november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @miza, ik hou de blog van Thijs steeds bij....heel veel succes!
    en natuurlijk mag je hier je ego berichtjes kwijt!

@all, kreeg net een tel. van de planning op mijn werk, door de nieuwe collega's en voorkeuren voor de avonddiensten moest ik dan komende maandag en dinsdag wijken voor een "nieuwe", heb dat geweigerd, en meteen mijn leidinggevende gebeld, en ze vond het raar dat die planner mij benaderde....heb gezegd dat ik dit niet echt leuk terugkomen vond, en dat ik vond dat je bijna gestrafd wordt omdat je zwanger bent geweest.
    mijn leidinggevende heeft nu ook de leiding over een ander team, en daar hebben ze een probleem dat de avonden niet ingevuld worden, dus personeel tekort....ze zou kijken hoe en wat, en dan ga ik of 1 van de andere nieuwen richting dat team in de avond....maar bel wel zo dat ik niet vrijwillig wijk voor de nieuwe, en mocht het echt een probleem worden, ga ik naar dat andere team, maar dan wel onder de voorwaarde dat ik in mijn contract een melding krijg voor de avonden....wat een gedoe weer!!

dit "probleem" heb ik in de zwangerschap en na de bevalling besproken met mijn leidinggevende, we waren er uit, maar schijnbaar heeft mijn collega van de planning er schijt aan....voel het als een steek in mijn rug, ik wordt gestraft omdat ik eindelijk, na al die jaren, zwanger ben geworden....belachelijk!!

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

ik heb zoooo geen zin om volgende week te moeten werken..mijn baas belde me tussen de middag omdat hij volgende week als ik weer begin met vakantie is.
    Ik wil daar zo graag weg he maar we willen dit jaar nog een ander huis kopen....en het werk ligt niet voor het oprapen helaas...
    Krijg ik net een mailtje van mijn baas dat ik in de vakantieweken ook op vrijdags (mijn vrije dag) moet gaan werken omdat anders mijn collega in z'n eentje zit
    pfffff ik heb al gelijk weer genoeg van mijn werk...bah!

sorry voor het ego bericht maar ik moest het ff kwijt

3. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Jeetje, wat is dat toch met die werkgevers???
    Vorige week vond ik het nog wel leuk om weer terug te zijn op m`n werk en deze week krijg ik er meteen een domper op omdat ik m`n werkdagen moet veranderen. Ik ben nu ook vacatures aan het zoeken voor een andere baan....

4. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    jeetje wat een gezeik bij iedereen op t werk.
    zal het ons gewoon niet gegund zijn dat we allemaal een kindje hebben gekregen??
    vrijdag sluit de sollicitatie procedure waar ik op heb gereageerd, ben benieuwd.

5. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    miza: heel veel sterkte met de kleine man, is niet niks!
    en ego dat is te begrijpen hoor!;)

luukske: wat een geweldige fotos! oo een trabant, nu weet ik m! dacht eerst aan een muziekinstument ofzo!:D
    grrrr...wat een gedoe weer.....nou hopelijk sturen ze die nieuwe naar hte andere team!

liesje: das toch ook niet leuk...pffff echt een gezeik allemaal!
    maar hij kan je toch niet verplichten om op je vrije dag te werken...of een andere dag in die week vrij of op zn minst even vragen of je t evt zou willen.....

carlo:spannend meid!

zo net even wezen zwemmen met de kids en mn vader,....was erg leuk, jammer dat t peuterbadje zulk koud water had,....tess zat echt te rillen....daarna in t bubbelbad en dat was geweldig!
    nu ligt ze te mokken op bed....:D

6. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    meiden even een vraagje, herkend iemand dit?
    de avond van mijn eerste werkdag had ik best last van mijn onderrug (misschien te fanatiek begonnen met werken)
    nu elke keer als ik ben wezen werken wordt het erger. vandaag was dit niet meer uit te houden.
    groetjes, simone

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Miza ik vind het niet erg dat je er af en toe bent hoor en vind het fijn dat je ons op de hoogte houd van jullie mannetje. Spannend de operatie, succes en hoop dat ze hem kunnen helpen.

Marleen ben benieuwd of jullie nog wat wijzer geworden zijn?

Vandaag naar de 9mnd beurs geweest, het was druk maar te doen en erg leuk. De huishoudbeurs was echt megadruk dus zo weer omgekeerd.

8. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    wat een schatje zeg!

9. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    @Miza; helemaal geen probleem hoor... je*ego*bericht. begrijp het allemaal wel hoor.. het is niet niets!!! heel veel sterkte voor jullie en hoop dat het helemaal goed komt.

10. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    jeetje jij ook al gekloot met je baas? ik wil ook weg en ben al aan het solliciteren. succes

11. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    nog eentje tjonge jonge het lijkt wel of we allemaal gestraft worden na ons verlof. waat gaat dit heen??

12. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    ik heb ook last van mijn onderrug. mijn fysio waar ik een keer per week heen ga voor mijn rug zegt dat dat nog met de zwangerschap te maken heeft. ze heeft het me wel uitgelegd en laten zien met zo'n scelet maar weet niet meer precies hoe ze het noemde.

13. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @miza veel sterkte met de operatie van thijs.
    @lilalien hoe gaat het met je??

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Miza, zeker komen blijven piepen hoor! We leven met jullie mee!
    Luukske, mooie fotootjes van je mannetje :)

15. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
  16. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
  17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Leuke fotootjes aapje :)

Iemand nog iets van Senseemillia gehoord?

18. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    moontjee: hier ook een rug, bekken en heup, heeft idd met je zwangerschap te maken....je kan fysio nemen om t te versterken en neit te hard van stapel lopen;) alles kan nog week zijn....

aapje: lieve fotos!!!!

pfff ben kapot....:( ben weer iets te fanatiek geweest, tis op woensdag ook gewoon druk....:( morgen thuis en naar de fysio...kids op kdv/school, dus ff rust in huis.....

19. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    ja t gaat goed met dr hoor, ze is druk!:D

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik kom er nog een schepje bovenop doen... Hier is het ook zwaar K. Het is echt te erg voor woorden en ik kan en wil nu geen eens mijn verhaal hier kwijt. In het kort: binnen nu en een half jaar heb ik een andere baan. One way or the other....

Deel Deze Pagina