Lief dat je daaraan denkt! Het is eigenlijk heel erg goed gegaan! Ik zag heel erg tegen het afscheidsmoment op, maar mevrouwtje geeft ons een kusje, zwaait en loopt weg om te gaan spelen. Sta je dan met een brok in je keel en tranen in je ogen. Die 3 uurtjes duurde wel erg lang hoor! Bij het ophalen was ze wel heel blij om ons weer te zien, we kregen meteen een dikke kus en een knuffel. Jas en Mega Mindyrugtas moesten meteen aan en snel naar huis. Volgens de juffen heeft ze overal aan meegedaan en vond ze alles leuk. Morgen gaat ze weer, ben benieuwd dit keer! Ik zit met een dingetje; S. heeft op beide wijsvingertjes een nagel die scheef groeit. Dat heeft hij al vanaf de geboorte. Ik probeer ze recht te knippen zodat ze ook recht gaan groeien, maar dat lukt niet. Nu zag ik net dat een deel van een nageltje gaat ingroeien. Iemand een idee wat ik daaraan kan doen???? Hij moet maandag naar het cb, daar legt m`n vriend het ook even voor, kan zelf niet mee, want moet werken. Zal een foto uploaden.
zomerbloem: ahh wat goed van je meisje!!! mm dat ziet er idd wel een btje gek uit...t is verder nog niet ontstoken ofzo...maar zou t wel eevn overleggen idd...en anders ff je ha bellen wat je kan doen van te voren....
Ik ben weer thuis uit het ziekenhuis. Morgen ligt Luuk daar een week. Vandaag weinig nieuws, geen uitslagen binnen. De sonde voor de PH-meting is er weer uit. Morgen komt er waarschijnlijk wel veel nieuws dus dat is spannend. Luuk was vandaag wel weer afgevallen. Hij is nu in 1 maand maar 100 gram aangekomen in totaal. Hij moet nu weer terug naar 7 voedingen van 110 Dat is even minder vind ik... Twee voedingen waren weer dramatisch, de andere gingen wat beter. Morgen ook de MRI. @Debby: Even een hele dikke knuffel! Rot dat het gewoon allemaal zo tegen zit. @Zomerbloem: Ik moest ook even denken wie je bent.. Wat raar van dat nageltje! Mijn werkgever belde ook nog hoe het er voor staat met Luuk want het gaat me zo wel snipperdagen kosten. Pardon?? Ik werk maar 1 dag per week en dan zou ik straks 2 dagen kwijt zijn (en ik heb er maar 5 op jaarbasis). Dat lijkt me dus niet! Ik heb gezegd dat ik er vanuit ga dat hij het regelt dat dit zorgverlof wordt. Een collega haar broer kreeg een ongeluk en heeft weken lang doorbetaald gekregen toen hij in het ziekenhuis lag en voor mij zou het dan snipperdagen gaan kosten terwijl het om mijn kind gaat?
@Peertje; het is nog niet echt ontstoken, maar er zit wel zo`n rood, glanzend bobbeltje.Als ik er niks aan doe, gaat hij wel ontsteken. En dit heeft hij al vanaf z`n geboorte, dat viel me meteen op. I. heeft een kuiltje bovenaan haar bilnaad zitten. Ook iets aparts. Heb gewoon 2 aparte kinderen! Hahahaha.. @marleen; typisch geval van jammer van je baas! Een beetje meedenkend en meevoelend persoon zorgt ervoor dat dit je niks kost!
Hahaha, dat had ik op de 1e schooldag van Mathijn. Mama huilen en Mathijn maar zwaaien Daaaag mama!!! Nageltje ziet er idd wel vreemd uit. Heb je het vorige keer op het CB laten zien? Ik zou trouwens niet weten wat je er aan kunt doen....
@Marleen. Heel veel sterkte morgen! En laat je baas het maar even lekker regelen hoor, zou helemaal lekker zijn....
Geeft nix hoor, doen we allemaal wel eens...effe lekker een ego berichtje! Kun je het met je man zo regelen dat je komend weekend nog even wat uurtje probeert te slapen?? Nog even een beetje bijtanken voor het werk weer begint!
