@Carlo, jeetje meis, dat is inderdaad wel erg veel uren en dan ook nog op je vrije dag verplicht overleg . En Owen heeft inderdaad gisteren zijn eerste fruithapje gehad, foto's en filmpje staan vanavond op de website va de mannetjes, www.ryanroge.blogspot.com @Ineke, jeetje meis wat schrikken van Mila! Heb je de ha nog gebeld? @Lot, wat leuk dat jullie naar de Efteling waren! Durfde Tygo wel in dingen? Ryan de ene keer wel en de andere keer niet, dus dat soort uitstapjes hebben we eigenlijk nog niet gedaan. De sauna was heerlijk en gezellig! En de mannen zijn naar Artis geweest en hebben het ook erg naar hun zin gehad. Ryan wilde wel weer .
@moedertjeb beterschap voor je dochtertje. @all ik moet dinsdag weer aan het werk voor de eerste keer. ik heb er totaal nog geen zin in. ik heb afgelopen week een gesprek gehad over mijn uren en ze eisen dingen van me die ik niet waar kan maken, dus ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe baan. ik ga dus nu met nog meer tegenzin terug. ik hoop maar dat ik snel iets anders heb gevonden.
Wat vervelend meis . Moet je meer uren maken dan je wilt? Want volgens mij kunnen ze dat niet weigeren, dat je minder wilt werken. Dikke knuffel!
@Debby: wat een leuk filmpje... banaan vinden ze meestal wel lekker.... maar nu het groentehapje... ben benieuwd!! @Aapje:Wat vervelend van je werk... bah! iig sterkte dinsdag.... ik mag ook morgen weer voor het eerst...
debby: leuk die fotos en filmpje op de blog! weer een mijlpaal heh! aapje: oo das ook niet leuk dan zou ik er ook tegenop zien om te werken!
Zeker weer een mijlpaal! Hoe lang moet ik eigenlijk banaan geven? En daarna toch een paar dagen niets en dan een andere smaak? En wanneer groentehapje? Owen snapt alleen niets van die gekke lepel, doet soms zijn mond niet eens open .
Even snel een berichtje vanaf hier. Wij gaan morgen een weekje op vakantie dus kom nu even gedag zeggen. Vrijdag zijn we weer terug dus tot dan! Liefs.
zo'n potje mag maar 24 uur open zijn,...dus ik zou dan een dagje niet en dan een ander smaakje?! je kan ook dan groentehap proberen... hahaa is ook ff wennen heh
Coco fijne vakantie! Debby weet dat er tegenwoordig nog weleens aangeraden word om met groente te beginnen omdat fruit vaak wel lukt omdat het zoet is. Volgens mij een week lang hetzelfde geven toch ennuh let je op dat banaan ervoor kan zorgen dat hij misschien moeilijker kan poepen. Tygo wilde in sommige dingen wel maar stond voor de draaimolen met stoeltjes en zei tegen papa leuk Tygo in de schommel en toen ging hij draaien zegt hij Tygo niet in de schommel is niet leuk dus hij weet wel wat hij wel en niet leuk vind.
oja ook nog wat...ik had toch via mp een voetenzak op de kop getikt...nou wij daar gister heen, is t een hele andere dan die hij op mp had gezet(had gewoon een plaatje van de nieuwste erop gezet, terwijl t een oude was) ja daar heb ik niks aan....dus ging weer zonder weg...wel balen hoor! maarja...heb nu weer mailcontact met iemand, maar die heeft vanmorgen gemaild, ik teruggemaild...en nu niks...pff als je mailcontact heb, dan check je toch iets regelmatiger je mail......
daarom ben ik met peer begonnen....was ff bang dat ze dan weer moeilijk zou gaan poepen...al zal t met die paar hapjes wel meevallen.... ik heb eerst voor fruit gekozen, omdat ik t idee heb dat dat iets lichter valt op de mag dan groente....en bij beide andere kids, maakte dat ook niet uit....
sorry meiden heb jullie best verwaarloost dit weekend.. moet morgen ook alweer werken heb geen zin maarja moet he.. het zwemmen was echt heel leuk!! ik ga jay wakker maken voor zijn fles en dan spring ik lekker me bedje in morgen gaat de wekker weer om 6:30...
