Peertje wat een leuk snoetje zeg, die vrolijke dochter van je! Wendy, Yinthe volgt mooi haar curve lijkt me, klein en fijn, net als Mila Miza, knuffel hoor!!! Lijkt me heel wat... Luukske amaai heb grote bewondering voor verplegenden!
Whaa!!! Hier vandaag mijn laatste verlofdag. Heb echt niet het idee dat ik al 17 weken thuis zit, het is zo snel gegaan. 3 maart leek ook altijd nog zo ver weg, maar nu is het gewoon morgen al! Heb er best wel zin in, weer onder de (grote) mensen. Maar zie er ook tegenop. Vooral omdat ik vaak 's avonds werk en mijn ventje dan altijd clustert en de halve avond aan de borst ligt. Hoop dat het goed gaat met de flesjes die mijn man gaat geven. Maar goed, één lade van de vriezer staat helemaal vol met melk, dus aan de voorraad ligt het niet. Hoe lang duurt het ook al weer voordat één fles ontdooit is in de koelkast? Als mijn man het morgenavond nodig heeft, wanneer kan ik die dan het beste eruit halen en in de koelkast zetten? Ben er weer even uit van de vorige keer.... Sorry dat ik nu even niet op iedereen reageer, maar heb nu weinig tijd. Kom vanmiddag denk ik wel even kletsen. Doei! Fijne dag allemaal.
Coco, dat duurt hier soms echt heel lang, ik haal het 12 uur op voorhand uit de diepvriezer en dan heb ik soms nog 'stukjes' die ik plet met een vork!
Dan denk ik dat ik het er vanavond vlak voordat ik naar bed ga maar uithaal. Dan heeft het 18/20 uur ongeveer om te ontdooien. Zo, net even stukje wezen wandelen. Stemmen, naar het speeltuintje en blokje om om bij de graafmachine te kijken waar mijn zoontje helemaal weg van is. Alleen de graafmachine was net weg, haha. Zoontje helemaal sip.... Hij zit nu op de bank Zandkasteel te kijken. R. slaapt nog even in de wandelwagen en mama zit met een bakie thee even achter de laptop.
luukske: precies, voor de kids geweldig! debby: what's up meid?! ineke: thnx coco: jij ook alweer aan t werk....gaat snel zeg!!!!! suc6 morgen!!!
haaai!!! ineke: ja idd klein maar fijn! gisteren Jesse ook gezien op het cb, die is een paar uur jonger, maar al zooooveeeeel groter en zwaarder! dat vind ik mijn kleine fijne poppetje toch ook wel errrug leuk en schattig hoor! is ook makkelijk vasthouden bij bv..
Ja he wendy Morgen zie ik een vriendin die op dezelfde dag ook een ks heeft gehad, maar dat is een jongetje en die weegt bijna 1kg meer dan Mila!!! Jongens en meisjes verschillen echt veel in het begin vind ik!
Miza jeetje rot dat Thijs ziek is en weer opgenomen moet worden, gelukkig is hij wel in de buurt. Wendy soms kan je beter doen waar je je goed bij voelt, ieder cb verteld andere dingen. Succes met haar eerste fruithapje. Ze is goed gegroeid toch, zo'n klein popje lijkt me heerlijk Isa is echt een klein bolletje, dacht dat meisjes altijd klein en fijn waren en jongens groot en bol maar dat is hier andersom Coco succes weer met werken. Marleen ben benieuwd hoe het met Luuk en jullie gaat? Isa heeft het vannacht weer iets beter gedaan, ze knapt een beetje op en begint weer wat rustiger te drinken dus denk dat de pijn minder word. Vanmorgen even met Isa naar het dorp geweest en vanmiddag even met mijn moeder en Tygo, wat schijnt de zon toch lekker op naar het voorjaar.
Even ego heb de ziekte van Graves, moet verpicht stoppen met BV en ben vertrokken voor 1,5jaar medicatie...
Grietje wat is de ziekte van graves? Wat balen dat je moet stoppen met de bv als je er veel plezier in had.