@All. Wij hadden hier net pakjesavond. Voor 650E aan Wehkamp spullen kwamen aan...hahaha. Daar zaten we hoor, jut en jul Mooie bh gescoord en sportschoenen . Hubbie een leuke trui, schattig rokje van Noppies voor Sara en hemden en shorts voor Mathijn. Iedereen is weer voorzien en de rest (80% ofzo) gaat weer retour! Makkelijk shoppen zo!!
ja hij heeft echt een paar dagen last gehad van dat groentehapje.. het was ook wel erg veel ineens.. ik denk dat ik pas met 5-6 maanden met groente begin hoor.. nou ja begin is al gemaakt helaas
Ik had me ook helemaal voorbereid op een kind die niet bij ons weg wilde en alleen maar aan het huilen en gillen zou zijn, maar gelukkig deed ze het hartstikke goed. Ik heb het meteen in de kraamweek aangegeven bij de 1e controle van de vk en volgens haar was het niet vreemd? Ook aangegeven bij het CB en moest het laten zien bij de HA. Hebben we gedaan, maar we hadden een huisarts in opleiding en volgens haar is het nagelbed recht, dus moet het met recht knippen goedkomen. Ik doe m`n best maar de nageltjes gaan steeds schever. Maandag nogmaals maar aangeven en anders maar weer langs bij m`n eigen HA.
@Zomerbloem. Ik zou een afspraak maken met de ha. CB zal er verder toch niets mee (kunnen) doen denk ik... Ook al een paar keer meegemaakt dat ik een arts i.o. kreeg of een arts die ik niet zo vriendelijk vind, heb daar geen zin meer in. Ik ben inmiddels zover dat ik specifiek vraag om een bepaalde arts.
Ja, ik heb nu wel ff wat anders aan mn hoofd. En dan is nog het ergste dat mijn leidinggevende zelf bijna wekelijks ziek is (met diverse vage redenen) Klinkt leuk, het uitpakken van al die spullen!!
Ik heb hier nog een betere foto... Als iemand tips heeft, hoor ik het graag! (ik knijp z`n handje niet fijn hoor! hij kwam net onder de douche vandaan, daarom zulke rode handjes!)
@Irene; leuk zulke pakketjes uitpakken!!! Doe ik ook eens in de zoveel tijd bij H&M of Wehkamp! Heerlijk even snuffelen en lekker thuis op m`n gemakkie passen en wat niet zit, gaat weer retour! @marleen; dat zijn altijd van die types die altijd commentaar op een ander hebben wat betreft ziek zijn en zelf het vaakst zien zijn. M`n moeder had ook zo`n bedrijfsleidster. Altijd commentaar op een ander wanneer die ziek was of een habezoek had, maar zefl standaard maandagochtend een kater had dus altijd later kwam, en 2/3 keer per week eerder weg moest vanwege allerlei kwaaltjes.
zomerbloem: 2e foto zie ik t beter idd...en t zit echt scheef....zou echt nog een keer de HA raadplegen en als die niks doet, zou ik een pedicure bellen, die hebben ook ervaring...kan je allicht even bellen voor advies! zou niet zelf gaan knippen, omdt je dan misschien meer kans heb op ontsteking? dat kuiltje bovenbilnaat hebben ze hier alledrie irene: das leuk shoppen heh! heerlijk! marleen: spannend meid....pff een week alweer...hopelijk morgen meer!en wat betreft je werk....wat achterlijk zeg...hier hoef je toch geen vrije dagen voor op te nemen....kom zeg! sterkte meid!
@Peertje; z`n andere nageltje heb ik wel geknipt, maar daar zit geen onstekingsbultje, bij deze nagel wel. Die durf ik ook niet te knippen, wil niet wroeten in z`n vlees. Dat kuiltje hebben ze alledrie? Grappig, echt broer en zusjes van elkaar!!
Hoi, net even meer dan 20 blz bijgelezen :O Kan niet op iedereen reageren, maar ik denk vaan aan Debby en Marleen! Hoop zo dat het snel beter zal gaan voor jullie! En ook Luukske!! Een vraagje, vermits ik ongeveer hetzelfde probleem heb als jou... wat bedoel je met dat de gyn zei dat je 'vol' zat? Follikels? Die heb ik namelijk ook met massa's maar dus geen eisprong!?!? Vervelend he, ik kreeg soms zelfs gewoon een bloeding zonder eisprong :S Slapen: Mila heeft gisteren geslapen van 21.30 tot 08.15!!!!! Ze wordt soms wel een beetje wakker maar valt gewoon terug in slaap... normaal gezien krijgt ze rond middernacht altijd nog een 'droomvoeding' maar gisteren lukte het echt niet, zo moe was ze en ik hoopte dat ze s nachts zou komen vragen maar niet dus! Toen ze wakker werd was het natuurlijk groot hongeralarm en kon ze niet snel genoeg drinken BV kindjes kunnen dus ook goed doorslapen hihi
Zomerbloem, Mila heeft ook zo'n kuiltje boven haar bilnaadje zo schattig! Mijn man heeft het ook een heel klein beetje dus misschien heeft ze het daarvan... maar ik vind het zo schattig, tis echt haar streepje (naad) en dan een klein kuiltje...