtehuis niet heeft gehaald! al blijft t voor de nabestaande een groot gemis!
@ Marleen: Super dat de PGB-hulp goed bevallen is. @ Debby: Fijn dat het een mooie dienst was. Zal wel heel erg wennen zijn voor je oma om na zo'n lange tijd alleen te zijn. Heeft ze de familie dicht in de buurt wonen om vaak bij haar te zijn? namen: Hier was ook tot 2 keer toe de meisjesnaam veel makkelijker. Waren we het de eerste zwangerschap al helemaal over eens, en is bij de tweede zwangerschap bovenaan het lijstje blijven staan, maar nooit nodig geweest. Jongensnaam was twee keer veel moeilijker.
Als Justin een meisje was geweest heette hij Alyssa. Deze naam vonden we zo mooi dat we deze 'bewaard' hebben bij de 2e zwangerschap.. Maar toch zijn we overstag gegaan bij Carmen, mede omdat Alyssa 3 lettergrepen heeft en onze achternaam ook al met een A begint.. Carmen zou als ze een jongen was, Colin heten en Devin als ie een meisje was toch Alyssa
Wij wisten overigens bij Justin niet wat t zou worden, en bij deze twee banjertjes met de pretecho toch wel.
Hello lady's......... Hoe is het met iedereen? Hier alles goed. Sorry dat ik er nooit meer ben, maar zal proberen om weer wat vaker online te zijn en alles te lezen en te reageren. Gefeliciteerd voor de dames die een 2de kindje verwachten..... wendy & babyp! (Zijn er al meer mama'sopnieuw zwanger?/)Super leuk..... hoe voelen jullie je?
Zo, wat een rust hier zeg. Had verwacht dat jullie onderhand wel in een nieuw topic aan het kletsen zouden zijn. @ Star: Welkom terug. Is soms moeilijk he, als je hier niet dagelijks bent, om alles bij te houden. @ Patroeschka: Goed hoor! En dat moet je wel blijven doen hoor, af en toe een beetje zondigen. Anders is het helemaal niet vol te houden lijkt mij.
hoi meiden, hier terug van vakantie.. we hebben een paar leuke dagen gehad.. bezoekje gebracht aan de apenheul erg leuk was dat.. nu weer het gewone leven.. morgen naar de arbo arts.. gezellig hoor... dikke knuffel voor iedereen..
goedemorgen, mrsNuke: zit je in de ziektewet? en zie dat je een vlindertje onderin heb staan? (sorry ben op vak geweest) patroeschka; goed zo meid! heb gister uitgebreid online geshopt! je moet wat met dit herfstweer! dus als t goed is komen van de week de esprit, h&m en zara binnen!
ja kan.het tijdelijk even niet opbrengen om te werken.. teveel spanning zowel op het werk als thuis.. en de miskraam was de druppel... hier ook geshopt bij zara erg leuke dingen.weer..
MrsNuke, succes bij de arbo, en goed dat je aan jezelf denkt. Peertje goede vakantie gehad? Zo gister weer gewerkt vind het best leuk werk maar zou zooooo graag bij mijn kindjes willen blijven nu ze nog klein zijn, waarom is dat toch niet haalbaar om voor je kindjes te zorgen. Was Tygo ook nog ziek gister en dan ga ik helemaal met zo'n rotgevoel werken kon hij gelukkig wel naar oma ipv naar het kdv maar toch ik vind dat ik er dan voor hem hoor te zijn. sorry moest even zeuren.
Vanochtend ging Arnoud om 5 uur wakker en kon ik even niet meer slapen. Om half 6 hoorde ik hem nog even bij Owen gaan kijken, om kwart voor 6 riep Ryan dat hij moest plassen en om 6 uur werd Owen huilend wakker :S. Vlak daarna riep Ryan ook en die kwam maar naar boven (nadat ik had gezegd dat hij maar even moest komen, omdat Owen de fles kreeg). Ryan bij mij op bed en Owen de fles gegeven, Owen voelde nogal warm, beetje koortsig/tanden?! Ryan wilde niet meer slapen, maar moest van mij weer naar zijn eigen bed en daar maaar een boekje lezen. Mooi dat meneertje dat natuurlijk niet zachtjes doet, dus om 7 uur stond ik er maar naast, vanaf 5 uur wakker, gaaaaaap! De jongens naar het kdv gebracht, gezegd dat Owen niet helemaal lekker was en als het niet zou gaan, dat ze maar even moest bellen, en daarna nog even in bed gekropen. Net wakker , heerlijk even! Straks lunchen met een vriendin en vanmiddag om 16.00 uur met Owen naar de logopediste ivm het niet-eten. @MrsNuke, succes bij de arbo! @Lot, heel herkenbaar, voel me vaak ook heel schuldig als ik ga werken als een van de jongens ziek is. Maar ik zou niet volledig thuis willen blijven, vind deze 2 dagen werken heerlijk!
Al een tijdje niks meer gepost hier. Ik lees nog wel mee hoor! De logopediste is net geweest en we mogen Luuk geen fles meer aanbieden. De melk gaat dus vanaf nu volledig door de sonde. Het drinkt toch nauwelijks zelf en ze zei dat het alleen maar een negatieve lading heeft. Als ik met de fles aan kom gaat hij vaak al bij voorbaat kokhalzen en dat is niet goed.
Dat herken ik nog wel van onze tijd in het zkh, dat ze bang waren dat Owen een negatief beeld van de fles zou krijgen. Wat sneu dat het nu niet meer mag . En gaan ze verder nog onderzoeken doen nu? Loopt er nog iets?
Marleen wat balen dat het niet meer mag maar hopelijk gaat het met de sonde de goede kant op. Debby heerlijk dat je nog even teruggekropen bent even bijslapen.
@ Marleen: Dat zal wel voelen als helemaal terug bij af of niet? Hoe gaat het verder met Luuk? En met jou? @ Debby: Das inderdaad vroeg. Maar wel lekker dat je zelf even bij hebt kunnen slapen. Maar waarom breng je de kindjes naar het kdv als je zelf vrij bent? Hier weer een verschrikkelijke drama nacht gehad. R. werd gewoon letterlijk om het uur wakker. Heb alle tijden van de klok gezien, 1, 2, 3, 4, 5 uur... Om 5.30 is mijn man met hem naar beneden gegaan en heb ik nog even kunnen slapen tot 7.30 uur. Daarna J. naar psz gebracht en zelf op de fiets naar dorp gegaan met R. Even lekker geshopt. Nu zit ik lekker met J. kibbeling te eten en R. slaapt, voor het eerst vandaag.
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het voelt... Als hij zelf drinkt dan slikt hij het nauwelijks door met het gevolg dat de helft weer uit zijn mond loopt. Soms moet je accepteren dat sommige dingen niet zo lopen als ze zouden moeten lopen en daar zijn we inmiddels wel aan gewend Met mij gaat het prima en met Luuk gaat het zn gangetje. Weinig veranderingen op dit moment. Ik heb hem gisteren gewogen en hij was wel 200 gram aangekomen in 2 weken dus daar was ik blij mee. Hij weegt nu 7930 gram en is 71 cm. Over 7 weken is hij alweer een jaar, wat gaat het snel!
Ja, inderdaad, hij is alweer 10 maanden geweest zie ik in je banner. En als je dan zegt over 7 weken dan klinkt het helemaal zo snel.