november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Inbakeren met PUCKABABY - THE ORIGINAL MINI White / Silver
    deze heb ik..
    voor 20 euro mag je hem hebben.. hij is 1 x gebruikt..

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wat een rust weer zeg...

ik ga straks op visite en vanmidag gaan we kijken bij die kinderwagen :D dus als alles goed gaat heb ik vanmidag een andere kinderwagen:D

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

hoi iedereen ,

kom eerlijk zeggen dat ik hier niet meer vaak kom mede de tijd er niet is .
    Vind dat zonde voor jullie en ik kan toch niet meevolgen als er hulp nodig is of iemand steun moet krijgen.

♥♥♥
    Jullie zijn wel niet uit mijn gedachten of uit mijn ♥
    Dus ik wens jullie het allerbeste toe langs onze zijde ,dat jullie een mooie toekomst hebben met jullie gezin ♥♥♥

Vele zoenen van L en mezelf :)

4. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    MRSnUKE: nou voor 150 euro, ziet ie er op de foto nog goed uit! hopelijk in t echt ook!

miza: ahhh die foto.....*slik* ik hoop echt dat t voorspoedig gaat en dat ie straks zn hand toch weer kan gebruiken!

lilalien: denk ook nog regelmatig aan jullie hoor! gaat t alleemaal goed met jou en je kids?

zo vanmorgen om 8.00 eruit, Tess was wakker, wilde eten, dus daarna beneden nog ff gespeeld...om 9.30 weer in bed, dus ik ook, en is Ar eruit gegaan, heb ik nog lekker geslapen tot 11.45, lekker relaxed douchen, werd Tess wakker, lekker in de Tub gedaan, net effe geluncht....kids zijn erg Hyper....dus vanmiddag ff naar mn ouders en daar blijven we eten.....

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    #1185 luukske, 27 feb 2011
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
    @miza, heb je blog op hyves steeds gevolgd, ik duim dat Thijs bij die 70% zit waarbij het goed zit!!

@moontjee, hebben ze hier ook nooit gezegd van die stuipen!

@lila, gezinnetje gaat voor natuurlijk!! dikke knuf!!

@peertje, ben je weer een beetje aan het herstellen zo in het weekend?

@mrsnuke, kijk das nou nog eens een koopje, als hij verder netjes is en niet verkleurd. mag ik je wel nog een tip geven? bij het oudere model bugaboo zitten van die draaidopjes om de hoogte van de stang te verstellen, let er goed op dat die goed klemmen....de nieuwe hebben nu een anders systeem, dus vandaar....
    heb je je eigen wagen al op MP staan?

@all, Mika heeft weer van 20-8u geslapen, tussendoor wel een poepluier moeten verschonen, althans dat heeft hubbie gedaan!
    Gisteravond was een flink drukke avond tijdens mijn werk, een hoop telefoontjes en zieke mensen.
    vanmiddag is hier een grote kinderoptocht, maar aangezien Luka nog niet helemaal fit is, hebben we hem niks gezegd, moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt zin heb!
    hubbie wil komende donderdag wel naar het auwt-wieverbal(oude wijven val), en wil dat ik meega, maar heb echt geen zin!

verder belde mijn schoonmoeder vanochtend....
    ze waren gisterochtend even in de stad geweest en toen is mijn schoonvader aangevlogen door de dochter van ex-vrienden van hun, die vriendschap is ten einde gekomen 2 jaar geleden tijdens carnaval, die man die vond het maar niks dat mijn schoonouders samen gingen stappen, en zei tegen mijn schoonpa dat mijn schoonma alleen maar een last aan het been was(!!), nou jullie snappen het wel, mijn schoonpa had er schoon genoeg van dat die man zo reageerde (dit deed hij uit jaloersheid, omdat zijn eigenvrouw een zeikerd is en nooit iets leuk vindt!). en de vriendschap is bekoeld, ze hebben afstand gehouden(waren al ruim 30 jaar bevriend, en mijn schoonouders hebben hun vaak geholpen vroegen toen ze in zak en as zaten).
    intussen is die man vorig jaar overleden, en mijn schoonouders zijn uit respect voor hem naar de begrafenis geweest.

nu dus die dochter....ze verweet mijn schoonouders dat ze haar ouders aan de kant hebben gezet(hun weten niet van die uitspraken van die man!) en ze vloog mijn schoonpa echt naar de hals....want mijn schoonouders waren de schuld aan haar vaders dood(hij had longvlies kanker, en was binnen 2 maanden overleden), dus gewoon te belachelijk voor woorden....ik moet dit nog tegen hubbie zeggen, want die is met Luka op stap, maar ik denk dat ik die moet zeggen dat hij zich moet inhouden....

de meid (en haar vriend) hebben een cafe hier in de stad, en een hoop mensen zijn gisteren dus echt getuige geweest van haar uitbarsting, ik hoop voor hun dat mensen zien wat een uitbaatster er in die kroeg zit, want dat mens is gestoord!!

sorry voor mijn lange ego, maar moest het even kwijt!

6. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: ja gaat weer wat beterder!
    lekker die nachtjes! druk op je werk dus!
    luka nog steeds ziek? gaat ie morgen wel weer naar school?

jemig..heftig zeg voor je schoonouders...heeft je schoonvader er iets aan overgehouden?

7. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
  8. LittleMonsters

@peertje: ik vond het ook niet duur. hij zag er mooi uit en tuurlijk zijn er wel eens kleine dingetjes er zit een krasje op de stang en de schroefjes bij de wieltjes zijn een beetje geroest maar met flink wat poets werk zien ze erweer een stuk beter uit! maargoed dat heb je gewoon als je een 2dehands koopt.
    een lekker rustig ochtendje dus! heerlijk hier al de heleweeek incl me vrije dagen er om 7 uur uit vanochtend was het dan iets laten om 8 uur..

@luukske: ik ben er heel blij mee en dacht ook meteen dat is niet duur. er zit hier en daar een krasje maargoed hij is 2dehands bekleding is nog helemaal piekfijn niet verkleurt heel mooi heb het allemaal al gewassen en al :D dus het ruikt ook weer fris! mijn stang kan niet worden versteld... heb een frog daarbij kan het niet geloof ik.. ik ga mijnes op mp zetten ja maar eerst even mooi poetsen bandje even schoonmaken ziet er toch wat mooier uit vind ik en dan kan je er zomaar weer iets meer voor krijgen!
    ga nog even zoeken naar een extra bekledingssetje wil nog graag een zwarte..
    heb jij ook zon raar sliertje aan het stuur hangen dient die nog ergens voor of zit hij er voor de sier?
    wat een gestoort wijf zeg spoort niet!
    het gaat goed met slapen :D hoe gaat dat bij jullie?;)

nou heb nog wat foto's natuurlijk :D

9. LittleMonsters

en nog 1 van jay zijn armbandje hebben we zaterdag opgehaald vind hem zo lief geworden :D

10. LittleMonsters

en nog 1tje van dichtbij heb wel lekkere stoere letters gedaan niet van die sierletters;)

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Miza krijg er toch wel kippevel van om je kleine ventje zo te zien. Het klinkt wel aardig positief dus dat is wel super, hoop dat de jaren laten blijken dat Thijs goed baat heeft bij deze operatie en zijn armpje kan gebruiken. Hoe is het met papa en mama zelf kunnen jullie het allemaal een beetje plaatsen wat er de laatste maanden allemaal gebeurt is?

Lilalien lief dat je aan ons denkt en als er tijd is kom je toch gewoon eens gezellig langs.

Mrsnuke mooie wagen! En ik vind het armbandje zo schattig staan.

Moontje je hebt ook de witte met zilver? En 20 euro incl. of excl. verzendkosten?

Vandaag is Isa gedoopt en ze was erg lief. Wilde even gaan huilen toen het doopwater op haar hoofd kwam maar ze was snel weer afgeleid. Ze is nog niet helemaal opgeknapt maar drinkt al wel wat beter gelukkig.

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    mrsNuke: ziet er mooi uit voor dat geld! joh, een krasje enzo is toch niet erg! dat bandje zit eraan, zodat je die om je pols kan doen met lopen...dat mocht ie uit je handen glippen hij nog om je pols zit...ik gebruik m niet, hij hangt gewoon!
    lief armbandje, ondanks dat ik geen fan bent van sieraden bij kids, is ie wel stoer(gelukkig geen GOUD:D)

lot: leuk isa gedoopt!

13. LittleMonsters

ja precies en loop er 4 maanden mee en er zitten ook gebruikerssproren op ik dacht ook voor dat geld hupsa ke die is voor elisa:D ga nog even met kokpitspray dat zwarte mooi glimmend maken en dan is hij helemaal klaar:D nee ben ook geen goud fan hoor zelfs bij mezelf niet trouwringen zijn witgoud met een klein randje... en bij jay is het geen porem want hij is ook zo wit dus nee geen goud hier
    en hij heeft hem alleen overdag aan want met slapen vind ik het een beetje eng.. straks blijft hij in de pacco hangen want hij is nogal aan het woelen altijd..

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen,

rustig hier stonden zelfs op pagina 2.
    Mrsnuke ik laat hem bij Isa wel om en het gaat goed maar snap je wel.

Ik heb vrijdag een halve dag opgezegd op mijn werk, ga nu gewoon lekker 2 dagen werken, dan doen we het met wat minder wil graag bij mijn kinderen zijn.

