debby: denk dat dat zo lijkt, ze is nu 60cm....vrij normaal dacht ik.... jootje: thnx meeting: tijd kan wel iets later, maar ik zou t niet pas om 15.00 doen, wil ook nog gewoon thuis eten eigenlijk en aangezien iedereen wel een stukje moet rijden.... wendy, kan jij echt pas om 14.00 rijden??? of is er een mogelijkheid dat je man anders naar zn werk gaat?
balen van je werk zeg....en je baas...wat een eikel zeg...als jij je ziek meld, kan hij toch niks beginnen?! haah botox....grappig.....als je last hebt van die frons, moet je t zeker doen meid! wat kost dat nou??
Wat vervelend die ruzie met je baas... en wat een eikel!!! Als je je ziekmeld kan hij je niets maken...Hij moet gewoon je contracturen betalen. als je een 0 uren contract hebt... dan krijg je idd niets. Spannend zo'n botox behandeling....
vond ik ook eigenlijk vandaar dat ik ook zoiets had van oh dan doe ik het wel!!! Vraagje lady's ik heb een autostoeltje van de hema vanaf 0 tot 4 jaar deze HEMA - baby - onderweg - autostoel baby hij kan hetzelfde als de maxicosi staan en later omgedraait.. wanneer zou ik jay daar in kunnen doen er staat dat hij vanaf 0 maanden kan doen maar dat kan ik me niet voorstellen oh ja en hij kan ook nog in slaapstand..
Als die het zelfde als de maxi cosi kan staan??? en er staat van 0 tot 18 kilo.... moet je het nu al kunnen gebruiken?!
goeieavond meiden, @mrsnuke, wat een zak van een baas heb je! enne een bugaboo? snap het helemaal, heb bij Luka ook een Buzz gehad, maar die kan echt niet op tegen een bugaboo! @peertje, gave foto's @debby, wat een vrolijk manneke!! @all, 1E van de 4 avonden erop zitten, blij toe....misschien mogen we morgen weer uitslapen, als Mika het weer zo goed gaat doen!
goeiemorgen meiden, Mika heeft schijnbaar het licht gezien, weer goed geslapen, namelijk van half 8 tot vanochtend bijna 8 uur, alleen hebben hubbie en ik niet goed geslapen, werden namelijk wakker op de tijd dat hij zich normaal meldde!!! haha.... Luka zit al in zijn nieuwe carnavalskostuum klaar....morgen is hier de kinderoptocht, maar als het niet zo'n lekker weer is, kijken we thuis voor de buis, want het komt op de lokale TV! ga even naar Duitsland nieuwe voeding inslaan en cassetes voor de luieremmer etc.... misschien tot straks!!
mrsNUke: ja je zou dan denken dat je m al kan gebruiken....misschien even proberen.... wendy: oke, dat zou wel iets fijner ziijn denk.....als jij pas om 14.00 kan gan rijden anders... luukske: moet je dit hele wknd nachten draaien? lekker die nachten zeg! nu zelf nog even aapje: o bah....wat een gezeik met werk zeg.... pff hier weer veel pijn.... ben gister wegens omstandigheden op mn werk geweest, niet kunnen rusten...en aangezien donderdag ook al heavy was....iets teveel van t goede...... heb wel mogen uitslapen..dat scheelt!
nou meiden ik ga zo even weg.. moet even de stad in het armbandje voor jay ophalen. daarna gaan we naar me moeder peet gaat internet radio draaien samen met me pa
Peertje wat een mooie fotos zeg! Mrsnuke balen dat het niet lekker gaat op je werk. Aapje bij jouw ook gezeur op je werk, wat een gedoe joh. Zijn er wel banen te vinden in wat je doet? Marleen weer weekend dus dan gebeurt er niets met Luuk denk ik dat is niet fijn. We denken aan jullie. Isa knapt nog niet op, de flessen zijn nog steeds drama hoop dat het drankje snel helpt want ze krijgt veel minder binnen zo, ze kan tussendoor wel even vrolijk zijn maar slaapt veel. Morgen word ze gedoopt dus hoop dat dat gaat.