Jeetje meid! wat een ellende.... weet alleen niet precies wat het is... heeft toch met je inmuumsysteem te maken?? Gaat het nog wel over? of is het blijvend. Heel veel sterkte iig..*knuffel*
Van het internet gehaald Korte beschrijving De ziekte van Graves is de verzamelnaam voor drie vormen van deze schildklieraandoening: - Graves hypertheoïdie: een te snel werkende schildklier - Graves ophthalmopathie: een oogaandoening - Pretibiaal myxoedeem: verdikking van de huid op de scheenbenen De ziekte van Graves is een auto-immuun ziekte. Normaal beschermt het afweersysteem het lichaam. Maar door een auto-immuunziekte richt het afweersysteem zich tegen (delen van) het lichaam. Bij de ziekte van Graves richt het afweersysteem zich tegen de schildklier. De schildklier is een orgaantje dat in de hals zit en schildklierhormonen afgeeft. Schildklierhormonen zorgen ervoor dat voedsel wordt opgenomen en in energie wordt omgezet. Bij de ziekte van Graves gaat de schildklier te hard werken waardoor er teveel schildklierhormonen worden afgegeven. Kenmerken van de ziekte van Graves kunnen zijn: - vergrote schildklier (krop) - aangedane oogspieren (ogen puilen uit) - verdikking van de huid op de scheenbenen - vermoeidheid - gewichtsverlies - niet goed tegen temperatuurschommelingen kunnen - overmatige transpiratie - versnelde hartslag Of en de mate waarin de kenmerken ontstaan, verschilt van persoon tot persoon. Factoren als stress, roken, de aanwezigheid van auto-immuun schildklieraandoeningen in de familie en infecties kunnen bijdragen aan het ontstaan
grietje: jeetje wat rot, wat houdt t in? lot: wat fijn dat isa weer opknapt! lekker heh dat zonnetje...krijg je gelijk zin in de lente!
ineke ja hier ook! zoon van een kennis van de gym is een paar uur jonger maar weegt ruim 1.5 kg meer dan Yinthe.. lot ja idd.. heb ook zoiets van ik vraag het allemaal wel maar als het me echt niet aan staat dan ga ik op de intuitie van mezelf en mn man af hoor fijn dat het weer iets beter gaat met Isa grietje ahh meid wat ontzettend rot zeg! moet je nu per direct stoppen? heb je nog gekolfde melk staan om het voor Tristan af te bouwen? zonde meid.. beterschap... is niet niks als ik je stukje zo eens lees wat het betekend.. en dan ben ik dankbaar dat ik 'alleen maar een trage schildklier heb' ineens. fruithapje hahahaha dat was leuk! dat bekkie bij het eerste hapje... zuur hoor! haha maar daarna steeds mondje open voor volgend hapje! hebben het ook gefilmd
hoi meiden ik heb jullie verschrikkelijk verwaarloost de afgelopen dagen.. maar heb het even zwaar gehad emotioneel en lichamelijk.. emotioneel ben ik wel weer redelijk op de rit en lichamelijk gaat het nog steeds k u t maargoed voor de rest niet belangrijk.. hoop vanaf morgen weer een beetje mee te schrijven.. ik ga jay wakker maken en zijn fles geven! daarna slapen ben bek af! truste voor iedereen
hey meiden, hier ook even een berichtje van mij.... Luka is thuis met een oorontsteking, gelukkig helpen de meds nu wel. Mika is ook wat huilerig, dus wrs ook een griepje onderweg en ikzelf ben vandaag goed ongi geworden, en heb ik ook de griep onder de leden....
Oh Grietje, wat erg voor je! Veel sterkte en beterschap...was de medicatie te zwaar voor de bv? Jammer... leef met je mee! Wendy, welke voeding heb je vervangen door fruitpap? Leuk trouwens dat het goed is verlopen Luukske, beterschap aan je ziekenboeg! Ik heb de Quinny Buzz wandelwagen klaargemaakt met lodger en zo... straks meisje er eens inleggen, zien wat dat geeft!!! Maar is er nog iemand die die heeft? Want de 'verkleiner' kan niet goed vastgezet worden op dat schuimerigachtige zitje?
Nou ook hier is het eerste fuithapje een feit Bekijk bijlage 134526 Zo keek hij trouwens alleen bij het eerste hapje