november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Wendy: Hoop dat het snel weer beter met je gaat. *knuffel*

@Debby: Goed idee om de meeting vast te zetten. Zeg jij maar een datum

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja in België kan je via de Christelijke Mutualiteit een kolf voor maanden gratis huren net als een weegschaal trouwens! Die had ik ook gewild maar mijn man wou niet omdat ik anders geobsedeerd zou worden (heeft gelijk hoor hihi)
    Ik heb wel interesse ja, maar dan zou hij wel met de post moeten, naar België dus zou wel eens duur kunnen uitkomen vrees ik! En kan je die borstschilden apart kopen? Dat wist ik helemaal niet!

Mila wordt hier weer gek van zichzelf... ze ligt in de box om te slapen (dan haal ik de speelboog weg) ze wil haar speentje maar na een minuutje spuwt ze die uit voor haar vuistje, dan wil ze weer wisselen, maar moet IK opstaan om de speen weer te geven en zo verder pfff zo slaapt ze natuurlijk ook niet he!

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Goed idee!

We kunnen ook via datumprikker.nl een datum prikken. Zo doe ik het altijd met mijn vriendinnetjes :D Als degene die meewillen dan een pb sturen met hun mailadres kunnen we allemaal via die site reageren.... 'T is maar een idee...;)

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @lot: de dag dat ik een jaar geleden een positieve test in mn handen had:D

@hier: erg geprikkeld. heb t niet echt naar mijn zin op mn werk. zijn een aantal mensen die de boel verzieken. en heb kei zware werkweek. ben moe, en al mijn gewrichten doen pijn. kan niet wachten tot het dinsdag is, dan heb ik 2 dagen vrij.
    wat betreft werktijden, een paar meiden vroegen er ook na volgensmij. maar ik kan maar 1 wens opgeven als vrije dag. dat heb ik nu op de woensdag. qua diensten kan ik niks vasts regelen. heb het maar te doen met de diensten die ik krijg zeg maar. ik zou zo graag minder willen gaan werken, maar ja...financiële plaatje he;)

@totaal ruptuur: voor wie het vroeg, (sorry ben te moe om terug te lezen). hier is het verder wel helemaal goed genezen. ook op controle geweest bij gyn. alles goed gekeurd;) wat betreft sex dan doet het nog weleens pijn. dan voel ik druk op het litteken en dat schrijnt wel. tot nu toe ook maar 1 standje wat mij het minste pijn doet. beetje saai...maar ja wil natuurlijk ook genieten;)

5. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    @marleen: is er al nieuws meid?hoop dat je meer duidelijkheid hebt.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hallo allemaal....

heel erg
    sorry
    dat ik jullie zo verwaarloos..
    dank voor jullie bezorgdheid.

ik kom dit weekend nog ff uitgebreider reageren, althans dat hoop ik, maar zoals het er nu naar uit ziet moet dat we lukken want hubbie is vrij dus die kan eea overnemen van me..

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ooooh Lieve WENDY wat leuk iets van je te horen!!!

doe maar rustig aan en verzorg je goed en hopelijk kan je ventje je dit weekend helpen!!!
    knuffel

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@marleen: spannende dag!

@doop: doen we niet.

@wendy: rustig aan meid! dikke knuf

@Moontje: hihih bedoelde het niet slecht hoor.. jay is ook lekker dikkertje :D we geven ze goed te eten! lekker spekkie op de billen:p

zwemmen wel heel erg leuk jay vond het geweldig geen kik gegeven alleen ze deden af en toe dingen waarvoor jay toch echt nog en beetje teklein was.. hij was trouwens ook de jongste ze waren allemaal rond half jaar en tegen een jaar aan..
    onder water moest hij ook ging echt super hihih dat koppie dat hij weer boven kwam hihihi

vanmidag boodschappen gedaan morgen nog het laatste deel!
    zondag komt er iemand voor buikfoto's ze blijven eten.. wel grappig we kunnen het zo goed vinden :D:D

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    De MRI was gelukt vandaag. Het goede nieuws is dat de EEG, MRI en de Ph-meting goed waren. (Heel fijn dat zn hoofdje helemaal oké is, echt een geruststelling!) Het vervelende is nu alleen wel dat ze niet weten waar de pijn en onrust nu wel vandaan komt. Afwachten of de koemelkeiwit vrije voeding nog aan gaat slaan, dat kan even duren. Luuk blijft in ieder geval tot dinsdag in het ziekenhuis. Dan is er weer een overleg en wordt gekeken hoe nu verder te gaan.

