november 2010 mama's, deel 2!!

Discussie in 'De mama's' gestart door luukske, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    trouwens, vanmiddag met Bjorn naar het weeguurtje geweest. meneertje weegt al 6110gr. pff flinke jongen. hij zit met zijn lengte en gewicht wat boven het gemiddelde maar in combinatie van lengte en gewicht wel weer goed zeg maar.

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    @marleen wat vervelend dat het nog steeds niet lekker gaat met luuk. ik hoop voor je dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt bij de ka.

3. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    dat gaat goed zo te zien. weet je ook hoelang hij is?

4. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    hier weer aan het opknappen van een griepje. alleen nog erg moe en verkouden.
    morgen weer voor controle van de wond naar de huisarts, ik hoop dat het de laatste keer is. ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee. als alles goed ermee gaat, dan kan ik in week 7 ook weer een keer aan het werk.
    hoeveel dagen/uren werken jullie nog? toen ik alleen senna had werkte ik 3 dagen en nu ga ik 2 dagen werken.

5. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag

6. carlo1987

carlo1987 Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.043
    0
    0
    verzorging
    nijmegen
    twee weken terug was hij 61cm. vandaag is hij niet gemeten!

@voorkeurshouding: heeft iemand ervaring met een zijligkussen icm puckababy????

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Geen ervaring wat ik wel bij jay deed was zijn hoofd heel voorzichtig de andere kant opleggen als hij lag te slapen dat een paar keer herhaald en wala opgelost hier dan tenminste en kreeg van het cb een compliment dat zijn hooftje er mooi uitzag dus het werkt wel..

Meschjen het proberen waard?

8. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik woon in Purmerend!

9. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zoooo, weer bijgelezen...stelletje klets tantes!!!

in slaap vallen tijdens drinken: de kraamhulp hier vertelde dat je circeltjes kunt maken in de handpalm. dat geeft een prikkeling om te gaan zuigen

werken: maandag weer! heb er wel weer zin in eigenlijk. Weer een beetje onder de mensen en even wat ander praat.

drinken: hier dronk Lianne tot voorheen 4 flessen van 150+5 en 1 voor de nacht van 180+6
    sinds de laatste dagen krijgt ze 2 flessen van 180+6. Soms laat ze wel staan.
    ach ja, ze is vrolijk, slaapt goed en groeit naar mijn idee veel te snel. Dus te weinig krijgt ze niet dacht ik zo
    Lianne is trouwens helemaal wild van ons aquarium! helemaal super vind ze het om er met de kinderwagen voor te liggen

slapen: laatste fles is hier de laatste dagen steeds best vroeg. zo rond 21:15. Slapen doet ze wel tot een uurtje of 7 / 8

Grietje: Tis ook goed om even aan jezelf te denken. Even een beetje tijd voor jezelf is echt niet ego hoor! alleen maar goed denk ik.
    kom je weer als een frisse mama terug! :)

Bh's: hier pas ik dus echt niet in mijn oude b'h's ...tepel hangt er dan ergens bovenuit ;)
    zijn nog aardig aan formaat als ben ik al 3 weken van de bv af..
    komt ook nog steeds melk uit.

Flessen: hier ook de difrax. avent was helemaal niks...
    heb de bibi speen erop.

Margootje: ik neem koud water mee en laat het opwarmen . behalve als ik ergens heen moet waar dat niet kan, dan doe ik kokend heet water in de fles en dan zo'n warmhoudding erom.

Paint: ja ik ga ook naar de 9 maadenbeurs/ hh beurs. Samen met een vriendin, mams en mijn zus.

Meeten: heb ik weer eens pech dat ik uit het hoge noorden kom......:(

voorkeurshouding..eigenlijk wel zoals mrs nuke beschrijft. hielp hier wel...
    heb ook zo;n zijlig kussen, maar niet echt hoeven gebruiken.

