lot: lekker meid, doe je goed!!!! ineke: ze gaan lekker bij jou! wel showen als t af is heh! gelukkig gaat t met mila weer beter! wendy: jammer dat je geen 2e auto hebt idd....maar is er niemand in de buurt(goede vriend/buurman) die m naar t werk kan brengen? leuk terugkomavond! maar ga je met Yinthe met de bus? das wel minder..... luukske: zo je werkt best veel! Mika gaat lekker heh! ja t gaat weer beterder hier.....
nee hij moet een uur rijden naar z'n werk dus das geen optie.. helaas..... ja ga met yinthe met de bus maar op zich is dat goed te doen hoor.. leg ze thuis in de reiswieg en ze hoeft er niet uit tot we er zijn, geen gesjouw met autostoeltje.. alleen moet zo ver lopen steeds en dat gaat nog niet zo goed en ook het feit dat de bussen hier maar 1 x per uur rijden is een heeeel groot nadeel. maar goed we tobben maar aan.. hoe gaat het bij jou??
sooowwww dies lang! mooi hoor! als ik dat zo zie krijg ik ook de neiging om Yinthe te willen laten dopen
lot: das een mooie zeg! wendy: zo das wel een stukkie! maar sjouw je dan wel met die reiswieg? of zit de reiswieg op de kinderwagen? nou rustig aan meid! ja gaat wel oke hoor
Ik kom morgen even uitgebreid lezen en reageren, vandaag druk gehad met beide mannen. Wel een heerlijke dag gehad (lang geleden dat ik dat kon zeggen...). Dus ik zeg: tot morgen! Dan ben ik mannen-vrij .
ja die heb ik.. ik weet niet hoeveel verzendkosten het kost maar wat mijn betreft is dat incl. verzendkosten.
Hi dames! Hoe is het hier? het is echt een stuk rustiger geworden... je merkt echt dat er veel meiden al weer aan het werk zijn! ( including me) nou noa heeft al een aantal keer een fruithapje gekregen.... en lekker dat ze het vind! Voor dat ik met het lepeltje aankom gaat der mondje al open.... hihi.. ze heeft het snel door
Hee meiden, ik ga morgen een staafmixer aanschaffen en bakjes die je kunt invriezen bij de xenos en dan gaan we vanaf donderdag beginnen met een paar hapjes banaan we merken dat micah behoefte krijgt aan meer.. hij heeft niet meer voldoende aan zijn flesjes en dus heb ik met het consultatie bureau overlegd en die ene week (volgende week is micah 4 maanden) maakt niet zoveel uit. nu begin in donderdag omdat ik woensdag nog moet werken en ik wil micah het liefste zelf in de gaten kunnen houden ivm eventule allergieen en 3 dagen achter elkaar hetzelfde geven. ik voel me prettiger als ik dat zelf doe i.p.v. de oppas (in dit geval mijn moeder)
dat was hier ook precies hetzelfde... ze was gewoon toe aan iets anders... geef het nu al zo'n 2 weken.... maar niet elke dag! de peer vind ze wel heel erg lkkr hoor! heb het alleen niet overlegd met cb... krijg je toch alleen maar commentaar! hihi... suc6 donderdag
hier gaan we denk ik ook beginnen met hapjes jay is er wel aan toe hij stopt in ieder geval alles in zijn mond wat hij voor handen krijgt in de box.. hij wordt bewegelijker legt zijn benen zowat in zijn nek tijdens het luier verschonen wat er dan trouwens ook niet makkelijker op wordt ben moe ga me brood smeren nog even zitten jay wakker maken fles geven en dan me bed in morgen weer werken pffff best zwaar allemaal..
Lot: mooie doopjurk mijn moeder heeft ook nog 1 liggen waar we Lianne ik laten dopen. (daar ben ik zelf ook ingedoopt) hapjes: Lianne heeft nog niet echt behoefte hieraan denk ik..maar zodra ze ons het eten uit de mond gaat kijken beginnen wij ook!
hey meiden, kom straks even uitgebreid reageren, heb een vermoeiende avond achter de rug met een ritje HA met Luka, werk dat uitliep, flinke hoofdpijn en nu een manneke dat de fles wilt!
Even weer een berichtje van mij. Luuk ligt nog steeds in het (academisch) ziekenhuis, alweer 3,5 week. Hij heeft momenteel 2 sondes, één voor de voeding en één i.v.m. een PH-meting. In elk neusgat zit dus een slangetje. Vervelend gezicht... Hij drinkt nog nauwelijks zelf. De afgelopen drie dagen is hij, ondanks de sonde toch weer afgevallen. Ik hoop dat hij vandaag wel aan is gekomen. Sinds gisteren is de voeding met 10cc verhoogd (per voeding) naar 140cc. Ik heb van de week gevraagd of we rekening moeten houden met een verstandelijke beperking en helaas zei dat arts dat we daar inderdaad rekening mee moeten houden. We zitten diep in de medische molen en ik vrees dat we daar voorlopig nog wel in zitten. We blijven hopen dat het toch iets aan de maag of darmen is en geen handicap of syndroom. Jullie zijn weer even op de hoogte!
Ach Marleen....krijg er kippenvel van....heel sterkte en een hele dikke knuffel ook voor je kleine mannetje..
Zo, even mamatijd, dus forumtijd . Gisteren heeft Ryan de laptop ontdekt met online spelletjes en was er niet meer weg te slaan, hahaha. Nu heb ik het gebruikt als drukmiddel om op het potje te plassen, ben benieuwd of het gaat werken... @Filmpje van Owen, bedankt voor jullie leuke reacties! @MRsNuke, hopelijk vind je snel een andere baan meis! En heeft Peet al ander werk gevonden of is hij ook nog druk aan het zoeken? Stoere armband van Jayson! @Peertje, inderdaad, Owen is ook ongeveer 60cm, dus dan leek Tess gewoon lang op de foto . Vervelend meis dat je nog zoveel last hebt, is er niets aan te doen, behalve rust pakken? @Luukske, wat heerlijk dat Mika het slapen ontdekt heeft . Wat heftig zeg van je schoonouders, heeft je schoonvader er niets aan over gehouden? Hoe reageerde je man? @Aapje, hmmm...jij ook al problemen op het werk! Grrrr bazen . @Lot, hoe was de doop? En is Isa alweer beter? @Miza, wat fijn dat de operatie van Thijs goed is gegaan! Jeetje, arme mummy. Is hij inmiddels weer thuis? @Grietje, ben benieuwd hoe het verder gaat met je schildklierafwijking. Volgens mij is zoiets met medicijnen toch redelijk goed te behandelen? @Moontjee, dus ook al aan de fruithap, leuk hoor! Ben benieuwd hoe Micah het vindt . @Marleen, ik volg je verhalen altijd via hyves, vindt het zoooo erg voor jullie .
marleen: echt verschrikkelijk, die onzekerheid......sterkte meid! debby: hahahah ryan nu al helemaal verslaafd aan computeren rust en bewegen is t enige....t gaat wel beter hoor...heb wel t idee dat er nu vooruitgang in zit! dus komt goed! luukske: klinkt als een druk avondje..... ooo meiden....wat gaat t toch snel heh......pffff t lijkt alweer zo lang geleden dat we zwanger waren...... al vind ik dit ook geweldig, alleen maar lachen, al die geluiden, nadoen...heerlijk.....
Ik kan me ook niet meer voorstellen dat Owen nog in mijn buik zat...maar als ik naar Ryan kijk (nu met zijn leuke uitspraken als 3-jarige), kan ik soms ook niet wachten tot Owen ook zover is...