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Wat fijn dat er niks met zn hoofdje is.. ik hoop dat er snel duidelijkheid komt met wat er WEL aan de hand is.
    vervelend dat je mannetje zolang weg is van huis.
    Dikke knuffel!
    @ wendy, Geen sorry hoor! je hoeft je nergens voor te verontschuldigen.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt.
    Met Yinthe alles goed?
    @carlo1987, Ook een dikke knuf voor jouw!
    niet leuk als je het niet na je zin hebt op je werk..

Liefs, Simone

11. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: nou scheelt wel een burn out of een depressie....gaat goed komen meid!
    ja laten we maar een datum prikken

irene; oo das wel een goed idee....zal ik mn prive mail naar jou pb-en......ofzo???

wendy: rustig aan meid!

mrsNuke: leuk dat zwemmen heh....gezellig wknd voor de boeg dus!

marleen: fijn dat zn hoofdje OKE is! maar wat is t dan heh.....nog even afwachten dus....sterkte meid!

carlo: wat rot dat je t niet naar je zin hebt...:( dan is t erg zwaar!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debby fijn dat je intake goed voelt. Als Owen zo slecht slaapt vergt dat veel tijd en energie. Misschien toch tijdelijk overdag nog inbakeren als hij daar wel zijn rust mee vinden kan?

Wendy dikke knuffel.

Marleen fijn dat de uitslagen goed waren maar nog niet echt gerustgesteld waarom je mannetje pijn heeft.

13. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Heel fijn dat dat allemaal oke is.... das goed nieuws!

14. LittleMonsters

gingen er nog meiden naar de 9 maanden of huishoudbeurs?
    ik ga 17de heen zijn er nog meer meiden die dan gaan?

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Dat kan....maar ik wil Debby nu ook niet passeren. Zij heeft het initiatief genomen... Dus Debby zeg jij het maar, ik wil je met alle plezier helpen.

Wat is het verder rustig hier...:( Slapen jullie allemaal nog soms? Sara is tegenwoordig rond 6 uur wakker, voor mij is het nog nacht maar ik denk dat het wel onder de categorie "doorslapen" valt hè...
    Hubbie is eruit gegaan om haar een fles te geven, en nu slaapt ze weer. Ik ben er met Mathijn om 8 uur uitgegaan.

Ik zit er over te denken om over te stappen op Nutrilon Omneo omdat ze nog best last heeft van krampjes. Ze poept wel maar niet elke dag, om de dag ongeveer. Ze heeft geen harde ontlasting, meer groene klei :). Sara heeft nu nutrilon HA, mixen heeft denk ik geen zin hè!? Als je mixt dan met standaard ofzo? Jullie merken het al, ik weet het niet... Iemand ideeën?

16. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Ik heb lekker geslapen tot 9.15 uur!:) Noa werd om 7 uur wakker... fles gegeven en direct weer in bed gestapt.

Ik zou niet helemaal overgaan op de omneo... wat je zegt ze poept om de dag en het is niet hard. Omneo werkt echt laxerend hoor...je kan idd wel mixen. waarom zou dat niet kunnen met de HA??

17. LittleMonsters

Zou het ook niet doen.. Je hebt dan weer de kans dat ze diaree krijgt.. en dat is niet oke.. Om de dag poepen is niets mis meee en wat betreft de krampen.. Jay heeft ze nog steeds ondanks de omneo..

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik dacht dat de HA speciaal was om bijv. een KMA tegen te gaan. Als je dat dan gaat mixen is het effect weg....lijkt mij... Maar nogmaals, weet het niet zeker hoor...

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja oké dus voor de krampjes hoef ik niet over te gaan op omneo... En ze heeft geen harde poep dus daarvoor hoeft het ook niet. Dan maar voorlopig aan de sab simplex druppels blijven.

20. LittleMonsters

In d omneo zitten ook geknipte eiwitten

Deel Deze Pagina