mrsnuke voor senna hebben we een zilveren bestekset met bord met daarin zijn naam en geboortedatum gegraveerd. misschien ook een idee voor jay?
Armbandje voor jongetje vind ik wel leuk. Wij hebben er één gekregen. Hij draagt hem nu. Als ze ouder en groter worden vind ik het minder mooi. Maar vind het nu wel schattig. Aapje; ons zoontje heeft ook een echo gehad van zijn heupjes. Alles was goed gelukkig. Maar idd, je kunt er beter maar op tijd bij zijn! Bij ons nichtje zijn ze er pas rond haar eerste verjaardag achter gekomen. Nou dat lijkt niet zo goed.. Moontje; lief dat je me gemist hebt... Tis gewoon zo druk! Helaas zit vriendlief op het moment weer zonder werk, dus we hebben hier stress genoeg. Kan even de tijd niet vinden om hier weer echt mee te kletsen. Maar dat komt vast wel weer goed! Wat is jullie jochie snel met zijn tandjes zeg! Zijn er al meer beebjes met tandjes? Marleen; meid wat een verhalen! Vervelend dat je de mensen in het ziekenhuis gewoon niet eens kunt vertrouwen! Gelukkig dan dat jullie zelf zo oplettend zijn, maar zo zou het niet moeten. Gelukkig dat je jezelf in ieder geval weer wat beter voelt. Dikke knuffel.. Mrsnuke; geweldige foto's! Ik wil binnenkort weer herstarten met mijn fotografie hobby. Kan nu stiekem leuke ideeën opdoen. Wat voor fototoestel hebben jullie als ik vragen mag? Ik zat zelf te denken aan een Nikon 3100 of een Nikon 5000.. Kan er nog niet helemaal uit komen. Zo zal mijn mannetje uit dromenland halen. Tijd voor zijn laatste flesje. Zo zielig he.. Hij zou deze fles eigenlijk wel over kunnen slaan.. Maar tja, er gaat toch altijd nog wel 180+6 in.. Tot snel!
wij hebben de canon 400D met standaard 1855 lensje niet bijzonder ofzo.. we willen eigenlijk de 550d maar we hebben even geen 550d centjes hihihih maar hij doet het nog goed hoor meschien nog een 1785 lensje of een vaste brandpuntlens is ook niet zo duur.. we zien het wel! is leuk hoor vind het nu ook wel leuk om zulke foto's van jay tehebben al is het niet altijd makkelijk om te maken ze doen nooit wat je wilt natuurlijk hihihi maar geduld is een schone zaak he
Goh, hier niet wakker te krijgen voor een late voeding ... of dan drink hij bijna niets en komt toch nog vroeg voor een volgende voeding. Dus nu slaapt hij van 20u tot 4u (als het goed gaat) @ armbandje: ben ik ook niet zo voor te vinden... of het zou al heel eenvoudig moeten zijn. niet in goudkleur maar das dan ook maar mijn mening
*Marleen* jeetje meid nog geen duidelijkheid schandalig dat het zolang moet duren allemaal. Vind het vreselijk Wil jullie heel veel sterkte wensen!! Sorry ben niet meer zo actief hier, kom regelmatig even snel lezen of er nieuws over Luuk is. Hier alles ok, Diva is een Diva zo gedraagt ze zich ook. Tis een moppie, de grote zussen zijn dol op haar. Doorslapen doet ze niet aan het leek even de goede kant op te gaan, maar helaas........soms nog wel drie keer. Maar ach het went
Marleen ach zo'n klein mannetje in zo'n groot bed maar dan komt hij in ieder geval niet meer tegen de kant aan. Jeetje Marleen het lijkt er echt op dat de overdracht niet goed is daar, goed dat je zelf goed aangeeft als het niet bevalt wat er gebeurt. Debby heerlijk even samen weg en super dat je zo genoten hebt. Aapje Yara is ook goed gegroeid, heerlijk dat ze het goed doet. Fijn dat je voor de zekerheid een echo krijgt voor haar heupjes. Grietje wat rot zeg en geloof zeker dat het pijn doet. Balen dat je niet gelijk terecht kunt, dit is ook niets. Paint vrolijke meid heb je! Mrsnuke ik vind een armbandje voor een jongetje erg leuk als ze zo klein zijn, Tygo heeft er ook 1 gehad. Irene ik heb al een aantal keer een meeting gehad via zwp met de pco mama's en de eerste keer zijn we naar het pannenkoekenhuis geweest, konden we wat eten en de kids hadden nog niets nodig en nu gaan we meestal naar een indoorspeeltuin. Kitty drinkt hij dan 4 flessen op een dag dat hij om 21.30 drinkt of dat niet? Lijkt me heerlijk de laatste fles wat vroeger dan kan je ook eens vroeg naar bed als je wil Isa is aardig in haar doen na de prikjes van vandaag, had iets verhoging net 38,2 heb haar de vorige keer ingebakerd maar is dat nu slim of beter van niet met iets verhoging?