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marleen: Ik vind het zo raar dat jullie tot nu toe niet echt worden geholpen met Luuk...arm mannetje en natuurlijk ook voor jullie verre van leuk.
    gelukkig nu wel iemand die jullie serieus neemt en zelf op haar vrije dag actie onderneemt voor jullie.
    Vind het echt erg dat het zover moet komen!

knufff meis!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je... Ja, het duurt allemaal zo lang. Eerst een huisarts die allemaal dacht dat het wel mee viel en na een paar bezoeken en aandringen een verwijzing heeft geschreven en nu alweer 3 weken verder vanaf het eerste bezoek aan de kinderarts en eigenlijk nog weinig opgeschoten.. Door het wisselende beeld kan ik me er soms ook wel wat bij voorstellen, maar nu ben ik er echt klaar mee. Ik ben ook niet iemand die snel klaagt en zegt dat het nog wel gaat en daarom nemen ze het misschien ook wel minder serieus. De fysiotherapeute nam het wel meteen serieus en de manueel therapeut ook.

12. babyproject

babyproject Niet meer actief

Er is een website waarbij je woonplaatsen kan invoeren en dan rekent hij uit wat het midden is zodat je daar kunt meeten en ik kom gewoon uit op Vleuten (Zie: Meet Inbetween Us)! Oke, ik weet dat ik in het midden van het land woon, maar das wel erg ;)

Maareh: meeting: leuk!

@Marleen: oh ik kan er al niet tegen als mijn meisje 1 minuut huilt :( :( Ik snap werkelijk niet hoe je het al zo lang hebt volgehouden! Respect! Ik hoop dat de KA iets kan vinden, het lijkt mij ook niet normaal dat hij huilt in de kinderwagen en in de MC...

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @BabyP: Je zet op de één of andere manier een knop om. Je moet wel... In de auto lijkt het ook echt een sirene als hij in de MC zit en dat is een erg kleine ruimte dus dan wordt het op den duur wel erg vervelend (zeker bij wat langere ritten) en je kunt gewoon niks voor hem doen. Maar wie weet is morgen de dag dat het echt gaat veranderen (al moet ik het nog zien..)

14. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    carlo: bjorn doet t goed, fijn hoor!!!

babyp": das wel HEEEEL toevallig!!hahahahahah:D dan komen we dus allemaal bij jou in huis:p

jootje: hier drinkt Tess ook niet alles op hoor...ik maakl altijd 180+6, maar 2 van de 5 drinkt ze helemaal op, de rest laat ze rustig 50 staan en sochtends soms 100....ik eet ook de ene dag meer dan de andere;)
    hihih maar een aquarium is ook mooooi! tis jammer dat de kerstboom er niet meer staat, maar daar konden wij Tess rustig een uur voor zetten!

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Whaaahaaaahaaa, yeah sure :D:D:D Volgens mij kom je uit in IJsselstein ;). (geintje hoor, geloof je wel!!)

16. star34

star34 Actief lid

7 aug 2010
    450
    0
    0
    omg. Den Haag

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    'T is al weer een tijdje geleden dat ik een hele dag heb zitten duimen....;) Maar morgen ga ik de hele dag duimen voor jullie!! Ik hoop echt zo met heel mijn hart dat je nu verder komt. Als jij schrijft dat Luuk vandaag 5-6 uur gehuild heeft schieten de tranen in mijn ogen. Dat kan niet, dat mag niet, dat hoort niet!! Heeeel veel succes alvast morgen!!!

18. babyproject

Hmm... Ik was een paar plaatsen vergeten, kom nu uit op Maarssen. Maar als iedereen door heel NL woont, is de kans sowieso erg groot dat je in de buurt van Utrecht uitkomt. Mij maakt het niet zoveel uit waar we meeten. Amsterdam lijkt me ook prima in het midden?

19. babyproject

@Marleen: ik hoop echt dat ze erachter komen waarom die arme jongen zoveel huilt en waar hij pijn heeft! Het is echt niet normaal hoor :(

@meeting: hahaha, zo groot is mijn huis niet hoor! Nee, meeting hoeft van mij niet in de buurt van Utrecht.

Overigens MrsNuke (toch?): Schagen is echt niet de buurt van Alkmaar :p

Ik ga maar eens naar bed. Manlief is al naar boven, moet ook maar eens gaan.. Wel zo gezellig. Ben benieuwd hoelaat Jennifer wakker wordt. Heb haar om half 8/8 uur gevoed, even kijken hoelaat ze weer eten wil!

@Marleen: heel veel succes morgen!

20. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    BabyP....jij komt echt de bank niet af hè...kwartier geleden schreef je naar je mannetje te gaan en nu zie ik je nog steeds online :D

Deel Deze Pagina