Bekijk bijlage 129631 een een simpel taartje voor bij de koffie, ik vergeet altijd foto's te maken van mijn taarten. dan zijn ze al naar de mensen toe en dan denk ik Oh sh*t een foto!! hihi hier eigenlijk ook hetzelfde hij was al aangesneden
@peertje: 4 maanden alweer! Gaat hard zeg! Maar ze vond de fruithap wel lekker dus? Haha dat koppie! @moontje: mooi die taarten! Stroopwafelvulling? Klinkt goed!
@Ineke: die verzendingskosten vallen wel mee, maar zie dat er op marktplaats best veel worden aangeboden en sommigen daarvan hebben ook een koeltas erbij met koelelement. Die heb ik niet, maar lijkt me wel erg handig. Volgens mij zijn die nog best duur om erbij te moeten kopen? Kun je denk ik beter een 2e hands kopen incl. koeltas! Oh ja, en domme ik heeft natuurlijk de doos weggegooid (ik verkoop bijna nooit wat), beetje onhandig...
Luuk heeft vanmorgen een sonde gekregen. Hij was weer afgevallen en daarom dus toch een sonde door zijn neusje Ook ligt hij aan de monitor om te kijken wat er in zijn lichaam gebeurd als hij zoveel pijn heeft. Vanmiddag had hij twee voedingen rustig gedronken dus dat gaf moed. Vanavond ging het weer helemaal mis. Hij wilde niet drinken dus de voeding werd door de sonde gedaan. Ineens kreeg hij ontzettende pijn. Hij krijste keihard, enorm overstrekken, blauw aanlopen etc.. De kinderarts werd erbij gehaald en die zei meteen dat dit niet kan komen door een koemelkallergie. Het is zo heftig dat het iets anders moet zijn. Nu gaan ze maandag overleggen (i.p.v. dinsdag). Er werd geopperd dat ze misschien een scopie gaan doen in slokdarm en maag, want daar lijkt het probleem te zitten. Die scopie doen ze sowieso niet in het Beatrixziekenhuis bij zulke kleintjes, maar in het Sophia Kinderziekenhuis. Pff, erg heftig om te zien dat je kleintje zoveel pijn heeft en zo weinig te kunnen doen Vanavond na de volgende voeding zou ik even bellen hoe het gegaan is. (even stukje gekopieerd van Hyves, geen energie om overal een nieuw stuk tekst te typen)
moontjee: oooooo LEKKER!!!! mmmm krijg helemaal zin in taart! hahahaah zijn heel mooi meid! irene: yep.. maanden geleden liep ik er anders bij babyp: ja ze vond t wel apart volgens mij...zat echt dr lippen steeds te smakken morgen weer een paar hapjes... marleen: heb zo met je mannetje te doen...en dan die fotos.... moet er zelf gewoon van huilen! sterkte meid! meer weet ik ook ff niet te zeggen......
@Wendy, rustig aan meis en fijn weer even iets van je te lezen! @Marleen, wat fijn dat alles goed was, maar wel vervelend dat je nu nog niet weet waar de onrust weg komt . En omdat de PH meting goed was, betekent dat dat Luuk nu ook geen medicatie meer tegen zijn reflux krijgt? Oh meis lees nu dat hij toch een sonde heeft , ik hoop toch echt dat ze snel vinden waardoor hij zo'n pijn heeft! @Irene, goed idee van die website! Ik zal mijn privemail ook even naar je pb'en. Ik vind het prima als jij dat regelt, want jij weet hoe die site werkt, en ik vind het juist superlief als je dat wilt doen! @Carlo, dikke knuffel voor jou meis! @Lot, de vraag is even of inbakeren overdag nut heeft, maar we gaan het denk ik wel proberen. @Coco, wat goed van R! En J. kon lekker bij papa en mama slapen . @Peertje, hopelijk is het tijdelijkv an Tess, want om 6.15 uur eruit is wel errug vroeg! En hoe gaat het met jou lichamelijk? Whahahaha dat gezichtje van Tess! Owen heeft vandaag zijn eerste fruithapje gehad, maar vond het volgens mij best lekker, foto's volgen nog . @Moontjee, de taarten zien er OVERVERRUKKELIJK uit, mmmmm. @MoedertjeB, las het inderdaad al snel even op Hyves, beterschap met Amé! Hahah dat ze de deken van de ambulance niet terug wilde geven, nu al een eigen willetje . En jij sterkte meis! @Hier, vandaag het kraamfeest gehad en was erg geslaagd. Iedereen was op tijd weer weg, dus hadden we een rustige avond. Morgen lekker met mijn moeder een dagje naar de sauna. Ik heb inmiddels geregeld dat Owen ook op woensdag naar mijn schoonmoeder gaat, zodat ik die dag ook voor mezelf heb (op advies van de psych) en dat mijn ouders donderdag weer komen helpen totdat ik het zelf weer kan.
@Marleen. Wat moet het zwaar voor jullie zijn om Luuk zo te zien. Heel veel sterkte meid, mijn gedachten zijn bij jullie...