Jammer Tjilpje dat je niet meer zo actief bent hier, miste je wel hoor! Ben je 'gewoon' erg druk of is er een andere reden voor?
@Lot. Goed idee een pannenkoekenhuis! Thanks voor het meedenken! Sara heeft ook prikjes gehad vandaag. Ze had een beetje verhoging begin van de avond, 37,8. Heb haar wel ingebakerd... Trouwens net laatste fles gegeven. En ik heb voor het eerst een schepje rijstebloem erbij gedaan. Dronk ze een fles van 210/7 met rijstebloem in 10 minuten op.... HUUUHHH?? wat gebeurt hier? We zitten echt altijd met die laatste fles te kloten, duurt meestal 3 kwartier ofzo en nu HUP fles leeg. Nu nog even lekker slapen tot 8 uur, mama is morgen thuis, zou fijn zijn....Fingers crossed.
hello lady's! ben er nog hoor... lees wel mee... maar heb het erg druk! Weer aan het werk natuurlijk en pas laat thuis. Voordat ik een keer kan gaan zitten is het 21.00 uur! pfff.... en het valt toch een beetje tegen:x. ben erg moe. @Marleen; jeetje zeg... pfff... nog geen verbetering! heb echt met jullie te doen. hoop dat er nu snel duidelijkheid komt. @mrsnuke: mooie foto van jay! Ik vind zo'n armbandje wel leuk. Noa heeft er ook 1 van mijn moeder gehad met haar naam. @irene: heb gereageerd op je mail: datum prikken. Zal morgen wat meer komen reageren,... heb alles wel gelezen, maar weet het ff niet meer! knuffel voor jullie!!
hey meiden, mijn dienst zit erop, phew.... @paint, gave foto! @aapje en grietje, wat een mooie gewichten zeg!! @mrsnuke, we hebben van Luka ook een armbandje, maar ook een bestek/bordje met zijn naam. voor Mika (en ook voor Luka) wil ik een hangertje met zijn vingerafdruk laten maken, is alleen zo prijzig!! @irene, heb het lijstje ingevuld! @all, moet Mika de fles nog geven, ben er dus vandoor....tot morgen!!
armbandje vind ik zeker wel leuk vor een jongen! gewoon doen als jij er ook zo over denkt. en zo niet dan niet vanaf welke leeftid mag dat eigk? zag dat tess er al 1 om heeft maar hier zeggen ze pas na 6mnd ofzo? irene zal straks ff met de agenda erbij gaan zitten om de data door te geven via de link. vriendin hier van zp heeft al 2 meetings met hun clubje achter de rug en dat was beide keren in de buurt van wijk bij duurstede (utrecht) zodat het lekker centraal is.. zal ik anders eens in kaart brengen waar iedereen die mee wil doen zo'n beetje woont? dan kunnen we misschien kijken welke kant we moeten gaan denken... wie het niet in z'n profiel heeft staan; wil je ff pb-en waar je (vlakbij) woont??
Mrsnuke; oh in de Canon's ben ik niet zo thuis... Ik heb al eerder een Nikon gehad, maar heb toen alles weg gedaan. Ik deed er niets meer mee. Ik heb er nu weer zo'n zin in om mijn hobby weer op te pakken! Ben dus druk aan het sparen! Lot; normaal krijgt hij zijn laatste flesje om 21:00 uur. Dan slaapt hij wat langer door dan wanneer ik zijn laatste flesje heel laat doet. En hij krijgt nog steeds 5 flesjes.. Hij moet dus echt om de 3 uren een flesje. Ik zal volgende week bij het cb eens vragen of ik over mag naar 4 flesjes, want het is soms een heel gepuzzel om alle voedingen in die 12 uren te krijgen.. Tjilpje; leuk toch?? Een echte Diva! Haha Fijne dag allemaal!
mogguh...... armbandje: ik hou er niet zo van....maar goed, meningen verschillen! marleen: hopelijk vandaag weer meer nieuws..... irene: ja ik zat me al suf te denken.....indoorspeeltuin is een beetje onzinnig voor de beebs.....ik had trouwens wel in mn hoofd om alleen tess mee te nemen...niet die andere 2...of jullie wel? dus dan is pannekoekenboot wel leuk...of ergens anders waar wij wat kunnen lunchen....