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes iedereen!
    Ik heb eindelijk weer (even) internet! De werken in de woonkamer gaan hier vlot vooruit! Na 10 dagen is de muur tussen woonkamer en veranda gesloopt en opening opgemetst, schoorsteen eruit, pleisterwerk (stuukwerk) eraf op 1 muur na, steunbalken drogen nu want ja de muur mag niet invallen he hahaha, radiatoren eraf en slijpwerk voor elektrische draden gedaan!
    Deze week elektriciteit herdraden en laatste sloopwerken en daarna is het weer opbouwen joepie!!!!
    Maar die rotkabels van internet en tv moeten er zo vaak af dat ik dus niet vaak online ben...

Ondertussen is Mila EINDELIJK na bijna 3 weken aan de beterhand, ze was ZO verkouden he!
    Nu is het helaas aan mijn beurt en mijn man ook al... hopelijk is het snel lente en zonneschijn :)

Groetjes aan iedereen denk vaak aan jullie!

16. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    middag

Mrsnuke: mooie kinderwagen en leuk armbandje.
    Lianne heeft een armbandje van haar opa gekregen, maar die is nog steeds veel te ruim! ze heeft maar dunne polsjes.
    Die van Lianne is wel goud, niet dat je denkt van zoooo wat een bling bling. Gewoon mooi klein en lief!
    Ben trouwens wel een fan van goud...(en nee ook ik loop er niet popiejopie bling bling bij hoor ;) )

Isa gedoopt :) wat leuk!! en fijn dat het zo goed ging!
    We laten Lianne ook nog dopen binnen kort.
    Had je haar een doopjurkje aan?? foto's??
    Gelukkig is ze weer aan de beterende hand.

Miza: poehh wat een lange operatie was dat zeg! Hoop zo dat het niet voor niks is geweest.
    Ziet er wel heel zielig uit zo...
    Hoop dat hij snel en goed hersteld!

Marleen: hoe gaat het ? Denk veel aan jullie!

17. grietje 77

grietje 77 Bekend lid

7 feb 2010
    857
    273
    63
    Vrouw
  18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    luukske
    nou ja zeg wat erg voor je schoonvader! gaat hij aangifte doen?
    en hoe heeft je man er op gereageerd.

lilalien
    zonde meid, maar snap je heel goed. hier ook nog erg weinig tijd voor forum. hopelijk gaat het wel goed met jullie!

hier weinig nieuws...
    man is alleen vergeten te vragen of ie de auto mag lenen en volgens mij durft ie ook niet goed.
    ik heb sinds vandaag officieel spijt dat we nog maar 1 auto hebben. probeerde het nog vol te houden maar ik heb het opgegeven. helaas zit een 2e auto er voorlopig alleen niet in .. :(

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @peertje, hoe gaat het met de pijn na afgelopen week?

@lot, leuk dat Isa gedoopt is, hier laten we Mika 27 maart dopen!

@mrsnuke, kijk das nou nog eens een koopje! mooie bolide!!
    en wat een stoer armbandje, stoer lettertype!

@miza, binnen hoeveel tijd zou je al iets van resultaat moeten zien? spannend!! ik hou je blog trouw bij!

@ineke, je zult wel blij zijn als de verbouwing erop zit, hier moeten we nog beginnen, maar we starten komende zomer!

@wendy, 1 auto is idd wel eens lastig, ervaar het zelf ook zo...
    enne mijn schoonvader is vanochtend aangifte gaan doen, hubbie heeft hem gisteren geadviseerd het toch te doen, want das toch niet normaal....die meid heeft niet een pan los, maar een heel dak!

@grietje, ga je topic even bijlezen!

@all, Mika is vannacht even wakker geweest ivm een poepluier, daarna tot 8 uur geslapen...dus de man doet het goed!
    vanochtend met Luka geweest voor de motorische testen, en even bijgekletst met die vrouw, en hij doet het goed.
    vanavond mijn laatste van 4 avonddiensten, en hopelijk rustiger dan het weekend, want werd bijna gek van de telefoontjes en collega's met noten op hun zang! morgen 1 dagje vrij, en dan woensdag weer, en dan.....4 daagjes vrij! joehoe, ben er echt aan toe!

20. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    luukske
    heel verstandig dat hij aangifte heeft gedaan.
    is hij weer een beetje bijgekomen?
    tja.. zou zooooo graag weer een auto erbij willen maja.. we hebben nu een diesel en die is al net zo duur in belasting als de vorige twee auto's samen waren :( maar wie weet.. ooit..

vanavond is het terugkom avond van de zwsgym.. hihih leuk hoor! baby'tjes kijken :)
    moet alleen wel met de bus en daar baal ik van !

heb net mn haar geverfd.. beetje rood achtig.. vind het echt stoer! nu nog een mooi make upje erbij dan ben ik weer representatief vandaag. ;) ;)

doei i!

Deel Deze Pagina