ik ga van 24 naar 16 uur dat is geen probleem, alleen de tijden die ze willen. het komt er op neer dat ze me 4 maanden de tijd geven om oppas te regelen zodat ik om 7.30 s'morgens kan beginnen, s' avonds en op zaterdag kan werken. ik moet rekenen op een uur reistijd heen en een uur terug, dus jullie snappen wel dat ik niet midden in de nacht op ga staan en de kinderen zo vroeg uit bed ga halen en ik heb er geen oppas voor en ook s' avonds niet, want jullie weten toch dat ik er door de week alleen voor sta. vandaar dat ik wat anders wil, want dit kan gewoon niet zoals ze dat willen op mijn werk
ik haak weer ff in... reageer later dan wat ik allemaal gelezen heb omdat ik waarschijnlijk anders toch alleen achter de feiten aanloop met mn reactie's.. coco wat stoer dat ie op de wc geplast heeft! snap ik dat je dan rots bent.. is nu 2 jaar toch? ah fijne vakantie!!! jullie zullen al wel weg zijn misschien dus dan ben ik nu eigenlijk wel te laat maar toch.. moedertjeB sterkte met Amé weer in het zh... fijn dat ze waar je nu bent beter hun best doen, zal vast een fijner gevoel geven. peertje ahhh 4 mnd al.. gaat snel zeg! hihihi leuke foto's!! wat jammer van die verkeerde voetenzak.. dat mailcontact vind ik ook stom bij sommigen ja.. zit nu ook al weer twee dagen te wachten op een mail van iemand... pfff moontje mooi gedaan die taartjes.. echt leuk! en lekker volgens mij ook wel.. marleen ach wat erg joh zoals ik het lees van je lieve kleine kereltje.. hoop dat ze snel een oorzaak vinden onderhand.. debby leuk dat je kraamfeest geslaag is! en dat ze op tijd weg waren is ook wel lekker natuurlijk. vandaag lekker sauna'tje.. goed geregeld meid! geniet van je tijd he! goed voor jezelf zorgen maar dat doe je zo te zien ook wel.. irene heb ook mn email gestuurd, zal er ook aan liggen welke dag en locatie het zal worden of ik kan maar dat zien we dan nog wel ineke das schrikken!!!!! wat een geluk dat je het hoorde zeg!!! lot oh das leuk een dagje eftling.. maar kan idd errug vermoeiend zijn ja... aapje wt jammer dat ze dingen eisen die voor jou niet uit komen.. en zeker dat je nu met tegenzin moet gaan. hopeljik vind je snel iets anders meid.. lees nu de tijden en reistijd enzo.. nee joh dat is geen doen... nou dat was het weer even... ga het nu beetje bij proberen te houden...
Yay! Daar is onze lieve Wendy weer!!! Hoe gaat het met je? Of moet ik teruglezen om dat te weten? Heb nog geen tijd gehad Mila gaat al wat beter, maar toch nog heel veel slijmpjes en verkouden, ik krijg haar neusje gewoon onmogelijk proper, zelfs niet met zuigertje en neusspray! Nu smeer ik eucalyptusbalsem op haar rug afwisselend met de suppo's! Ben vanmorgen al druk aan het rondrijden geweest! Eerst naar de Seizoenswinkel in Zonhoven (babyboum) voor all terrain voorwiel voor onze quinny buzz en stoomsterilizator (anders deed ik alles met kookpot, was niet veel met bv maar nu werk ik dat toch moe) en daarna naar Dreambaby in Houthalen voor de Medela swing kolf en boek 'Oei ik groei' Ik wilde zo graag de tricot slen in het turquoize kopen, maar ik moet even geduld hebben
hey dames, daar ben ik ook weer een keer..heb verder niet bijgelezen want dat is me echt teveel hier ben ik aan het genieten van mijn laatste week verlof, moet er echt niet aan denken om weer te moeten werken maar ja het is niet anders he Lorenzo heeft afgelopen nacht (volgens mij) doorgeslapen maar ik was zo knock-out dat ik hem misschien niet gehoord heb Verder zijn we op huizenjacht, we willen graag een wat groter huis maar alles wat ons een beetje aanstaat is buiten het budget :x
@liesje wil je in je eigen stad blijven wonen? is het duur daar? hopelijk vind je snel iets leuks. @ineke ik lees dat je in houthalen bent geweest. wij zijn daar een keer een weekend op een camping geweest. @peertje balen van die voetenzak. waarom kunnen mensen niet gewoon eerlijk zijn over de dingen die ze verkopen. ik verkoop ook best veel op marktplaats maar wel met de juiste foto's erbij.