Ohh wat gaan jullie allemaal snel met fruithapjes, ik wacht zeker tot de 4 maanden... Wel leuk om te zien...
Wat leuk al die fruithapjes! En Grietje, wat balen meis . En is het onder controle te houden met de medicatie? @MrsNuke, door je gedoe op het werk niet lekker in je vel? Dikke knuffel voor jou! Vanochtend beide jongens zelf weggebracht, kostte me gewoon 1 uur (!), alleen het wegbrengen dus, omdat Owen nog steeds naar een verpleegkundig kdv gaat. Moet er toch niet aan denken dat ik dan ook nog moet gaan werken...hopelijk blijf ik voorlopig in de ziektewet. Morgen vertrekken we voor een lang weekend naar CP met ons gezin, mijn ouders en mijn broer + vriendin, dus ben een paar dagen niet online .
@ Grietje: Bah, wat naar zeg van die ziekte en dat je daardoor verplicht moet stoppen met de BV... Sterkte! @ Nony: Zo, das snel, na een paar dagen al kijkers. Succes vandaag ermee. @ Debby: Fijn weekend in CP. Welk park gaan jullie? Hier ook nog geen fruithap hoor. Maar manneke is ook nog geen eens 3 maanden. Met J. zijn we met 4,5 maanden begonnen.
Debby veel plezier. fruithap: zolang isa genoeg aan haar fles heeft beginnen wij er voorlopig nog niet aan. Bij Tygo rond een maand of 5 begonnen. MrsNuke dikke knuffel voor jouw! Coco succes vanavond.
@Coco, werkse vanavond! Spannend hoor, weer de 1e werkdag. Wij gaan naar De Huttenheugte, in Drenthe.
Dank je. Ik heb de afgelopen weken al wel 2 keer gewerkt om even in te vallen voor iemand, dus het werken zelf ben ik niet verleerd. Maar vind het wel spannend dat nu het echt leven weer begonnen is. Laat erin een paar keer per week, vroeg eruit elke dag, mijn man minder zien, de kindjes niet altijd zelf op bed kunnen leggen.... Huttenheugte zijn wij lang geleden ook eens geweest. Leuk park toch? Maar ik vind eigenlijk alle parken van CP leuk, met het subtropisch zwembad.
Nony, hier ook nog geen papjes! Ik zou willen wachten tot 5.5 - 6 maanden! Straks naar een vriendin (zoontje is zelfde dag geboren als Mila), kijk er naar uit! Er komt nog een vriendin en haar dochtertje is 1 week ouder is van een Belgisch novemberforum...
@fuithapje, nou micah is bijna 4 maanden en we merkte dat hij er echt aan toe was. hij haalde de 4 uur tussen flessen niet meer.. en kijkt ons eten uit onze mond..
ik moet straks weer even naar het cb jay krijgt zijn laatste setje prikjes zie er als een beer tegen op vorige keer bleef hij er zowat in hangen toen hij zijn prikjes kreeg ben benieuwt hoe zwaar hij nu is ik ga even overleggen op het cb over de fruithapjes.. ook vanwege allergieen omdat peet ook niet tegen bepaalde fruitsoorten kan enzo.. nou later meiden! veel plezier allemal vandaag met wat iedereen gaat doen!
mrsNuke: *dikke knuffel meid* suc6 bij cb! luukske: wat een ziekenboeg! sterkte! en hou t maar in Limburg! coco: werkse! ineke: leuk, veel plezier! nony: spannend, huis te koop! hebben jullie al wat anders? moontjee: ahhhh schattig zeg! fruithapje: hier met 4 maanden begonnen, maar niet dagelijks...sla ook wel eens over, omdat t dan niet uitkomt.....gister weer gegeven, sinds 5 dagen en gewoon zonder problemen een half potje op! maarja ze word ook bijna 5 maanden
hier ook geprobeerd omdat Yinthe het eten uit onze handen keek, als het aan haar lag begon ze vast met een boterham geloof ik hahaha. maar ga het ook wel heeeel rustig aan doen hoor! dames wat vonden jullie nog van de locatie gouda voor de meeting? of die omgeving in ieder geval? kan iedereen het daar mee eens zijn?
@CP, wij zijn vorig jaar ook in de Huttenheugte geweest, vond het een leuk park én een erg leuk zwembad voor Ryan (alhoewel hij laatst bij ons in de stad in het zwembad in de stroomversnelling wilde (met bandjes om zijn armen), maar ik mocht hem NIET vasthouden, vond het best eng! Het leek net een hondje, lekker trappelen met zijn beentjes. Ben zooo benieuwd hoe Ryan reageert (hij vindt het helemaal het EINDE daar!). @Fruithapje, wij zijn juist met 4 maanden begonnen vanwege Owen zijn voedingsproblemen en vanwege zijn reflux. Anders weet ik niet of ik dan ook al was begonnen hoor... @Meeting, ik vind in de buurt van of in Gouda prima hoor! Rijd overal naartoe met MrsNuke en 2 boys achterin .
@ fruit hapje , ik denk dat ik met groente ga beginnen, schijnt ook te mogen... @ verhuizen....ja we hebben al een ander "huis" we gaan in onze oude loods wonen....soort loft idee, super veel ruimte, staat nu leeg dus kunnen het nog helemaal indelen zoals we willen...heb er zin in....
@nony, klinkt gaaf een loft! @debby, fijn weekend! @mrsnuke, ben benieuwd hoe Jay het nu weer heeft gedaan, en hopelijk viel het spuitje mee! @ineke, ben benieuwd hoe Mika de wandelwagen vindt. @fruithapje, hier Mika een paar keer laten proeven aan het fruithapje, maar dat was geen succes, was gewoon aan het kokhalsen.... @all, voel me echt beroerd, gelukkig heeft Mika vannacht goed geslapen van 22.30u tot 8u, ik heb gisteravond een sterke fluimicil genomen en een flinke teug natterman, en heb ik dus goed geslapen, maar nu weer overdag....blehhh....ben echt mega ongesteld, en mijn holtes en longen zitten vol met slijm.... hubbie gaat vanavond op stap, naar het oudwijven bal, das normaal DE dag voor ons met de carnaval, zou hem wel thuis willen houden, maar wil hem niks verplichten of ontzeggen....op die avond gaan de mannen en vrouwen apart van elkaar op stap en om 24 uur mogen de dames zich kenbaar maken voor de mannen....als ze nog niet herkend zijn(afgelopen 2 jaar zijn we niet herkend!). ik blijf dus thuis met de kindjes, en wrs heb ik vannacht een vent naast me die flink naar alcohol ruikt, gelukkig ruik ik niet veel, haha....maarja, was liever samen geweest. Luka heb ik deze week thuis gehouden, en die is weer boven jan, dus die gaat morgenvroeg carnaval op school vieren(hij loopt al 4 dagen met zijn pakje aan!!).
debby: das wel een leuke jah! nony: oo klinkt super zeg! luukske: BLEGH......das balen zeg! hopelijk voel je je snel weer beter! gezellig voor je vanavond nou is luka in iedergeval weer beter!