***Wil iedereen die het leuk vind om een keer met z'n allen af te spreken mij zijn privé mailadres PB-en! Dan kunnen we proberen om een datum te prikken. ***
@Irine: ik zou het leuk vinden om een keer af te spreken maar ik denk niet dat het haalbaar is voor mij. helaas. @Peertje: dat gezichtje hihi. kei grappig. @debby: owen is 4 maanden...dan mocht jij toch ook met fruithapje gaan beginnen?? @Marleen: meid wat krijg jij het voor de kiezen zeg. had hij ook veel pijn bij het inbrengen van de sonde??want dat gaat ook door de slokdarm? ik hoop zo dat ze snel meer weten. voor luuk maar ook voor jullie. *knuf* @hier: weer een avonddienst erop zitten. pfff. nog 2 te gaan, en ow ow ow wat doet mijn lichaam me toch zeer. en wat denk je...dinsdag, mijn eerste vrije dag, verplicht overleg.grrrrr. het is me echt niet gegunt. ik heb nu al deze week 40uur gedraaid en heb nog 2 diensten van 8uur te gaan. niet meer normaal, maandag gesprek met de leidinggevende.
@debby: sorry zie het nu pas, owen heeft vandaag de eerste fruithap gehad ik kan niet wachten tot bjorn er ook mee mag gaan beginnen. heb hier al die potjes staan, van de babydozen enzo. denk ik dat we maar met de worteltjes gaan beginnen want daar heb ik er 2 of 3 van staan
Daarnet (om half 6) zijn we wakker geworden doordat Mila (ze is wat snotterig en slijmerig) stikgeluidjes maakte in haar wiegje!!! Ik direct wakker en haar rechtop houden maar het duurde zo lang vooraleer ze doorgeslikt waren en weer kon ademen :'( Ik was ZO bang! Uiteraard was ze daarna geschrokken dus maar gedronken en neusje gespoeld! Nu bedje weer hoger gelegd en slaapt ze terug, maar ik dus niet he, wil straks dokter van wacht bellen... jeetje was dat man! ZO verschieten zeg! Ik ben zo blij dat ze nog bij ons ligt, want het was gewoon te stil voor een babyfoon om te horen he! Natuurlijk niks meer geslapen achteraf!!! Nu om 9 uur dokter van wacht eens bellen maar ja die zal toch weer niks doen wegens te klein :'(
Jeetje meid! dat is schrikken.... Denk idd dat de dokter er niet veel aan kan doen. Zoutoplossing en stomen bij de douche dat is volgens mij het enige wat je kan doen.
MoedertjeB sterkte met je meisje Marleen jeetje meid nog geen duidelijkheid sterkte!! Grietje over het doorslapen.....mijn moppie deed precies hetzelfde, maar ik heb haar gewoon om 23.00 niet meer wakker gemaakt ze sliep dan zo vast dat ze vervolgens steeds weer wakker werd. Heb haar toen om 20.00 drinken gegeven. (borst) en vervolgens kwam ze om 4.00 uur voor de eerste keer daarna (had wel de wekker om 2.00 gezet om te kijken of ze nog ok was). Misschien ook eens proberen? dit is drie nachten goed gegaan en toen werd ze ziek dus nu is het weer een beetje hobbelig, maar dat komt ook door snot en hoesten.
@Wendy: fijn dat je even wat heb laten horen. doe rustig aan! @Moedertjeb: heel veel sterkte! Hoop dat ze snel weer mee naar huis mag.
debby: fijn dat t kraamfeest gezellig was! hihhihi ja owen is nu ook 4 maanden! wat heb je gegeven? hier peer.... gelukkig heeft ze afgelopen nacht weer doorgeslapen, tot vanmorgen 7.30....dus das fijn.... geniet van je sauna! irene: heb je ge-pbt! ineke: ja das altijd schrikken heh....hier stikt ze ook nog regelmatig door t vele slijm...je kan dr wat water aanbieden, zodat t een btje weg gaat in dr keel.... carlo": jemig....tis wel gelijk volle week bij jou....hoe hou je t vol! rustig aan heh!
Ah Ame weer in het zh, schrikken een koortstuip. Beterschap meisje! MrsNuke ik ga woensdag naar de beurs. Peertje heerlijk dat bekkie, leuk om weer wat te mogen proberen. Marleen jeetje meid dan lijkt het goed te gaan en dan weer een terugslag. Sterkte! Gister een dagje naar de Efteling geweest, oh was na een dag slenteren best gebroken, voelde mijn heupen en rug ook een beetje. Tygo was helemaal op geen slaapje gedaan en ook de hele dag buiten maar hij vond het leuk daar doen we het voor. Isa was bij mijn ouders en is prima gegaan, vandaag lekker niets doen.
***Wil iedereen die het leuk vind om een keer met z'n allen af te spreken mij zijn privé mailadres PB-en! Dan kunnen we proberen om een datum te prikken. *** Ik zal deze melding een aantal keer doen, dan ziet niemand 'm over het hoofd. Inmiddels mailadres ontvangen van: -Peertje -BabyP -Lot23 -Star34 -Irene Misschien kunnen we vast brainstormen over de locatie.... Als we dan binnenkort een datum hebben weten we ook waar we gaan meeten! Voor degene die het laten afhangen van de locatie...Laten we in ieder geval vast een datum prikken dan kun je je altijd nog afmelden als de afstand te ver zou zijn!!