@marleen; hele dikke knuffel voor Luuk en jullie! Het is zo jammer dat het ziekenhuis een beetje laks met jullie omgaat. Je gaat er toch vanuit dat de verpleging en artsen goed met je kleintje omgaan, maar de communicatie is bar slecht. Ik hoop echt, uit de grond van mijn hart, dat er snel wordt gevonden wat er met het kleine mannetje is en dat hij snel weer lekker bij jullie thuis is. @hier; hier is het rustig. S. doet het super, is een lekker ventje. Z`n grote zus is een echt grietje, vermaakt zich goed op de psz. Verder gaat het met ups en downs, volgende week hoor ik meer over de sollicitatie die ik heb gedaan, ben benieuwd!
ik vraag me af waar nony is... ? die heb ik al een paar dagen niet gezien geloof ik .. *edit zie dat ze de 18e voor t laatst online was.. iemand een idee? of zal ik een smsje doen?
Morguh! Sara heeft geslapen tot half zeven, best netjes voor haar doen! Heb een "tussenstandje" mbt onze meeting. Het lijkt er nu op dat zondag 20 maart het beste scoort. Alleen Peertje en Lot hebben daar 'liever niet' ingevuld. Maar jullie zorgen maar dat je kunt dan hoor!! Pannenkoekentent/boot/huis whatever lijkt mij een goed plan. Als we in kaart krijgen wat een beetje centraal is kunnen we iets in die buurt zoeken! Ik ga nu douchen en dan met kids naar mijn ouders! Oh ja, Peertje: Ik neem alleen Sara mee hoor, heb ik ook nog tijd om te kletsen anders ben ik alleen maar met mijn kinderen bezig!
Irene ik zou eens over de zondag nadenken, ik ben heel erg ben dan altijd graag bij mijn gezin Hier vannacht niet zo'n goede nacht. Denk dat Isa toch last heeft van haar prikjes. Ze dronk al bijna niets van haar laatste fles en werd toen om de haverklap wakker, om 4 uur maar iets voeding aangeboden omdat ze de avondfles ook bijna had laten staan maar hier dronk ze ook maar 30cc van. Ze bleef wat onrustig. Om 7 uur bij papa een fles en meestal gaat ze gelijk weer slapen maar was nu ook verdrietig, haar speentje werd ze rustig van toen was ze om half 10 weer even wakker maar eigenlijk nog moe en nu slaapt ze met haar speentje weer even. Kijken hoe het straks gaat, ze had ook wat verhoging gisteravond
@peertje en Irene, ik neem ook alleen Mika mee, als het op een van de dagen is, dat ik ook kan, haha.... @all, krijg vanmiddag de buren op bezoek, nu nog even een beetje opruimen etc....en nog een uurtje bijslapen, ben gaar na die 2 avonddiensten!
Meiden komen jullie allemaal alleen of ben ik de enige die niet zover alleen durf te rijden en me man mee neem?
Hoi iedereen!!! Sorry dat ik jullie zo verwaarloos deze week meiden! Mila is hier goed ziek ocharme! Loopneus met dikke snottebellen, keelontsteking (zo hees wenen) en slijm op de bronchen maar niet op de longen gelukkig! Ze moet nu aerosollen... niet makkelijk!!! Maar ze is toch nog zooooo vrolijk niet te geloven ♥ Ik sta dus op 2 draagdoeken die ik mooi vind!!! Kijken julliu even mee? - http://www.ellevill.com/ds_product_info.php?products_id=167&language=en dezevoor 90 euro - http://www.granolababies.com/neobulle-margot/prod_4.html deze voor 65 euro of een nieuwe Girasol http://www.slingomama.nl/product_info.php?cPath=116_43_156_134_48&products_id=124&osCsid=2fa75d33e8d579c666c33dbe9fc4c323 of didymos http://www.piepeloere.be/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=69&category_id=26&option=com_virtuemart&Itemid=109 Pfff ik vind het zo moeilijk!!! De Ellevill steekt al zo lang mn ogen uit, maar is ook het duurst EN 2de hands... maar ik vind hem wel prachtig... Wat vinden jullie?