november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: veel plezier!

lot: wat heeft isa dan....? is ze ziek???

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lot, beterschap voor Isa!

@peertje, denk je aan jezelf?!
    enne ik heb avonddiensten qua werk, maar doordat Mika nu doorslaapt, en wij dit niet zijn gewend, zijn wij hier wakker, haha...

@aapje, JIJ ook al problemen op het werk, het lijkt echt alsof er de laatste maanden overal een vervelende sfeer is gaan hangen, overal bij de dames die terug van verlof komen....gezeik op het werk!

@mrsnuke, de voeding in Duitsland is een stuk goedkoper, en eigenlijk hetzelfde als de Nutrilon, qua bestandsdelen....alleen kost hier een pak nutrilon rond de 11 euro voor 900 gram en daar 3,35 euro voor 650 gram! das toch een verschil?!

@all, heb op mijn hyves weer wat nieuwe foto's gezet, oa Mika in zijn carnavalspakje!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Peertje, Isa haar keel is opgezet en heeft aften in haar mondje dus het drinken doet erg pijn.

4. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
    even vlug

Nony: supermooie foto!
    Luukske: idd ook aan het afvallen. 66kg voor de zwangerschap, Naar 80 net voor de bevalling. Nu 62kg
    Al vind ik dat eigenlijk een voordeel :) maarja, echt gezond is het dus niet

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @grietje, als je zo afvalt zonder er echt iets voor te doen, kan het idd al duiden op schildklierafwijkingen....

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    lot: dus toch pijn aan dr mond!! ach arm kind! beterschap!

luukske: ja ik doe rustig aan!;)
    hahahah ja dat snap ik...ben je niet gewend heh....:D
    ik zga de foto's, super leuk!!!!!

7. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    durf ik eigenlijk niet want de dokter zei dat ze daar stuipen van kunnen krijgen..

8. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hier wel een puckababy mini te koop als je wil..

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Kom straks nog even reageren lig nu te bakken in de zon hihihi

Maar ging net even kijken in mijn mail en toen zag ik dat ik antwoord had gekregen op de bugaboo en ik heb hem joooeehhoooee een rode bugaboo frog. Natuurlijk wel als hij mooi is natuurlijk!

Nou tot later
    Dan zet ik ook even een foto va. Jay zijn armbandje

10. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    moontjee: daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord:(

mrsNuke: hebbie linkie? ben wel aagje!

11. LittleMonsters

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    netjes toch! had jij 120 geboden?

13. LittleMonsters

Nee ik had 150 geboden.

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    He, sorry dat ik even niet zo vaak online ben, maar hier gaat alles goed hoor. Kom snel weer meer kletsen als ik wat meer tijd/zin heb.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Moontje wat voor kleur heb je en wat wil je ervoor hebben?

Isa heeft de 2 laatste flessen redelijk gedronken dus hoop dat haar mondje beter aan het worden is.

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Thijs heeft de operatie in Leiden achter de rug. Afgelopen donderdag is hij geopereerd aan de zenuwen. De operatie heeft van 8.15 uur tot 17.30 uur geduurd. Alles is goed gegaan en als de zenuwen de goede weg gaan vinden hebben we 70% kans op een goede slaging. Thijs zal dan zijn arm en hand weer kunnen gaan beweging. Hij zal dan bijvoorbeeld wel een danoontje kunnen vasthouden, maar niet uitlepelen met die hand. Voor dat resultaat gaan we heel hard duimen, maar het word pas duidelijk in de aankomende jaren of hij dat gaat bereiken. Uitgebreid verslag staat op zijn blog. (link staat in mijn onderschrift) Uiteindelijk 'viel' de schade aan zijn zenuwen nog mee, we hadden erger verwacht. Van de 5 zenuwen waren er 2 uit het merg getrokken, de andere 3 waren iets beschadigd. Er zijn zenuwen uit zijn kuitjes en linkerarm getransplanteerd en alles is weer aangehecht op drie punten ipv van vijf.

Thijs voelt zich nog niet zo lekker en heeft hoge koorts. Hij ligt gefixeerd in een gipsen schelp. Zal onderaan een foto toevoegen, dus niet schrikken van onze kleine mummie. Hij heeft nu antibiotica gekregen en als dit goed aanslaat mogen we morgen of maandag met hem naar huis.

Vandaag is onze dochter hier geweest, erg fijn om weer even met haar te kunnen knuffelen.

Hier is nog een fotootje van onze klein man:

De zwachtels om zijn benen zijn er sinds gisteren af.

17. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    achhhh wat zielig als je dat zo ziet liggen..... hopelijk is het allemaal niet voor niets! En kan hij gewoon binnekort zijn armpje weer gebruiken. veel sterkte!

18. LittleMonsters

ik vond het ook moeilijk om tezien:( zo zielig hopen dat het niet voor niets is!

19. LittleMonsters

20. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag
    Goedemorgen!:)

Deel Deze Pagina